Ik vind het een leuke film, maar dat komt door die beer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Wel in elfjes, maar die zijn te lief om er een zooitje van te maken natuurlijk
Dat is juist het mooie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Het jammere van alleen wonen is dat wanneer het een zooitje is in je huis je het dan ooit een keer zelf veroorzaakt hebt
Ziet er idd wel beetje zelfde uit ja. Zeker die broertjes.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke film, maar dat komt door die beer.Deed me denken aan Brother Bear.
Goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie.
Anderen die jouw huis een takkenbende maken zijn zo frustrerend.
Nooit in een studentenhuis gewoond?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken.
Drie Koda's inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ziet er idd wel beetje zelfde uit ja. Zeker die broertjes.
Die dagen je gewoon heel ontdeugend uit johquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Wel in elfjes, maar die zijn te lief om er een zooitje van te maken natuurlijk
Zelfs die hebbens seksquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als die bestaan dan heb ik een flink nest van die dingen
Nee. Wel gelogeerd, maar om één of andere reden vind ik het fijner om andermans troep op te ruimen dan mijn eigen. Mja dan zal dus waarschijnlijk zo zijn omdat het maar een tijdelijk iets was.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit in een studentenhuis gewoond?
Als konijnen planten ze zich voort. De puinzooi wordt steeds erger hierquote:
Balansen met myxomatosisquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als konijnen planten ze zich voort. De puinzooi wordt steeds erger hier
Die zielige konijntjes die faxie doodslaat met een balk op hun kop.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet wel wat habitat is, maar hier haak ik ook af hoor
Slaan wij dan daarna die konijntjes dood?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zielige konijntjes die faxie doodslaat met een balk op hun kop.
Eerder op de avond wist die nieuwe blauwe dat hier niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
Waarom zou je niet weten wat habitat is?
Klinkt niet heel kerst-gezellig.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat het Cobra 8 inmiddels is. 100 grammers aan springstof. Kortom, je kunt er Nagasaki mee van de kaart vegenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat vuurwerk dat klinkt alsof er een handgranaat afgaat naast je huis.
Er is ook zo'n coca cola gast. Like, why.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:48 schreef ElDinosaur het volgende:
De dingen die je tegenkomt op youtube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |