Die achtergrondzangeres uit de clip? Deed die niet alleen hierop mee?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uit de tijd dat Simple Minds uit 5 mannen en 1 vrouw bestond.
Wat zou er van haar geworden zijn..
Join tha club. En ik moet nog 7 km fietsen nzoquote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Cee het volgende:
Twee uur geleden nog strakblauwe lucht hier, nu zie ik niet eens de 140 meter hoge woontoren die recht voor mijn huis staat.
Jij woonde toch niet ín Tilburg?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Cee het volgende:
Twee uur geleden nog strakblauwe lucht hier, nu zie ik niet eens de 140 meter hoge woontoren die recht voor mijn huis staat.
Dan val je in herhalingquote:Op donderdag 29 december 2016 16:33 schreef cafca het volgende:
Mooi trouwens dat als ik "het liedje van" typ, mijn telefoon meteen met de suggestie "Coldplay" aanvult
Nee wel meer nummers en ze zat ook in de clipsquote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die achtergrondzangeres uit de clip? Deed die niet alleen hierop mee?
Is hier al heel de middag zoquote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Cee het volgende:
Jawel wat dacht je dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij woonde toch niet ín Tilburg?
Dat valt ook best wel meequote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Join tha club. En ik moet nog 7 km fietsen nzo
quote:Op donderdag 29 december 2016 16:33 schreef cafca het volgende:
Mooi trouwens dat als ik "het liedje van" typ, mijn telefoon meteen met de suggestie "Coldplay" aanvult
Hier is het de hele dag mistig gebleven. Werd even iets helderder, maar na drieën werd de mist weer dikker.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Cee het volgende:
Ik dacht in Goirle.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 16:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest, deels vanwege ArenA, deels omdat ik ook niemand hier meekreeg want de Coldplay-aversie drenkt door naar uithoeken die zelfs mijn vrienden bereiken.
zo ging het hier gisteren ook, en de zon is nog niet terug geweestquote:Op donderdag 29 december 2016 16:35 schreef Cee het volgende:
Jools Holland toch!quote:Op donderdag 29 december 2016 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme, Word ik midden tijdens dit liedje gebeld. Wel het pianostukje nog goed mee kunnen pakken, dat is het mooist
In de mist. Elk moment kan de wereld ophouden en er een giga afgrond zijnquote:
Vorig jaar in het eerste uurtjequote:Op donderdag 29 december 2016 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
zo hey! Deze maakt een mooie stijging door dit jaar
Too much informationquote:Op donderdag 29 december 2016 16:38 schreef hhh38 het volgende:
Kut, ik heb m'n plaspauze te lang uitgesteld, nu zit ik heen en weer te bewegen op m'n stoel
JAAAAAAAAAAAAAAA
Goirle.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht in Goirle.
Maar dan kom ik dus elke dag langs jouw huis. Komt wel dichtbij zo.
I betquote:Op donderdag 29 december 2016 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
I look good on the dance floor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |