SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Zosk het volgende:
Ik vind die filmpjes altijd wel fascinerend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Kan wel wat hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wil je niet zien Haags. Normaal sla ik gore over nu toch even gekeken maar nee
Heb spijt dat ik heb gekekenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wil je niet zien Haags. Normaal sla ik gore over nu toch even gekeken maar nee
ik heb op dit moment nergens zin inquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
sof doe normaal kun je niet enjoyen dat je helemaal niks hoeft?
ik heb elke dag van mijn vakantie nu wel wat gepland dus het is niet alsof ik niets te doen heb hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:21 schreef MAHL het volgende:
Wat doe je dan in dagelijks leven sof dat je geen zin hebt in vakantie
en dan blijkt een van die twee gasten op z'n Facebook allemaal Pro Isis shit heeft staan. Kom je daarna zo aan je eindquote:
is de laatste minutenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goffetomme, 19 minuten. Kon het niet korter.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Zosk het volgende:
Hadden de ouders van de terroristen maar seks met een condoomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? :squote:Op vrijdag 23 december 2016 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan blijkt een van die twee gasten op z'n Facebook allemaal Pro Isis shit heeft staan. Kom je daarna zo aan je eind
Ja zoiets inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hadden de ouders van de terroristen maar seks met een condoom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |