oke spuit 11quote:Op donderdag 29 december 2016 19:29 schreef NoelGallagher het volgende:
ONZ / Een dagje met de baas meelopen
hahahh
met je moer ja ;pquote:Op donderdag 29 december 2016 19:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zei dus: WORDT HIER NOG GENEUKT?!
Nee, alleen maar gecaredquote:Op donderdag 29 december 2016 19:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zei dus: WORDT HIER NOG GENEUKT?!
Jij weet dat vast beter, maar volgens mij bemoeit Danny zich echt nooit met het forum en de users. Lijkt mij dat Opa en andere FA's daar over gaan. Soms yvonne nogquote:
btr tochquote:Op donderdag 29 december 2016 19:29 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij schieten ze nu al hun vuurwerk al af.
nee danny heeft het te druk met stukjes schrijven over zwarte pietquote:Op donderdag 29 december 2016 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij weet dat vast beter, maar volgens mij bemoeit Danny zich echt nooit met het forum en de users. Lijkt mij dat Opa en andere FA's daar over gaan. Soms yvonne nog
Dacht dat je dood was.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee danny heeft het te druk met stukjes schrijven over zwarte piet
TRquote:Op donderdag 29 december 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetjequote:
terechte klaagquote:Op donderdag 29 december 2016 19:31 schreef Trollscience het volgende:
heb al 4 keer in afgelopen week dat ik kalm achter mn laptopje zit en er ineens freskuhard een nitraat afgaat en ik kilometer in de lucht opspring
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:30 schreef Caland het volgende:
ONZ / Een dagje met de baas meelopen
quote:
vergeet niet de formuleartikels 'x is racisme!!!!'quote:Op donderdag 29 december 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie precies, zoietsquote:
Dat is niet goed hoor, wil je 'm een keer zien misschien hou je er dan over op.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
Elke keer als Zosk komt wil ik een opmerking met 7 cm maken. Echt helemaal verpest ben ik
slik nog liever een scheermesje inquote:Op donderdag 29 december 2016 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
HAHAHHAHA
Ga lekker terug naar VBL of zo
Ja, nee, ik heb al hoofdpijnquote:Op donderdag 29 december 2016 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, wil je 'm een keer zien misschien hou je er dan over op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |