Had-ie ook niet in eerder werk (Yesterday bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 29 december 2016 20:40 schreef nozem het volgende:
Erg gladde 100% McCartney productie, maar compositorisch toch wel heel fijn.
In de tijd dat dit nummer tot stand kwam was er eigenlijk amper nog sprake van de band 'The Beatles'. Ik geloof niet dat Lennon ook maar enig aandeel had in dit nummer..
Klopt. Grappig ook dat een Paul dat zegtquote:Op donderdag 29 december 2016 20:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat was wel te horen, wat een verschrikkelijk nummer
Dat album is zo heeerlijk, dat is het woord, heerlijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef peaceman het volgende:
Oke oke, The Smiths was een goede band, maar de adoratie voor deze heb ik nooit goed begrepen. Leuk liedje, dat wel.
Ik ook niet (al staat mij dit zeker niet in de weg).quote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef peaceman het volgende:
Oke oke, The Smiths was een goede band, maar de adoratie voor deze heb ik nooit goed begrepen. Leuk liedje, dat wel.
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Grappig ook dat een Paul dat zegt
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef nozem het volgende:
Het enige minpunt aan dit moment is dat het ongeveer 50 uur te vroeg komt..
ik heb andere nummers die ik liever hoor, maar het is niet vervelend hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat album is zo heeerlijk, dat is het woord, heerlijk.
En dat vind ik alles behalve sad, maar t is wel truequote:
prachtig ja, ik genietquote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef F.Begbie het volgende:
And if a double-decker bus
crashes into us
to die by your side
is such a heavenly way to die
Peter Wright?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:43 schreef tong80 het volgende:
Wally van The Exploited is aan het darten op tv.
Die zochten als new wavers in de jaren 80 op de dansvloer.quote:
DDM is dan ook wel heel goedquote:Op donderdag 29 december 2016 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Ddm is in haar nopjes.
Deze staat op haar lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |