Thanksquote:Op donderdag 29 december 2016 20:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier is mijn lijst:
https://open.spotify.com/(...)kKLtXTurkmj5ibHP1I9H
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Dit liedje heb de bietels vermoord
Dat was wel te horen, wat een verschrikkelijk nummerquote:Op donderdag 29 december 2016 20:40 schreef nozem het volgende:
Erg gladde 100% McCartney productie, maar compositorisch toch wel heel fijn.
In de tijd dat dit nummer tot stand kwam was er eigenlijk amper nog sprake van de band 'The Beatles'. Ik geloof niet dat Lennon ook maar enig aandeel had in dit nummer..
The Long and Winding Road is een nummer van de Britse popgroep The Beatles. Het nummer werd in 1970 uitgebracht op het laatste album van The Beatles, Let It Be.[1] Het nummer werd in de Verenigde Staten ook uitgebracht als single en bereikte daar als laatste single van The Beatles de eerste plaats in de Billboard Hot 100. Het nummer staat op naam van John Lennon en Paul McCartney, maar werd geschreven door McCartney.[2] Nadat The Beatles het nummer hadden opgenomen, voegde producer Phil Spector, zonder medeweten van McCartney, opnamen van een orkest aan het nummer toe in de stijl van zijn Wall of Sound-techniek.[3][4] Dit was voor McCartney een van de redenen om The Beatles te verlaten.[5][6]quote:Op donderdag 29 december 2016 20:40 schreef nozem het volgende:
In de tijd dat dit nummer tot stand kwam was er eigenlijk amper nog sprake van de band 'The Beatles'. Ik geloof niet dat Lennon ook maar enig aandeel had in dit nummer..
Had-ie ook niet in eerder werk (Yesterday bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 29 december 2016 20:40 schreef nozem het volgende:
Klopt. Grappig ook dat een Paul dat zegtquote:Op donderdag 29 december 2016 20:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat was wel te horen, wat een verschrikkelijk nummer
Dat album is zo heeerlijk, dat is het woord, heerlijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef peaceman het volgende:
Oke oke, The Smiths was een goede band, maar de adoratie voor deze heb ik nooit goed begrepen. Leuk liedje, dat wel.
Ik ook niet (al staat mij dit zeker niet in de weg).quote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef peaceman het volgende:
Oke oke, The Smiths was een goede band, maar de adoratie voor deze heb ik nooit goed begrepen. Leuk liedje, dat wel.
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Grappig ook dat een Paul dat zegt
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef nozem het volgende:
Het enige minpunt aan dit moment is dat het ongeveer 50 uur te vroeg komt..
ik heb andere nummers die ik liever hoor, maar het is niet vervelend hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat album is zo heeerlijk, dat is het woord, heerlijk.
En dat vind ik alles behalve sad, maar t is wel truequote:
prachtig ja, ik genietquote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef F.Begbie het volgende:
And if a double-decker bus
crashes into us
to die by your side
is such a heavenly way to die
Peter Wright?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:43 schreef tong80 het volgende:
Wally van The Exploited is aan het darten op tv.
Die zochten als new wavers in de jaren 80 op de dansvloer.quote:
DDM is dan ook wel heel goedquote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Ddm is in haar nopjes.
Deze staat op haar lijst
Bij welke DJ wil je Panic horen dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:43 schreef female81 het volgende:
Hier had ik liever Bigmouth of Panic gezien.
Maar veel hoger had bij die nummers ook gemogen.
Zit je nou alweer te luisteren?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zochten als new wavers in de jaren 80 op de dansvloer.
Nee, heerlijk rustig, om eerlijk te zijn...quote:Op donderdag 29 december 2016 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij jullie ook zo veel vuurwerk?
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zochten als new wavers in de jaren 80 op de dansvloer.
Jeroen van Inkel. Mag ie gelijk hangen.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij welke DJ wil je Panic horen dan?
bandje begon begin jaren 80, mijn punt is weer bevestigd.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Ddm is in haar nopjes.
Deze staat op haar lijst
MM, de witlof was heerlijk, jammer dat de mist tegen je was.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, heerlijk rustig, om eerlijk te zijn...
Deze band ook.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bandje begon begin jaren 80, mijn punt is weer bevestigd.
Al een tijdje. Was een beetje eenzaam in de SNOB2000quote:Op donderdag 29 december 2016 20:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zit je nou alweer te luisteren?
jup en daar vindt ddm net als ik niet zo super veel aan, al hebben ze wel aardige liedjes, dat zeker. Call of Ktulu is wel genotquote:
Volgend jaar wel weer een klaagtopic starten hequote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al een tijdje. Was een beetje eenzaam in de SNOB2000
maar er zit 1 nummer bij dat daar absoluut niet thuishoort. Over die andere valt te twisten.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef Kyran het volgende:
Viel me op dat Metallica als enige met 2 nummers in top 25 staat, best knap van een metal band
Sad BOET Troo ... die Stefan kan echt geen Engels
De lof ging letterlijk voor mij de mist in...quote:Op donderdag 29 december 2016 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
MM, de witlof was heerlijk, jammer dat de mist tegen je was.
One hoort daar niet thuis inderdaad.. al is dat wel het betere liedje. 1 van de mooiste teksten in de popmuziek.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar er zit 1 nummer bij dat daar absoluut niet thuishoort. Over die andere valt te twisten.
Ik vermoed degene die het hoogst staat.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar er zit 1 nummer bij dat daar absoluut niet thuishoort. Over die andere valt te twisten.
Ha ha haquote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgend jaar wel weer een klaagtopic starten he
Staat Chuby Checker er in ?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:
Mij ook zeker niet, al verbaast de hoge positie me wel enigszins.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:46 schreef female81 het volgende:
De liefhebbers van licht-alternatief lijken dit jaar massaal uit hun holen gekropen toen de stembussen open gingen.
Het stoort me niet.
Master of Puppets met die strijkers op S&M vond ik dan wel weer een aardige versie...quote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jup en daar vindt ddm net als ik niet zo super veel aan, al hebben ze wel aardige liedjes, dat zeker. Call of Ktulu is wel genot
waarmee je dus idd aangeeft dat die andere daar weg moet.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
One hoort daar niet thuis inderdaad.. al is dat wel het betere liedje. 1 van de mooiste teksten in de popmuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |