gelukkig is het digitaal.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De meeste hier denk ik? Lijkt me toch vervelend voor hem als iedereen continue een rooie kop krijgt van hem.
tja, kan het ook niet helpen.quote:
Morrigan leest toch niet mee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het nog stiekem als je het op FOK! hebt gezet? :$
Vandaag in reepjes gesneden, in olie gefrituurd tot knapperig bruin en uit laten lekken. Ui, knoflook, gember, laos fijn wrijven en wat olie fruiten. Daun salam en naar smaak sambal peteh en gula djawa erbij. Toen nog een overrijp tomaatje in blokjes toegevoegd en daarna de tempeh. Helaas werd die sneller zachter dan ik had verwacht, maar lekker welquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh vertel want dat wil ik ook eens een keer maken.
Dank je Amy.quote:
Dat klinkt als een hoop werk voor niet-vleesquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vandaag in reepjes gesneden, in olie gefrituurd tot knapperig bruin en uit laten lekken. Ui, knoflook, gember, laos fijn wrijven en wat olie fruiten. Daun salam en naar smaak sambal peteh en gula djawa erbij. Toen nog een overrijp tomaatje in blokjes toegevoegd en daarna de tempeh. Helaas werd die sneller zachter dan ik had verwacht, maar lekker wel
Ik prefereer gebakken tempeh en frituren vind ik heerlijk ontspannend, dus zoveel werk vind ik het nietquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hoop werk voor niet-vlees
Jaquote:
Ik kan meestal wel zien of het mijn type tempeh is, dat scheeltquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:44 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een paar weken terug voor het eerst tempeh op bij een hip iets in RotterdamZe hadden alleen vegetarische gerechten en ik eet alles als het er lekker uitziet
Het beviel me wel
Lekkerder dan
tofu
Je gelooft niet in kabouters?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Het jammere van alleen wonen is dat wanneer het een zooitje is in je huis je het dan ooit een keer zelf veroorzaakt hebt
Nee. Wel in elfjes, maar die zijn te lief om er een zooitje van te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je gelooft niet in kabouters?
Als die bestaan dan heb ik een flink nest van die dingenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je gelooft niet in kabouters?
Ik vind het een leuke film, maar dat komt door die beer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Wel in elfjes, maar die zijn te lief om er een zooitje van te maken natuurlijk
Dat is juist het mooie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Het jammere van alleen wonen is dat wanneer het een zooitje is in je huis je het dan ooit een keer zelf veroorzaakt hebt
Ziet er idd wel beetje zelfde uit ja. Zeker die broertjes.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke film, maar dat komt door die beer.Deed me denken aan Brother Bear.
Goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie.
Anderen die jouw huis een takkenbende maken zijn zo frustrerend.
Nooit in een studentenhuis gewoond?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken.
Drie Koda's inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ziet er idd wel beetje zelfde uit ja. Zeker die broertjes.
Die dagen je gewoon heel ontdeugend uit johquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Wel in elfjes, maar die zijn te lief om er een zooitje van te maken natuurlijk
Zelfs die hebbens seksquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als die bestaan dan heb ik een flink nest van die dingen
Nee. Wel gelogeerd, maar om één of andere reden vind ik het fijner om andermans troep op te ruimen dan mijn eigen. Mja dan zal dus waarschijnlijk zo zijn omdat het maar een tijdelijk iets was.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit in een studentenhuis gewoond?
Als konijnen planten ze zich voort. De puinzooi wordt steeds erger hierquote:
Balansen met myxomatosisquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als konijnen planten ze zich voort. De puinzooi wordt steeds erger hier
Die zielige konijntjes die faxie doodslaat met een balk op hun kop.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet wel wat habitat is, maar hier haak ik ook af hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |