Is haram tochquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hadden de ouders van de terroristen maar seks met een condoom
Goed gedaan meid.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb vooruit gespoeld en brand gedeelte ook fast forward. Wil geen trauma brah
Ik ga zelf vis roken, denk makreel, ff kijken op de markt morgen. Maak wat sauzen: ravigotte, yogonaise met verse kruiden erin, zigeunersaus, sambal met uitjes en gedroogde garnaal. Brood bakken, 2 soorten pasta, 2 groene salades, eiersalade , ik ga kijken of ik een pakket vleeswaren kan scoren. Tapas daarmee met wat groenten. Kazen en wijn heb ik gevraagd of de gasten dat mee willen brengen. Heb zelf ook wel wat en ik heb vruchtenpunch gemaakt eerder deze week, 4 liter zoiets.quote:
het heeft ook iets fascinerend thoquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt BIZAR hoe lang ze leven, was moeilijk om naar te kijken.
Sorry sofquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef supersof het volgende:
ben misselijk geworden door dat filmpje
Dit soort dingen willen win niet lezen hier, leef liever in lala bubbel.quote:
oahww komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb op dit moment nergens zin in
Ah dus doet toch wel zo heen en weer moves op rockabyequote:
zou ook graag vader wordenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat baby'tje geeft mij klapperende eierstokken
Ik vind het fascinerend hoe iemand zoiets kan doen bij een ander, ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het heeft ook iets fascinerend tho
Eng dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |