SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 4% gewijzigd door Tagliano op 29-12-2016 17:43:38 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Valkenburgse praktijken.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou wel een miraculeuze ontsnapping van Pedo J zijn.
twitter:linkre twitterde op donderdag 29-12-2016 om 16:59:23@FrankVerhoeven @180deRuiter kunnen jullie wat minder chauvinistisch doen en wat vaker aangeven dat alles extreem matig is #rtl7darts reageer retweet
twitter:Dylan_V94 twitterde op donderdag 29-12-2016 om 16:55:39Ad van Gameren overtreffen lukt niemand, maar Frank Verhoeven doet een poging. Wat een irritante commentator. #rtl7darts reageer retweet
tweeling van 9quote:Op donderdag 29 december 2016 17:03 schreef Smoofie het volgende:
Heeft hij uberhaupt ooit wel eens dubbel 9 gegooid?
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:04 schreef Falco het volgende:
Deze wedstrijd wordt ontsierd door het commentaar
quote:Op woensdag 28 december 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thursday 29 december
Afternoon Session
Dave Chisnall v Jelle Klaasen 4-2
LOLquote:Op donderdag 29 december 2016 17:07 schreef luckass het volgende:
Nu MVG eruit tegen Wepster en Raybar tegen Phil.
Oprotten met je hollandse aids.
19.00 klaar, zaal leeg schoonmaken nieuwe vaten installeren 20.00 van start bam bamquote:Op donderdag 29 december 2016 17:07 schreef Tagliano het volgende:
En dan krijgen we nu nog een potje
MADquote:Op donderdag 29 december 2016 17:07 schreef luckass het volgende:
Nu MVG eruit tegen Wepster en Raybar tegen Phil.
Oprotten met je hollandse aids.
Avond wordt wel minder helaasquote:Op donderdag 29 december 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
19.00 klaar, zaal leeg schoonmaken nieuwe vaten installeren 20.00 van start bam bam
https://twitter.com/searc(...)ven&src=typd&lang=nlquote:Op donderdag 29 december 2016 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat is die verhoeven schijt-irritant met zijn hysterische geschreeuw zeg, heel verschrikkelijk
Heeft potentie, maar kan net zo goed een walkover wordenquote:Op donderdag 29 december 2016 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Phil - Kim wordt wel een topshow denk ik.
Voor Kim iddquote:Op donderdag 29 december 2016 17:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft potentie, maar kan net zo goed een walkover worden
Dat verwacht ik in ieder geval niet. Kan best dat Huybrechts wint, maar niet met 4-0/4-1quote:
Webster Taylor 5-0quote:Op donderdag 29 december 2016 17:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat verwacht ik in ieder geval niet. Kan best dat Huybrechts wint, maar niet met 4-0/4-1
Jup, en ik ben geen racist maar alle zwarten moeten het land uit!!!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil geen excuses gebruiken, maar ik speelde kut door privé-omstandigheden.
Merkwaardig, hij ligt er toch altijd vroeg in?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Slaapprobleem denk ik bij Jelle. Speelt de laatste jaren op de middag veeeeel minder dan in de avond. Exact wat Vincent zei
Na sesamstraat begint het neuken.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Merkwaardig, hij ligt er toch altijd vroeg in?
Nanke wil de hele dag neuken bohhhhquote:Op donderdag 29 december 2016 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Na sesamstraat begint het neuken.
Hij zei niks verkeerds. Ik weet waar het aan lag. Toch prima en juist netjes dat hij daar verder niet op in wil gaan als een vorm van excuusquote:Op donderdag 29 december 2016 17:14 schreef Szura het volgende:
Mja altijd dat gelul achteraf terwijl je de hele week roept dat het geweldig gaat. Hou dan nu ook je klep...
Zeg het dan gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 29 december 2016 17:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij zei niks verkeerds. Ik weet waar het aan lag. Toch prima en juist netjes dat hij daar verder niet op in wil gaan als een vorm van excuus
Daar winnen ook Nederlanders , Sport op zich boeit types als Van Poppel ook nietquote:
Vooruitblikken op MvG lijkt me logischer want daar zit kans op succesquote:Op donderdag 29 december 2016 17:16 schreef Szura het volgende:
Verhoeven gaat natuurljk zo nog ff terugblikken op Klaasen
Die kut is nu volgroeid. Zie je niks meer van.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:16 schreef Klummie het volgende:
[..]
Kinders, we leven in een tijd van vergeving.
De tonnen die verdien waren nog niet gestort. Daarom kon ik het niet waarmaken.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil geen excuses gebruiken, maar ik speelde kut door privé-omstandigheden.
Arjan vraagt het toch of heb jij liever rvb die geen interviews geeft als die weer eens verliest? Klaasen is erg correct voor de camera vind ikquote:Op donderdag 29 december 2016 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoon helemaal niet
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:20 schreef Zipportal het volgende:
TheVOICE
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
132.62 tegen The Machine Gun op een UK Open Qualifier.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:21 schreef heywoodu het volgende:
Smith gooide ooit toch eens zo'n bizar 130+ gemiddelde in een of ander vloertoernooipartijtje?
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
132.62 tegen The Machine Gun op een UK Open Qualifier.
12, 11, 11, 11, 12 en 11 dartertjes.
Zal iemand wel doorgelult hebben naar de pers as usualquote:Op donderdag 29 december 2016 17:29 schreef Klummie het volgende:
Nee, ik zeg het niet op tv en 5 minuten later staat het online.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal iemand wel doorgelult hebben naar de pers as usual
Ja nee okequote:Direct na het tv-interview met RTL7 zei Klaasen dat hij al van vlak voor het WK last heeft van een peesontsteking in zijn arm. ,,Bij elke worp had ik er last van'', aldus Klaasen. Hij wilde het niet op tv zeggen omdat het dan zou lijken alsof hij een excuus zocht. Toen Klaasen de eerste ronde gooide, had hij er nog medicijnen voor. Maar die hielpen nu niet.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zei tegen wie? Kan ook tegen z'n manager zijn en iemand die dat oppakt.
Zijn hele management weet dat al of hoort dat te weten, dat hoef je ze echt niet te vertellenquote:Op donderdag 29 december 2016 17:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anders staat er toch sprak met het AD of iets dergelijks.
AH vandaar zijn bijnaam #30centimetergenotquote:Op donderdag 29 december 2016 17:32 schreef Klummie het volgende:
Big Ben had last van een scheefzittende broek. Heeft hij ook stil gehouden.
Ik noem een voorbeeld Hans. Hij zei het niet tegen het Ad in ieder gevalquote:Op donderdag 29 december 2016 17:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn hele management weet dat al of hoort dat te weten, dat hoef je ze echt niet te vertellen
De minimale lengte voor Fok!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
AH vandaar zijn bijnaam #30centimetergenot
Ik kan me in de persruimte niemand voorstellen aan wie je zoiets zou willen vertellen behalve de persquote:Op donderdag 29 december 2016 17:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik noem een voorbeeld Hans. Hij zei het niet tegen het Ad in ieder geval
Darters en hun managers staan niet bekend om hun hoge IQ.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:33 schreef Tagliano het volgende:
In het puur hypothetische geval dat hij het aan zijn management oid verteld heeft is het wel laaiend dom om dat te vertellen in de persruimte
Er loopt geen familie, vrienden etc? Tis niet zoals bij voetbal achter een tafelquote:Op donderdag 29 december 2016 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me in de persruimte niemand voorstellen aan wie je zoiets zou willen vertellen behalve de pers
Dat ben ik direct met je eensquote:Op donderdag 29 december 2016 17:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
Darters en hun managers staan niet bekend om hun hoge IQ.
Tussen het kroketten pletten doorquote:Op donderdag 29 december 2016 17:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er loopt geen familie, vrienden etc? Tis niet zoals bij voetbal achter een tafel
Wat ik net zegquote:Op donderdag 29 december 2016 17:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er loopt geen familie, vrienden etc? Tis niet zoals bij voetbal achter een tafel
#nietbordopschootgenot?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:36 schreef luckass het volgende:
Daar ben ik weer
Tijd voor een glaasje whiskey en wat tucjes, koekoek.
Prima argument.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als het om Darts gaat Doe verstandig en luister.
Superunderchinquote:Op donderdag 29 december 2016 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Smith is ook zo walgelijk dik.
Gewoon geen verschil tussen hoofd en nek
Kenners zagen dit aankomen vanzelfsprekendquote:Op donderdag 29 december 2016 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
#ViesdikRevival.
Koekoek, wat een twee setjes.
Hier hutspot bohhhhhquote:Op donderdag 29 december 2016 17:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeg eens, wat staat er op het menu?
Gebakken aardappeltjes, broccoli en een hamburgertje ouwe reus.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Acceptabelquote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef luckass het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, broccoli en een hamburgertje ouwe reus.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef Klummie het volgende:
Klaasen een schede ontsteking, je verzint 't niet.
Dalek gevulde paprika's in de airfryer schroeienquote:Op donderdag 29 december 2016 17:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rare combinatie met een Hamburger. Vervangen voor verse rookworst.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef luckass het volgende:
[..]
Sowquote:Op donderdag 29 december 2016 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dalek gevulde paprika's in de airfryer schroeien
Lekkert, een verse hamburger onder de grill.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef luckass het volgende:
[..]
Best lekker als je de gevulde paprika's vervangt door kroketten of frikandellen of kaassoufflé's ofzo en de airfryer vervangt door een pan met frituurvetquote:Op donderdag 29 december 2016 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rare combinatie met een Hamburger. Vervangen voor verse rookworst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best lekker als je de gevulde paprika's vervangt door kroketten of frikandellen of kaassoufflé's ofzo en de airfryer vervangt door een pan met frituurvet
Gevuld met?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
#frikandelspeciaalgenotquote:Op donderdag 29 december 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best lekker als je de gevulde paprika's vervangt door kroketten of frikandellen of kaassoufflé's ofzo en de airfryer vervangt door een pan met frituurvet
Nederlandse pot is ranzig althans het meeste. Sowieso Aziatisch en Italiaans eten > Nederlandsquote:Op donderdag 29 december 2016 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is prima eten joh.
Beter dan spaghetti ofzo
Is dat niet zo'n ding van Doctor Who ofzo? Kan me herinneren dat het ooit op TV was en dat kwam toen langs volgens mijquote:
ja bedankt Hansquote:Op donderdag 29 december 2016 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederlandse pot is ranzig althans het meeste. Sowieso Aziatisch en Italiaans eten > Nederlands
Het is dat hij deze finish paktquote:Op donderdag 29 december 2016 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Wadey gaat dit gewoon pakken natuurlijk.
Staat die om bekend hè. Als tegenstander lijkt mij dat vreselijk irritant. Elke keer die kut finishes van die Wadequote:Op donderdag 29 december 2016 17:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is dat hij deze finish pakt
Mwoh, hoort wel bij het darts en vooral het tempo van Smithquote:Op donderdag 29 december 2016 17:45 schreef Piperidine het volgende:
Moet je eens opletten hoe vaak het camerabeeld wisselt.
Als je dat opvalt dan begint het irritant te worden.
En bedankt hequote:Op donderdag 29 december 2016 17:45 schreef Piperidine het volgende:
Moet je eens opletten hoe vaak het camerabeeld wisselt.
Als je dat opvalt dan begint het irritant te worden.
Ja, maar ook effe een shot van Wade. Dan weer van het teruglopenquote:Op donderdag 29 december 2016 17:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh, hoort wel bij het darts en vooral het tempo van Smith
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 29 december 2016 17:46 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ja, maar ook effe een shot van Wade. Dan weer van het teruglopen.
Het is hont, kad en dus Smissquote:Op donderdag 29 december 2016 17:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh, hoort wel bij het darts en vooral het tempo van Smith
Ja, net zo lekker als wanneer je de tekst "heywoodu" vervangt door "Charlotte Wood" en jouw lichaam door dat van haarquote:Op donderdag 29 december 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve de commentatoren danquote:Op donderdag 29 december 2016 17:47 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Helemaal niet erg die middagsessies tussen Kerst en Nieuwjaar.
De studie ookquote:Op donderdag 29 december 2016 17:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Het arbeidzame leven begint bijna weer, dus dat is geheel niet erg.
Loonslaaf gespotquote:Op donderdag 29 december 2016 17:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Het arbeidzame leven begint bijna weer, dus dat is geheel niet erg.
Bewust ook wel, en terechtquote:Op donderdag 29 december 2016 17:48 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Die weten onbewust ook dat ze tweede garnituur zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:50 schreef Klummie het volgende:
Frank heeft last van zijn stem.Misschien is hij wat minder in de stemming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen later onze stem bepalen.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien is hij wat minder in de stemming.
Dubbele betekenis. Zijn kop ziet eruit als een pester en hij kan zo vreselijk goed darten en pest daarmee z'n tegenstander van het bord.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:50 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Waarom heeft hij die bijnaam trouwens?
Niks te maken met bulls-eye?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dubbele betekenis. Zijn kop ziet eruit als een pester en hij kan zo vreselijk goed darten en pest daarmee z'n tegenstander van het bord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |