Daar zijn toch heel veel gradaties in. Een rotje oké hoort er misschien wel bij, maar een serieus explosiegeluid, nee Dankje..quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je begrijpt zeker ook niet waarom jongetjes met gierende banden door bochten willen sjezen, en je hoopt ook dat deze mensen zichzelf verwonden?
Ik zou graag op bezoek gaan bij dat goede restaurant dat vol zat toen ik er met jou was.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we scheuren als mongolen?
Tuurlijk benne jullie welkom.
mag ik mee?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vakanties zijn al gepland en verlof is ook al goedgekeurd.
ja, en anders krijg ik het van jouw aanwezigheid wel warm.quote:
Nice onequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en anders krijg ik het van jouw aanwezigheid wel warm.
hallo meneer die ik niet ken.quote:
Cobra?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
Is er nog een nieuwe Cobra die iedereen moet hebben dit jaar?
Smooth.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en anders krijg ik het van jouw aanwezigheid wel warm.
Volgens mij is dat illegaal vuurwerk. Zo'n die IS graag zou gebruikenquote:
Net geschorenquote:
Ow ken ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat vuurwerk dat klinkt alsof er een handgranaat afgaat naast je huis.
hallo jij meneerquote:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Weersvoorspelling voor deze week is daar -32 gevoelstemperatuur en 25cm sneeuw in één dag.Mag wel iets bijtrekken voor over 3 weken.
ik moet even een roze eskimopak aanschaffen eerst hoor. Gaan we dan samen op een sneeuwscooter?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Weersvoorspelling voor deze week is daar -32 gevoelstemperatuur en 25cm sneeuw in één dag.Mag wel iets bijtrekken voor over 3 weken.
Aim higher. Hondenslede is veel romatischerquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moet even een roze eskimopak aanschaffen eerst hoor. Gaan we dan samen op een sneeuwscooter?
hondenslee is ook leuk jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aim higher. Hondenslede is veel romatischer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |