SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Opper heeft white privilegequote:Op vrijdag 23 december 2016 10:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Regelmatig opper vroeger
Kan me voorstellen met midden oosten uiterlijk erg vaak
quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:40 schreef JanCees het volgende:
Beterschap JEECEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze vonden bij 9/11 ook twee paspoorten in het puin.. eh okayquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd iets te toevallig. Ik bedoel hoe dom ben je om je ID kaart te vergeten of überhaupt mee te nemen als je een aanslag gaat plegen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Op zich kan het, bij MH17 waren er ook paspoorten die puntgaaf in het veld lagen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beterschap JEECEE
[..]
ze vonden bij 9/11 ook twee paspoorten in het puin.. eh okay
Hardwerkende katholieken, niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar meer vroeger. Maar er was een tijd dat als je Pools sprak en onder riscoprofileringsgroep viel dat je wel werd gecontroleerd.
Maar nu hebben ze door dat Polen topmensen zijn
Ja als mensen van het midden oosten en negers dat ook waren werden ze ook nietmeer geprofileerdquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hardwerkende katholieken, niks mis mee.
Vooral die Legia supporters die zo'n gezellige sfeer brengen naar al die West-Europese steden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar meer vroeger. Maar er was een tijd dat als je Pools sprak en onder riscoprofileringsgroep viel dat je wel werd gecontroleerd.
Nu letten ze meer op de zebranederlanders.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijke mensenquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vooral die Legia supporters die zo'n gezellige sfeer brengen naar al die West-Europese steden.
een noord of een zuid?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Iedereen wil eigenlijk Pools zijn.
Makedonija e Bulgarija!quote:
Orthodox ook wel goedquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Polen en Slavische volkeren (mits katholiek) superieur.
De rest üntermenschen, aldus Nietzsche.
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:02 schreef vincenzo78 het volgende:
Pools keuken, beste in de wereld 👍
Polen kennen hun vader meestal welquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Poolse vrouwen, grootste hoeren in de wereld!
(Mits katholiek natuurlijk)
Poolse mannen, grootste hoerenlopers van de wereld!quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen kennen hun vader meestal wel
Al eens schoongemaakt?quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:10 schreef opperkleurder het volgende:
De ventilator van mijn laptop is aan het overlijden. Moet iedere 10 minuten een tik op de onderkant geven omdat er dan een geluid komt alsof er een vliegtuig opstijgt.
Vervangen, die ventilator, chef.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:10 schreef opperkleurder het volgende:
De ventilator van mijn laptop is aan het overlijden. Moet iedere 10 minuten een tik op de onderkant geven omdat er dan een geluid komt alsof er een vliegtuig opstijgt.
Zijn nauwelijks reserve-onderdelen te vinden. Sony is gestopt met de ondersteuning in Europa. Is wel de beste laptop die ik ooit heb gehad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vervangen, die ventilator, chef.
Ook geen refurbishde onderdelen te vinden?quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn nauwelijks reserve-onderdelen te vinden. Sony is gestopt met de ondersteuning in Europa. Is wel de beste laptop die ik ooit heb gehad.
busje perslucht halen chefquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog niet, was dat wel van plan, maar laptop gaat niet zo makkelijk open als een desktop.
zoek op youtube naar een how to, chef.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog niet, was dat wel van plan, maar laptop gaat niet zo makkelijk open als een desktop.
Gewoon perslucht halen en via het toetsenbord alles wegblazenquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De ventilator is niet van buiten te benaderen, zit niet direct bij het ontluchtingsgat.
Al gedaan, het is te doen, maar wacht even tot ik echt klaar ben met werken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zoek op youtube naar een how to, chef.
ja lijkt me ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er eentje. Ideaal maatje.
ik heb 14'. Bevalt mij zeer goed, ook al gebruik ik hem niet zo heel vaak.quote:
gaat zo snel, ik zit nog in #prayforberlin modequote:Op vrijdag 23 december 2016 12:00 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)en-gekaapt~a885ee58/
Ik heb mijn oude Macbook Pro (mid 2009) onlangs een update (harde schijf vervangen voor SSD, RAM uitgebreid, accu vervangen en besturingssysteem upgedated) en hij werkt weer super.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Macbook air/pro halen
Niet de nieuwe van '16, maar een oudere versie
Als tweedehands je niet deert heeft Lange_lans nog een mooie MacBook met dat scherm in de verkoop dacht ik.quote:
waarom zijn die oudere beter?quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Macbook air/pro halen
Niet de nieuwe van '16, maar een oudere versie
Kan je lekker configureren...nieuwere versies maken dat steeds moeilijker en laatste versies zelfs onmogelijk...quote:
Gaat lekker zo.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:00 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)en-gekaapt~a885ee58/
* dat varkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat lekker zo.
Wel mooi dat die varken uit Berlijn dood is.
Oudere hebben betere processors erin zitten, geen acceciores nodig voor usb, koptelefoon etc en die touchbar is grote grap.quote:
Die van mij komt uit 2012, nog steeds geen issuesquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude Macbook Pro (mid 2009) onlangs een update (harde schijf vervangen voor SSD, RAM uitgebreid, accu vervangen en besturingssysteem upgedated) en hij werkt weer super.
Ze willen mee met de hype van de ultrabooks. Dus koelere M5 in plaats van snellere i5 processor. Scheelt gewicht.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oudere hebben betere processors erin zitten, geen acceciores nodig voor usb, koptelefoon etc en die touchbar is grote grap.
Sommige oudere 'normale' versies zijn gewoon veel sneller dan de nieuwe, behalve als je de duurste van +2000 euro haalt.
Weet niet waar Apple mee bezig is.
Zal vast niet groter zijn dan 1quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:39 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb 'm nooit in inches gemeten, eigenlijk..
Sterker nog, ik denk zelfs kleiner dan één..quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal vast niet groter zijn dan 1
Zit in de vlaamse versie van de slimste die ik nu terugkijk.quote:
I know. Ze was ook goed slimquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit in de vlaamse versie van de slimste die ik nu terugkijk.
Mooie dame ben gelijk fan.
Die andere chick mocht er ook zijn.quote:
Koop een Surface.quote:
Ik was net van mijn nachtmerries af.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als tweedehands je niet deert heeft Lange_lans nog een mooie MacBook met dat scherm in de verkoop dacht ik.
Niet om op te scheppen maar die rechtse heb ik twee keer geneukt. True story.quote:
Ik heb er een van het werk. Godending hoor. Werkt echt perfect. Sinds ik zo een ding heb, eind november, al bijna 30 van die dingen verkocht.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb daar ook nog naar zitten kijken
voor mij nog wat te duur
ze is 19quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen maar die rechtse heb ik twee keer geneukt. True story.
Dat lijkt misschien oud, maar in het echt ziet ze er tamelijk jong uit.quote:
Die ja. Twee keer geneukt.quote:
Caland vindt hier iets van.quote:
In België kijken ze toch wat minder nauw he.quote:
Hoelang is het geleden ?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In België kijken ze toch wat minder nauw he.
Eind november.quote:
Geld weggegooidtwitter:NOSsport twitterde op vrijdag 23-12-2016 om 11:52:34Ook het EK voetbal 2020 is bij de NOS te volgen. We hebben de rechten voor tv, radio én internet.… https://t.co/eiplpiQK7c reageer retweet
zo te zien leuker dan dartenquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je weleens poolen?
[ afbeelding ]
EK aanslagen 2020 vrees ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:50 schreef Doublepain het volgende:
Geld weggegooidtwitter:NOSsport twitterde op vrijdag 23-12-2016 om 11:52:34Ook het EK voetbal 2020 is bij de NOS te volgen. We hebben de rechten voor tv, radio én internet.… https://t.co/eiplpiQK7c reageer retweet
Luchtspuit gebruikt?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:56 schreef opperkleurder het volgende:
Hele laptop open gehaald, schoon gemaakt, probleem enkel erger geworden
Nee, die had ik niet in de buurt. Beetje geblazen, ga het na de kerst nog wel een keer proberen met perslucht.quote:
Blazen helpt niet veel leert de ervaring. Je moet bij een luchtspuit alleen oppassen dat je die fans niet door laat blazen, houd ze vast terwijl de spuit erop zet. Anders gaat je pc nog erger naar knoppenquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, die had ik niet in de buurt. Beetje geblazen, ga het na de kerst nog wel een keer proberen met perslucht.
Weer lekker een huiskamer met Henry Schut en een hondquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:50 schreef Doublepain het volgende:
Die schijt alles zo recht naar achter.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je weleens poolen?
[ afbeelding ]
En Messi op de bank.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer lekker een huiskamer met Henry Schut en een hond
Dat is dan ook niet zo moeilijk Tarado.quote:
okquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het leven lacht je niet bepaald toe.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer lekker een huiskamer met Henry Schut en een hond
quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke kutwedstrijd was dat ook zeg
Portugal
terechte klacht.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Portugal
ik weet niet eens meer tegen wie het wasquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Portugal
Kroatië.. Wel een briljante counter waar de 1-0 uitkwam..quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer tegen wie het was
quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:43 schreef Doublepain het volgende:
Het is wel duidelijk dan Hef fan is van Biggie
Haags doet z'n broek omhoog, gulp dicht, computer uit en neemt een biertje in de hand.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, met deze "werkdag"
Oh ja er zijn nog mensen die werken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, met deze "werkdag"
hoeveelquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:58 schreef JanCees het volgende:
moest wegen bij ziekenhuis
erg beschamend
#kutlevenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel ~6 kg aangekomen in denk 1,5-2 jaar
ja beetje biergewichtquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel ~6 kg aangekomen in denk 1,5-2 jaar
waarom 2 diners per dagquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eet de komende 4 weken 2 diners per dag, hopelijk daarna wat kg erbij
komende weken ook geen sport dus ook minder vreten danquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja beetje biergewicht
als je 4 weken niet bier zou drinken is dat weg
Alleen blijf je vrouwenhormonen wel houdenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja beetje biergewicht
als je 4 weken niet bier zou drinken is dat weg
Pffffffffffffquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben nu bij moeders en die mest mij vet
Ik vind het prima.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pffffffffffff
Eigenlijk is kerst gewoon kut... met al dat eten.
Ik ga maandag wel sporten
De sportschool is open van 09:00 - 14:00
Ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Haags doet z'n broek omhoog, gulp dicht, computer uit en neemt een biertje in de hand.
Ik wil 5 kilo eraf, voor 1 juli.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
Moet toch nog 10kg aankomen
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Was goed op weg
werd mn vrouw ziek
weer kgs afgevallen
en begonnen met roken weer
mentaalzozwak.
Ik hoop niks ernstigs?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Was goed op weg
werd mn vrouw ziek
weer kgs afgevallen
en begonnen met roken weer
mentaalzozwak.
100 zal ik nie towrden met deze rook verslavingquote:
denk het nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop niks ernstigs?
stresskilo's zitten er zo weer bij toch?
Zo schiet het niet opquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:11 schreef JanCees het volgende:
mn vrienden zeggen alleen maar : 'sterkte, met kerst een biertje doen tegen de pijn'
geen ideequote:Op vrijdag 23 december 2016 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert
Ik kan wel 10kg kwijtquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil 5 kilo eraf, voor 1 juli.
RuilenJij mijn laatste vetjes
Ik hoef maar een kilo snoep weg te vreten en er zit 5 kilo bijquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk het niet
ik kom niet aan
(lees: ik vreet niet)
wil graag onder 90quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat mag/wil je wegen met deze lengte?
voor 5kilo moet je 35000 kcal eten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoef maar een kilo snoep weg te vreten en er zit 5 kilo bij
Ik heb helemaal geen honger of trekquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerlijk toch.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:13 schreef DonRaja het volgende:
Waar glazen tafels al niet goed voor zijn...
Ik hou dan vocht vast ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor 5kilo moet je 35000 kcal eten.
Bruine bonen(zoutvlees & runderworst) met rijst (&snijbonen).quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet ik nog niet, zo nog naar de supermarkt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken een kerel die er achter staat.quote:
was ik net. Wat een chaos en drukte. De teringquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, zo nog naar de supermarkt.
Als je nu nog naar de supermarkt moet ben je NIET goed voorbereid.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
was ik net. Wat een chaos en drukte. De tering
Ik zweer het je. Pas op het einde snapte ik waar ik moest kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:13 schreef DonRaja het volgende:
Waar glazen tafels al niet goed voor zijn...
Wie?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken een kerel die er achter staat.
Klopt. Boodschappen voor kerst had ik al in huis gehaald vandeweek. Moest nu even voor wat klein grut.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je nu nog naar de supermarkt moet ben je NIET goed voorbereid.
Ik zag het al voor ik het aanklikte.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zweer het je. Pas op het einde snapte ik waar ik moest kijken.
Ik dacht heel de tijd. Ze gaat der tieten laten zien.
Ja, ik vrees ook met grote vrezen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
was ik net. Wat een chaos en drukte. De tering
Morgen wordt helemaal ellende. Gelukkig ben ik al klaar.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik vrees ook met grote vrezen.
Maar je bent ook heel scherp!quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag het al voor ik het aanklikte.
weet ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
heerlijk man lkkr murderen
kerst muziek zeker
Ik ga morgen. Vlak voor sluitingstijd, want dan leggen ze alle verse spullen voor zondag en maandag klaar.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je nu nog naar de supermarkt moet ben je NIET goed voorbereid.
ga nu luisterenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:20 schreef JanCees het volgende:
inso
http://seriousrequest.3fm.nl/liveblog/detail/4529
Italiaans voetbalquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:23 schreef vincenzo78 het volgende:
Voor de liefhebbers, zometeen om 17:30 Italiaanse Supercup: Juventus - Milan.
Rechtstreeks vanuit Doha, Kwatar
Maar wel onder de kenners.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ah U valt niet onder de liefhebbers zie ik.
?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:53 schreef Smoofie het volgende:
Tagliano
Ajacied422
Landverraders. Lynch.
Frikandel speciaal op.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen honger of trek![]()
Ik denk dat ik niet ga eten vanavond
Ja die gaan er wel in hè.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Frikandel speciaal op.
#viesdik
Hoi billiequote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi billie
Noem het wat laat. Maar ik heb vanmiddag Destiny gekocht
Ik ben zojuist voor de eerste keer doodgegaan. Ik was ongeveer 28 seconden bezig.
Wie koopt er dan ook een xboxquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kunnen we niet samen spelen
16 eurootjes.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb alleen geen destiny op de ps3
Samen met mijquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en dan weer helemaal opnieuw beginnen
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een xbox one/playstation 4
PS4 is nu nog maar 249 euroquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]Ja zet dat maar even af tegen 16 euro
Ik zag het vandaag ja. Ik moet nog een cadeau voor mijn zoon kopenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PS4 is nu nog maar 249 euro
Hoe oud is hij nu?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag het vandaag ja. Ik moet nog een cadeau voor mijn zoon kopen
Als hij 5 is, dan is het tijd voor een PS4quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas 4. Dus dat wordt een Nintendo
Omdat je until dawn niet op de xbox one hebtquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je een xbox en een ps4?
Is dat een leuk spel? Speelt Villa ook zoveel games?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat je until dawn niet op de xbox one hebt
Untill Dawnquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat je until dawn niet op de xbox one hebt
Ja ik vind het een leuk spel, diverse eindes, diverse keuze mogelijkheden. Echt wel een aanraderquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat een leuk spel? Speelt Villa ook zoveel games?
Mijn broer heeft er 1. Ik zit te twijfelen om er één te halen. Meestal speel ik er een week op en geef ik er daarna de brui aanquote:
doe nou maar gewoonquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er 1. Ik zit te twijfelen om er één te halen. Meestal speel ik er een week op en geef ik er daarna de brui aan
Untill Dawn, Destiny, Unchartedquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke spellen zijn tof op de ps4?
Ik gebruik hem ook minder dan verwacht, maar soms is het wel heerlijk, ff gamen. Had tijd terug ps4 verkocht maar kreeg er spijt van dus maar weer 1 gehaald.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er 1. Ik zit te twijfelen om er één te halen. Meestal speel ik er een week op en geef ik er daarna de brui aan
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook minder dan verwacht, maar soms is het wel heerlijk, ff gamen. Had tijd terug ps4 verkocht maar kreeg er spijt van dus maar weer 1 gehaald.
Rocket Leaguequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke spellen zijn tof op de ps4?
Oh das tof jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rocket League. Voetbal met een reuze bal en snelle autootjes.
Wat een koningquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Had je dit vandaag al voorbij zien komen?
Als je mijn posts wat beter had gelezen had je begrepen dat ik nog niet weg benquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inso maatje. Waar blijven je vakantie pics?
Wat een baasquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Had je dit vandaag al voorbij zien komen?
Hoe is het met de mrs.?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je mijn posts wat beter had gelezen had je begrepen dat ik nog niet weg ben
Yep, nu de 'gewone' probleempjes zoals de eerste tandjes die doorkomen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw mini mrs? Volledig hersteld van het ziekenhuisavontuur?
Beter. Hoewel tandjes doorkomen echt ellende kan zijnquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, nu de 'gewone' probleempjes zoals de eerste tandjes die doorkomen.
Why did you go in the first place?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuk, gelukkig niet te lang. Ik heb een tyfushekel aan musicals.
Deden je kinderen mee in de voorstelling?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuk, gelukkig niet te lang. Ik heb een tyfushekel aan musicals.
Omdat 2 van mijn smurfen meededen he.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Why did you go in the first place?
Ja, 2 dus. De 1 was een kat en de ander was een soort OIiver Twist achtig manneke.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Deden je kinderen mee in de voorstelling?
Heb je het nog vastgelegd voor later?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat 2 van mijn smurfen meededen he.
Oh, zo. Hoewel ik zelfs dan de vraag stiekem nog relevant vindquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat 2 van mijn smurfen meededen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |