Helaasch: https://www.discogs.com/The-Kinks-Lola-Live/release/4495953quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Met een beetje geluk veel geld waard nu.
Die uit de jaren 60 moet je hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaasch: https://www.discogs.com/The-Kinks-Lola-Live/release/4495953
* Opa_vertelt was er toen zelf nog niet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die uit de jaren 60 moet je hebben.
Tsja daar zijn er veel van.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
* Opa_vertelt was er toen zelf nog niet.
Ik heb zoals Dagoduck linkte, die uit 1980
Thx menquote:Op woensdag 4 januari 2017 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik haak af; heb zo'n 7,5 uur Radio 49 achter de rug. Eggs, bedankt en succes met het restant.
Tot later
Bij Symph!quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde I Hope I Never om kwart over 9 toen ik eeecht wilde gaan studeren..
Als die drie minuten ervoor zorgen dat ik mijn tentamen niet haal weet ik waar ik moet zijn
Spacy!quote:
Opa is terug!quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
* Opa_vertelt was er toen zelf nog niet.
Ik heb zoals Dagoduck linkte, die uit 1980
quote:Op donderdag 5 januari 2017 08:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is veel te vroeg en het is nog donker
toen sliep ik. Of wanneer ga je hem uitzenden?quote:Op donderdag 5 januari 2017 06:30 schreef Stien_Struis het volgende:
Voor alle Reggae Fans heb ik mooie show in elkaar gedraaid afgelopen nacht.
Ga ik nog uitzenden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
toen sliep ik. Of wanneer ga je hem uitzenden?
Goedemorgen!
Beide nietes!quote:Op donderdag 5 januari 2017 08:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is veel te vroeg en het is nog donker
Met een rare grote gele ledlamp erin.quote:
Die staat nog achter de flat.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met een rare grote gele ledlamp erin.
Flat afbreken dan!quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die staat nog achter de flat.
Mutsenlogicaquote:Op donderdag 5 januari 2017 09:52 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn muts klaagt steeds dat ze ramen van de auto moet krabben, wanneer ik dan zeg dat met de fiets er geen last van hebt, wordt ze boos op me?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:52 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn muts klaagt steeds dat ze ramen van de auto moet krabben, wanneer ik dan zeg dat met de fiets er geen last van hebt, wordt ze boos op me?
Beetje harder slaan dan, en de ketting in de keuken korter maken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb 'r teveel verwend denk ik.
Vrees dat het geen zin meer heeft helaas.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beetje harder slaan dan, en de ketting in de keuken korter maken.
Nieuwe muts een optie?quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Vrees dat het geen zin meer heeft helaas.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2017 10:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb 'r teveel verwend denk ik.
Tsja da's ook weer zoiets, op zich luister ze wel goed soms.quote:
Ze moet blij zijn met die auto en verder niet zeiken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
dat denk ik ook
en dat zijn nu de consequenties dus hup.... autoruit schoonmaken
Ik ruil alleen in op de helft jonger.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:29 schreef spijkerbroek het volgende:
just me is nog beschikbaar, geloof ik. Maar of die minder zeurt...
ik kan in ieder geval mijn eigen autoruiten ijsvrij makenquote:Op donderdag 5 januari 2017 10:29 schreef spijkerbroek het volgende:
just me is nog beschikbaar, geloof ik. Maar of die minder zeurt...
Is dat niet illegaal?quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:30 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik ruil alleen in op de helft jonger.
Ze vraagt echt aan mij of ik niet ding op de voorruit wil gaan leggen wanneer het vriest, ze heeft het hoog in de bol.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan in ieder geval mijn eigen autoruiten ijsvrij maken
Dat wordt hoog tijd dan...quote:
Ik verkoop gewoon de auto.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat wordt hoog tijd dan...
Je kan natuurlijk ook nog alle autoruiten eruit trappen, dan heeft ze er ook geen last van dat ze dichtvriezen.
quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:07 schreef Stien_Struis het volgende:
Het kan gebeuren dat ik door wat gedoe ineens verdwenen ben weer.
DE radio is leuk welquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je maar wel weer terugkomt dan.
Rob is weinig aanwezig de laatste tijd. Je kunt het beste een bericht sturen aan just me.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Gaan inloggegevens nog steeds via robdriessen?
melting is het persoon.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Op Opa gezocht in DJ lijst maar helaas, je staat er niet meer in.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is ook alweer een jaar of 6 geledenquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op Opa gezocht in DJ llijst maar helaas, je staat er niet meer in.
Wat, hoor ik koffie?quote:
Perfect voor een ultieme comeback dan vanuit Bosnië.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is ook alweer een jaar of 6 geleden
Knokkels weet. vast nog wel iets.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Pass mij eens even de inloggegevens, kunnen we weer knallen
quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je reactiesnelheid is wel een tikkeltje traag...
Beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Ja jezus hey... nou moet ik in 9 minuten eten maken!!quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:17 schreef Melting het volgende:
Even mijn show een half uur naar voren geschoven.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja jezus hey... nou moet ik in 9 minuten eten maken!!
Ik dacht al...quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:17 schreef Melting het volgende:
Even mijn show een half uur naar voren geschoven.
Sorry.quote:
Jij bevalt altijd *wink* *wink* *nudge* *nudge*quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij bevalt altijd *wink* *wink* *nudge* *nudge*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |