Hoe oud is hij nu?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag het vandaag ja. Ik moet nog een cadeau voor mijn zoon kopen
Als hij 5 is, dan is het tijd voor een PS4quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas 4. Dus dat wordt een Nintendo
Omdat je until dawn niet op de xbox one hebtquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je een xbox en een ps4?
Is dat een leuk spel? Speelt Villa ook zoveel games?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat je until dawn niet op de xbox one hebt
Untill Dawnquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat je until dawn niet op de xbox one hebt
Ja ik vind het een leuk spel, diverse eindes, diverse keuze mogelijkheden. Echt wel een aanraderquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat een leuk spel? Speelt Villa ook zoveel games?
Mijn broer heeft er 1. Ik zit te twijfelen om er één te halen. Meestal speel ik er een week op en geef ik er daarna de brui aanquote:
doe nou maar gewoonquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er 1. Ik zit te twijfelen om er één te halen. Meestal speel ik er een week op en geef ik er daarna de brui aan
Untill Dawn, Destiny, Unchartedquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke spellen zijn tof op de ps4?
Ik gebruik hem ook minder dan verwacht, maar soms is het wel heerlijk, ff gamen. Had tijd terug ps4 verkocht maar kreeg er spijt van dus maar weer 1 gehaald.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er 1. Ik zit te twijfelen om er één te halen. Meestal speel ik er een week op en geef ik er daarna de brui aan
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook minder dan verwacht, maar soms is het wel heerlijk, ff gamen. Had tijd terug ps4 verkocht maar kreeg er spijt van dus maar weer 1 gehaald.
Rocket Leaguequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke spellen zijn tof op de ps4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |