LOLquote:Op donderdag 29 december 2016 17:07 schreef luckass het volgende:
Nu MVG eruit tegen Wepster en Raybar tegen Phil.
Oprotten met je hollandse aids.
19.00 klaar, zaal leeg schoonmaken nieuwe vaten installeren 20.00 van start bam bamquote:Op donderdag 29 december 2016 17:07 schreef Tagliano het volgende:
En dan krijgen we nu nog een potje
MADquote:Op donderdag 29 december 2016 17:07 schreef luckass het volgende:
Nu MVG eruit tegen Wepster en Raybar tegen Phil.
Oprotten met je hollandse aids.
Avond wordt wel minder helaasquote:Op donderdag 29 december 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
19.00 klaar, zaal leeg schoonmaken nieuwe vaten installeren 20.00 van start bam bam
https://twitter.com/searc(...)ven&src=typd&lang=nlquote:Op donderdag 29 december 2016 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat is die verhoeven schijt-irritant met zijn hysterische geschreeuw zeg, heel verschrikkelijk
Heeft potentie, maar kan net zo goed een walkover wordenquote:Op donderdag 29 december 2016 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Phil - Kim wordt wel een topshow denk ik.
Voor Kim iddquote:Op donderdag 29 december 2016 17:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft potentie, maar kan net zo goed een walkover worden
Dat verwacht ik in ieder geval niet. Kan best dat Huybrechts wint, maar niet met 4-0/4-1quote:
Webster Taylor 5-0quote:Op donderdag 29 december 2016 17:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat verwacht ik in ieder geval niet. Kan best dat Huybrechts wint, maar niet met 4-0/4-1
Jup, en ik ben geen racist maar alle zwarten moeten het land uit!!!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil geen excuses gebruiken, maar ik speelde kut door privé-omstandigheden.
Merkwaardig, hij ligt er toch altijd vroeg in?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Slaapprobleem denk ik bij Jelle. Speelt de laatste jaren op de middag veeeeel minder dan in de avond. Exact wat Vincent zei
Na sesamstraat begint het neuken.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Merkwaardig, hij ligt er toch altijd vroeg in?
Nanke wil de hele dag neuken bohhhhquote:Op donderdag 29 december 2016 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Na sesamstraat begint het neuken.
Hij zei niks verkeerds. Ik weet waar het aan lag. Toch prima en juist netjes dat hij daar verder niet op in wil gaan als een vorm van excuusquote:Op donderdag 29 december 2016 17:14 schreef Szura het volgende:
Mja altijd dat gelul achteraf terwijl je de hele week roept dat het geweldig gaat. Hou dan nu ook je klep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |