jup en daar vindt ddm net als ik niet zo super veel aan, al hebben ze wel aardige liedjes, dat zeker. Call of Ktulu is wel genotquote:
Volgend jaar wel weer een klaagtopic starten hequote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al een tijdje. Was een beetje eenzaam in de SNOB2000
maar er zit 1 nummer bij dat daar absoluut niet thuishoort. Over die andere valt te twisten.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef Kyran het volgende:
Viel me op dat Metallica als enige met 2 nummers in top 25 staat, best knap van een metal band
Sad BOET Troo ... die Stefan kan echt geen Engels
De lof ging letterlijk voor mij de mist in...quote:Op donderdag 29 december 2016 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
MM, de witlof was heerlijk, jammer dat de mist tegen je was.
One hoort daar niet thuis inderdaad.. al is dat wel het betere liedje. 1 van de mooiste teksten in de popmuziek.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar er zit 1 nummer bij dat daar absoluut niet thuishoort. Over die andere valt te twisten.
Ik vermoed degene die het hoogst staat.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar er zit 1 nummer bij dat daar absoluut niet thuishoort. Over die andere valt te twisten.
Ha ha haquote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgend jaar wel weer een klaagtopic starten he
Staat Chuby Checker er in ?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:
Mij ook zeker niet, al verbaast de hoge positie me wel enigszins.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:46 schreef female81 het volgende:
De liefhebbers van licht-alternatief lijken dit jaar massaal uit hun holen gekropen toen de stembussen open gingen.
Het stoort me niet.
Master of Puppets met die strijkers op S&M vond ik dan wel weer een aardige versie...quote:Op donderdag 29 december 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jup en daar vindt ddm net als ik niet zo super veel aan, al hebben ze wel aardige liedjes, dat zeker. Call of Ktulu is wel genot
waarmee je dus idd aangeeft dat die andere daar weg moet.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
One hoort daar niet thuis inderdaad.. al is dat wel het betere liedje. 1 van de mooiste teksten in de popmuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |