Zijn hele management weet dat al of hoort dat te weten, dat hoef je ze echt niet te vertellenquote:Op donderdag 29 december 2016 17:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anders staat er toch sprak met het AD of iets dergelijks.
AH vandaar zijn bijnaam #30centimetergenotquote:Op donderdag 29 december 2016 17:32 schreef Klummie het volgende:
Big Ben had last van een scheefzittende broek. Heeft hij ook stil gehouden.
Ik noem een voorbeeld Hans. Hij zei het niet tegen het Ad in ieder gevalquote:Op donderdag 29 december 2016 17:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn hele management weet dat al of hoort dat te weten, dat hoef je ze echt niet te vertellen
De minimale lengte voor Fok!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
AH vandaar zijn bijnaam #30centimetergenot
Ik kan me in de persruimte niemand voorstellen aan wie je zoiets zou willen vertellen behalve de persquote:Op donderdag 29 december 2016 17:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik noem een voorbeeld Hans. Hij zei het niet tegen het Ad in ieder geval
Darters en hun managers staan niet bekend om hun hoge IQ.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:33 schreef Tagliano het volgende:
In het puur hypothetische geval dat hij het aan zijn management oid verteld heeft is het wel laaiend dom om dat te vertellen in de persruimte
Er loopt geen familie, vrienden etc? Tis niet zoals bij voetbal achter een tafelquote:Op donderdag 29 december 2016 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me in de persruimte niemand voorstellen aan wie je zoiets zou willen vertellen behalve de pers
Dat ben ik direct met je eensquote:Op donderdag 29 december 2016 17:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
Darters en hun managers staan niet bekend om hun hoge IQ.
Tussen het kroketten pletten doorquote:Op donderdag 29 december 2016 17:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er loopt geen familie, vrienden etc? Tis niet zoals bij voetbal achter een tafel
Wat ik net zegquote:Op donderdag 29 december 2016 17:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er loopt geen familie, vrienden etc? Tis niet zoals bij voetbal achter een tafel
#nietbordopschootgenot?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:36 schreef luckass het volgende:
Daar ben ik weer
Tijd voor een glaasje whiskey en wat tucjes, koekoek.
Prima argument.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als het om Darts gaat Doe verstandig en luister.
Superunderchinquote:Op donderdag 29 december 2016 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Smith is ook zo walgelijk dik.
Gewoon geen verschil tussen hoofd en nek
Kenners zagen dit aankomen vanzelfsprekendquote:Op donderdag 29 december 2016 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
#ViesdikRevival.
Koekoek, wat een twee setjes.
Hier hutspot bohhhhhquote:Op donderdag 29 december 2016 17:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeg eens, wat staat er op het menu?
Gebakken aardappeltjes, broccoli en een hamburgertje ouwe reus.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Acceptabelquote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef luckass het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, broccoli en een hamburgertje ouwe reus.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef Klummie het volgende:
Klaasen een schede ontsteking, je verzint 't niet.
Dalek gevulde paprika's in de airfryer schroeienquote:Op donderdag 29 december 2016 17:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rare combinatie met een Hamburger. Vervangen voor verse rookworst.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef luckass het volgende:
[..]
Sowquote:Op donderdag 29 december 2016 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dalek gevulde paprika's in de airfryer schroeien
Lekkert, een verse hamburger onder de grill.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef luckass het volgende:
[..]
Best lekker als je de gevulde paprika's vervangt door kroketten of frikandellen of kaassoufflé's ofzo en de airfryer vervangt door een pan met frituurvetquote:Op donderdag 29 december 2016 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rare combinatie met een Hamburger. Vervangen voor verse rookworst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best lekker als je de gevulde paprika's vervangt door kroketten of frikandellen of kaassoufflé's ofzo en de airfryer vervangt door een pan met frituurvet
Gevuld met?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
#frikandelspeciaalgenotquote:Op donderdag 29 december 2016 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best lekker als je de gevulde paprika's vervangt door kroketten of frikandellen of kaassoufflé's ofzo en de airfryer vervangt door een pan met frituurvet
Nederlandse pot is ranzig althans het meeste. Sowieso Aziatisch en Italiaans eten > Nederlandsquote:Op donderdag 29 december 2016 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is prima eten joh.
Beter dan spaghetti ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |