gaat zo snel, ik zit nog in #prayforberlin modequote:Op vrijdag 23 december 2016 12:00 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)en-gekaapt~a885ee58/
Ik heb mijn oude Macbook Pro (mid 2009) onlangs een update (harde schijf vervangen voor SSD, RAM uitgebreid, accu vervangen en besturingssysteem upgedated) en hij werkt weer super.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Macbook air/pro halen
Niet de nieuwe van '16, maar een oudere versie
Als tweedehands je niet deert heeft Lange_lans nog een mooie MacBook met dat scherm in de verkoop dacht ik.quote:
waarom zijn die oudere beter?quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Macbook air/pro halen
Niet de nieuwe van '16, maar een oudere versie
Kan je lekker configureren...nieuwere versies maken dat steeds moeilijker en laatste versies zelfs onmogelijk...quote:
Gaat lekker zo.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:00 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)en-gekaapt~a885ee58/
* dat varkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat lekker zo.
Wel mooi dat die varken uit Berlijn dood is.
Oudere hebben betere processors erin zitten, geen acceciores nodig voor usb, koptelefoon etc en die touchbar is grote grap.quote:
Die van mij komt uit 2012, nog steeds geen issuesquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude Macbook Pro (mid 2009) onlangs een update (harde schijf vervangen voor SSD, RAM uitgebreid, accu vervangen en besturingssysteem upgedated) en hij werkt weer super.
Ze willen mee met de hype van de ultrabooks. Dus koelere M5 in plaats van snellere i5 processor. Scheelt gewicht.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oudere hebben betere processors erin zitten, geen acceciores nodig voor usb, koptelefoon etc en die touchbar is grote grap.
Sommige oudere 'normale' versies zijn gewoon veel sneller dan de nieuwe, behalve als je de duurste van +2000 euro haalt.
Weet niet waar Apple mee bezig is.
Zal vast niet groter zijn dan 1quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:39 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb 'm nooit in inches gemeten, eigenlijk..
Sterker nog, ik denk zelfs kleiner dan één..quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal vast niet groter zijn dan 1
Zit in de vlaamse versie van de slimste die ik nu terugkijk.quote:
I know. Ze was ook goed slimquote:Op vrijdag 23 december 2016 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit in de vlaamse versie van de slimste die ik nu terugkijk.
Mooie dame ben gelijk fan.
Die andere chick mocht er ook zijn.quote:
Koop een Surface.quote:
Ik was net van mijn nachtmerries af.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als tweedehands je niet deert heeft Lange_lans nog een mooie MacBook met dat scherm in de verkoop dacht ik.
Niet om op te scheppen maar die rechtse heb ik twee keer geneukt. True story.quote:
Ik heb er een van het werk. Godending hoor. Werkt echt perfect. Sinds ik zo een ding heb, eind november, al bijna 30 van die dingen verkocht.quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb daar ook nog naar zitten kijken
voor mij nog wat te duur
ze is 19quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen maar die rechtse heb ik twee keer geneukt. True story.
Dat lijkt misschien oud, maar in het echt ziet ze er tamelijk jong uit.quote:
Die ja. Twee keer geneukt.quote:
Caland vindt hier iets van.quote:
In België kijken ze toch wat minder nauw he.quote:
Hoelang is het geleden ?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In België kijken ze toch wat minder nauw he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |