Makedonija e Bulgarija!quote:
Orthodox ook wel goedquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Polen en Slavische volkeren (mits katholiek) superieur.
De rest üntermenschen, aldus Nietzsche.
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:02 schreef vincenzo78 het volgende:
Pools keuken, beste in de wereld 👍
Polen kennen hun vader meestal welquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Poolse vrouwen, grootste hoeren in de wereld!
(Mits katholiek natuurlijk)
Poolse mannen, grootste hoerenlopers van de wereld!quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen kennen hun vader meestal wel
Al eens schoongemaakt?quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:10 schreef opperkleurder het volgende:
De ventilator van mijn laptop is aan het overlijden. Moet iedere 10 minuten een tik op de onderkant geven omdat er dan een geluid komt alsof er een vliegtuig opstijgt.
Vervangen, die ventilator, chef.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:10 schreef opperkleurder het volgende:
De ventilator van mijn laptop is aan het overlijden. Moet iedere 10 minuten een tik op de onderkant geven omdat er dan een geluid komt alsof er een vliegtuig opstijgt.
Zijn nauwelijks reserve-onderdelen te vinden. Sony is gestopt met de ondersteuning in Europa. Is wel de beste laptop die ik ooit heb gehad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vervangen, die ventilator, chef.
Ook geen refurbishde onderdelen te vinden?quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn nauwelijks reserve-onderdelen te vinden. Sony is gestopt met de ondersteuning in Europa. Is wel de beste laptop die ik ooit heb gehad.
busje perslucht halen chefquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog niet, was dat wel van plan, maar laptop gaat niet zo makkelijk open als een desktop.
zoek op youtube naar een how to, chef.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog niet, was dat wel van plan, maar laptop gaat niet zo makkelijk open als een desktop.
Gewoon perslucht halen en via het toetsenbord alles wegblazenquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De ventilator is niet van buiten te benaderen, zit niet direct bij het ontluchtingsgat.
Al gedaan, het is te doen, maar wacht even tot ik echt klaar ben met werken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zoek op youtube naar een how to, chef.
ja lijkt me ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er eentje. Ideaal maatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |