echt ehquote:
euuuuuuuuuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op donderdag 29 december 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal man ik haat helemaal geen vrouwen
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Idd. Die dubbele zou standaard moeten zijn.
Dat vind ik vaak iets te bitter. Daarom met dubbele crème.quote:
Racistquote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar het forum is het begin. Denk je dat ie druk bezig is met de FP dan? De users op de FP zijn allemaal geschift, stemmen PVV, zijn racist, haten vrouwen. Welke adverteerder wil daar iets mee te maken hebben?
Vraag het hem?quote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar het forum is het begin. Denk je dat ie druk bezig is met de FP dan? De users op de FP zijn allemaal geschift, stemmen PVV, zijn racist, haten vrouwen. Welke adverteerder wil daar iets mee te maken hebben?
Wel de meeste ruimte voor reclame en advertorials.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toch brengt FP de meeste doekoes binnen blijkbaar. Ik snap het ook niet.
niet heel verrassend als je kijkt naar de meest recente peilingenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toch brengt FP de meeste doekoes binnen blijkbaar. Ik snap het ook niet.
krijg aidsquote:Op donderdag 29 december 2016 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kweenie heb niet geluisterd
Gewoon reclame voor elektrisch roken, petjes, frituursnacks, Tiny&Lau kerstverlichting, merkkleding etc.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet heel verrassend als je kijkt naar de meest recente peilingen
racisten zijn de wegkijkersquote:Op donderdag 29 december 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
RacistZe zijn allemaal realistisch en kijken niet meer weg
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar mijn grootouders hebben gevochten voor het land en nu geven jullie het weer weg aan de vijandquote:Op donderdag 29 december 2016 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
racisten zijn de wegkijkers
Ze willen niet inzien dat de wereld niet van hun is
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
de wereld is van iedereen
behalve kkpvv'ers
Racistisch zijn jegens bepaalde groepen is een intellectuele plicht.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
de wereld is van de jodenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
de wereld is van iedereen
behalve kkpvv'ers
hahahahaha goddommequote:Op donderdag 29 december 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
De wereld niet maar dit land is wel van onsquote:Op donderdag 29 december 2016 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
racisten zijn de wegkijkers
Ze willen niet inzien dat de wereld niet van hun is
Gelukkig wil Geert Nederland weer aan de Nederlanders teruggevenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar mijn grootouders hebben gevochten voor het land en nu geven jullie het weer weg aan de vijand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |