Die achtergrondzangeres uit de clip? Deed die niet alleen hierop mee?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uit de tijd dat Simple Minds uit 5 mannen en 1 vrouw bestond.
Wat zou er van haar geworden zijn..
Join tha club. En ik moet nog 7 km fietsen nzoquote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Cee het volgende:
Twee uur geleden nog strakblauwe lucht hier, nu zie ik niet eens de 140 meter hoge woontoren die recht voor mijn huis staat.
Jij woonde toch niet ín Tilburg?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Cee het volgende:
Twee uur geleden nog strakblauwe lucht hier, nu zie ik niet eens de 140 meter hoge woontoren die recht voor mijn huis staat.
Dan val je in herhalingquote:Op donderdag 29 december 2016 16:33 schreef cafca het volgende:
Mooi trouwens dat als ik "het liedje van" typ, mijn telefoon meteen met de suggestie "Coldplay" aanvult
Nee wel meer nummers en ze zat ook in de clipsquote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die achtergrondzangeres uit de clip? Deed die niet alleen hierop mee?
Is hier al heel de middag zoquote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Cee het volgende:
Jawel wat dacht je dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij woonde toch niet ín Tilburg?
Dat valt ook best wel meequote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Join tha club. En ik moet nog 7 km fietsen nzo
quote:Op donderdag 29 december 2016 16:33 schreef cafca het volgende:
Mooi trouwens dat als ik "het liedje van" typ, mijn telefoon meteen met de suggestie "Coldplay" aanvult
Hier is het de hele dag mistig gebleven. Werd even iets helderder, maar na drieën werd de mist weer dikker.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Cee het volgende:
Ik dacht in Goirle.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 16:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest, deels vanwege ArenA, deels omdat ik ook niemand hier meekreeg want de Coldplay-aversie drenkt door naar uithoeken die zelfs mijn vrienden bereiken.
zo ging het hier gisteren ook, en de zon is nog niet terug geweestquote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Cee het volgende:
Jools Holland toch!quote:Op donderdag 29 december 2016 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme, Word ik midden tijdens dit liedje gebeld. Wel het pianostukje nog goed mee kunnen pakken, dat is het mooist
In de mist. Elk moment kan de wereld ophouden en er een giga afgrond zijnquote:
Vorig jaar in het eerste uurtjequote:Op donderdag 29 december 2016 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
zo hey! Deze maakt een mooie stijging door dit jaar
Too much informationquote:Op donderdag 29 december 2016 16:38 schreef hhh38 het volgende:
Kut, ik heb m'n plaspauze te lang uitgesteld, nu zit ik heen en weer te bewegen op m'n stoel
JAAAAAAAAAAAAAAA
Goirle.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht in Goirle.
Maar dan kom ik dus elke dag langs jouw huis. Komt wel dichtbij zo.
I betquote:Op donderdag 29 december 2016 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
I look good on the dance floor
quote:Op donderdag 29 december 2016 16:39 schreef MielMonteur het volgende:
Gewoon een terechte moderne klassieker deze
Wat vind jij nu eigenlijk 5 goede liedjes van de laatste 5 jaar? Oprechte interesse, want vrijwel alles in de top 2000 dus nietquote:Op donderdag 29 december 2016 16:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, het pakt me nog steeds niet
Ook outside the dance floor heurquote:Op donderdag 29 december 2016 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
I look good on the dance floor
Geloofwaardigheid kwijt.quote:
Arme Monkeys.quote:
Pff...quote:Op donderdag 29 december 2016 16:39 schreef Zorro het volgende:
Dit zegt me helemaal niks. Geen belletje dat rinkelt of zo.
mooie postquote:Op donderdag 29 december 2016 16:37 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lyrics
[Verse]
Stop making the eyes at me,
I'll stop making my eyes at you.
What it is that surprises me is that I don't really want you to
And your shoulders are frozen (as cold as the night)
Oh, but you're an explosion (you're dynamite)
Your name isn't Rio, but I don't care for sand and lighting
The fuse might result in a bang b-b-bang-go
[Chorus:]
I bet that you look good on the dance floor
I don't know if you're looking for romance or...
Don't know what you're looking for
I said I bet that you look good on the dance floor
Dancing to electro-pop like a robot from 1984
Well, from 1984!
[Verse]
I wish you'd stop ignoring me because it's sending me to despair,
Without a sound yeah you're calling me and I don't think it's very fair
That your shoulders are frozen (as cold as the night)
Oh, but you're an explosion (You're dynamite)
Your name isn't Rio, but I don't care for sand and lighting
The fuse might result in a bang with a bang-go
[Chorus]
Oh, there ain't no love, no Montagues or Capulets
Are just banging tunes and DJ sets and...
Dirty dance floors, and dreams of naughtiness!
Well,
[Chorus]
Betekenis en informatie van het nummer
"I Bet You Look Good on the Dancefloor" is de single waarmee de Arctic Monkeys in 2005 doorbraken.
In het Verenigd Koninkrijk behaalde de single de nummer 1 positie. In Nederland werd het een minder grote hit en in Vlaanderen helemaal geen. Toch geldt dit zowel in het Verenigd Koninkrijk als in Nederland als het bekendste nummer van de Arctic Monkeys. Ook geldt het nummer als één van de belangrijkste singles uit de jaren '00.
Het nummer gaat over de uitgaanscultuur in de Britse suburbs, waar 'I bet you look good on the dancefloor' een mogelijke openingszin is. Het nummer is echter voornamelijk bedoeld om deze cultuur te bekritiseren, omdat de diepgang en de romantiek er geheel zouden ontbreken; 'there is no love no, no montague's or capulets/just banging tunes and dj-sets, dirty dancefloors and dreams of naughtiness'
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik hoef niet te wedden als ik het zeker weet.quote:
Ik wil er binnenkort ook gaan wonenquote:Op donderdag 29 december 2016 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Goirle.Nee man!
Oorspronkelijk uit H'beek, sinds een jaar of 10 in het stadje van Stenders. Ik zal binnenkort een vlag met HALLO MEXICANO uit mijn raam hangen.
quote:Op donderdag 29 december 2016 16:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook outside the dance floor heur
quote:Op donderdag 29 december 2016 16:39 schreef MielMonteur het volgende:
Gewoon een terechte moderne klassieker deze
Het belletje rinkelt wel, maar je kan het niet verstaan door deze goddelijke gitaren!quote:Op donderdag 29 december 2016 16:39 schreef Zorro het volgende:
Dit zegt me helemaal niks. Geen belletje dat rinkelt of zo.
Ah, Almerequote:Op donderdag 29 december 2016 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Goirle.Nee man!
Oorspronkelijk uit H'beek, sinds een jaar of 10 in het stadje van Stenders. Ik zal binnenkort een vlag met HALLO MEXICANO uit mijn raam hangen.
ik heb geen flauw idee, ik ken nauwelijks iets.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij nu eigenlijk 5 goede liedjes van de laatste 5 jaar? Oprechte interesse, want vrijwel alles in de top 2000 dus niet
Dan moet je niet te snel fietsenquote:Op donderdag 29 december 2016 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de mist. Elk moment kan de wereld ophouden en er een giga afgrond zijn
quote:
Dat kan ook. Geen idee of ik het leuk vind, maar het heeft potentie, moet het eens een kans gevenquote:Op donderdag 29 december 2016 16:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het belletje rinkelt wel, maar je kan het niet verstaan door deze goddelijke gitaren!
Tilburg is wel echt apenaids ja, leuke uitgaansstad en dat is het welquote:Op donderdag 29 december 2016 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Stenders heeft het gewoon geflikt om vanuit Tilburg nóg verder te degraderen.
Dat zeg ikquote:
Dat was niet best idd.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond d'r gênant op het ESF13.
Ik zat toen op het forum te genieten van Tjaptjoep denk ikquote:Op donderdag 29 december 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond d'r gênant op het ESF13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |