wtfquote:
Dus vogelbekdieren mogen we wel eten?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
laatst had ik het genoegen iemand te treffen die zei ja kip en vis is (ja is) geen vlees want ze leggen eieren.
not making it better dudequote:Op donderdag 29 december 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach tenminste geen kwalbert en beau meer
Hij pullde een girlygirl. Aka Crip uit het niets aanvallen dat ze zogenaamd geen goede moslima is enz.quote:
ey bbyquote:
oh heeft ie daar ban voor, heb m nie getrdquote:Op donderdag 29 december 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij pullde een girlygirl. Aka Crip uit het niets aanvallen dat ze zogenaamd geen goede moslima is enz.
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij pullde een girlygirl. Aka Crip uit het niets aanvallen dat ze zogenaamd geen goede moslima is enz.
Niet inzien dat Crip een slechte moslim hoer is die slechte moslim dingen doet en gewoon tering slechte moslim is.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
yoloquote:Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
zou ik dominos bestellen k ga wss kotsen bij 1ste hap
Ik wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
oh heeft ie daar ban voor, heb m nie getrd
ja had ik t al over gehad met dinges, gingen pilletje doen bij iemand thuis maar misschien gaan we nog naar een van die nye-feestjes maar weten we nog niet zekerquote:
Nepmoslim ben je.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet inzien dat Crip een slechte moslim hoer is die slechte moslim dingen doet en gewoon tering slechte moslim is.
Oordeel niet hoor, lijkt alleen zo.
Altijd dat gezeik met jou!quote:Op donderdag 29 december 2016 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Elke keer hetzelfde gezeik, echt geen zin in.
Nee, en toen kwam wickedmen ineens hier weer met ongeveer hetzelfde onderwerp en daarna de VBL'ers dus.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
ik heb niets boeiends gemist dus
oh aight have fun en wellicht zie ik je dan nog wel ergens in de nachtquote:Op donderdag 29 december 2016 19:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja had ik t al over gehad met dinges, gingen pilletje doen bij iemand thuis maar misschien gaan we nog naar een van die nye-feestjes maar weten we nog niet zeker
de paus zegt jaquote:Op donderdag 29 december 2016 19:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus vogelbekdieren mogen we wel eten?
zeker. jullie nog plannen?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh aight have fun en wellicht zie ik je dan nog wel ergens in de nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |