Ik sta in de min alquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:16 schreef FrauMilena het volgende:
Ik neem wel 4 hele uren mee naar volgend jaar, lucky me.
21 dagen mee die in de eerste vier maanden al op gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uurtje of 60 aan regulier verlof wat mee kan naar volgend jaar
Verrekenenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Koop je dan bij of kan je dan verrekenen met het aankomende jaar?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
21 dagen mee die in de eerste vier maanden al op gaan.
Gelijk heeft ze, echt niet normaal hoe hard die dingen soms zijn. Begrijp echt niet wat daar leuk aan isquote:
Liefquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog even halve dag wachten op een knuffel.
Ben er aan toe.
En ik heb niet eens oorlog ofzo meegemaaktquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze, echt niet normaal hoe hard die dingen soms zijn. Begrijp echt niet wat daar leuk aan is![]()
Ik hoop dat maar dat er wat vingerkootjes mee gaan tijdens het afsteken.
Je begrijpt zeker ook niet waarom jongetjes met gierende banden door bochten willen sjezen, en je hoopt ook dat deze mensen zichzelf verwonden?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze, echt niet normaal hoe hard die dingen soms zijn. Begrijp echt niet wat daar leuk aan is![]()
Ik hoop dat maar dat er wat vingerkootjes mee gaan tijdens het afsteken.
Als ze dat in een woonwijk of op de openbare weg doen wel ja.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je begrijpt zeker ook niet waarom jongetjes met gierende banden door bochten willen sjezen, en je hoopt ook dat deze mensen zichzelf verwonden?
He WT.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je begrijpt zeker ook niet waarom jongetjes met gierende banden door bochten willen sjezen, en je hoopt ook dat deze mensen zichzelf verwonden?
Vakanties zijn al gepland en verlof is ook al goedgekeurd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nou hup, vakantie plannen en de helft opnemen.
Gaan we scheuren als mongolen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He WT.
Zijn we in het nieuwe jaar welkom in Haarlem?
Doe je goed, geniet ervan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vakanties zijn al gepland en verlof is ook al goedgekeurd.
Daar zijn toch heel veel gradaties in. Een rotje oké hoort er misschien wel bij, maar een serieus explosiegeluid, nee Dankje..quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou graag op bezoek gaan bij dat goede restaurant dat vol zat toen ik er met jou was.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we scheuren als mongolen?
Tuurlijk benne jullie welkom.
mag ik mee?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vakanties zijn al gepland en verlof is ook al goedgekeurd.
ja, en anders krijg ik het van jouw aanwezigheid wel warm.quote:
Nice onequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en anders krijg ik het van jouw aanwezigheid wel warm.
hallo meneer die ik niet ken.quote:
Cobra?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
Is er nog een nieuwe Cobra die iedereen moet hebben dit jaar?
Smooth.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en anders krijg ik het van jouw aanwezigheid wel warm.
Volgens mij is dat illegaal vuurwerk. Zo'n die IS graag zou gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |