Barbaarquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens op een stukje tape gedaan, en toen in de fik gestoken in de tuin. Was best vet.
ah, je bent tomatenplukker. Ik wist niet dat je avonddiensten in kassen had.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef TARDIS. het volgende:
Joe ik ga springen bij het glazen huis de groeten
Wel minpunten dit hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef TARDIS. het volgende:
Joe ik ga springen bij het glazen huis de groeten
heb je finale gezien van expeditie?quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah, je bent tomatenplukker. Ik wist niet dat je avonddiensten in kassen had.
Heb je die vent nu al geneukt voor een gratis boek?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Praat sinds twee dagen met een leuke hockeyer op tindurrr
Nee krijg wel gratis poster van hem srsquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je die vent nu al geneukt voor een gratis boek?
veel plezier xquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
Leuk man
Plus mijn studentenstad, lekker voeden op nostalgie.
Dat zou kunnen maar leek me vrij nutteloos, het regende ook en het was zes graden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kon niet een rondje in de straat zelf lopen?
Ja, JJ en Bertiequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je finale gezien van expeditie?
Heeft ie zijn kraag omhoog?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Praat sinds twee dagen met een leuke hockeyer op tindurrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |