En ik?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vroeger was hij echt een klootzak
Mijn helende zaad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wat heeft hem veranderd denk je?
Zitten in de Starbucks is sowieso awkwardquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik trek me altijd af bij het whatsappen. Was vet ewkwerd net in de Starbucks.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zitten in de Starbucks is sowieso awkward
Ik heb anders gisteren nog een zilvervisje in mekaar gerammeldquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij doet geen vlieg kwaad volgens mij
net zo awkward toen wij seks hadden in de starbucks?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik trek me altijd af bij het whatsappen. Was vet ewkwerd net in de Starbucks.
Heb ooit vier uur in een Starbucks in Tokyo zitten wachten op een collega. Ik kon niet weg want dan raakte ik de weg kwijt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zitten in de Starbucks is sowieso awkward
Sowquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
net zo awkward toen wij seks hadden in de starbucks?
Dat is niet erg.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb anders gisteren nog een zilvervisje in mekaar gerammeld
Die heb ik wel eens op een stukje tape gedaan, en toen in de fik gestoken in de tuin. Was best vet.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb anders gisteren nog een zilvervisje in mekaar gerammeld
Ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
mijn haar is echt wild atm, krulletjes overload
Je kon niet een rondje in de straat zelf lopen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ooit vier uur in een Starbucks in Tokyo zitten wachten op een collega. Ik kon niet weg want dan raakte ik de weg kwijt.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer, dacht dat wij wel op één lijn zaten maar helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |