abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:04:32 #103
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_167659345
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Moslims zijn per definitie onschuldig?

En jij keurt het doodschoppen van zo'n ongelovige hond natuurlijk goed..
Laat die trol toch lekker gaan man...
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:07:23 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167659466
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:04 schreef rouletteking het volgende:

[..]

Laat die trol toch lekker gaan man...
Ow, shit. Ingetrapt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:07:41 #105
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_167659570
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ow, shit. Ingetrapt.
:D ~O>
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

En je had natuuuuuurlijk niks uitgespookt, eea ging allemaal vanzelf... :')
Ja.
pi_167661094
Ach, iedereen trapt toch wel eens een grensrechter kapot? Net als dat iedereen wel een wapen in huis heeft of iedereen wel eens tasjes steelt. Niets aan de hand verder.
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:56:01 #108
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167661501
Hij moet trouwens slechts 19558¤ betalen (2/7 * 68449¤; aangenomen dat ie ook voor z'n zoon betaalt. er waren in totaal zeven daders), en oorspronkelijk (voor de tweede aanmaning) was het 16596¤.
Uit de uitspraak in beroep van één van de minderjarige daders:

quote:
Wijst toe de vordering tot schadevergoeding van de benadeelde partij [benadeelde2] ter zake van het onder 1 primair en 2 bewezen verklaarde tot het bedrag van ¤ 15.706,25 (vijftienduizend zevenhonderdzes euro en vijfentwintig cent) ter zake van materiële schade en veroordeelt de verdachte die, evenals zijn mededaders, hoofdelijk voor het gehele bedrag aansprakelijk is, met dien verstande dat indien en voor zover de een aan zijn betalingsverplichting heeft voldaan, de een of meer anderen daarvan in zoverre zullen zijn bevrijd, om dit bedrag tegen een behoorlijk bewijs van kwijting te betalen aan de benadeelde partij.

Verklaart de benadeelde partij in haar vordering voor het overige niet-ontvankelijk en bepaalt dat zij in zoverre haar vordering slechts bij de burgerlijke rechter kan aanbrengen.

Verwijst de verdachte in de door de benadeelde partij gemaakte en ten behoeve van de tenuitvoerlegging nog te maken kosten, tot aan de datum van deze uitspraak begroot op nihil.

Legt aan de verdachte de verplichting op om aan de Staat, ten behoeve van het slachtoffer, genaamd [benadeelde2], een bedrag te betalen van ¤ 15.706,25 (vijftienduizend zevenhonderdzes euro en vijfentwintig cent) als vergoeding voor materiële schade, bij gebreke van betaling en verhaal te vervangen door 3 (drie) dagen jeugddetentie, met dien verstande dat de toepassing van die jeugddetentie de verplichting tot schadevergoeding aan de Staat ten behoeve van het slachtoffer niet opheft.

Bepaalt dat de verplichting tot betaling van schadevergoeding aan de Staat ten behoeve van het slachtoffer voor de verdachte komt te vervallen indien en voor zover mededaders hebben voldaan aan de verplichting tot betaling aan de Staat ten behoeve van het slachtoffer.

Bepaalt dat, indien de verdachte heeft voldaan aan zijn verplichting tot betaling aan de Staat daarmee zijn verplichting tot betaling aan de benadeelde partij in zoverre komt te vervallen en andersom dat, indien de verdachte heeft voldaan aan zijn verplichting tot betaling aan de benadeelde partij daarmee zijn verplichting tot betaling aan de Staat in zoverre komt te vervallen.

Bepaalt dat indien en voor zover de mededaders van de verdachte voormeld bedrag hebben betaald, verdachte in zoverre is bevrijd van voornoemde verplichtingen tot betaling aan de benadeelde partij of aan de Staat.
[..]

Wijst toe de vordering tot schadevergoeding van de benadeelde partij [benadeelde1] ter zake van het onder 1 primair en 2 bewezen verklaarde tot het bedrag van ¤ 36.669,00 ...

Wijst toe de vordering tot schadevergoeding van de benadeelde partij [benadeelde4] ter zake van het onder 1 primair en 2 bewezen verklaarde tot het bedrag van ¤ 4.070,00 (vierduizend zeventig euro) ter zake van materiële schade ...

Wijst toe de vordering tot schadevergoeding van de benadeelde partij [benadeelde3] ter zake van het onder 1 primair en 2 bewezen verklaarde tot het bedrag van ¤ 1.641,00 (duizend zeshonderdeenenveertig euro) ter zake van materiële schade ...
15706¤ + 36669¤ + 4070¤ + 1641¤ = 58086¤, het bedrag dat in de brief vermeld staat. Dat is wat de zeven veroordeelden samen moeten betalen. Voor het CJIB maakt het niet uit wie betaalt, de zeven daders zullen dus elk zo'n brief ontvangen hebben. En blijkbaar hopen ze allemaal dat de anderen het doen.

Ik vermoed dat als ie enkel zijn eigen deel betaalt hij alvast de vervangende hechtenis kan vermijden, en neem aan dat de deurwaarder eerst gestuurd wordt naar degenen die nog niets opgehoest hebben...

Oh, en als ie op deze manier het volledige bedrag zou bijeenkrijgen en doorstorten aan het CJIB, dan kan ie daarna 71% (5/7) daarvan (49000¤) terugvorderen van de andere veroordeelden...
quote:
Wanneer meerdere veroordeelden schuldig worden bevonden aan hetzelfde feit, dat zij met elkaar hebben gepleegd, is elke veroordeelde hoofdelijk aansprakelijk voor het geheel van de door het feit aan het slachtoffer toegebrachte schade. In dat geval zal de rechter de betalingsverplichting van iedere verdachte bepalen op het totale toewijsbare bedrag aan schadevergoeding. Het gevolg hiervan is dat wanneer een van de verdachten aan de maatregel voldoet, de andere veroordeelden de schadevergoeding niet meer aan het CJIB hoeven te betalen (art. 6:7 lid 2 BW). Wel heeft de veroordeelde, die de schadevergoeding heeft betaald, een civielrechtelijke regresvordering op de anderen.
Hoe staat het trouwens met de civielrechtelijke procedure (voor de vorderingen die op het strafproces niet ontvankelijk verklaard werden, zoals verlies van levensonderhoud), is die al geweest?
quote:
Een inhoudelijke beoordeling van de vorderingen in de onderhavige strafprocedure zou een aanzienlijke vertraging en een onevenredige belasting van het strafgeding opleveren. Derhalve zijn voornoemde benadeelde partijen voor wat betreft de immateriële schade niet-ontvankelijk in hun vordering, gelet waarop zij dit gedeelte van hun vordering slechts bij de burgerlijke rechter kunnen aanbrengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door crystal_meth op 28-12-2016 03:39:04 ]
are we infinite or am I alone
pi_167662566
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:52 schreef Wespensteek het volgende:
Ik hoop dat veel mensen gaan doneren.
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Om te trollen natuurlijk.
Tot nu toe vond ik Wespensteekje juist boven dat niveau uitsteken.
Gaat hij nu door de mand vallen?
pi_167663298
Lach mij overigens dood als mevrouw Dardak de afgelopen jaren wat schulden heeft opgebouwd. Met zo'n afbeelding weet de deurwaarder precies waar hij bankbeslag moet leggen:

Alle hardwerkende ondernemers die de afgelopen jaren niet zijn betaald alsnog hun geld en dat stuk verdriet alsnog een jaar de cel in.

In principe hoeft dit niet zo'n hele slechte actie te zijn.
  woensdag 28 december 2016 @ 01:03:14 #111
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_167663320
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:45 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ben ook slachtoffer geweest van justitie. Als zoveel mensen achter deze man staan moet het verhaal wel genuanceerder zijn dan justitie je wil doen geloven. Ik heb 10 euro gedoneerd en ik hoop dat jullie het zelfde doen.
Whaha dit kan je toch niet menen man

Denk dat ik ook maar op facebook om geld ga vragen. Mensen doneren toch vanzelf
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 28 december 2016 @ 01:07:26 #112
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_167663368
Met allah's hulp.. ook nog geloof erbij betrekken stel smerige lui
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 28 december 2016 @ 01:10:22 #113
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_167663408
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:52 schreef Wespensteek het volgende:
Ik hoop dat veel mensen gaan doneren.
Waarom dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_167663432
Smerig respectloos minderwaardig tuig is het ook.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  woensdag 28 december 2016 @ 03:37:53 #115
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167664273
Betwijfel trouwens dat hij reeds 1060¤ zou betaald hebben. Die brief bewijst niets, geeft gewoon aan dat één of meer veroordeelden in totaal 1060¤ hebben overgemaakt. Zeven daders uit zes(?) gezinnen, dan lijkt het onwaarschijnlijk dat net het gezin waarvan we weten dat de vader in de gevangenis zat, als enige zou betaald hebben...
pi_167664299
Voor elke euro die zij gedoneerd krijgen, doneer ik er twee aan de PVV.
pi_167664316
Walgelijk
There are only 151 Pokémon.
pi_167664385
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:56 schreef crystal_meth het volgende:
Hij moet trouwens slechts 19558¤ betalen (2/7 * 68449¤; aangenomen dat ie ook voor z'n zoon betaalt. er waren in totaal zeven daders), en oorspronkelijk (voor de tweede aanmaning) was het 16596¤.

[..]

15706¤ + 36669¤ + 4070¤ + 1641¤ = 58086¤, het bedrag dat in de brief vermeld staat. Dat is wat de zeven veroordeelden samen moeten betalen. Voor het CJIB maakt het niet uit wie betaalt, de zeven daders zullen dus elk zo'n brief ontvangen hebben. En blijkbaar hopen ze allemaal dat de anderen het doen.

Ik vermoed dat als ie enkel zijn eigen deel betaalt hij alvast de vervangende hechtenis kan vermijden, en neem aan dat de deurwaarder eerst gestuurd wordt naar degenen die nog niets opgehoest hebben...

Oh, en als ie op deze manier het volledige bedrag zou bijeenkrijgen en doorstorten aan het CJIB, dan kan ie daarna 71% (5/7) daarvan (49000¤) terugvorderen van de andere veroordeelden...

[..]

Hoe staat het trouwens met de civielrechtelijke procedure (voor de vorderingen die op het strafproces niet ontvankelijk verklaard werden, zoals verlies van levensonderhoud), is die al geweest?

[..]

Ja, dat zinnetje had ik in een eerdere reactie op jou ook gepost, met de vraag hoe dat zit. Misschien heb je daar overheen gelezen. Gelukkig heb ik nu toch het antwoord. :D

Hij zal wel gewoon het volledige bedrag willen afbetalen. Als je toch bezig bent met gratis geld schooien, dan kan je net zo goed voor het volledige bedrag gaan. Als de andere verdachten ook in cassatie zijn gegaan, dan geldt voor hen waarschijnlijk dezelfde uiterste betaaldatum. De man heeft echter veel meer te verliezen. De (destijds minderjarige) mededaders hangt slechts 10 dagen jeugddetentie boven het hoofd bij het uitblijven van betaling, terwijl dat bij de man één jaar gevangenisstraf is. Daarnaast zal de deurwaarder bij de mededaders weinig tot niets kunnen halen, waardoor hij automatisch bij de man (en zijn inboedel) uit komt. Dat weet de man waarschijnlijk zelf ook wel.

Hmm, ik denk niet dat zo'n civiele procedure al is geweest of nog gaat komen. Een hoop moeite voor eventueel het 'recht' op een schadevergoeding die je toch nooit gaat krijgen.
pi_167664395
Ikheb zin om 0,01 over te maken met een heel onvriendelijke beschrijving erbij.
  woensdag 28 december 2016 @ 06:52:54 #120
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167664427
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 06:10 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, dat zinnetje had ik in een eerdere reactie op jou ook gepost, met de vraag hoe dat zit. Misschien heb je daar overheen gelezen. Gelukkig heb ik nu toch het antwoord. :D

Hij zal wel gewoon het volledige bedrag willen afbetalen. Als je toch bezig bent met gratis geld schooien, dan kan je net zo goed voor het volledige bedrag gaan. Als de andere verdachten ook in cassatie zijn gegaan, dan geldt voor hen waarschijnlijk dezelfde uiterste betaaldatum. De man heeft echter veel meer te verliezen. De (destijds minderjarige) mededaders hangt slechts 10 dagen jeugddetentie boven het hoofd bij het uitblijven van betaling, terwijl dat bij de man één jaar gevangenisstraf is. Daarnaast zal de deurwaarder bij de mededaders weinig tot niets kunnen halen, waardoor hij automatisch bij de man (en zijn inboedel) uit komt. Dat weet de man waarschijnlijk zelf ook wel.

Hmm, ik denk niet dat zo'n civiele procedure al is geweest of nog gaat komen. Een hoop moeite voor eventueel het 'recht' op een schadevergoeding die je toch nooit gaat krijgen.
Ow, ik ging ervan uit dat de ouders voor de schadevergoeding moesten opdraaien, dat klopt natuurlijk niet, die gasten zijn inmiddels 19 of 20.. |:(
Tja, als ze werk hebben kan loonbeslag gelegd worden. Dan geldt er wel een beslagvrije voet, maar die is voor personen jonger dan 21 jaar erg laag:
218¤ + woonkosten - 206¤ (normhuur) + premie ziektekostenverzekering - 39¤ (normpremie)
maw, hij houdt nog net genoeg over om de huur te betalen (en de verhoging woonkosten = (woonkosten - 206¤) mag maximaal 190¤ bedragen).

Voor wie 21 jaar oud is ligt het bedrag 666¤ hoger (vertrekt bij de berekening van 884¤ ipv 218¤)

http://www.schuldinfo.nl/index.php?id=14&#c70
pi_167664437
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:56 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het gaat niet om de oorspronkelijke boete.
Maar als je een dag over tijd bent na de eerste aanmaning, dan gaat de boete bij CJIB met het buitensporige bedrag van meer dan ¤ 11.000 omhoog.
Dat vind ik maffiapraktijken van de Nederlandse overheid.
  woensdag 28 december 2016 @ 07:17:09 #122
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167664473
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 06:57 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Het gaat niet om de oorspronkelijke boete.
Maar als je een dag over tijd bent na de eerste aanmaning, dan gaat de boete bij CJIB met het buitensporige bedrag van meer dan ¤ 11.000 omhoog.
Dat vind ik maffiapraktijken van de Nederlandse overheid.
Yep, eerste aanmaning komt er 15¤ bij, tweede aanmaning 20% van het uitstaande bedrag. Dacht ergens gelezen te hebben dat er nog eens 15% bijkomt als de deurwaarder ingeschakeld wordt.
Tja, het valt onder het strafrecht, mild zijn ze niet. Er wordt ook geen rekening gehouden met de draagkracht.
pi_167664627
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:13 schreef stopnaald het volgende:
Ik sluit me aan bij wat andere prikkers ook al hebben gezegd: deze lui hebben geen greintje fatsoen.

Maar wat mij ook opvalt, kennelijk heeft de marokkaanse gemeenschap óók geen greintje fatsoen, aangezien deze vent niet subiet, massaal en categorisch is uitgekotst. Opmerkelijk toch, als er (meestal terechte) kritiek is, wordt om het hardste gejankt dat iedereen als individu moet worden beoordeeld, maar ondertussen gedraagt men zich toch vooral als een groep.

Marokkanen zijn tyfustuig, met hier en daar een zeldzame fatsoenlijke uitzondering....
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_167664667
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[..]

Hebben jullie al gedoneerd dan? Lekker een beetje superieur doen, maar niet doorzetten. Deze familie doet dat wel en ik en honderden anderen zullen laten zien dat Allah genadig is voor zijn volgers.
Ben jij vandaag heel hard met je hoofd tegen een bus aangeklapt of zo?
  woensdag 28 december 2016 @ 08:23:38 #125
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_167664756
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik het helemaal mee eens.
Ook in de praktijk kan je het zien. Op elke goede Mocro die ik ken zie ik op straat tien van die tuig naffers lopen.
pi_167664780
Gewoon iedereen 1 cent overmaken met de beschrijving MOORDENAAR

Of is dat flauw?
pi_167664820
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:26 schreef Nielsch het volgende:
Gewoon iedereen 1 cent overmaken met de beschrijving MOORDENAAR

Of is dat flauw?
Die beschrijving is niet flauw, om er een cent bij te doen wel, dat is al teveel.
pi_167665447
Achja, dat is de welbekende slachtofferrol die door specifieke (etnische) groeperingen maar al te graag uit de kast wordt gepakt. Noem me gerust racistisch, maar ik vind het zeer tekenend voor specifieke groepen. Vooral ook als ik dit soort dingen zie komt het bloed onder mn nagels: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5520761
  woensdag 28 december 2016 @ 09:35:14 #129
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_167665547
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:')
Stond ook in hun FB bericht overigens.
Ja in dat soort kringen is dat helaas normaal...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_167665907
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:13 schreef stopnaald het volgende:
Ik sluit me aan bij wat andere prikkers ook al hebben gezegd: deze lui hebben geen greintje fatsoen.

Maar wat mij ook opvalt, kennelijk heeft de marokkaanse gemeenschap óók geen greintje fatsoen, aangezien deze vent niet subiet, massaal en categorisch is uitgekotst. Opmerkelijk toch, als er (meestal terechte) kritiek is, wordt om het hardste gejankt dat iedereen als individu moet worden beoordeeld, maar ondertussen gedraagt men zich toch vooral als een groep.

Marokkanen zijn tyfustuig, met hier en daar een zeldzame fatsoenlijke uitzondering....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_167666167
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Heb jij nu niet een klein beetje schaamte nu je dat getypt hebt?
Nee hoor als andere mensen de schade willen vergoeden vind ik het prima, dat is beter dan dat er niet betaald wordt en we allemaal voor de kosten gaan opdraaien.
pi_167666205
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee hoor als andere mensen de schade willen vergoeden vind ik het prima, dat is beter dan dat er niet betaald wordt en we allemaal voor de kosten gaan opdraaien.
Wat een kul argument. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Het gaat veel verder dan alleen het betalen van iets, het gaat ook om het hele principe erachter.

Dat je als gemeenschap/familie oproept om iemands straf af te kopen. Alsof hij een doosje bonbons heeft gejat :r

Het toont aan dat in elk geval die omgeving geen zelfreinigend vermogen bevat.
En voor de azijnzeikers: ik heb het niet over afkomst of whatever he, puur de omgeving van deze man.
pi_167666207
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik hoop dat die molensteen van 60.000 euro zijn hele leven om zijn nek blijft hangen.
1947-2016
pi_167666237
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik hoop dat die molensteen van 60.000 euro zijn hele leven om zijn nek blijft hangen.
Dat doet het toch niet.
pi_167666259
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een kul argument. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Het gaat veel verder dan alleen het betalen van iets, het gaat ook om het hele principe erachter.

Dat je als gemeenschap/familie oproept om iemands straf af te kopen. Alsof hij een doosje bonbons heeft gejat :r

Het toont aan dat in elk geval die omgeving geen zelfreinigend vermogen bevat.
En voor de azijnzeikers: ik heb het niet over afkomst of whatever he, puur de omgeving van deze man.
Schadevergoeding is geen straf, het is een vergoeding van de schade.
pi_167666296
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Schadevergoeding is geen straf, het is een vergoeding van de schade.
Geld dat de familie van het slachtoffer sowieso wel krijgt.

Maar het gaat me niet om het bedrag. Nogmaals, het principe erachter dat mensen oproepen om geld in te zamelen (met religieus argument, dat is helemaal triest maar goed) voor deze "onschuldige vader" - Te smerig voor woorden.
pi_167666306
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:17 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat doet het toch niet.
Blijkbaar wel. Blijkbaar heeft hij de rest van zijn mede smerige hersenloze gemeenschapsleden nodig om dat geld bij elkaar te schrapen.
Iedereen die hem helpt bij het inzamelen, maar van mij direct de tyfus genieten.
1947-2016
pi_167666555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Geld dat de familie van het slachtoffer sowieso wel krijgt.

Maar het gaat me niet om het bedrag. Nogmaals, het principe erachter dat mensen oproepen om geld in te zamelen (met religieus argument, dat is helemaal triest maar goed) voor deze "onschuldige vader" - Te smerig voor woorden.
Ik heb er geen probleem mee als mensen geld inzamelen voor de staat. De mensen die dat geld geven moeten dat maar helemaal zelf weten en verdienen niet beter.
pi_167666603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb er geen probleem mee als mensen geld inzamelen voor de staat. De mensen die dat geld geven moeten dat maar helemaal zelf weten en verdienen niet beter.
Het gaat niet om het geld. Vent :')

Het gaat erom dat mensen een persoon steunen in plaats van deze uit te kotsen. Of nou ja, uitkotsen hoeft niet eens, maar het principe dat mensen zo iemand actief steunen.

Dat vind ik onbegrijpelijk en zeer ongewenst. En ik vind het bijzonder dat jij het enkel over dat bedrag hebt terwijl het mij niet om het geld gaat maar om de motivatie.
pi_167666610
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel. Blijkbaar heeft hij de rest van zijn mede smerige hersenloze gemeenschapsleden nodig om dat geld bij elkaar te schrapen.
Iedereen die hem helpt bij het inzamelen, maar van mij direct de tyfus genieten.
Hij kan vrij goed leven in Nederland met die schuld maar wil er blijkbaar vanaf ivm, het gijzelen. Als dat achter de rug is gaat hij waarschijnlijk gewoon weer door met zijn leven.
pi_167666626
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het gaat niet om het geld. Vent :')

Het gaat erom dat mensen een persoon steunen in plaats van deze uit te kotsen. Of nou ja, uitkotsen hoeft niet eens, maar het principe dat mensen zo iemand actief steunen.

Dat vind ik onbegrijpelijk en zeer ongewenst. En ik vind het bijzonder dat jij het enkel over dat bedrag hebt terwijl het mij niet om het geld gaat maar om de motivatie.
Het gaat mij wel om het geld, die vent zal mij een rotzorg zijn.
pi_167666705
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het gaat mij wel om het geld, die vent zal mij een rotzorg zijn.
Jij vindt het geen fout signaal dat mensen bereid zijn geld te geven voor een moordenaar? Dat zegt niets over die man en zijn omgeving?
pi_167666746
Maar blijkbaar denkt de Marokkaanse gemeenschap er een beetje over zoals wij. Er is nauwelijks overgemaakt.
pi_167666886
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jij vindt het geen fout signaal dat mensen bereid zijn geld te geven voor een moordenaar? Dat zegt niets over die man en zijn omgeving?
Die man heeft zijn straf gehad voor dat feit.
pi_167666907
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:36 schreef Jaroon het volgende:
Maar blijkbaar denkt de Marokkaanse gemeenschap er een beetje over zoals wij. Er is nauwelijks overgemaakt.
Gelukkig maar dan. Hoop in de mensheid weer een beetje hersteld.
pi_167666925
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Gelukkig maar dan. Hoop in de mensheid weer een beetje hersteld.
Zo moet je dan zien. Het gaat alleen maar over die man en bepaalde familie.
pi_167668197
Misschien kan hij ballen gaan lakken.
pi_167668275
quote:
Er is nog hoop dus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167668306
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Er is nog hoop dus.
Een klein beetje wel. In dit geval dacht ik dat het nodig was dit te zeggen.
pi_167668444
Wat zou de familie Nieuwehuizen vinden van deze gang van zaken?
pi_167669149
Als er een crowdfundingactie was voor de nabestaanden van het slachtoffer zou ik op zeker doneren.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167669727
quote:
De Marokkaanse gemeenschap is niet zo hecht als bijvoorbeeld de Turkse gemeenschap. Het is wat meer 'ieder voor zich' en dat verklaart misschien ook waarom er nog niet veel is gedoneerd. Kan me overigens voorstellen dat je als Marokkaan betere bestemmingen weet om je zuurverdiende uitkering aan uit te geven
pi_167669772
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De Marokkaanse gemeenschap is niet zo hecht als bijvoorbeeld de Turkse gemeenschap. Het is wat meer 'ieder voor zich' en dat verklaart misschien ook waarom er nog niet veel is gedoneerd. Kan me overigens voorstellen dat je als Marokkaan betere bestemmingen weet om je zuurverdiende uitkering aan uit te geven
Men is best wel hecht. Hierover nu niet misschien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')