SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Zosk het volgende:
Ik vind die filmpjes altijd wel fascinerend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Kan wel wat hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wil je niet zien Haags. Normaal sla ik gore over nu toch even gekeken maar nee
Heb spijt dat ik heb gekekenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wil je niet zien Haags. Normaal sla ik gore over nu toch even gekeken maar nee
ik heb op dit moment nergens zin inquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
sof doe normaal kun je niet enjoyen dat je helemaal niks hoeft?
ik heb elke dag van mijn vakantie nu wel wat gepland dus het is niet alsof ik niets te doen heb hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:21 schreef MAHL het volgende:
Wat doe je dan in dagelijks leven sof dat je geen zin hebt in vakantie
en dan blijkt een van die twee gasten op z'n Facebook allemaal Pro Isis shit heeft staan. Kom je daarna zo aan je eindquote:
is de laatste minutenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goffetomme, 19 minuten. Kon het niet korter.
Hadden de ouders van de terroristen maar seks met een condoomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? :squote:Op vrijdag 23 december 2016 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan blijkt een van die twee gasten op z'n Facebook allemaal Pro Isis shit heeft staan. Kom je daarna zo aan je eind
Ja zoiets inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hadden de ouders van de terroristen maar seks met een condoom
Is haram tochquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hadden de ouders van de terroristen maar seks met een condoom
Goed gedaan meid.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb vooruit gespoeld en brand gedeelte ook fast forward. Wil geen trauma brah
Ik ga zelf vis roken, denk makreel, ff kijken op de markt morgen. Maak wat sauzen: ravigotte, yogonaise met verse kruiden erin, zigeunersaus, sambal met uitjes en gedroogde garnaal. Brood bakken, 2 soorten pasta, 2 groene salades, eiersalade , ik ga kijken of ik een pakket vleeswaren kan scoren. Tapas daarmee met wat groenten. Kazen en wijn heb ik gevraagd of de gasten dat mee willen brengen. Heb zelf ook wel wat en ik heb vruchtenpunch gemaakt eerder deze week, 4 liter zoiets.quote:
het heeft ook iets fascinerend thoquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt BIZAR hoe lang ze leven, was moeilijk om naar te kijken.
Sorry sofquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef supersof het volgende:
ben misselijk geworden door dat filmpje
Dit soort dingen willen win niet lezen hier, leef liever in lala bubbel.quote:
oahww komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb op dit moment nergens zin in
Ah dus doet toch wel zo heen en weer moves op rockabyequote:
zou ook graag vader wordenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat baby'tje geeft mij klapperende eierstokken
Ik vind het fascinerend hoe iemand zoiets kan doen bij een ander, ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het heeft ook iets fascinerend tho
Eng dit
hoe je op zo'n moment iemand geen kogel door z'n hoofd zit maar er naast gaat zitten om te filmen hoe hij zijn laatste adem uitblaastquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend hoe iemand zoiets kan doen bij een ander, ja.
Ik WIST gewoon dat je hierop ging happenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ah dus doet toch wel zo heen en weer moves op rockabye
Zoek een babymommaquote:
Doe normaalquote:
Neutraalquote:
En nog wat extra benzine eroverheen gooit naderhand.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe je op zo'n moment iemand geen kogel door z'n hoofd zit maar er naast gaat zitten om te filmen hoe hij zijn laatste adem uitblaast
Dit zijn geen mensen
Kut voor hem dat er geen wifi was en hij zijn Facebookpagina niet kon laten zien dan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan blijkt een van die twee gasten op z'n Facebook allemaal Pro Isis shit heeft staan. Kom je daarna zo aan je eind
ben nu nog meer sadquote:
Neeh, wat moet je met die wormen ?quote:
Dat soort dingen maakt op mij niet echt indruk. Kan er echt niets aan doen.quote:
Eyquote:
ja hoorquote:
Ben wel chillquote:
Binnenkort misschien bij u in de straatquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe je op zo'n moment iemand geen kogel door z'n hoofd zit maar er naast gaat zitten om te filmen hoe hij zijn laatste adem uitblaast
Dit zijn geen mensen
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik WIST gewoon dat je hierop ging happen
[..]
Zoek een babymomma
gebeurt hier in schilderswijk al in het kleinquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Binnenkort misschien bij u in de straat
Wat dan? Je om laten bouwen en dan alsnog fag geworden?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou het niet gewoon vet goed geacteerd filmpje zijn
IK BEN NOG IN ONTKENNINGSFASE
Die twee dingen hangen niet van elkaar af bij mij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat soort dingen maakt op mij niet echt indruk. Kan er echt niets aan doen.
van houdenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neeh, wat moet je met die wormen ?
waarom zeg je datquote:
Dat hadden ze op dat zogenaamde kalifaat moeten doen. Niemand geeft een neuk om dat gebied. Hopeloos verloren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
Soms denk ik wel eens dat je het beste gewoon een paar atoombommen op dat midden oosten moet gooien
godtievusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die twee dingen hangen niet van elkaar af bij mij.
Lost niks op, alleen maar meer problemen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
Soms denk ik wel eens dat je het beste gewoon een paar atoombommen op dat midden oosten moet gooien
Begint de tijd te dringen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat baby'tje geeft mij klapperende eierstokken
willooow haat de Eftelingquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga naar de winterefteling en neem willoow mee
Ja, niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat iets gewoon indruk op mij kan hebben ongeacht of ik er iets aan kan doen?
Bahquote:
Hahaha,quote:
Geen zin om te kokenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik deze week ook al een keer gedaan ja.![]()
Ooit een keer gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willoow lijkt me wel een type die naar Walibi Fright Night gaat
Jaja nu weten we het wel he, ik heb de hoop al lang opgegeven hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
doe niet zo hard2get want het is hard4nothing :s
Daar heb ik de aanleg niet echt voorquote:
Benito godquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een mensenkennis heb ik toch
wat vond je zo leuk aan tombraiderquote:
Omdat.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar heb ik de aanleg niet echt voor
Oh, heb deze week geen enkele keer gekookt, alleen maar restjes uit de diepvriesquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar twee keer gedaan deze week. :s
Mazzelpik.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar heb ik de aanleg niet echt voor
Dat is best slim ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, heb deze week geen enkele keer gekookt, alleen maar restjes uit de diepvries
ik kook meestal een week en de volgende week eet ik die restjes hehe
Gaat er ook keihard af de volgende rondequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KampsjaakWat een waardeloze darter. Zoveel missen
uh? ok..quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vond je zo leuk aan tombraider
tis gwn skyrim / farcry maar dan in ander jasje
ik ga nu weer spelen
Beter dan huilenquote:
wat is daarmeequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willoow lijkt me wel een type die naar Walibi Fright Night gaat
Ben volgens mij al een paar jaar verder dan jij, broekie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen die zeggen geen aanleg voor fattyness te hebben![]()
spreek je over 10 jaar
boelers
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat er ook keihard af de volgende ronde
op geven moment wordt je gewoon (skinny)fatty hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben volgens mij al een paar jaar verder dan jij, broekie.
Niks?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is daarmee
lijkt me ook echt leuk
dat denk ik ookquote:
Geldt toch niet voor iedereen jonge, en gewoon blijven bewegen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op geven moment wordt je gewoon (skinny)fatty hoor
Ik beweeg alleen mijn rechterarm en soms als het nodig is mijn linkerarmquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geldt toch niet voor iedereen jonge, en gewoon blijven bewegen.
welquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geldt toch niet voor iedereen jonge, en gewoon blijven bewegen.
Dat is voldoende.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik beweeg alleen mijn rechterarm en soms als het nodig is mijn linkerarm
Ik ken mensen die zoveel ouder zijn dan ik en echt viesveel eten en toch gewoon dun zijn. Het kan welquote:
heb je al uitslag van ziekenhuis?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik beweeg alleen mijn rechterarm en soms als het nodig is mijn linkerarm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dat danquote:
jij begon ;squote:
We lachen samen in gedachtenquote:
heb je ook die man in die kooi gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en diegene die geplet werd door tank ?
is goedquote:
Neequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je ook die man in die kooi gezien
en diegene die geplet werd door tank ?
ohja echt zo'n term die jij weetquote:
ja las het van de week toevallig op fok. Rare zaakquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja echt zo'n term die jij weet
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Ik ga helemaal NIKS met kerst doen alleen tweede kerstdag naar de film maar geen familie bezoekjes
Ja jonge, ik bedoelde niet dat ik het wil zien.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://heavy.com/news/201(...)-uncensored-youtube/
Ik alleen morgenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Ik ga helemaal NIKS met kerst doen alleen tweede kerstdag naar de film maar geen familie bezoekjes
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Heb eerste kerstdag niets te doen, jij ook niet begrijp ik.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Normaal vind ik het wel leuk om familie te zien, maar ben blij dat dat dit jaar even niet hoeft
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jaja nu weten we het wel he, ik heb de hoop al lang opgegeven hoor.
nice. Ik ga morgen met een vriendin uitetenquote:
Dat zeg ik niet, toch?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alsof dat alleen met familie kan
hoef gelukkig niet naar schoonfamiliequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik tweede kerstdag naar ouders en zus.
Dag erna naar de schoonouders.
jawel, moet van mijn ouders daar zijn ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb eerste kerstdag niets te doen, jij ook niet begrijp ik.
mij ookquote:
Oh, dan heb ik pech.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel, moet van mijn ouders daar zijn ofzomaar vind dat niet zo heel erg
nicequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
mij ook
dan gaan we bubble tea drinken in utrecht
over?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb je expertise/eindoordeel gemist in het "daten met een Turkse" topic.
hey bbquote:
quote:
quote:
Je expertise aangezien 99% nog nooit had gedate met een moslima en er had een ontwikkeling plaatsgevonden dus was benieuwd.quote:
kun je gewoon direct je vraag stellen want ik heb hier geen tijd voorquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je expertise aangezien 99% nog nooit had gedate met een moslima en er had een ontwikkeling plaatsgevonden dus was benieuwd.
Aangezien je belangrijke dingen te doen heb, zal ik je niet meer lastigvallen...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
kun je gewoon direct je vraag stellen want ik heb hier geen tijd voor
ik gok zo maar dat crips eindoordeel was dat je mensen als mens moet benaderen en niet vanuit je eigen perceptie van die ander z'n religiequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je expertise aangezien 99% nog nooit had gedate met een moslima en er had een ontwikkeling plaatsgevonden dus was benieuwd.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Aangezien je belangrijke dingen te doen heb, zal ik je niet meer lastigvallen...
Mwoah is wel heel erg in haar voordeel uitgelegd. Als ze dat zo had gezegd, kwam ik er niet zo op terug..maar fok it ze heeft belangrijke dingen te doen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:17 schreef zeer het volgende:
[..]
ik gok zo maar dat crips eindoordeel was dat je mensen als mens moet benaderen en niet vanuit je eigen perceptie van die ander z'n religie
geen kwaad woord over Crip je speelt met je tanden vriendquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mwoah is wel heel erg in haar voordeel uitgelegd. Als ze dat zo had gezegd, kwam ik er niet zo op terug..maar fok it ze heeft belangrijke dingen te doen.
zat er seks in?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
ik had date en we gingen naar de bios en hij vroeg welke film ik wilde zien en toen zei ik zonder schaamte Sing, en toen hebben we een kinderfilm gekeken.
was fucking leuke film
bios date? Lolololquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
ik had date en we gingen naar de bios en hij vroeg welke film ik wilde zien en toen zei ik zonder schaamte Sing, en toen hebben we een kinderfilm gekeken.
was fucking leuke film
Die van jou sla ik zo achter en anders American History X style..quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:20 schreef zeer het volgende:
[..]
geen kwaad woord over Crip je speelt met je tanden vriend
trquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Die van jou sla ik zo achter en anders American History X style..
echtquote:
ohja, herkenbaarquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook ik vrij daarom geregeld met mijzelf
En die van mij?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
plsquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
wat heeft hem veranderd denk je?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vroeger was hij echt een klootzak
Ik trek me altijd af bij het whatsappen. Was vet ewkwerd net in de Starbucks.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook ik vrij daarom geregeld met mijzelf
En ik?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn helende zaad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wat heeft hem veranderd denk je?
Zitten in de Starbucks is sowieso awkwardquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik trek me altijd af bij het whatsappen. Was vet ewkwerd net in de Starbucks.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zitten in de Starbucks is sowieso awkward
Ik heb anders gisteren nog een zilvervisje in mekaar gerammeldquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij doet geen vlieg kwaad volgens mij
net zo awkward toen wij seks hadden in de starbucks?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik trek me altijd af bij het whatsappen. Was vet ewkwerd net in de Starbucks.
Heb ooit vier uur in een Starbucks in Tokyo zitten wachten op een collega. Ik kon niet weg want dan raakte ik de weg kwijt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zitten in de Starbucks is sowieso awkward
Sowquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
net zo awkward toen wij seks hadden in de starbucks?
Dat is niet erg.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb anders gisteren nog een zilvervisje in mekaar gerammeld
Die heb ik wel eens op een stukje tape gedaan, en toen in de fik gestoken in de tuin. Was best vet.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb anders gisteren nog een zilvervisje in mekaar gerammeld
Ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
mijn haar is echt wild atm, krulletjes overload
Je kon niet een rondje in de straat zelf lopen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ooit vier uur in een Starbucks in Tokyo zitten wachten op een collega. Ik kon niet weg want dan raakte ik de weg kwijt.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer, dacht dat wij wel op één lijn zaten maar helaas
Barbaarquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens op een stukje tape gedaan, en toen in de fik gestoken in de tuin. Was best vet.
ah, je bent tomatenplukker. Ik wist niet dat je avonddiensten in kassen had.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef TARDIS. het volgende:
Joe ik ga springen bij het glazen huis de groeten
Wel minpunten dit hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef TARDIS. het volgende:
Joe ik ga springen bij het glazen huis de groeten
heb je finale gezien van expeditie?quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah, je bent tomatenplukker. Ik wist niet dat je avonddiensten in kassen had.
Heb je die vent nu al geneukt voor een gratis boek?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Praat sinds twee dagen met een leuke hockeyer op tindurrr
Nee krijg wel gratis poster van hem srsquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je die vent nu al geneukt voor een gratis boek?
veel plezier xquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
Leuk man
Plus mijn studentenstad, lekker voeden op nostalgie.
Dat zou kunnen maar leek me vrij nutteloos, het regende ook en het was zes graden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kon niet een rondje in de straat zelf lopen?
Ja, JJ en Bertiequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je finale gezien van expeditie?
Heeft ie zijn kraag omhoog?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Praat sinds twee dagen met een leuke hockeyer op tindurrr
Vind het echt kut dat zij heeft gewonnenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja, JJ en Bertie![]()
Het Parool had al lekker lopen spoileren vanmiddag dus was geen verrassing meer though
hehe nicequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee krijg wel gratis poster van hem srs
je waardeert me nu andersquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
naar kapper gaan. Zo chill als chick dat dan doetquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
mag ik hoofdmassage als goedmakertje
Ja ga maar liggenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
mag ik hoofdmassage als goedmakertje
Ik gun het haar wel. Vond het ook eindelijk weer eens een spannende finalequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het echt kut dat zij heeft gewonnen
Had gelukkig nergens spoilers gezien
vond de proef echt saai trouwens
Ik vond vorig jaar wel leuker denk ik, met die kut Amara en lieve Annaquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik gun het haar wel. Vond het ook eindelijk weer eens een spannende finale
Master? Wat voor studie doe je?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen kinders als ik m'n master haal dan ga ik doorstuderen tot docent help volgens mij is er een steekje los bij mij
Ja gvd doe nog geen masterquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Master? Wat voor studie doe je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |