Fok! is meer dan alleen een forumquote:Op donderdag 29 december 2016 19:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar FOK! is toch de zaak? Vroeger postte Danny de hele dag op fok.
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is dit matthijs van nieuwkerk?
nee ga je niet maar zou je wel moeten doen want vind je chillquote:Op donderdag 29 december 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vet ik ga meteen luisteren
Oh ja NuJij is overgenomen door de FPquote:Op donderdag 29 december 2016 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Fok! is meer dan alleen een forum
Kinderdagverblijf ja, dat weten we.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het origineel toch beterquote:
ah nice bedankt ja die is chillquote:Op donderdag 29 december 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ga je niet maar zou je wel moeten doen want vind je chill
hahahahquote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja NuJij is overgenomen door de FP
Ja maar het forum is het begin. Denk je dat ie druk bezig is met de FP dan? De users op de FP zijn allemaal geschift, stemmen PVV, zijn racist, haten vrouwen. Welke adverteerder wil daar iets mee te maken hebben?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doe normaal man ik haat helemaal geen vrouwenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar het forum is het begin. Denk je dat ie druk bezig is met de FP dan? De users op de FP zijn allemaal geschift, stemmen PVV, zijn racist, haten vrouwen. Welke adverteerder wil daar iets mee te maken hebben?
Toch brengt FP de meeste doekoes binnen blijkbaar. Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar het forum is het begin. Denk je dat ie druk bezig is met de FP dan? De users op de FP zijn allemaal geschift, stemmen PVV, zijn racist, haten vrouwen. Welke adverteerder wil daar iets mee te maken hebben?
Daar ga je echt met je handen in het haar zittenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja NuJij is overgenomen door de FP
Idd. Die dubbele zou standaard moeten zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind die gewone nu niet meer zo chill.![]()
sowquote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
echt ehquote:
euuuuuuuuuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op donderdag 29 december 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal man ik haat helemaal geen vrouwen
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Idd. Die dubbele zou standaard moeten zijn.
Dat vind ik vaak iets te bitter. Daarom met dubbele crème.quote:
Racistquote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |