quote:Op donderdag 29 december 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
Heb vandaag een C8 gekocht, zo burgerlijk.De chamonix c8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
collage met framboos, hazelnoot en stukjes pure chocoladequote:Op donderdag 29 december 2016 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh wel leuke fiets.
[..]
Welke is het?
Hoe lang duurt die boottocht? Even uitwaaien op het dek is ook lekker.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
zitten in een vip ruimte natuurlijk, wel beetje op niveau op vakantie
Wil je niet zo praten over Chai.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je zou het zo doen he![]()
en dan al die ria's en ingrids
Die andere versie is wel lekker (vind ik). Maar de beste zijn deze drie:quote:Op donderdag 29 december 2016 19:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
collage met framboos, hazelnoot en stukjes pure chocolade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
Er werden posts gepost met standpunten die veelal ingenomen worden door PVV'ers, die posts postten ze om PVV-standpunten te ridiculiseren, ben echter van mening dat bepaalde standpunten goed zijn.quote:
Dat ziet er toch ook tering nasty uitquote:Op donderdag 29 december 2016 19:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
collage met framboos, hazelnoot en stukjes pure chocolade
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die andere versie is wel lekker (vind ik). Maar de beste zijn deze drie:alleen de middelste gehad, die is vrij degelijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die andere twee zijn alleen in Duitsland te koop.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alleen de middelste gehad, die is vrij degelijk ja
ja klopt, heb me eroverheen gezet en die framboosshit is opzich nog wel te negerenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat ziet er toch ook tering nasty uit
Was je weg dan?quote:
ja niet vreten dan knuppelquote:Op donderdag 29 december 2016 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja klopt, heb me eroverheen gezet en die framboosshit is opzich nog wel te negeren
maar nog steeds niet lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |