ook de Chinese competitie?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik schrijf voor buitenlands voetbal
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha hail Mary bij rtl boulie
dude...quote:Op donderdag 29 december 2016 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:07 schreef Mozy het volgende:
Las net die quote van kdrick en heb even deze maar aangeslingerd.
Wie doet er dan ook een haring op een pizza?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Tonijn en vis is wsl ook niet hetzelfde in haar ogen.
rt nasquote:
makavelli the donquote:Op donderdag 29 december 2016 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
laatst had ik het genoegen iemand te treffen die zei ja kip en vis is (ja is) geen vlees want ze leggen eieren.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Tonijn en vis is wsl ook niet hetzelfde in haar ogen.
die sigquote:
En hoe staat het met pallets sorteren?quote:
Ik lach nooit om mijn eigen grapjes.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
moest je daar zelf om lachen haags
wij ook nietquote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lach nooit om mijn eigen grapjes.
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/quote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
En hoe staat het met pallets sorteren?
wtfquote:
Dus vogelbekdieren mogen we wel eten?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
laatst had ik het genoegen iemand te treffen die zei ja kip en vis is (ja is) geen vlees want ze leggen eieren.
not making it better dudequote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach tenminste geen kwalbert en beau meer
Hij pullde een girlygirl. Aka Crip uit het niets aanvallen dat ze zogenaamd geen goede moslima is enz.quote:
ey bbyquote:
oh heeft ie daar ban voor, heb m nie getrdquote:Op donderdag 29 december 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij pullde een girlygirl. Aka Crip uit het niets aanvallen dat ze zogenaamd geen goede moslima is enz.
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij pullde een girlygirl. Aka Crip uit het niets aanvallen dat ze zogenaamd geen goede moslima is enz.
Niet inzien dat Crip een slechte moslim hoer is die slechte moslim dingen doet en gewoon tering slechte moslim is.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
yoloquote:Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
zou ik dominos bestellen k ga wss kotsen bij 1ste hap
Ik wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
oh heeft ie daar ban voor, heb m nie getrd
ja had ik t al over gehad met dinges, gingen pilletje doen bij iemand thuis maar misschien gaan we nog naar een van die nye-feestjes maar weten we nog niet zekerquote:
Nepmoslim ben je.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet inzien dat Crip een slechte moslim hoer is die slechte moslim dingen doet en gewoon tering slechte moslim is.
Oordeel niet hoor, lijkt alleen zo.
Altijd dat gezeik met jou!quote:Op donderdag 29 december 2016 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Elke keer hetzelfde gezeik, echt geen zin in.
Nee, en toen kwam wickedmen ineens hier weer met ongeveer hetzelfde onderwerp en daarna de VBL'ers dus.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
ik heb niets boeiends gemist dus
oh aight have fun en wellicht zie ik je dan nog wel ergens in de nachtquote:Op donderdag 29 december 2016 19:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja had ik t al over gehad met dinges, gingen pilletje doen bij iemand thuis maar misschien gaan we nog naar een van die nye-feestjes maar weten we nog niet zeker
de paus zegt jaquote:Op donderdag 29 december 2016 19:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus vogelbekdieren mogen we wel eten?
zeker. jullie nog plannen?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh aight have fun en wellicht zie ik je dan nog wel ergens in de nacht
huh is wickedmen weer terugquote:Op donderdag 29 december 2016 19:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, en toen kwam wickedmen ineens hier weer met ongeveer hetzelfde onderwerp en daarna de VBL'ers dus.
gvd kutzooiquote:En die kale mof is hier weer wat vaker
Ik heb ook begrepen dat ze tegen haar moeder zegt dat jij rooktquote:Op donderdag 29 december 2016 19:14 schreef Mozy het volgende:
Chai is echt zieke TR nazi.
Geile donder is ze ook.
ja weenognie, een aantal mensen gaan naar zwolle ofzo naar tekno, maar das legaal en helemaal in fucking zwolle dus dat is matigquote:Op donderdag 29 december 2016 19:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zeker. jullie nog plannen?
Chai waardeert haar leven te veel.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb ook begrepen dat ze tegen haar moeder zegt dat jij rookt
Want? Denk maar niet dat mijn moeder caret hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai waardeert haar leven te veel.
goed beleid, zouden ze hier ook moeten invoerenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut, heb ik net eindelijk mijn Facebook profiel geactiveerd, word ik meteen geblokt na een reactie ergens op.
Hehe ja.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed beleid, zouden ze hier ook moeten invoeren
Ik care.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Denk maar niet dat mijn moeder caret hoor.
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed beleid, zouden ze hier ook moeten invoeren
oh wtfquote:Op donderdag 29 december 2016 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenognie, een aantal mensen gaan naar zwolle ofzo naar tekno, maar das legaal en helemaal in fucking zwolle dus dat is matig
dus geen idee nog
heb echt geen flauw idee, vast wel. Of in t nieuwe pandquote:Op donderdag 29 december 2016 19:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh wtfdas wel zwaar gay
niks in de villa te doen ofzo?
Het enige waar Niels niet van houdt is als de leeftijd legaal is. Voor de rest is het een nette jongen.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
LegaalDaar houdt Niels ook niet van, misschien weet hij nog iets in Rotterdam.
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
aightquote:Op donderdag 29 december 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb echt geen flauw idee, vast wel. Of in t nieuwe pand
ik zie het wel
Doe even een pic anders. Gewoon een dikkewijvenoptocht hier. Bewijs maar dat het niet zo iis. Met je kaasdoos.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
Als de overgebleven het maar niet hier komen afreagerenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:21 schreef HPLC het volgende:
Ghehe, in VBL regent het nu bans. Allemaal mad daar
nee opkk met datquote:
Hoiquote:Op donderdag 29 december 2016 19:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als de overgebleven het maar niet hier komen afreageren
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan rijd ik erheen om samen een lijn te doen ala lady en de vagebond met die spaghettiscene toch
ja, maar jij zit overalquote:
Durven ze niet meer.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als de overgebleven het maar niet hier komen afreageren
prachtigquote:
oke spuit 11quote:Op donderdag 29 december 2016 19:29 schreef NoelGallagher het volgende:
ONZ / Een dagje met de baas meelopen
hahahh
met je moer ja ;pquote:Op donderdag 29 december 2016 19:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zei dus: WORDT HIER NOG GENEUKT?!
Nee, alleen maar gecaredquote:Op donderdag 29 december 2016 19:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zei dus: WORDT HIER NOG GENEUKT?!
Jij weet dat vast beter, maar volgens mij bemoeit Danny zich echt nooit met het forum en de users. Lijkt mij dat Opa en andere FA's daar over gaan. Soms yvonne nogquote:
btr tochquote:Op donderdag 29 december 2016 19:29 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij schieten ze nu al hun vuurwerk al af.
nee danny heeft het te druk met stukjes schrijven over zwarte pietquote:Op donderdag 29 december 2016 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij weet dat vast beter, maar volgens mij bemoeit Danny zich echt nooit met het forum en de users. Lijkt mij dat Opa en andere FA's daar over gaan. Soms yvonne nog
Dacht dat je dood was.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee danny heeft het te druk met stukjes schrijven over zwarte piet
TRquote:Op donderdag 29 december 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetjequote:
terechte klaagquote:Op donderdag 29 december 2016 19:31 schreef Trollscience het volgende:
heb al 4 keer in afgelopen week dat ik kalm achter mn laptopje zit en er ineens freskuhard een nitraat afgaat en ik kilometer in de lucht opspring
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:30 schreef Caland het volgende:
ONZ / Een dagje met de baas meelopen
quote:
vergeet niet de formuleartikels 'x is racisme!!!!'quote:Op donderdag 29 december 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie precies, zoietsquote:
Dat is niet goed hoor, wil je 'm een keer zien misschien hou je er dan over op.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
Elke keer als Zosk komt wil ik een opmerking met 7 cm maken. Echt helemaal verpest ben ik
slik nog liever een scheermesje inquote:Op donderdag 29 december 2016 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
HAHAHHAHA
Ga lekker terug naar VBL of zo
Ja, nee, ik heb al hoofdpijnquote:Op donderdag 29 december 2016 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, wil je 'm een keer zien misschien hou je er dan over op.
ja graagquote:Op donderdag 29 december 2016 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, wil je 'm een keer zien misschien hou je er dan over op.
Daar komt het wel op neer, Danny heeft een hele zaak te runnen en tussendoor wat stukjes over Zwarte Piet schrijven, hoor ik net.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij weet dat vast beter, maar volgens mij bemoeit Danny zich echt nooit met het forum en de users. Lijkt mij dat Opa en andere FA's daar over gaan. Soms yvonne nog
heb jou ook gemist :$quote:
Als je vlug kijkt lijkt het daar wel op.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Blijkt ie zo meteen een eikel van 7 cm te hebben
Te veel informatiequote:Op donderdag 29 december 2016 19:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je vlug kijkt lijkt het daar wel op.
dat zou ik dan ook graag willen zienquote:Op donderdag 29 december 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Blijkt ie zo meteen een eikel van 7 cm te hebben
Komt goedquote:Op donderdag 29 december 2016 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat zou ik dan ook graag willen zien
rasdebieltokkie van de dikkewijvenparadequote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
rasdebieltokkie van de dikkewijvenparade
met echte melk, ziet er gezond uitquote:
Maar FOK! is toch de zaak? Vroeger postte Danny de hele dag op fok.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer, Danny heeft een hele zaak te runnen en tussendoor wat stukjes over Zwarte Piet schrijven, hoor ik net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tip: bestaat niet
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:37 schreef Trollscience het volgende:
post knappere man dan ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tip: bestaat niet
Welkom op FOK!
post knappere man dan ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tip: bestaat niet
Your beauty never ever scared me.
post knappere man dan ditis dit matthijs van nieuwkerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tip: bestaat niet
quote:
misschienquote:Op donderdag 29 december 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is dit matthijs van nieuwkerk?
Fok! is meer dan alleen een forumquote:Op donderdag 29 december 2016 19:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar FOK! is toch de zaak? Vroeger postte Danny de hele dag op fok.
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is dit matthijs van nieuwkerk?
nee ga je niet maar zou je wel moeten doen want vind je chillquote:Op donderdag 29 december 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vet ik ga meteen luisteren
Oh ja NuJij is overgenomen door de FPquote:Op donderdag 29 december 2016 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Fok! is meer dan alleen een forum
Kinderdagverblijf ja, dat weten we.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het origineel toch beterquote:
ah nice bedankt ja die is chillquote:Op donderdag 29 december 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ga je niet maar zou je wel moeten doen want vind je chill
hahahahquote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja NuJij is overgenomen door de FP
Ja maar het forum is het begin. Denk je dat ie druk bezig is met de FP dan? De users op de FP zijn allemaal geschift, stemmen PVV, zijn racist, haten vrouwen. Welke adverteerder wil daar iets mee te maken hebben?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doe normaal man ik haat helemaal geen vrouwenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar het forum is het begin. Denk je dat ie druk bezig is met de FP dan? De users op de FP zijn allemaal geschift, stemmen PVV, zijn racist, haten vrouwen. Welke adverteerder wil daar iets mee te maken hebben?
Toch brengt FP de meeste doekoes binnen blijkbaar. Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar het forum is het begin. Denk je dat ie druk bezig is met de FP dan? De users op de FP zijn allemaal geschift, stemmen PVV, zijn racist, haten vrouwen. Welke adverteerder wil daar iets mee te maken hebben?
Daar ga je echt met je handen in het haar zittenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja NuJij is overgenomen door de FP
Idd. Die dubbele zou standaard moeten zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind die gewone nu niet meer zo chill.![]()
sowquote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
echt ehquote:
euuuuuuuuuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op donderdag 29 december 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal man ik haat helemaal geen vrouwen
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Idd. Die dubbele zou standaard moeten zijn.
Dat vind ik vaak iets te bitter. Daarom met dubbele crème.quote:
Racistquote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vraag het hem?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wel de meeste ruimte voor reclame en advertorials.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toch brengt FP de meeste doekoes binnen blijkbaar. Ik snap het ook niet.
niet heel verrassend als je kijkt naar de meest recente peilingenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toch brengt FP de meeste doekoes binnen blijkbaar. Ik snap het ook niet.
krijg aidsquote:Op donderdag 29 december 2016 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kweenie heb niet geluisterd
Gewoon reclame voor elektrisch roken, petjes, frituursnacks, Tiny&Lau kerstverlichting, merkkleding etc.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet heel verrassend als je kijkt naar de meest recente peilingen
racisten zijn de wegkijkersquote:Op donderdag 29 december 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
RacistZe zijn allemaal realistisch en kijken niet meer weg
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar mijn grootouders hebben gevochten voor het land en nu geven jullie het weer weg aan de vijandquote:Op donderdag 29 december 2016 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
racisten zijn de wegkijkers
Ze willen niet inzien dat de wereld niet van hun is
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
de wereld is van iedereen
behalve kkpvv'ers
Racistisch zijn jegens bepaalde groepen is een intellectuele plicht.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
de wereld is van de jodenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
de wereld is van iedereen
behalve kkpvv'ers
hahahahaha goddommequote:Op donderdag 29 december 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
De wereld niet maar dit land is wel van onsquote:Op donderdag 29 december 2016 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
racisten zijn de wegkijkers
Ze willen niet inzien dat de wereld niet van hun is
Gelukkig wil Geert Nederland weer aan de Nederlanders teruggevenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar mijn grootouders hebben gevochten voor het land en nu geven jullie het weer weg aan de vijand
oh daar heb je het grootste gevaar voor de mensheid ook weer hoorquote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De wereld niet maar dit land is wel van ons
Ik ga niet over de FP, soms lees ik een artikeltje maar scroll nooit door naar de reacties, is een soort van zelfbescherming.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je niks verstandigs te zeggen hebt kan je maar beter je mond houden.
voor watquote:Op donderdag 29 december 2016 19:47 schreef Mozy het volgende:
ng jesus gebruik die hersenen van je nou eens één keer.
Ben geen normale burgerquote:
haha goeiequote:Op donderdag 29 december 2016 19:47 schreef Mozy het volgende:
ng jesus gebruik die hersenen van je nou eens één keer.
Heeft ie gejat van Rutte.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig wil Geert Nederland weer aan de Nederlanders teruggeven
Zeker een cheese burger hahahaquote:Op donderdag 29 december 2016 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben geen normale burger
Gepost vanuit mijn paleis
Watquote:Op donderdag 29 december 2016 19:45 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Racistisch zijn jegens bepaalde groepen is een intellectuele plicht.
hee vriendquote:
Oh hadden jullie natuurlijk al door de moord op onze Pimquote:Op donderdag 29 december 2016 19:48 schreef Chai het volgende:
Walgelijke linksmenschen SC is dit toch ook.Weet dat jullie uiteindelijk allemaal bloed aan jullie handen hebben door PvdA/D'66/GL te stemmen.
Zullen we samen met Hans naar de VBL SC gaan? Daar zitten de verstandige mensen die denken aan de toekomst van dit land.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:48 schreef Chai het volgende:
Walgelijke linksmenschen SC is dit toch ook.Weet dat jullie uiteindelijk allemaal bloed aan jullie handen hebben door PvdA/D'66/GL te stemmen.
Stemmenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:48 schreef Chai het volgende:
ik bevries al je rekeningen binnen een paar secondenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh daar heb je het grootste gevaar voor de mensheid ook weer hoor
heb je promotie gemaakt tot de mossad of zoquote:Op donderdag 29 december 2016 19:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik bevries al je rekeningen binnen een paar seconden
O, moet ik nu het land uit?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:48 schreef Chai het volgende:
Hardopquote:
Bij mij meestal ook, maar ik vink toch maar een partij aan waar mijn vrienden ook op stemmenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:49 schreef Mozy het volgende:
Elke stemwijzer staat mij bij GroenLinks bovenaan
dat heb de roverheid al gedaanquote:Op donderdag 29 december 2016 19:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik bevries al je rekeningen binnen een paar seconden
lijkt me echt relaxed om onder curatele te staan, ik haat administratiequote:Op donderdag 29 december 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat heb de roverheid al gedaan
zoietsquote:Op donderdag 29 december 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je promotie gemaakt tot de mossad of zo
watquote:Op donderdag 29 december 2016 19:50 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vind die posts die jullie sarcastisch posten echt.
Vergeet geen recensie te plaatsen op hookers.nlquote:
bwhehequote:Op donderdag 29 december 2016 19:51 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me echt relaxed om onder curatele te staan, ik haat administratie
siquote:Op donderdag 29 december 2016 19:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beter. Ben je daar ook met oud en nieuw?
Wegki... Lin.. Hon..quote:Op donderdag 29 december 2016 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij mij meestal ook, maar ik vink toch maar een partij aan waar mijn vrienden ook op stemmen
Dat werd wel eens tijdquote:
heb je al zorgverzekering? ditzo kwam als beste uit zo'n test over duurzaamheid, transpiratie, investering in wapens e.d. en is redelijk goedkoopquote:
Jij mag pas sinds vorig jaar stemmen tochquote:
tardis en dp zijn sws slapper dan een vaatdoek dus jaquote:Op donderdag 29 december 2016 19:51 schreef zeer het volgende:
[..]
komt met name omdat je zo'n ongelofelijk slappe lul bent
Wel foto's laten maken als je tegen de reling leuntquote:Op donderdag 29 december 2016 19:53 schreef zeer het volgende:
[..]
zaterdag om 6 uur 's ochtends de boot naar la Gomera
redelijk goedkoop klinkt redelijk matigquote:Op donderdag 29 december 2016 19:53 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je al zorgverzekering? ditzo kwam als beste uit zo'n test over duurzaamheid, transpiratie, investering in wapens e.d. en is redelijk goedkoop
liever 10 muffe vaatdoeken dan 1 van jouquote:Op donderdag 29 december 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tardis en dp zijn sws slapper dan een vaatdoek dus ja
was voor mij het goedkoopste iigquote:Op donderdag 29 december 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
redelijk goedkoop klinkt redelijk matig
wil jouw muffe vaatdoek welquote:Op donderdag 29 december 2016 19:54 schreef zeer het volgende:
[..]
liever 10 muffe vaatdoeken dan 1 van jou
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:54 schreef zeer het volgende:
[..]
liever 10 muffe vaatdoeken dan 1 van jou
zitten in een vip ruimte natuurlijk, wel beetje op niveau op vakantiequote:Op donderdag 29 december 2016 19:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel foto's laten maken als je tegen de reling leunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal wel eens kijken. Tot wanneer heb ik de tijd voor die shit, nog wel ff toch?quote:
ruil hem in zo'n sneue facebookgroepquote:Op donderdag 29 december 2016 19:55 schreef Trollscience het volgende:
kut ik heb smerige milka gekocht omdat ik eens iets nieuws wilde proberen wat nu
okee omw bn wel ziekquote:Op donderdag 29 december 2016 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kom maar tegen me aanliggen
Gewoon weggeven in de weggeefhoekquote:Op donderdag 29 december 2016 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ruil hem in zo'n sneue facebookgroep
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
Heb vandaag een C8 gekocht, zo burgerlijk.Oeh wel leuke fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke is het?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:55 schreef Trollscience het volgende:
kut ik heb smerige milka gekocht omdat ik eens iets nieuws wilde proberen wat nuYour beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
Heb vandaag een C8 gekocht, zo burgerlijk.De chamonix c8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
collage met framboos, hazelnoot en stukjes pure chocoladequote:Op donderdag 29 december 2016 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh wel leuke fiets.
[..]
Welke is het?
Hoe lang duurt die boottocht? Even uitwaaien op het dek is ook lekker.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
zitten in een vip ruimte natuurlijk, wel beetje op niveau op vakantie
Wil je niet zo praten over Chai.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je zou het zo doen he![]()
en dan al die ria's en ingrids
Die andere versie is wel lekker (vind ik). Maar de beste zijn deze drie:quote:Op donderdag 29 december 2016 19:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
collage met framboos, hazelnoot en stukjes pure chocolade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
Er werden posts gepost met standpunten die veelal ingenomen worden door PVV'ers, die posts postten ze om PVV-standpunten te ridiculiseren, ben echter van mening dat bepaalde standpunten goed zijn.quote:
Dat ziet er toch ook tering nasty uitquote:Op donderdag 29 december 2016 19:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
collage met framboos, hazelnoot en stukjes pure chocolade
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die andere versie is wel lekker (vind ik). Maar de beste zijn deze drie:alleen de middelste gehad, die is vrij degelijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die andere twee zijn alleen in Duitsland te koop.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alleen de middelste gehad, die is vrij degelijk ja
ja klopt, heb me eroverheen gezet en die framboosshit is opzich nog wel te negerenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat ziet er toch ook tering nasty uit
Was je weg dan?quote:
ja niet vreten dan knuppelquote:Op donderdag 29 december 2016 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja klopt, heb me eroverheen gezet en die framboosshit is opzich nog wel te negeren
maar nog steeds niet lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |