ook de Chinese competitie?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik schrijf voor buitenlands voetbal
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha hail Mary bij rtl boulie
dude...quote:Op donderdag 29 december 2016 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:07 schreef Mozy het volgende:
Las net die quote van kdrick en heb even deze maar aangeslingerd.
Wie doet er dan ook een haring op een pizza?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Tonijn en vis is wsl ook niet hetzelfde in haar ogen.
rt nasquote:
makavelli the donquote:Op donderdag 29 december 2016 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
laatst had ik het genoegen iemand te treffen die zei ja kip en vis is (ja is) geen vlees want ze leggen eieren.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Tonijn en vis is wsl ook niet hetzelfde in haar ogen.
die sigquote:
En hoe staat het met pallets sorteren?quote:
Ik lach nooit om mijn eigen grapjes.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef deadprez het volgende:
moest je daar zelf om lachen haags
wij ook nietquote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lach nooit om mijn eigen grapjes.
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/quote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
En hoe staat het met pallets sorteren?
wtfquote:
Dus vogelbekdieren mogen we wel eten?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
laatst had ik het genoegen iemand te treffen die zei ja kip en vis is (ja is) geen vlees want ze leggen eieren.
not making it better dudequote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach tenminste geen kwalbert en beau meer
Hij pullde een girlygirl. Aka Crip uit het niets aanvallen dat ze zogenaamd geen goede moslima is enz.quote:
ey bbyquote:
oh heeft ie daar ban voor, heb m nie getrdquote:Op donderdag 29 december 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij pullde een girlygirl. Aka Crip uit het niets aanvallen dat ze zogenaamd geen goede moslima is enz.
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij pullde een girlygirl. Aka Crip uit het niets aanvallen dat ze zogenaamd geen goede moslima is enz.
Niet inzien dat Crip een slechte moslim hoer is die slechte moslim dingen doet en gewoon tering slechte moslim is.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
yoloquote:Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
zou ik dominos bestellen k ga wss kotsen bij 1ste hap
Ik wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
oh heeft ie daar ban voor, heb m nie getrd
ja had ik t al over gehad met dinges, gingen pilletje doen bij iemand thuis maar misschien gaan we nog naar een van die nye-feestjes maar weten we nog niet zekerquote:
Nepmoslim ben je.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet inzien dat Crip een slechte moslim hoer is die slechte moslim dingen doet en gewoon tering slechte moslim is.
Oordeel niet hoor, lijkt alleen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |