SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MacBook gebruikers geld het volgende om een foto te kunnen plaatsen.
- Ga op de foto staan.
- Doe CTRL+klik (linkermuisknop)
- Kies voor Adres van afbeelding kopieren.
De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
En weer verder.
Je raekt an de dinge geweun.
Wat een kutlelijke flatquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:05 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ik zie mezelf hier wel zitten met een goed glas lekker naar de bootjes kijken![]()
[ afbeelding ]
Waar?
http://www.funda.nl/koop/(...)98-oostmaaslaan-898/
Hebben ze daar gewoon een losse toiletpot in de badkamer gezet?quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:52 schreef kloddertje-roze-hierrr het volgende:
Vele authentieke en nostalgische details in dit huis:
staat er een emmer onder de wastafel?quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:49 schreef StupidDutch het volgende:
[..]
Hebben ze daar gewoon een losse toiletpot in de badkamer gezet?
[ afbeelding ]
De sticker van de bouwmarkt zit er nog op...quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:49 schreef StupidDutch het volgende:
[..]
Hebben ze daar gewoon een losse toiletpot in de badkamer gezet?
[ afbeelding ]
Wow! Haal dan alles weg.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Aah goss....maar dan weet je wel direct waarom dit huis te koop staat....
[ afbeelding ]
Hier word ik een beetje droevig van.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
Woeps...quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere douche ook.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok dat de foto's met moeder en kinderen mee zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:14 schreef k_man het volgende:
Sowieso al een tamelijk depressief stemmend huis.
En dit idee is op zich wel aardig, maar dan niet met tien keer dezelfde foto's.
[ afbeelding ]
EN je weet aan welke kant Andre ligt cq lagquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
En waarom zit er geen peertje in de hanglampquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:14 schreef k_man het volgende:
Sowieso al een tamelijk depressief stemmend huis.
En dit idee is op zich wel aardig, maar dan niet met tien keer dezelfde foto's.
[ afbeelding ]
Andre mocht maar de helft van de peertjes houden in de scheiding dus deze ging met haar mee...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
En waarom zit er geen peertje in de hanglamp
quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn man zou die hele kast kunnen vullen met z'n schoenen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:00 schreef Hubo het volgende:
Is dat blad niet op de verkeerde kant van de talfel geplaatst? En wat een schoenen zeg.
afbeelding
Nope, Turks.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:12 schreef robuust89 het volgende:
Hoe heet deze stijl inrichting?
Ik vind het fascinerend lelijk.
edit: barok, dat is het toch?
Ja, onderstel ligt ondersteboven!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:00 schreef Hubo het volgende:
Is dat blad niet op de verkeerde kant van de talfel geplaatst? En wat een schoenen zeg.
afbeelding
Volgens mij niet. Direct onder het tafelblad zit een stang over de volle lengte. Die wil je toch niet op 10 cm boven de vloer hebben? Hoewel dat kruis op de vloer ook raar is.quote:
wat erg ditquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
verslaafd aan twix?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:22 schreef Leandra het volgende:
Ik bleef m tegenkomen in de zoektocht... Het hele appartement is zo'n paleisje.
[ afbeelding ]
Ja, ik begon ook weer te twijfelen. Hoe dan ook, niet handig.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Direct onder het tafelblad zit een stang over de volle lengte. Die wil je toch niet op 10 cm boven de vloer hebben? Hoewel dat kruis op de vloer ook raar is.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:12 schreef robuust89 het volgende:
Hoe heet deze stijl inrichting?
Ik vind het fascinerend lelijk.
edit: barok, dat is het toch?
Ik zag hem voorbijkomen.quote:
au au au...quote:
ZOquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:22 schreef Leandra het volgende:
Ik bleef m tegenkomen in de zoektocht... Het hele appartement is zo'n paleisje.
[ afbeelding ]
Djeezus wat lelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:24 schreef k_man het volgende:
Volgens de makelaar gaat het hier om een nog niet voltooide verbouwing in kathedraalstijl...
[ afbeelding ]
Wat nog niet zo erg was, maar volgens mij is diegene op 6 plekken tegelijk begonnen met verbouwen...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:24 schreef k_man het volgende:
Volgens de makelaar gaat het hier om een nog niet voltooide verbouwing in kathedraalstijl...
[ afbeelding ]
wegens overlijden van aanstichter/architect/bouwer van verbouwingquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:24 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
De omschrijving is ook erg.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:24 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bad staat gewoon verkeerd om....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:24 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is iets voor Iwanius. Lekker plekje om te acclimatiseren met een sigaar en glas champagne.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:05 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ik zie mezelf hier wel zitten met een goed glas lekker naar de bootjes kijken![]()
[ afbeelding ]
Waar?
http://www.funda.nl/koop/(...)98-oostmaaslaan-898/
Het gebeurt wel vaker dat kathedralen niet af worden gemaaktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:24 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het gebeurt wel vaker dat kathedralen niet af worden gemaakt
Dat adresquote:Op zondag 8 januari 2017 00:33 schreef potjecreme het volgende:
Dit vind ik lief.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)opstraat-12/#foto-18
Vind dit adres ook wel toepasselijk, hier.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:26 schreef monsterd. het volgende:
Mooi behangetje hier: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2017 00:15 schreef Fietsertje70 het volgende:
Huis uit 1908, met originele wastafel
[ afbeelding ]
Volgens de makelaar heeft het huis nog maar 3 eigenaren gehad
http://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-49001175-koningsweg-7/
Ook bijzonder dat in het atelier noorderlicht te zien is, scheelt een reis naar de poolcirkel.quote:Atelier-kamer 5
Een ronduit bijzondere ruimte, dit grote atelier.
Sheddak dat noorderlicht vangt.
Daar moeten we gewoon allemaal een huis kopenquote:Op zondag 8 januari 2017 01:54 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Vind dit adres ook wel toepasselijk, hier.
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2017 03:08 schreef RC2 het volgende:
[..]
[..]
Ook bijzonder dat in het atelier noorderlicht te zien is, scheelt een reis naar de poolcirkel.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:24 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt in het huis van André en Hoeheettezeookmaarweer gezellig naar je draaiende was zitten te kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de scheiding definitief was werd André verbannen naar de bijkeuken?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je kunt in het huis van André en Hoeheettezeookmaarweer gezellig naar je draaiende was zitten te kijken.
[ afbeelding ]
En hopen dat de elektra-aansluitingen het houden?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je kunt in het huis van André en Hoeheettezeookmaarweer gezellig naar je draaiende was zitten te kijken.
[ afbeelding ]
djesus wat spaug en spaug lillik...quote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef karr-1 het volgende:
Iemand nog op zoek naar een grote woning hartje Amsterdam?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)etboogstraat-2-sout/
past toch best? Dit is toch niet zo bijzonderquote:Op maandag 9 januari 2017 16:58 schreef Snoopyfrl het volgende:
Zij wilde een bad, hij een douche. Eigenlijk paste het niet, maar met wat passen en meten...
[ afbeelding ]
Wel handig, je kunt zo overstappen om je even af te spoelen na het badderen
[ afbeelding ]
In die mooie stad aan het wad
vind je? niet met je eens. heb nog nooit eerder zo'n rare constructie gezien.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
past toch best? Dit is toch niet zo bijzonder
komt me bekend voor, met die wasmachine boven de wcquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef karr-1 het volgende:
[ afbeelding ]
kan je lekker kopen en dan gaan klagen dat er veel toeristen zijnquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef karr-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schreeuwerige tekstquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef karr-1 het volgende:
[ afbeelding ]
En veel horeca-overlast!quote:Op maandag 9 januari 2017 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan je lekker kopen en dan gaan klagen dat er veel toeristen zijn
Die camera bij de voordeur hangt er niet voor niks denk ik...quote:Op maandag 9 januari 2017 19:42 schreef Ole het volgende:
[..]
En veel horeca-overlast!
Pis voor je deur.
Handig, terwijl je zit te schijten kun je de was sorterenquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef karr-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar? Lijkt meer op een lamp.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:58 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die camera bij de voordeur hangt er niet voor niks denk ik...
Het bestaat uit twee percelen, welke kadastraal niet eens aaneengesloten liggenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:12 schreef bondage het volgende:
Dakisolatie? Hier niet nodig:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/aardenburg/huis-49083934-markt-8/
Ik zie maar één kaartje?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het bestaat uit twee percelen, welke kadastraal niet eens aaneengesloten liggenwtf.
Moet je door het raam maar buiten kruipen om in de tuin te komen? Wat een armoe.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef karr-1 het volgende:
[ afbeelding ]
J. Fritzl had nog wel interessequote:Op maandag 9 januari 2017 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
In zo'n kelder wil je toch niet wonen?
Zoek maar eens een kadastrale kaart op met meerdere perceelnummers, dan zie je dat de twee nummers genoemd in het advertentie zo'n 5 meter uit elkaar liggen.quote:
Een willekeurige kadastrale kaart?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoek maar eens een kadastrale kaart op met meerdere perceelnummers, dan zie je dat de twee nummers genoemd in het advertentie zo'n 5 meter uit elkaar liggen.
Er zit een trapje bij, maar volgens mij moet je idd uit het raam kruipenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Moet je door het raam maar buiten kruipen om in de tuin te komen? Wat een armoe.
Waarschijnlijk niemand. Het lijkt me echter een prima pied-a-terre.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:23 schreef Saisai het volgende:
jezus wat een lelijke grafkelder in Amsterdam.
Welke mongool gaat daar nou wonen op 26m2 voor dat geld![]()
![]()
gr gr uit Amsterdam
Wat dan van de bewering dat het een architectonisch aangelegde tuin is...??quote:
Vertel?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
komt me bekend voor, met die wasmachine boven de wc
Zo te zien niet heel veel mensen. Staat volgens Funda 6+ maanden te koop terwijl een beetje appartement in A'dam centrum binnen een week weg is. Ik hoop dat men dit soort prijzen inderdaad te gek gaat vinden..quote:Op maandag 9 januari 2017 22:23 schreef Saisai het volgende:
jezus wat een lelijke grafkelder in Amsterdam.
Welke mongool gaat daar nou wonen op 26m2 voor dat geld![]()
![]()
gr gr uit Amsterdam
quote:Op maandag 9 januari 2017 22:53 schreef k_man het volgende:
Volgens Funda is de oorspronkelijke vraagprijs 235.000. Dus omdat het niet verkocht raakte hebben ze maar 40k bij de prijs opgedaan. Beetje de parfum-strategie.
Mensen die dat ding willen kopen moeten wel blind zijn, dus zullen de prijsgeschiedenis niet gezien hebben :pquote:Op maandag 9 januari 2017 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]soms werkt het wel! Alleen neem ik aan dat mensen die iets gaan kopen ook naar dit soort dingen kijken.
Sinds 17 januari 2014 te koop en in december 2015 besloten om de prijs te verhogen naar 275quote:Op maandag 9 januari 2017 22:53 schreef k_man het volgende:
Volgens Funda is de oorspronkelijke vraagprijs 235.000. Dus omdat het niet verkocht raakte hebben ze maar 40k bij de prijs opgedaan. Beetje de parfum-strategie.
Ik denk meer aan wedstrijdjes 'wie krijgt de pis tegen de deur'quote:Op maandag 9 januari 2017 19:42 schreef Ole het volgende:
[..]
En veel horeca-overlast!
Pis voor je deur.
Die kan ik niet vinden, wel de oorspronkelijke "melding". 30 sept 2014quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
ehh nou gewoon? Dat dit appartement al in dit topic voorbij gekomen is aantal maanden terug
Zijn gewoon -dure- boekenkastenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:36 schreef Resistor het volgende:
Lijkt mij wel goed te AirBnB'en (of andere vakantie-verhuurding)
[..]
Ik denk meer aan wedstrijdjes 'wie krijgt de pis tegen de deur'
En om ook wat nuttigs toe te voegen:
Hier zijn ze gek op gestapelde boeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(al denk ik dat het meer kunstwerken zijn, gat door de boeken boren, en een buis er doorheen naar de sokkel)
ohhh dat is het, snapte alle berichten al niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
De foto van Andre &........ is uit de advertentie op Funda gehaald
Nou, tegen je deur. Op die plekken stinkt het áltijd, zo smerig. En dan zo'n deur met een groten glazen ruit is ook nogal vreemd...quote:
Website bezoeken: http://pdokviewer.pdok.nl/quote:Op maandag 9 januari 2017 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een willekeurige kadastrale kaart?
Understatement of the year? Het is net de set van een slechte horror film.quote:"De woning bevindt zich nagenoeg nog in originele stijl waarbij vele stijlkenmerken vanuit de originele bouwaart (?) behouden zijn. Het huis dient echter wel aangepast te worden aan de huidige wooneisen."
En 1vandaag?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:12 schreef Lean_Machine het volgende:
Zit er hier iemand van at5 mee te lezen?
Eerder villa kakelbontquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:56 schreef Berkery het volgende:
Voor acht en een halve ton kan je best een leuke 2-onder-1-kapwoning vinden in Hilversum, deze is het niet.
[..]
Understatement of the year? Het is net de set van een slechte horror film.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een armoede om zo te blijven leven... Overigens is extreme zuinigheid niet zeldzaam voor de rijkelui van de oude stempel hier in het Gooi. Als de buitenkant er maar goed uitziet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:56 schreef Berkery het volgende:
Voor acht en een halve ton kan je best een leuke 2-onder-1-kapwoning vinden in Hilversum, deze is het niet.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve de CV ketel uit 2014.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een uitgewoond hok! Na de bouw nooit meer iets aan gedaan, dus.
Ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:26 schreef lichtknopje het volgende:
Deze hier al voorbij gekomen? Toch wel een bijzonder huis.
http://www.funda.nl/koop/(...)-schuddebeursdijk-2/
Niet te geloven, wat een huis... daar is werkelijk in geen 80 jaar iets aan gebeurd. De keukenkastjes zijn origineel, dus die zijn uit 1900! In dit huis kun je een film opnemen. En dat donkerbruine behang, wat voor kleur zou dat zijn geweest ooit?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vraagprijs past goed bij de straatnaam.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:26 schreef lichtknopje het volgende:
Kennelijk. Of heeft het onlangs ook op andere social media gestaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:12 schreef Lean_Machine het volgende:
Zit er hier iemand van at5 mee te lezen?
Als ik zoveel ruimte had dan zou ik het remsporenkabinet achter een discreet edoch toegankelijk wandje zetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Een enorme badkamer:
[ link | afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)enserweg-38/#foto-21
Het is niet het enige toilet in het huis. Ook niet de enige badkamer.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:36 schreef The_vice het volgende:
[..]
Als ik zoveel ruimte had dan zou ik het remsporenkabinet achter een discreet edoch toegankelijk wandje zetten.
Je zou maar moeten kakken als je net samen met je teamgenoten van de voetbal in de sauna gaat.
Vind vooral de rieten schutting tegen het plafond aan bijzonder...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Een enorme badkamer:
[ link | afbeelding ]
Ik zou er ook een muurtje om laten zetten een wc en bidet in je badkamer bah...quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:36 schreef The_vice het volgende:
[..]
Als ik zoveel ruimte had dan zou ik het remsporenkabinet achter een discreet edoch toegankelijk wandje zetten.
Je zou maar moeten kakken als je net samen met je teamgenoten van de voetbal in de sauna gaat.
Spreek je dan van wandsmaak?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:16 schreef dikke_donder het volgende:
ouderwetse en oude inrichting, maar die kapstok...![]()
[ afbeelding ]
wrange smaak :pquote:Op woensdag 11 januari 2017 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Spreek je dan van wandsmaak?
Vette auto:quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:26 schreef lichtknopje het volgende:
Wel een leuke peuterkamer: bed en klimrek,rekstokken en kruip-door-sluip-door ineen. Zo kan je in je eentje ook nog apekooi spelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Een enorme badkamer:
[ link | afbeelding ]
Ja, dat muurtje hoort er wel bij, ook in de sauna doet men aan discretie. Maar wat is er vies aan een bidet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende: [..]
Ik zou er ook een muurtje om laten zetten een wc en bidet in je badkamer bah...
Wel een leuke plaatsnaam Lollum![]()
Ik moest er hertelijk om lachen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Spreek je dan van wandsmaak?
Hahaha snap inderdaad niet dat het wat beter is weggewerkt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:36 schreef The_vice het volgende:
[..]
Ik vind de keuken best wel mooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet te geloven, wat een huis... daar is werkelijk in geen 80 jaar iets aan gebeurd. De keukenkastjes zijn origineel, dus die zijn uit 1900! In dit huis kun je een film opnemen. En dat donkerbruine behang, wat voor kleur zou dat zijn geweest ooit?
quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:16 schreef dikke_donder het volgende:
ouderwetse en oude inrichting, maar die kapstok...![]()
[ afbeelding ]
Nou, indicatie vraagprijs...quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:41 schreef Moody het volgende:
Niet zozeer opmerkelijk, maar wel een heel interessant object voor bijv. een B&B of bedrijfsruimte.....
Pand ligt op het terrein van de voormalig militaire vliegbasis Twente. In gebruik in WO2. In de oorlog is er behoorlijk wat gehoerd en gesnoerd.
http://www.funda.nl/koop/(...)ins-bernhardpark-14/
Het opmerkelijke is de indicatie vraagprijs.
Wel een nieuwe cv!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook!!!! Mooi los fornuis ernaast neerzetten en wat er nu staat in tact laten en opknappen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de keuken best wel mooi.Als ik dit huis zou kopen dan zou ik de keukenkastjes enz allemaal opknappen.
+1quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de keuken best wel mooi.Als ik dit huis zou kopen dan zou ik de keukenkastjes enz allemaal opknappen.
Volgens mij moet dat wel iets moois opleveren. Moeten ze wel het inventaris ook achterlaten want daar zitten ook wat mooie passende authentieke stukken tussen. Niet alleen in de keuken trouwens. Volgens mij zie ik lampekappen uit de jaren 20, antieke dressoirs en die koffiekannen op foto 15 zijn volgens mij ook origineel vooroorlogs.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik ook!!!! Mooi los fornuis ernaast neerzetten en wat er nu staat in tact laten en opknappen.
Nou, kwaliteit is het wel want ze worden al 120 jaar gebruikt! Onvoorstelbaar toch?quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je alleen niet langer dan anderhalve meter zijn omdat je anders last van je rug krijgt....quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Dan moet ik de makelaar onkosten betalen.' Wat een groene hondquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:56 schreef marcel.de het volgende:
DIT is ook een bijzonder huis![]()
[ afbeelding ]
op Funda
Met foto's uit de tijd dat digitale foto's nog niet zo goed waren en schetsjes nog met de hand werden ingetekend en geschreven![]()
Oké, flinke lap grond, maar Blijham, man man man... daar wil dus echt geen hond wonen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:56 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
op Funda
Met foto's uit de tijd dat digitale foto's nog niet zo goed waren en schetsjes nog met de hand werden ingetekend en geschreven![]()
Hij wil het dus niet verkopen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:39 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Oké, flinke lap grond, maar Blijham, man man man... daar wil dus echt geen hond wonen.
Dat is dan ook de oudste advertentie van Funda. Ik was net van plan hem hier te postenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:56 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
op Funda
Ja daarom is het woord DIT ook de link naar het nieuwsberichtquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is dan ook de oudste advertentie van Funda. Ik was net van plan hem hier te posten
Lijkt wel een verkapte aanbestedingquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:41 schreef Moody het volgende:
Niet zozeer opmerkelijk, maar wel een heel interessant object voor bijv. een B&B of bedrijfsruimte.....
Pand ligt op het terrein van de voormalig militaire vliegbasis Twente. In gebruik in WO2. In de oorlog is er behoorlijk wat gehoerd en gesnoerd.
http://www.funda.nl/koop/(...)ins-bernhardpark-14/
Het opmerkelijke is de indicatie vraagprijs.
Je bent de Funda link vergetenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:37 schreef hoechst het volgende:
[ afbeelding ][/img]
Fakkking vet!!
ik wil alleen die huisje kopen als die blijft (L)
oeps bedankt!!quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Je bent de Funda link vergeten![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)chtedijk-41/#foto-27
Die hebben er waarschijnlijk isolatie onder laten leggenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:30 schreef speedfightrage het volgende:
[ afbeelding ]
dak van de andere huizen zijn hoger![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)schrassertstraat-55/
Daar lijkt het wel op. Gek genoeg lijken de ramen van het te koop staande huis dan weer moderner en beter geisoleerd. Dat leid ik althans af uit het gebruik van suskasten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die hebben er waarschijnlijk isolatie onder laten leggen
wat een treurnisquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:30 schreef speedfightrage het volgende:
[ afbeelding ]
Of hebben ze dat bij de buren juist weer weggehaald omdat het zo foeilelijk is?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:42 schreef Karstman het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Gek genoeg lijken de ramen van het te koop staande huis dan weer moderner en beter geisoleerd. Dat leid ik althans af uit het gebruik van suskasten.
Wat een hoop geld eigenlijk nog voor zo'n naoorlogse arbeiderskeet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:30 schreef speedfightrage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wordt er al depressief van als ik er naar kijk. Die inrichting rechtstreeks uit een gamma folder, compleet met muurteksten, en dan zo'n claustrofobisch arbeidershuisje in een grauwe wijk.quote:
Gokje, rest van de huizen is nog verhuurd via de woningbouw, die hier en daar wat verbeteringen heeft aangebracht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:30 schreef speedfightrage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook gokken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:29 schreef The_vice het volgende:
[..]
Gokje, rest van de huizen is nog verhuurd via de woningbouw, die hier en daar wat verbeteringen heeft aangebracht.
Bewoners van deze woning hadden het al gekocht en dus niet meegedaan in de woning verbetering?
Volgens mij is de buurt voornamelijk huur, er staan niet zo heel veel huizen als je op de Funda kaart kijkt.
Correct. Deze kwestie hebben ze zelfs via de rijdende rechter aangevochten, ze kregen korting op de dakrenovatie als ze meededen met het project van de wbv. Die korting vonden ze echter niet hoog genoeg en hebben er vanaf gezien.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:29 schreef The_vice het volgende:
[..]
Gokje, rest van de huizen is nog verhuurd via de woningbouw, die hier en daar wat verbeteringen heeft aangebracht.
Bewoners van deze woning hadden het al gekocht en dus niet meegedaan in de woning verbetering?
Volgens mij is de buurt voornamelijk huur, er staan niet zo heel veel huizen als je op de Funda kaart kijkt.
Is ie nog op uitzending gemist terug te vinden? Ik kan me nu al heerlijk verkneukelen op mensen die zich ernstig tekort voelen gedaan. Oh oh, het leed wat ze hebben moeten ondergaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:23 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Is al wel van een hele tijd geleden, maar de afleveringen stonden nog op youtube laatst. Helaas inmiddels verwijderd.
KEWLquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:37 schreef hoechst het volgende:
[ afbeelding ][/img]
Fakkking vet!!
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:37 schreef hoechst het volgende:
[ afbeelding ][/img]
Fakkking vet!!
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:52 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Uurwerkje in je huisje
[ afbeelding ]
Lijkt me gaaf om in te wonen ik zou wel alles eruit halen en de inrichting compleet veranderen.
Waar?
http://www.funda.nl/koop/moordrecht/huis-49005624-uiterwaard-2/
Ik zou hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:52 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Uurwerkje in je huisje
[ afbeelding ]
Lijkt me gaaf om in te wonen ik zou wel alles eruit halen en de inrichting compleet veranderen.
Waar?
Ik denk het juist niet. Het huis met het hogere dak is ws. een NOM woning (Nul Op de Meter) met balansventilatie. Daarbij kunnen de ramen niet open en komt alle frisse lucht uit een ventilatiesysyeem.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:42 schreef Karstman het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Gek genoeg lijken de ramen van het te koop staande huis dan weer moderner en beter geisoleerd. Dat leid ik althans af uit het gebruik van suskasten.
Jezus wat tof!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:52 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Uurwerkje in je huisje
[ afbeelding ]
Waar?
Die renovaties hebben volgens het blad van de woningstichting in 2014 of 2015 plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:23 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Correct. Deze kwestie hebben ze zelfs via de rijdende rechter aangevochten, ze kregen korting op de dakrenovatie als ze meededen met het project van de wbv. Die korting vonden ze echter niet hoog genoeg en hebben er vanaf gezien.
Is al wel van een hele tijd geleden, maar de afleveringen stonden nog op youtube laatst. Helaas inmiddels verwijderd.
Klok is tof. Energielabel F niet. En een monument dus grondig aanpakken en isoleren gaat het ook niet worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:52 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Uurwerkje in je huisje
[ afbeelding ]
Waar?
Noord oosten van Deventer is wat lastig als je nog werkt.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:48 schreef flipsen het volgende:
Holy shit, ik ben verliefd![]()
Heb je een prachtig huis, enorme lap grond, in mijn ogen een "goedkope" vraagprijs en zelfs de ligging is niet echt verkeerd, huur je een goede fotograaf en styliste in die echt hun best hebben gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan leg je niet even iets op bed dat er wél goed gestreken uitziet
[ afbeelding ]
Tjezus, daar moet je wel drie ton willen investeren... als je het daar al mee redquote:Op zondag 15 januari 2017 13:25 schreef Angelfrouk het volgende:
Iemand een bouwval?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe dakconstructie, nieuwe balken.... 3 ton wordt krapquote:Op zondag 15 januari 2017 13:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Tjezus, daar moet je wel drie ton willen investeren... als je het daar al mee red![]()
Bouwkundige staat is sowieso niet geweldig. En monument, en beschermd stadsgezicht.
Geen monument toch? Beschermd stadsgezicht is niet zo erg. Betekent alleen dat je de gevel aan de straatzijde in stand moet houden.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Tjezus, daar moet je wel drie ton willen investeren... als je het daar al mee red![]()
Bouwkundige staat is sowieso niet geweldig. En monument, en beschermd stadsgezicht.
Dan nog heb ik niet het idee dat je met een investering van 3-3½ ton een huis van 4½-5 ton gaat krijgen...quote:Op zondag 15 januari 2017 14:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Geen monument toch? Beschermd stadsgezicht is niet zo erg. Betekent alleen dat je de gevel aan de straatzijde in stand moet houden.
Het interieur heb ik niet zo op gelet, dat doe je immers zelf direct anders. En als ik er al een gedachte aan besteedde, dan: fijn dat ze het binnen hun budget gedaan hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:15 schreef srapnel het volgende:
Leen Bakker meubels,IKEA bed,lack hangplnken en accesoires van de Action..........
En de acvhtertuin lijkt mee op de luchtplaats van een doorsnee PI.
serieus, val je daarover?! Ik vind het een prachtig huis.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:48 schreef flipsen het volgende:
Heb je een prachtig huis, enorme lap grond, in mijn ogen een "goedkope" vraagprijs en zelfs de ligging is niet echt verkeerd, huur je een goede fotograaf en styliste in die echt hun best hebben gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaas op de vleugel, daar wordt dus niet op gespeeld.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:48 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook niet zo dat je het bed erbij moet kopen.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
serieus, val je daarover?! Ik vind het een prachtig huis.
Deze was een poosje geleden in BinnensteBuiten, NPO 2quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:52 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Uurwerkje in je huisje
[ afbeelding ]
Waar?
Ik zag dit huis ook al op Funda.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:48 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raken ze aan de straatstenen niet kwijt. Al flink in prijs gezakt. Meer dan een jaar te koop.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Wonen in een molen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me ook lastig in te richten.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Raken ze aan de straatstenen niet kwijt. Al flink in prijs gezakt. Meer dan een jaar te koop.
Vijf verdiepingenquote:Op maandag 16 januari 2017 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Wonen in een molen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb deze overwogen toen ie nog een halve ton meer kostte maar idd totaal niet praktisch. Het idee is leuk maar ik ben niet eens gaan kijken. Je moet hem uiteindelijk ooit ook weer verkopen en dat is niet makkelijk. En idd onderhouden en inrichten. Dus ik zit nu braaf in een rijtjeshuis.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vijf verdiepingen![]()
![]()
Het is wel geinig maar vraag me af hoe het zit met onderhoudskosten, isolatie en dan nogmaals vijf verdiepingen
ik vind het wel wat hebben maar wat liggen de huizen daar lelijk dicht bovenop elkaarquote:Op maandag 16 januari 2017 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Ook een apart huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik val er niet over, ik zei toch dat ik verliefd was op het huis? Maar het viel me op dat in die hele (gestylde) fotoserie ze nou net zo´n kreukbed laten zien, viel nogal uit de toon bij de restquote:Op maandag 16 januari 2017 19:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
serieus, val je daarover?! Ik vind het een prachtig huis.
Ohhh! Voor pareltjes als dit is het topic gemaakt! (En wat is het een leuke tijdscapsule van de jaren 70!)quote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:16 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.woningverkoop.(...)N-201701121238241869
Dat is er eentje voor Terrible real estate agent photographsquote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:16 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel een erfeniswoning zijn, gezien de oude inrichting en de rollator. Wat een droevenis met al die poppen zeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:16 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is ook geen gezellige buurt met een hoop criminaliteit.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het wel wat hebben maar wat liggen de huizen daar lelijk dicht bovenop elkaar
[ afbeelding ]
Geluk bij een ongeluk op de A9quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:24 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Tandjes wat een postzegel. Volgens de beschrijving is er wel een koelkast. Zal dan wel in een van de keukenkastjes zijn verwerkt...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:05 schreef rubbereend het volgende:
na de kelder nu een zolderkamer die als penthouse verkocht wordt in Amsterdam: http://www.funda.nl/koop/(...)ardusstraat-20-iv-l/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ruimte voor een beetje kledingkast is er niet eens een een koelkast is overrated
Net als het verwarmingstoestel? Ik zie tenminste een expansievat naast de keukenkastjes hangen, dus het apparaat moet ergens weggewerkt zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:33 schreef Karstman het volgende:
[..]
Tandjes wat een postzegel. Volgens de beschrijving is er wel een koelkast. Zal dan wel in een van de keukenkastjes zijn verwerkt...
Waarschijnlijk naar een opkoper.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:19 schreef Karstman het volgende:
Wat freaky al die poppen in de woonkamer. Waar zijn alle meubels trouwens???
Ik gok dan dat de CV in het kastje rechtsboven zit, getuige ook het timmerwerk boven de keukenkastjes om de leidingen weg te werken en dan de koelkast in het kastje rechtsonder. Kijkend naar het gebrek aan kier tussen deurtje en plankje erboven is dat een hele deur en die onder de gootsteen niet. Je houdt verdomd weinig kastruimte over zo. Niet dat je die nodig hebt want voor eters heb je de ruimte niet dus veel servies heb je niet nodigquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Net als het verwarmingstoestel? Ik zie tenminste een expansievat naast de keukenkastjes hangen, dus het apparaat moet ergens weggewerkt zijn.
Als ik in Amsterdam had gewoond, zou ik toch overwegen om gewoon een van mijn slaapkamers te koop te zetten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:05 schreef rubbereend het volgende:
na de kelder nu een zolderkamer die als penthouse verkocht wordt in Amsterdam: http://www.funda.nl/koop/(...)ardusstraat-20-iv-l/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ruimte voor een beetje kledingkast is er niet eens een een koelkast is overrated
Aan de wand boven het bed?quote:
mwah dat kun je vanaf de bank gewoon kunnen zien hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 15:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar heb je in de woonkamer dan niet zoveel aan
Nee, tenzij je de schuine wand bedoelt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 15:46 schreef Karstman het volgende:
[..]
mwah dat kun je vanaf de bank gewoon kunnen zien hoor
Geen verkeerd optrekje voor een alleenstaande, maar allemachtig wat een prijs voor een lullig zolderkamertje...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:58 schreef rubbereend het volgende:
Dit wordt toch gewoon een AirBnB huisje of wordt vast op een andere manier verhuurd
Als ik die m2 prijs omreken naar onze woning zou die: 1.087.894,74 euro moeten kosten....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Penthouse of zolderkamer, dat maakt een verschil van een tonquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel! Jammer dan dat ik maar twee foto's heb geplaatst, de rest was ook ... bijzonder.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:25 schreef Saisai het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(foto's van een eerdere post zijn van de makelaarssite verwijderd)
Komop dit is een verschrikkelijk optrekje voor een alleenstaande. Alleen in Donker-Afrika en Amsterdam zou dit acceptabel zijn. Keuken in de woonkamer in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:12 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Geen verkeerd optrekje voor een alleenstaande, maar allemachtig wat een prijs voor een lullig zolderkamertje...
als je met zijn tweeën in bed ligt moet de één 's nachts over de ander naar de WCquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Komop dit is een verschrikkelijk optrekje voor een alleenstaande. Alleen in Donker-Afrika en Amsterdam zou dit acceptabel zijn. Keuken in de woonkamer in de slaapkamer.Als er koeien in zouden staan zou het de woning van een 16e eeuwse keuterboer kunnen zijn.
Zit er een wc in dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je met zijn tweeën in bed ligt moet de één 's nachts over de ander naar de WC
quote:
Meh, een keuken in de woonkamer is hartstikke normaal voor een studio, ik zie het probleem daar echt niet in. Tenzij je natuurlijk verwend bent en gelijk een 2-kamer appartement verwacht als je in Amsterdam gaat wonen om te studeren.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Komop dit is een verschrikkelijk optrekje voor een alleenstaande. Alleen in Donker-Afrika en Amsterdam zou dit acceptabel zijn. Keuken in de woonkamer in de slaapkamer.Als er koeien in zouden staan zou het de woning van een 16e eeuwse keuterboer kunnen zijn.
Als studentenkamer =150k /48 maanden (4 jaar) nog steeds 3000 euro "huur" per maand. Wel meer dan de meeste studenten kunnen betalen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:32 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Meh, een keuken in de woonkamer is hartstikke normaal voor een studio, ik zie het probleem daar echt niet in. Tenzij je natuurlijk verwend bent en gelijk een 2-kamer appartement verwacht als je in Amsterdam gaat wonen om te studeren.
Als studentenkamer is dit gewoon prima geschikt, maar niet als 'penthouse' van ruim anderhalve ton. Met zijn tweeën zou ik er al niet willen wonen.
@Alpeko: De badkamer is over de WC-pot heen gefotografeerd, dus de pleepot zal bij de deur zitten als je binnen komt.
Ik had het dan ook nergens over de prijs die ze ervoor vragen, dat is natuurlijk een beetje waanzinquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef reteppd het volgende:
[..]
Als studentenkamer =150k /48 maanden (4 jaar) nog steeds 3000 euro "huur" per maand. Wel meer dan de meeste studenten kunnen betalen.
Boel geld voor 19 m²quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je huis/appartement afschrijft tot 0 binnen 4 jaar wel ja.....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef reteppd het volgende:
[..]
Als studentenkamer =150k /48 maanden (4 jaar) nog steeds 3000 euro "huur" per maand. Wel meer dan de meeste studenten kunnen betalen.
Als ik dan mijn eigen appartement daar tegenover zet dan moet ik een beetje huilen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19m2quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De verwarmingsketel zou ik er direct uit halen. Het is een volledig geïsoleerde appartement op de bovenste woonlaag. Een lucht-lucht warmtepomp is niet duur en heb je veel meer aan. Meteen de gaskookplaat ruilen voor inductie en het contract met de gasleverancier opzeggen. Scheelt in dit geval relatie veel ruimte in de keuken, onhandige radiatoren weg en het bespaart de nodige kosten. Met als klap op de vuurpijl dat je zomers het warmste appartement van het complex ook kunt koelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Net als het verwarmingstoestel? Ik zie tenminste een expansievat naast de keukenkastjes hangen, dus het apparaat moet ergens weggewerkt zijn.
Hoge plafonds geven een woning vaak iets extra's. In dit geval is dat extra treurnis...quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
hier ziet het er ook al zo gezellig uit
[ afbeelding ]
En dit is de slaapkamer, ik denk dat de laatste non van Nederland in dit appartement woonde
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)1484-choorstraat-23/
Flinke PC installatie gehad op die plek?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:11 schreef Karstman het volgende:
Makelaar vond het hier kennelijk niet duidelijk genoeg dathet huisnummer 36 was dus hij heeft het er nog een keer in gefotoshopt:
[ afbeelding ]
en dafuq heb je zoveel stopcontacten nodig?
[ afbeelding ]
Wat wil je allemaal aansluiten op 13 stopcontacten? En in de rest van de ruimte tel ik er nog 6...quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Flinke PC installatie gehad op die plek?
Homeserver met storage en switch en UPS?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Wat wil je allemaal aansluiten op 13 stopcontacten? En in de rest van de ruimte tel ik er nog 6...
Oh wat erg. Wil je lekker in een stoel ploffen knallen je ellebogen op hout. En geen bank te bekennen. En die TL-balken, neeeeee. De kamer lijkt op een koelkast met stoelen erin.quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Die artist's impressionquote:Op woensdag 18 januari 2017 08:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is de slaapkamer, ik denk dat de laatste non van Nederland in dit appartement woonde
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)1484-choorstraat-23/
De balkons zijn ook garantie voor geen enkele privacy. Je buren kunnen zo over jouw terras naar elkaar toe gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:45 schreef pfaf het volgende: [..]
hoezo, is het na 48 maanden waardeloos?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef reteppd het volgende:
[..]
twitter:Sywert twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 20:10:48Originele scriptie: empirisch bewijs dat AirBNB huizenprijzen A'dam stuwt. Vervolgonderzoek zou interessant zijn. https://t.co/2BFqxRqqUf reageer retweet
Ik vind overigens 2.5 ton ook wel wat veel geld eigenlijk...?quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Die artist's impression [ afbeelding ] is dus als je de muur doorbreekt en een "verdieping" erbij bouwt voor je bed?
Wel heel uhh... Creatief opgelost allemaal... Vraag mij af waarom?quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:29 schreef Roosgeluk het volgende:
bijzonder huis:
- ikea malmladenkast in je keuken verwerken
[ afbeelding ]
- op elke verdieping een toilet (je zou maar nodig moeten)
- bovenverdiepingen bestaan elk uit een kamer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben ook ontzettend benieuwd hoe dit huis origineel er uit heeft gezien.
http://www.funda.nl/koop/(...)4-kometensingel-341/
In het tweede huis zit de voordeur verkeerd om. Er is ruimte genoeg om de deur te openen terwijl hij op het kettinkje zit (in sommige wijken schijnt dat erg nuttig te zijn) en te zien wie daar staat, of om open te doen als er zomaar gebeld wordt, zonder de deur wagewijd open te zetten (koud of heet weer). Weer een aanbeveling van de politie niet uitvoerbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2017 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Hier spaart iemand zonnebrillen.
[ afbeelding ]
En hier hebben ze een hele treurige woonkamer.
[ afbeelding ]
Per etage verhuurd? Elk een zitslaapkamer met wc en wasbakje.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wel heel uhh... Creatief opgelost allemaal... Vraag mij af waarom?
Daar dacht ik ook aan, airbnb-proofquote:Op donderdag 19 januari 2017 07:25 schreef Teslynd het volgende:
Per etage verhuurd? Elk een zitslaapkamer met wc en wasbakje.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het kan altijd ergerquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:29 schreef Roosgeluk het volgende:
- op elke verdieping een toilet (je zou maar nodig moeten)
Wie hebben ze die tekst laten schrijven.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:34 schreef Taiga het volgende:
Net een crematorium...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)bartholomeuslaan-34/
quote:DE EERSTE UNIEKE ROYALE WOONHUIS IN NOOTDORP MET EEN MAGNIFIEKE DESIGN
EEN MODERN AFGEWERKTE EENGEZINSWONING DIE GELEGEN IS OP EEN DOODLOPENDE WEG WAAR ALLEEN BESTEMMINGSVERKEER KOMT. UW AUTO VLAK VOOR DE DEUR EN ELKE AVOND EEN COMPLEET GEZICHTSVELD OP EEN ONDERGAANDE ZON IS ONBETAALBAAR HIER. AAN DE VOORKANT EEN GROOT STUK GROEN EN AAN DE ACHTERKANT EEN ARTISTIEK FRANS HOFJE.
U HOUDT VAN ROYAAL:
Deze sneeuwwitte woning kent een koninklijk karakter doordat er efficiënt gebruik is gemaakt van reliëf. De woonkamer op de begane vloer heeft namelijk een lage podium waardoor het zitgedeelte verhoogd is. De vloer wordt hierdoor in zijn geheel compleet verlicht door ingebouwde spotjes. Een strakke muur met bochten aan weerszijde voor uw LED-tv kan natuurlijk niet ontbreken. Nodig uw familie en vrienden uit en zij loungen en relaxen gezamenlijk met u. Natuurlijk kan uw King Size bed hier niet ontbreken want ook daar is op de 1e etage uw bed verhoogd met een lage podium met ingebouwde LED-verlichting.
U HOUDT VAN MODERN EN DESIGN:
Vanwege de dikste en hoogglans laminaat vloer is de gehele woonruimte bedekt in de kleur wit. Hierdoor wordt uw ruimte nog sterker verlicht en optisch vergroot. Alle muren en plafonds zijn voorzien van strak stucwerk. Een zelfontworpen moderne kookeiland met de dikste ceasarstone is voorzien van een inbouwkoelkast en combi magnetron/oven. Houdt u van koken en heeft u graag uw visite aan de glazen bar op een Italiaanse design barkruk van een kookeiland ? Nodig ook hen gauw uit om mee te genieten van deze woning.
U HOUDT VAN UNIEK EN HANDWERK
Bent u de enige die een hangende Villeroy & Boch toilet heeft met een grote stoomcabine in een badkamer van handgemaakte marmeren cellenpatronen op de vloer en muur? Dan is de cirkel rond wanneer er een unieke Italiaanse Alessi wastafel ook nog eens tot uw inboedel hoort. Er is verder genoeg ruimte voor uw wasmachine en droger. Welk huis in Nederland heeft dan tot slot nog een muur met gedeeltelijk glasblokken als inloopkast met automatische verlichting? Een droom voor zowel mannen als vrouwen.
U HOUDT VAN OPENHEID EN NATUUR
Een voortuin met witte kiezelstenen met een looppad naar uw korte maar brede tuin. Deze is voorzien van een schuur van 1,35 x 1,35 x 1,80m. Meer dan genoeg om uw fiets/scooter en opberg spullen te plaatsen. De open tuin met witte beachstones heeft de meeste aandacht van de gehele straat tot op heden. Uw achtertuin is in de gehele breedte van de woning een fijne rustplek die een artistieke halve boog heeft vanaf de 1e etage tot aan de begane grond.
Bijzonderheden
- LET OP: Originele staat is 3 kamerwoning. Momenteel 2 kamerwoning (ruimer en royaler)
- Nieuwe groepenkast
- Bouwjaar 2003
- De woning is onder GIW-garantie gebouwd
- Volledig geïsoleerd
- Verwarming middels stadverwarming
- Slaapkamer hoog plafond (stuc) met inbouwspotjes (dimmer)
- Inboedel in onderling overleg
- Designradiator (badkamer)
- Woonkamer/Kookeiland (+/- 8,00 x 5,00)
- Slaapkamer (5,00 x 5,00) tevens opsplitsbaar
- Parkeerplaats voor de deur
- Zeer kindvriendelijk mede vanwege bestemmingsverkeer
U HOUDT VAN BARTHOLOMEUSLAAN 34 IN NOOTDORP
Omdat u het ook fijn vind om binnen 2 minuten bij de winkels en snelweg te zijn. Openbaar vervoer binnen 2 minuten op loopafstand. Kom een kopje koffie drinken en laat u eindelijk eens vriendelijk behandeld worden door de verkoper en zie of het bovenstaande voor u een realiteit kan worden.
BIJ INTERESSE: U kunt niet wachten en wilt graag de woning zien?
Bel dan naar de NVM MAKELAAR “ZELFVERKOPEN.NL” op telefoonnummer: 088 235 0100
Er zit een raam in die deur...quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:25 schreef Teslynd het volgende:
In het tweede huis zit de voordeur verkeerd om. Er is ruimte genoeg om de deur te openen terwijl hij op het kettinkje zit (in sommige wijken schijnt dat erg nuttig te zijn) en te zien wie daar staat, of om open te doen als er zomaar gebeld wordt, zonder de deur wagewijd open te zetten (koud of heet weer). Weer een aanbeveling van de politie niet uitvoerbaar.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Wie hebben ze die tekst laten schrijven.
Ik wist niet eens dat ik die droom hadquote:Welk huis in Nederland heeft dan tot slot nog een muur met gedeeltelijk glasblokken als inloopkast met automatische verlichting? Een droom voor zowel mannen als vrouwen.
Door dat soort glas zie je ook echt precies wie er voor de deur staat inderdaadquote:
Denk het niet. Waarschijnlijk folie, dus dat heb je er zo af. Bij sommige andere huizen in de straat is het glas helder.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Door dat soort glas zie je ook echt precies wie er voor de deur staat inderdaad(is textuur of melkglas, toch?).
Maar dan moet je nog maar willen dat iedereen zo naar binnen kan kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Denk het niet. Waarschijnlijk folie, dus dat heb je er zo af. Bij sommige andere huizen in de straat is het glas helder.
En de plattegrond ontbreekt uiteraard.... lijkt bijna de standaard te zijn bij doe-het-zelf-verkopers.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:07 schreef WRH het volgende:
Slechte foto's ook, bovenop de beroerde beschrijving vol met taalfouten. Ik begrijp echt geen snars van de indeling.
Is dat nou zo'n rookfilterzuil?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:34 schreef Taiga het volgende:
Net een crematorium...
[ afbeelding ]
Uit de tekst:quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Zeer kindvriendelijk mede vanwege bestemmingsverkeer
Maar wel zonder kinderkamer want het kinderbed staat in de enige slaapkamer. Gegarandeerd maar 1 kind want aan voortplanten kom je nietmeer toe...quote:Zeer kindvriendelijk mede vanwege bestemmingsverkeer
Hoe heb je ooit zonder gekund?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet eens dat ik die droom had
edit: oh, hier is hij dan, mijn droom! Met oerlelijke klapdeurtjes, wat een desillusie![]()
[ afbeelding ]
Denk nou toch eens even zelf na, wil je? Hier zijn allerlei oplossingen voor te bedenken. Eenzijdig spiegelende folie, een luikje of gordijntje achter het glas dat je even open doet als je het niet vertrouwt, desnoods een spionnetje.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog maar willen dat iedereen zo naar binnen kan kijken.
Nee, ik heb liever dat jij je best doet om het uit te leggen!quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Denk nou toch eens even zelf na, wil je? Hier zijn allerlei oplossingen voor te bedenken. Eenzijdig spiegelende folie, een luikje of gordijntje achter het glas dat je even open doet als je het niet vertrouwt, desnoods een spionnetje.
Oplossingen waarbij de deur helemaal niet op een kiertje open hoeft te kunnen om er zien wie er voor staat - zo'n kettinkje doet namelijk niks. Als de deur open gaat dan trap je die zo open, kettinkje of niet.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:34 schreef Taiga het volgende:
Net een crematorium...
[ afbeelding ]
Ja, is voor als ze aan t cremeren zijnquote:Op donderdag 19 januari 2017 16:53 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n rookfilterzuil?
Maar wat staat er nou naast? Moet er een groot jezusbeeld tussen die kaarsen staan?quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:53 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n rookfilterzuil?
quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:42 schreef Roosgeluk het volgende:
[..]
[..]
Ja, is voor als ze aan t cremeren zijn
Ik denk dat de heer des huizes daartussen domineetje staat te spelen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:18 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Maar wat staat er nou naast? Moet er een groot jezusbeeld tussen die kaarsen staan?
Ik zag er vandaag ook eentje van de "huysshop":quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
'HUYSSHOP
Bespaar op de makelaar, doe meer zelf'
Soms is het toch echt een beter idee een makelaar in de arm te nemen.
[ afbeelding ]
in plaats van jezelf mee te fotograferen
[ afbeelding ]
tijdens de Hamsterweken van de bekende supermarktketen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze en nog een hele serie slecht-mobieltje-foto's hier
stopcontacten met snoerenfeestjequote:Op donderdag 19 januari 2017 23:02 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ] Keuken zit in dit huis:
http://www.funda.nl/koop/(...)lindeweg-10/#foto-18
Ongelooflijk. Sowieso is het een tijdcapsule. Het is in de basis wel een prachtig huis.
garage had wel meer in de stijl van het huis gemogen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:02 schreef Aventura het volgende:
Ongelooflijk. Sowieso is het een tijdcapsule. Het is in de basis wel een prachtig huis.
Die keuken is goud geld waard op de antiekmarktquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:02 schreef Aventura het volgende:
Zeker wel een mooi huis inderdaad. Trappenhuis en de houten elementen zijn mooi.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:02 schreef Aventura het volgende:
't Lijkt wel of ze de foto's uitgeprint hebben om er vervolgens weer foto's van te maken...quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag ook eentje van de "huysshop":
[ afbeelding ]
Vreemde mix van "goede" en slechte foto's:
http://www.funda.nl/koop/(...)wkapelseweg-101-bis/
Net als de dakkapel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 00:29 schreef The_vice het volgende:
[..]
garage had wel meer in de stijl van het huis gemogen.
ja nu je het zegt!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:09 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zeker wel een mooi huis inderdaad. Trappenhuis en de houten elementen zijn mooi.
Dak van het torentje is er alleen afgevallen. Vond het er al zo gek uitzien die toren op de eerste foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze het huis al leeg hadden gehaald en toen pas beseften dat ze nog geen foto's hadden. Toen maar foto's gemaakt van oude foto's die in een album zaten?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:29 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
't Lijkt wel of ze de foto's uitgeprint hebben om er vervolgens weer foto's van te maken...
Ja zoiets of ingescand met zo'n cheap ass all in one thuisprintertje.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:25 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het huis al leeg hadden gehaald en toen pas beseften dat ze nog geen foto's hadden. Toen maar foto's gemaakt van oude foto's die in een album zaten?
Dit is de linkquote:Op maandag 16 januari 2017 21:11 schreef Scharrelduif het volgende:
[..]
Deze was een poosje geleden in BinnensteBuiten, NPO 2
quote:Omschrijving
Realiseer hier uw woonwensen! Dit riante huis verkeert nagenoeg in originele staat en is op zoek naar een nieuwe bewoner die hier zijn eigen woonidee wil toeppassen.
Torenkamerquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:02 schreef Aventura het volgende:
sterker nog, er is een verdieping gekomen ipv dat dak. En ik zie wel meer andere dingen die totaal niet overeenkomen. Zoals de deur links met uitbouwtje, balkon boven loopt door, ramen komen niet overeen. Nou zal er in de loop van de jaren wel wat gedaan zijn maar waarom dan die tekening erbijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:09 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zeker wel een mooi huis inderdaad. Trappenhuis en de houten elementen zijn mooi.
Dak van het torentje is er alleen afgevallen. Vond het er al zo gek uitzien die toren op de eerste foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh neeeee, die groene kleur in het trappenhuis! Zelfde kleur zat in ons huis op alle deuren...heeft een grafwerk gekost om het allemaal op ral9001 te krijgen :-(quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:02 schreef Aventura het volgende:
Mooi juist die antiek groene kleur. Past mooi bij dat huis.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:39 schreef Essebes het volgende:
[..]
Oh neeeee, die groene kleur in het trappenhuis! Zelfde kleur zat in ons huis op alle deuren...heeft een grafwerk gekost om het allemaal op ral9001 te krijgen :-(
Wel mooi huis ja, maar ik ben meer van de open keukens en dat maakt dat ik deze kamer indeling niet handig zou vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |