SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Haha, door tot gemaaktquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzonder wazig plaatje, dit...
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijzonder wazig plaatje, dit...
Knap gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Tail had het op papier getekend en ingescand, en ik heb de rest gedaan!
Zit aardig wat uurtjes aan werk in!
Even doorbijten en je gaat het misschien wel waarderenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dit is geloof ik niet echt mijn muziek.....![]()
Dit ja, je leert het waarderen na een tijd, en zeker op bepaalde substantiesquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even doorbijten en je gaat het misschien wel waarderen
Ik denk dat ik me bij peaceman ga voegen op de bank. Even relaxen en tv kijken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even doorbijten en je gaat het misschien wel waarderen
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me bij peaceman ga voegen op de bank. Even relaxen en tv kijken.
Koffie?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja, je leert het waarderen na een tijd, en zeker op bepaalde substanties
wel voor bijna 20 minuten. Andere keer ga ik proberen langer te luisteren!quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]Je hebt het iig geprobeerd, peacewoman
Deze muziek bestaat uit meerdere stromingen dan religies.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wel voor bijna 20 minuten. Andere keer ga ik proberen langer te luisteren!
Koffiequote:Op woensdag 4 januari 2017 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wel voor bijna 20 minuten. Andere keer ga ik proberen langer te luisteren!
Ah, dat zal het zijn. Ik drink (lust) geen koffie.![]()
Ik vind het nu vooral een beetje zweverig klinken. En voor mijn gevoel veel van dezelfde geluiden. Het kan ook mijn gemoedstoestand zijn. Ben beetje moe.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze muziek bestaat uit meerdere stromingen dan religies.Wellicht waardeer je andere stroming wel.
Het is dan ook zweverig ingericht, omdat het ingericht is op bepaalde psychedelicaquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het nu vooral een beetje zweverig klinken. En voor mijn gevoel veel van dezelfde geluiden.
vorige week te korte nachtenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het nu vooral een beetje zweverig klinken. En voor mijn gevoel veel van dezelfde geluiden. Het kan ook mijn gemoedstoestand zijn. Ben beetje moe.
Ik ken je helaas niet - was ongetwijfeld voor mijn tijd - maar welkom hierquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Da's lang geleden, leuk om te zien dat Radio 49 nog zo actief is!
Hee Opaquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Da's lang geleden, leuk om te zien dat Radio 49 nog zo actief is!
Okay. Zo hoor en leer ik nog eens wat.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is dan ook zweverig ingericht, omdat het ingericht is op bepaalde psychedelica
en daarnaast werken en deze week ook weer gewoon werken.quote:
klonen kunnen prima met z'n tweeën pratenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het de zoveelste kloon van jou was
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het de zoveelste kloon van jou was
werken.... Altijd maar weer dat wrrken, het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en daarnaast werken en deze week ook weer gewoon werken.
Wanneer is je comeback-show?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Een jaar of 6 geleden draaide ik nog erg actief mee, eens
kijken of ik een van mijn oude jingles nog kan vinden op
een van de oude schijven
je bent ook van voor mijn tijdquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Een jaar of 6 geleden draaide ik nog erg actief mee, eens
kijken of ik een van mijn oude jingles nog kan vinden op
een van de oude schijven
Ook niet jouw ding hequote:Op woensdag 4 januari 2017 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Eggs, dank!
Ik ga nog even wat TV kijken...
ik vind mijn werk eigenlijk heel erg leuk. Moet er niet aan denken thuis te moeten zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werken.... Altijd maar weer dat wrrken, het zou verboden moeten worden
Wat doe je?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind mijn werk eigenlijk heel erg leuk. Moet er niet aan denken thuis te moeten zitten.ik ga zelfs dit jaar meer uren per week werken.
Wat minder dan wat je vorige week draaide, zoals je weet.quote:
ik vind werk ook leuk hoorquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind mijn werk eigenlijk heel erg leuk. Moet er niet aan denken thuis te moeten zitten.
Ho ho.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:03 schreef EggsTC het volgende:
Jammer wel, dat het overgrote deel mainstream fans zijn hier. Maargoed, afwisseling moet ook gebeuren
Senior medewerker Frontoffice bij een overheidsinstelling. Ik stuur o.a. de afdeling inhoudelijk en operationeel aan, los problemen op, onderhoud met de andere afdelingen en zorg voor de managementrapportage. Daarnaast draai ik diensten op de afdeling.quote:
* Fogel luistert uitsluitend TOP40 muziekquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:03 schreef EggsTC het volgende:
Jammer wel, dat het overgrote deel mainstream fans zijn hier. Maargoed, afwisseling moet ook gebeuren
Voor afwisseling moet zeker ruimte zijn. Ik trek GOA, trance en dergelijke vrij goed. Net als de reggae van Piet Stien.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:03 schreef EggsTC het volgende:
Klinkt als een behoorlijk generieke beschrijvingquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Senior medewerker Frontoffice bij een overheidsinstelling. Ik stuur o.a. de afdeling inhoudelijk en operationeel aan, los problemen op, onderhoud met de andere afdelingen en zorg voor de managementrapportage. Daarnaast draai ik diensten op de afdeling.
Ik ga dus meer werken...quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind werk ook leuk hooral zou iets meer vrije tijd welkom zijn
Soms draai ik weleens wat Reggae ja.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor afwisseling moet zeker ruimte zijn. Ik trek GOA, trance en dergelijke vrij goed. Net als de reggae van Piet Stien.
pietquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Soms draai ik weleens wat Reggae ja.
Erg naar mijn zin.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt als een behoorlijk generieke beschrijving
Wel fijn dat je het naar je zin hebt
dan moet ik naar jou luisteren..... Reggae....quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Soms draai ik weleens wat Reggae ja.
Ow, hoeveel uur moet ik vullen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan moet ik naar jou luisteren..... Reggae....![]()
![]()
Kan nooit genoeg zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ow, hoeveel uur moet ik vullen?
Was toen nog [onz] radio, daarna heette het kort (dacht ik) X-Raydio en toen Radio 49.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent ook van voor mijn tijden ik ben hier sinds 2011 regelmatig
Ik wil ook nog eens een 30 tot 40 uur show in 1 keer knalle, met allerlei verschillende stijlen, per 10 uur een andere style of per 5.quote:
Ik was erbij... 2010-2011 uit mn hoofdquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Was toen nog [onz] radio, daarna heette het kort (dacht ik) X-Raydio en toen Radio 49.![]()
Ik weet nog toen we er net mee begonnen, god wat was dat lachen zeg.
Wat ik nu hoor is niet echt mijn muziek, maar klink verdorie wel heel erg lekker!
Deze week, bijna anderhalf jaar later, is All Time Low op de playlist van 3FM beland...quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
(...) Dezelfde Jon Bellion die dit nummer zingt heeft solo trouwens ook een catchy liedje uitgebracht. Het is al een paar maanden oud, maar leuk genoeg om alsnog even te delen hier:
<link naar "All Time Low" die niet meer werkt>
Ik draai er nu mee.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt aan gedacht, maar klinkt me best leuk.
Bestaat virtual DJ nog?
Wat voor muziek draaide jij, cq. zou je draaien als je nu draaide?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Was toen nog [onz] radio, daarna heette het kort (dacht ik) X-Raydio en toen Radio 49.![]()
Ik weet nog toen we er net mee begonnen, god wat was dat lachen zeg.
Wat ik nu hoor is niet echt mijn muziek, maar klink verdorie wel heel erg lekker!
Jou ken ik ook nog wel, lekkere muziek man!quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik was erbij... 2010-2011 uit mn hoofd
Van alles eigenlijk, als het maar oud isquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat voor muziek draaide jij, cq. zou je draaien als je nu draaide?
Piet is ook opa en JM is oma.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is natuurlijk wel goed nieuws als we kort na de start van onze grote concurrenten, Radio 50PLUS, keihard kunnen terugslaan met de comeback van Opa_vertelt
Radio50PLUS?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is natuurlijk wel goed nieuws als we kort na de start van onze grote concurrenten, Radio 50PLUS, keihard kunnen terugslaan met de comeback van Opa_vertelt
Okéquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Van alles eigenlijk, als het maar oud is
Thxquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jou ken ik ook nog wel, lekkere muziek man!
ONZ radio mocht niet meer omdat het dan geassocieerd wordt met FOK, en FOK is niet de eigenaar van het radiostation, ze wilden geen claims gaan krijgen op copyrighted content.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
EggsTC, weet jij nog waarom we het toen Radio 49 hebben genoemd?
Ik kan het me absoluut niet meer herinneren
Nummer van het ONZ subforum is 49.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Eigenlijk zouden we nu Radio 30 moeten heten, maar ja...quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ohja. [onz] 49![]()
Ik heb ze niet meerquote:
Ben ik meervoud geworden?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:35 schreef EggsTC het volgende:
Omdat er mensen uit noorwegen meeluisteren moet ik ook een noorse track erdoor gooien natuurlijk.
Ik hoor dat het Noors is, maar let niet op de woorden. Als ik er wel op zou letten, is het met deze zangstijl lastig om te horen wat ze precies zingen, daarom zie ik het meer als een instrument dan text.quote:
Ik heb mijn allereerste vinyl single ook nog. "The Kinks - Lola"quote:
Je kent der wel lijkt me... Helene Bokslequote:Op woensdag 4 januari 2017 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hoor dat het Noors is, maar let niet op de woorden. Als ik er wel op zou letten, is het met deze zangstijl lastig om te horen wat ze precies zingen, daarom zie ik het meer als een instrument dan text.
Fantastisch dame.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kent der wel lijkt me... Helene Boksle
Met een beetje geluk veel geld waard nu.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb mijn allereerste vinyl single ook nog. "The Kinks - Lola"
Gekocht van mijn zakgeld en na thuiskomst teruggebracht naar
de winkel omdat hij wit was en ik dus dacht dat dat niet hoorde.
Wist ik veel dat er ook wit vinyl bestond..
Helaasch: https://www.discogs.com/The-Kinks-Lola-Live/release/4495953quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Met een beetje geluk veel geld waard nu.
Die uit de jaren 60 moet je hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaasch: https://www.discogs.com/The-Kinks-Lola-Live/release/4495953
* Opa_vertelt was er toen zelf nog niet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die uit de jaren 60 moet je hebben.
Tsja daar zijn er veel van.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
* Opa_vertelt was er toen zelf nog niet.
Ik heb zoals Dagoduck linkte, die uit 1980
Thx menquote:Op woensdag 4 januari 2017 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik haak af; heb zo'n 7,5 uur Radio 49 achter de rug. Eggs, bedankt en succes met het restant.
Tot later
Bij Symph!quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde I Hope I Never om kwart over 9 toen ik eeecht wilde gaan studeren..
Als die drie minuten ervoor zorgen dat ik mijn tentamen niet haal weet ik waar ik moet zijn
Spacy!quote:
Opa is terug!quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
* Opa_vertelt was er toen zelf nog niet.
Ik heb zoals Dagoduck linkte, die uit 1980
quote:Op donderdag 5 januari 2017 08:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is veel te vroeg en het is nog donker
toen sliep ik. Of wanneer ga je hem uitzenden?quote:Op donderdag 5 januari 2017 06:30 schreef Stien_Struis het volgende:
Voor alle Reggae Fans heb ik mooie show in elkaar gedraaid afgelopen nacht.
Ga ik nog uitzenden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
toen sliep ik. Of wanneer ga je hem uitzenden?
Goedemorgen!
Beide nietes!quote:Op donderdag 5 januari 2017 08:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is veel te vroeg en het is nog donker
Met een rare grote gele ledlamp erin.quote:
Die staat nog achter de flat.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met een rare grote gele ledlamp erin.
Flat afbreken dan!quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die staat nog achter de flat.
Mutsenlogicaquote:Op donderdag 5 januari 2017 09:52 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn muts klaagt steeds dat ze ramen van de auto moet krabben, wanneer ik dan zeg dat met de fiets er geen last van hebt, wordt ze boos op me?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:52 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn muts klaagt steeds dat ze ramen van de auto moet krabben, wanneer ik dan zeg dat met de fiets er geen last van hebt, wordt ze boos op me?
Beetje harder slaan dan, en de ketting in de keuken korter maken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb 'r teveel verwend denk ik.
Vrees dat het geen zin meer heeft helaas.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beetje harder slaan dan, en de ketting in de keuken korter maken.
Nieuwe muts een optie?quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Vrees dat het geen zin meer heeft helaas.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2017 10:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb 'r teveel verwend denk ik.
Tsja da's ook weer zoiets, op zich luister ze wel goed soms.quote:
Ze moet blij zijn met die auto en verder niet zeiken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
dat denk ik ook
en dat zijn nu de consequenties dus hup.... autoruit schoonmaken
Ik ruil alleen in op de helft jonger.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:29 schreef spijkerbroek het volgende:
just me is nog beschikbaar, geloof ik. Maar of die minder zeurt...
ik kan in ieder geval mijn eigen autoruiten ijsvrij makenquote:Op donderdag 5 januari 2017 10:29 schreef spijkerbroek het volgende:
just me is nog beschikbaar, geloof ik. Maar of die minder zeurt...
Is dat niet illegaal?quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:30 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik ruil alleen in op de helft jonger.
Ze vraagt echt aan mij of ik niet ding op de voorruit wil gaan leggen wanneer het vriest, ze heeft het hoog in de bol.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan in ieder geval mijn eigen autoruiten ijsvrij maken
Dat wordt hoog tijd dan...quote:
Ik verkoop gewoon de auto.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat wordt hoog tijd dan...
Je kan natuurlijk ook nog alle autoruiten eruit trappen, dan heeft ze er ook geen last van dat ze dichtvriezen.
quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:07 schreef Stien_Struis het volgende:
Het kan gebeuren dat ik door wat gedoe ineens verdwenen ben weer.
DE radio is leuk welquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je maar wel weer terugkomt dan.
Rob is weinig aanwezig de laatste tijd. Je kunt het beste een bericht sturen aan just me.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Gaan inloggegevens nog steeds via robdriessen?
melting is het persoon.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Op Opa gezocht in DJ lijst maar helaas, je staat er niet meer in.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is ook alweer een jaar of 6 geledenquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op Opa gezocht in DJ llijst maar helaas, je staat er niet meer in.
Wat, hoor ik koffie?quote:
Perfect voor een ultieme comeback dan vanuit Bosnië.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is ook alweer een jaar of 6 geleden
Knokkels weet. vast nog wel iets.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Pass mij eens even de inloggegevens, kunnen we weer knallen
quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je reactiesnelheid is wel een tikkeltje traag...
Beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Ja jezus hey... nou moet ik in 9 minuten eten maken!!quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:17 schreef Melting het volgende:
Even mijn show een half uur naar voren geschoven.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja jezus hey... nou moet ik in 9 minuten eten maken!!
Ik dacht al...quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:17 schreef Melting het volgende:
Even mijn show een half uur naar voren geschoven.
Sorry.quote:
Jij bevalt altijd *wink* *wink* *nudge* *nudge*quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij bevalt altijd *wink* *wink* *nudge* *nudge*
Mooi op tijd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik tune serieus echt net 2 - 3 seconden voor aanvang aan!
Weet je ook nog waarom?quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Luv met een single die nogal wat stof deed opwaaien..
quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
My Man, One Shot en zo.
Terwijl er vlak daar oor een gijzeling in NL was weest met dodelijke afloop.
Was dat die kaping van de trein in Beilen of de Punt?quote:
De Punt.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat die kaping van de trein in Beilen of de Punt?
Dat weet ik dan weer even niet meer precies...
CCR is altijd goed.quote:
30 jaar.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik dacht dat iemand de single ergens achter boven van een kast plukte en er 20 jaar aan stof mee kwam.
Die van Engelbertquote:
Ah, iets voor mijn tijd. Vandaarquote:
Familie van de trainer van Feijenoord?quote:
Dat denk ik dan weer niet...quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Familie van de trainer van Feijenoord?
Je hebt gelijk. Maar ik kon geen hoesje vinden waar haar naam ook op stond.quote:
Mike Oldfield was de componist en tokkelaar en bracht het onder zijn naam uit...quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik kon geen hoesje vinden waar haar naam ook op stond.
Dat zou de Griek wel willen!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou de Griek wel willen!
Strak getrokken huidje of juist flinke wallen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Heb haar een paar geleden nog live horen zingen, niks veranderd.
Haar uiterlijk wel...
quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Strak getrokken huidje of juist flinke wallen?
Moest toch ook iets modern tussendoor?quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, even een subtiele overgang...
Bij een show die "golden oldies" heet?quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Moest toch ook iets modern tussendoor?
Golden oldies is van voor 2000.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij een show die "golden oldies" heet?
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Door welke band werden zij geinspireerd?
Dat kan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:58 schreef Karzai het volgende:
ik wil nog wel een uurtje of 1,5 wat draaien hierna als dat kan?
Zal wel iets als UDS, Beastie Boys zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Door welke band werden zij geinspireerd?
Oh? Apart....quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze eigenste Urban Dance Squad...
Dit is Zen - Hair...
quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:05 schreef MadMaster het volgende:
In deze High Energy stijl heb ik een Swiebertje remix van Ben Liebrand...
quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:05 schreef MadMaster het volgende:
In deze High Energy stijl heb ik een Swiebertje remix van Ben Liebrand...
Oh... misschien heb ik die dan toch wel eens gehoord.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die hier wel eens gedraaid...
Dat kan dus, was uit de tijd dat allerlei NL songs 'verhoust' werden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh... misschien heb ik die dan toch wel eens gehoord.
Day after day...quote:
Ja, die. Ik kwam niet op de titelquote:
Moest ook even graven...quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die. Ik kwam niet op de titel
quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Bij James Brown weet ik de titels nooit...
"uh! yeah! ah! HEY!" toch?quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Bij James Brown weet ik de titels nooit...
Erg lastig was hij inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Hij had pas 20 keer Hot Pants geroepen...
Sorry, heb gisteren bruine bonen gegeten...quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:21 schreef Melting het volgende:
Jongens.... het is al nieuwjaarsdag geweest!![]()
Kappen nou met dat geknal.
Ze hebben het pas 10 keer gezongen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |