Jaja nu weten we het wel he, ik heb de hoop al lang opgegeven hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
doe niet zo hard2get want het is hard4nothing :s
Daar heb ik de aanleg niet echt voorquote:
Benito godquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een mensenkennis heb ik toch
wat vond je zo leuk aan tombraiderquote:
Omdat.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar heb ik de aanleg niet echt voor
Oh, heb deze week geen enkele keer gekookt, alleen maar restjes uit de diepvriesquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar twee keer gedaan deze week. :s
Mazzelpik.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar heb ik de aanleg niet echt voor
Dat is best slim ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, heb deze week geen enkele keer gekookt, alleen maar restjes uit de diepvries
ik kook meestal een week en de volgende week eet ik die restjes hehe
Gaat er ook keihard af de volgende rondequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KampsjaakWat een waardeloze darter. Zoveel missen
uh? ok..quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vond je zo leuk aan tombraider
tis gwn skyrim / farcry maar dan in ander jasje
ik ga nu weer spelen
Beter dan huilenquote:
wat is daarmeequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willoow lijkt me wel een type die naar Walibi Fright Night gaat
Ben volgens mij al een paar jaar verder dan jij, broekie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:45 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen die zeggen geen aanleg voor fattyness te hebben![]()
spreek je over 10 jaar
boelers
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat er ook keihard af de volgende ronde
op geven moment wordt je gewoon (skinny)fatty hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben volgens mij al een paar jaar verder dan jij, broekie.
Niks?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is daarmee
lijkt me ook echt leuk
dat denk ik ookquote:
Geldt toch niet voor iedereen jonge, en gewoon blijven bewegen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op geven moment wordt je gewoon (skinny)fatty hoor
Ik beweeg alleen mijn rechterarm en soms als het nodig is mijn linkerarmquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geldt toch niet voor iedereen jonge, en gewoon blijven bewegen.
welquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geldt toch niet voor iedereen jonge, en gewoon blijven bewegen.
Dat is voldoende.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik beweeg alleen mijn rechterarm en soms als het nodig is mijn linkerarm
Ik ken mensen die zoveel ouder zijn dan ik en echt viesveel eten en toch gewoon dun zijn. Het kan welquote:
heb je al uitslag van ziekenhuis?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik beweeg alleen mijn rechterarm en soms als het nodig is mijn linkerarm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dat danquote:
jij begon ;squote:
We lachen samen in gedachtenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Zosk het volgende:
heb je ook die man in die kooi gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en diegene die geplet werd door tank ?
is goedquote:
Neequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je ook die man in die kooi gezien
en diegene die geplet werd door tank ?
ohja echt zo'n term die jij weetquote:
ja las het van de week toevallig op fok. Rare zaakquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja echt zo'n term die jij weet
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Ik ga helemaal NIKS met kerst doen alleen tweede kerstdag naar de film maar geen familie bezoekjes
Ja jonge, ik bedoelde niet dat ik het wil zien.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://heavy.com/news/201(...)-uncensored-youtube/
Ik alleen morgenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Ik ga helemaal NIKS met kerst doen alleen tweede kerstdag naar de film maar geen familie bezoekjes
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Heb eerste kerstdag niets te doen, jij ook niet begrijp ik.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Normaal vind ik het wel leuk om familie te zien, maar ben blij dat dat dit jaar even niet hoeft
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jaja nu weten we het wel he, ik heb de hoop al lang opgegeven hoor.
nice. Ik ga morgen met een vriendin uitetenquote:
Dat zeg ik niet, toch?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alsof dat alleen met familie kan
hoef gelukkig niet naar schoonfamiliequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik tweede kerstdag naar ouders en zus.
Dag erna naar de schoonouders.
jawel, moet van mijn ouders daar zijn ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb eerste kerstdag niets te doen, jij ook niet begrijp ik.
mij ookquote:
Oh, dan heb ik pech.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel, moet van mijn ouders daar zijn ofzomaar vind dat niet zo heel erg
nicequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
mij ook
dan gaan we bubble tea drinken in utrecht
over?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb je expertise/eindoordeel gemist in het "daten met een Turkse" topic.
hey bbquote:
quote:
quote:
Je expertise aangezien 99% nog nooit had gedate met een moslima en er had een ontwikkeling plaatsgevonden dus was benieuwd.quote:
kun je gewoon direct je vraag stellen want ik heb hier geen tijd voorquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je expertise aangezien 99% nog nooit had gedate met een moslima en er had een ontwikkeling plaatsgevonden dus was benieuwd.
Aangezien je belangrijke dingen te doen heb, zal ik je niet meer lastigvallen...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
kun je gewoon direct je vraag stellen want ik heb hier geen tijd voor
ik gok zo maar dat crips eindoordeel was dat je mensen als mens moet benaderen en niet vanuit je eigen perceptie van die ander z'n religiequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je expertise aangezien 99% nog nooit had gedate met een moslima en er had een ontwikkeling plaatsgevonden dus was benieuwd.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Aangezien je belangrijke dingen te doen heb, zal ik je niet meer lastigvallen...
Mwoah is wel heel erg in haar voordeel uitgelegd. Als ze dat zo had gezegd, kwam ik er niet zo op terug..maar fok it ze heeft belangrijke dingen te doen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:17 schreef zeer het volgende:
[..]
ik gok zo maar dat crips eindoordeel was dat je mensen als mens moet benaderen en niet vanuit je eigen perceptie van die ander z'n religie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |