abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167664780
Gewoon iedereen 1 cent overmaken met de beschrijving MOORDENAAR

Of is dat flauw?
pi_167664820
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:26 schreef Nielsch het volgende:
Gewoon iedereen 1 cent overmaken met de beschrijving MOORDENAAR

Of is dat flauw?
Die beschrijving is niet flauw, om er een cent bij te doen wel, dat is al teveel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_167665447
Achja, dat is de welbekende slachtofferrol die door specifieke (etnische) groeperingen maar al te graag uit de kast wordt gepakt. Noem me gerust racistisch, maar ik vind het zeer tekenend voor specifieke groepen. Vooral ook als ik dit soort dingen zie komt het bloed onder mn nagels: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5520761
  woensdag 28 december 2016 @ 09:35:14 #129
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_167665547
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:')
Stond ook in hun FB bericht overigens.
Ja in dat soort kringen is dat helaas normaal...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_167665907
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:13 schreef stopnaald het volgende:
Ik sluit me aan bij wat andere prikkers ook al hebben gezegd: deze lui hebben geen greintje fatsoen.

Maar wat mij ook opvalt, kennelijk heeft de marokkaanse gemeenschap óók geen greintje fatsoen, aangezien deze vent niet subiet, massaal en categorisch is uitgekotst. Opmerkelijk toch, als er (meestal terechte) kritiek is, wordt om het hardste gejankt dat iedereen als individu moet worden beoordeeld, maar ondertussen gedraagt men zich toch vooral als een groep.

Marokkanen zijn tyfustuig, met hier en daar een zeldzame fatsoenlijke uitzondering....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_167666167
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Heb jij nu niet een klein beetje schaamte nu je dat getypt hebt?
Nee hoor als andere mensen de schade willen vergoeden vind ik het prima, dat is beter dan dat er niet betaald wordt en we allemaal voor de kosten gaan opdraaien.
pi_167666205
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee hoor als andere mensen de schade willen vergoeden vind ik het prima, dat is beter dan dat er niet betaald wordt en we allemaal voor de kosten gaan opdraaien.
Wat een kul argument. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Het gaat veel verder dan alleen het betalen van iets, het gaat ook om het hele principe erachter.

Dat je als gemeenschap/familie oproept om iemands straf af te kopen. Alsof hij een doosje bonbons heeft gejat :r

Het toont aan dat in elk geval die omgeving geen zelfreinigend vermogen bevat.
En voor de azijnzeikers: ik heb het niet over afkomst of whatever he, puur de omgeving van deze man.
pi_167666207
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik hoop dat die molensteen van 60.000 euro zijn hele leven om zijn nek blijft hangen.
1947-2016
pi_167666237
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik hoop dat die molensteen van 60.000 euro zijn hele leven om zijn nek blijft hangen.
Dat doet het toch niet.
pi_167666259
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een kul argument. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Het gaat veel verder dan alleen het betalen van iets, het gaat ook om het hele principe erachter.

Dat je als gemeenschap/familie oproept om iemands straf af te kopen. Alsof hij een doosje bonbons heeft gejat :r

Het toont aan dat in elk geval die omgeving geen zelfreinigend vermogen bevat.
En voor de azijnzeikers: ik heb het niet over afkomst of whatever he, puur de omgeving van deze man.
Schadevergoeding is geen straf, het is een vergoeding van de schade.
pi_167666296
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Schadevergoeding is geen straf, het is een vergoeding van de schade.
Geld dat de familie van het slachtoffer sowieso wel krijgt.

Maar het gaat me niet om het bedrag. Nogmaals, het principe erachter dat mensen oproepen om geld in te zamelen (met religieus argument, dat is helemaal triest maar goed) voor deze "onschuldige vader" - Te smerig voor woorden.
pi_167666306
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:17 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat doet het toch niet.
Blijkbaar wel. Blijkbaar heeft hij de rest van zijn mede smerige hersenloze gemeenschapsleden nodig om dat geld bij elkaar te schrapen.
Iedereen die hem helpt bij het inzamelen, maar van mij direct de tyfus genieten.
1947-2016
pi_167666555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Geld dat de familie van het slachtoffer sowieso wel krijgt.

Maar het gaat me niet om het bedrag. Nogmaals, het principe erachter dat mensen oproepen om geld in te zamelen (met religieus argument, dat is helemaal triest maar goed) voor deze "onschuldige vader" - Te smerig voor woorden.
Ik heb er geen probleem mee als mensen geld inzamelen voor de staat. De mensen die dat geld geven moeten dat maar helemaal zelf weten en verdienen niet beter.
pi_167666603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb er geen probleem mee als mensen geld inzamelen voor de staat. De mensen die dat geld geven moeten dat maar helemaal zelf weten en verdienen niet beter.
Het gaat niet om het geld. Vent :')

Het gaat erom dat mensen een persoon steunen in plaats van deze uit te kotsen. Of nou ja, uitkotsen hoeft niet eens, maar het principe dat mensen zo iemand actief steunen.

Dat vind ik onbegrijpelijk en zeer ongewenst. En ik vind het bijzonder dat jij het enkel over dat bedrag hebt terwijl het mij niet om het geld gaat maar om de motivatie.
pi_167666610
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel. Blijkbaar heeft hij de rest van zijn mede smerige hersenloze gemeenschapsleden nodig om dat geld bij elkaar te schrapen.
Iedereen die hem helpt bij het inzamelen, maar van mij direct de tyfus genieten.
Hij kan vrij goed leven in Nederland met die schuld maar wil er blijkbaar vanaf ivm, het gijzelen. Als dat achter de rug is gaat hij waarschijnlijk gewoon weer door met zijn leven.
pi_167666626
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het gaat niet om het geld. Vent :')

Het gaat erom dat mensen een persoon steunen in plaats van deze uit te kotsen. Of nou ja, uitkotsen hoeft niet eens, maar het principe dat mensen zo iemand actief steunen.

Dat vind ik onbegrijpelijk en zeer ongewenst. En ik vind het bijzonder dat jij het enkel over dat bedrag hebt terwijl het mij niet om het geld gaat maar om de motivatie.
Het gaat mij wel om het geld, die vent zal mij een rotzorg zijn.
pi_167666705
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het gaat mij wel om het geld, die vent zal mij een rotzorg zijn.
Jij vindt het geen fout signaal dat mensen bereid zijn geld te geven voor een moordenaar? Dat zegt niets over die man en zijn omgeving?
pi_167666746
Maar blijkbaar denkt de Marokkaanse gemeenschap er een beetje over zoals wij. Er is nauwelijks overgemaakt.
pi_167666886
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jij vindt het geen fout signaal dat mensen bereid zijn geld te geven voor een moordenaar? Dat zegt niets over die man en zijn omgeving?
Die man heeft zijn straf gehad voor dat feit.
pi_167666907
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:36 schreef Jaroon het volgende:
Maar blijkbaar denkt de Marokkaanse gemeenschap er een beetje over zoals wij. Er is nauwelijks overgemaakt.
Gelukkig maar dan. Hoop in de mensheid weer een beetje hersteld.
pi_167666925
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Gelukkig maar dan. Hoop in de mensheid weer een beetje hersteld.
Zo moet je dan zien. Het gaat alleen maar over die man en bepaalde familie.
pi_167668197
Misschien kan hij ballen gaan lakken.
pi_167668275
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:36 schreef Jaroon het volgende:
Er is nog hoop dus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167668306
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Er is nog hoop dus.
Een klein beetje wel. In dit geval dacht ik dat het nodig was dit te zeggen.
pi_167668444
Wat zou de familie Nieuwehuizen vinden van deze gang van zaken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')