abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167574427
quote:
"De boodschap van Trump was luid en duidelijk", zei Hewson. "Ik heb hem toegezegd de kosten fors te verlagen."
_O_

http://nos.nl/artikel/2149957-jsf-bouwer-belooft-lagere-kosten-na-tweet-trump.html

JSF goedkoper, en een aanbod voor een berg goedkopere F18's straks. Art of the Deal 8-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:13 schreef hunter2011 het volgende:
Journaliste van Teen Vogue is dol op Donald Trump.
Echte inspiratie voor jonge meiden.

[ afbeelding ]

Jezus, het is echt zielig om te zien hoe die journalistjes worden gefileerd door een klapmongool als Tucker. De wereld op zijn kop. :')

[ Bericht 51% gewijzigd door Nintex op 24-12-2016 12:37:40 ]
  zaterdag 24 december 2016 @ 12:45:29 #152
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_167574720
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Vindt jij Taiwan een soeverein land ja of nee?
Hoe kun je de Taiwan vraag in een ja/nee vraag stoppen als elke Taiwanees en elke Chinees al minimaal drie zinnen nodig heeft om de situatie uit te leggen?

De jure is Taiwan geen soeverein land. Zelf de grondwet van R.O.C. ('Taiwan') erkent Taiwan niet als een soeverein land. De facto is het een soeverein land met een eigen overheid, eigen belasting, eigen leger en eigen grenzen.

Ik sta sympathiek tegenover Taiwan en steun volledige onafhankelijkheid, maar het is eerst aan Taiwan om aan te geven wat zij nu willen (en dus ook ophouden met formeel claimen van heel China). De nationalisten op Taiwan zijn mede schuldig aan de huidige status van Taiwan, omdat zij hunzelf ook onderdeel van China zien.

Uiteraard maakt de dreiging van geweld door China elke stap naar afscheiding onmogelijk, en het is daarom goed als VS expliciet aangeeft om Taiwan bij een Chineese aanval te beschermen (iets waar Trump overigens juist weer vaag over is als hij zegt dat Zuid-Korea en Japan hun eigen boontjes maar moeten doppen met China en dat landen niet zomaar moeten denken dat VS hun komt beschermen). We hebben dus aan de ene kant een Trump die loopt te stoken in de moeilijke Taiwan/China relatie en aan de andere kant een Trump die vaag doet over de bescherming van bondgenoten.

Het grootste gevaar is dat Trump Taiwan alleen als onderhandelingsmiddel gebruikt. Trump gaf in het Fox interview aan dat het 'one China' best wilde accepteren als er een betere handelsdeal met China op tafel kwam. Is opeens de status van Taiwan niet zo belangrijk meer en mag Taiwan het zelf uitvechten met China?
I am a black hole shitting into the void
pi_167575443
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 01:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe gooien ze elkaar onder de bus?
Interview van Biden met de LA Times

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  zaterdag 24 december 2016 @ 14:27:52 #154
78918 SeLang
Black swans matter
pi_167576954

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_167577245
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Punt 4 uit die lijst is al feitelijk onjuist.

4. Ended the War in Iraq: Ordered all U.S. military forces out of the country. Last troops left on December 18, 2011.

Obama heeft die oorlog niet beëindigd, het terugtrekken van VS troepen uit Irak waren afspraken gemaakt onder Bush. Obama wilde het liefste die afspraken niet nakomen en nog steeds een troepenmacht in Irak houden. De Iraakse overheid heeft hier toen Obama tegengewerkt waardoor hij met tegenzin weg moest uit Irak. Bronnen hiervoor kun je zelf zoeken, zijn er voldoende van, ook hier op Fok.
Gek he dat Obama vervolgens toch nog ISIS wordt verweten. Als hij zijn zin had gekregen en de troepen bleven wel, dan ook geen ISIS 8)7
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:08:44 #156
78918 SeLang
Black swans matter
pi_167577617
quote:
Why US liberals are now buying guns too

Gun ownership has traditionally been associated with the right wing in America but the election of Donald Trump has prompted some left-wingers to join gun clubs - and even start preparing for the collapse of society.

Members of the Liberal Gun Club enjoy a day out at the range

It is not just gun ownership that liberals are reassessing in the wake of Donald Trump's election win. There appears to have been a surge in interest in survivalism too.

In America, stockpiling weapons and food, in preparation for social and economic collapse, has tended to be the preserve of right-wing libertarians and foes of "big government". But the Liberal Prepper Facebook group - up to now a small band - reports a big increase in enquiries.

"A lot of people are worried that not only will [a Trump presidency] fail but that it will fail spectacularly to the point that we are going to end up on in one or more critical situations that we are just not prepared for," says Jeff, 36, one of the group's members.

http://www.bbc.co.uk/news/magazine-38297345
Mijn reisverslagen
pi_167577893
quote:
_O_
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167578109
  zaterdag 24 december 2016 @ 16:08:24 #159
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167578561
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Geef eens een concreet voorbeeld. Bijvoorbeeld een uitspraak van Trump.
Ik zie hier nog steeds geen ruzie zoeken in.

[..]

Wat een ramp inderdaad, dat Trump een telefoontje heeft gehad met de president van Taiwan.
Grappige sidenote bij deze vind ik overigens dat links jarenlang roept dat Taiwan onderdrukt wordt en erkend moet worden, maar dat zodra Trump een telefoontje aanneemt dit opeens 180 graden omdraait. Gebeurt overigens wel vaker, zie bijvoorbeeld de JSF. Links roept daar ook al jaren dat we uit de JSF moeten stappen of uitgaven moeten verminderen.... totdat Trump hier soortgelijke uitspraken over doet. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden. Trump is noch uitsluitend rechts, noch uitsluitend links, maar heeft raakvlakken met beide kanten, en daar hebben veel mensen erg veel moeite mee. Daardoor krijg je dit soort bovenstaande hersengymnastiek waarbij men alle principes opeens laat varen.
Ik ben "links", anti-JSF, pro-erkenning van Taiwan.
Ik vind Trump een lul, schaam me voor de mensheid dat er zoiemand verkozen kan worden, maar hij heeft ook al een paar goede dingen en uitspraken gedaan inderdaad.

Ik vind het wel degelijk ruzie zoeken met China om de telefoon aan te nemen, ik vind het voor de stabiliteit van de wereld ook onverstandig, maar tegelijkertijd ideologisch, moreel, wel nodig.
Ik ben dan ook blij met de ballen die er kennelijk bij deze lul horen.
Het nadeel is dat het waarschijnlijk slechts een onderhandelstrategie is. Trump wil Taiwan niet erkennen, hij wil een extra ruilmiddel creeeren met China, waardoor hij steviger kan onderhandelen.
En nog slechter dan Taiwan erkennen, is een heel land gebruiken als onderhandelingschip. Ik denk dat veel linksen dat inzien en daarom nogsteeds afgeven op Trump.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_167578608
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 24-12-2016 om 01:13:02 Vladimir Putin said today about Hillary and Dems: "In my opinion, it is humiliating. One must be able to lose with dignity." So true! reageer retweet
:o _O_ _O-

Een aankomende POTUS die Vladimir Poetin zit te quoten, dat ik dat nog mee heb mogen maken _O-

Warme relaties tussen VS en Rusland onderweg :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2016 16:12:51 ]
pi_167579146
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:11 schreef vigen98 het volgende:
Een aankomende POTUS die Vladimir Poetin zit te quoten, dat ik dat nog mee heb mogen maken
Of een aankomend POTUS die zich al aktief met het buitenlandbeleid bemoeit...

Op 1 mogelijke uitzondering na (Nixon natuurlijk weer) hebben de aankomende POTI :P altijd strak het principe aangehouden dat de VS maar 1 president tegelijk kan hebben. (Zie ook de 1799 Logan Act: "Ongeauthoriseerd gebemoei met buitenlandpolitiek is foei!")

quote:
President Bill Clinton told the press after his 1992 victory that he would "reaffirm the essential continuity of American foreign policy" and recognized "that America has only one president at a time."

President George W. Bush declined questions on topics like North Korea and Israel until he took the oath of office in early 2001. "We have one president, and we’ll have one president, and the current president is President Clinton, and our nation must speak with one voice," Bush said at a press conference.

In 2008-2009, Barack Obama’s transition team repeatedly invoked the norm that the United States has "only one president at a time" to explain why Obama was staying silent on issues like the Gaza War. Noting the delicate negotiations that were occurring at the time between Israelis and Palestinians, Obama argued that "we can’t have two voices coming out of the United States when you have so much at stake."

https://www.theatlantic.c(...)rity-council/511637/
pi_167579763
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:18 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het toch wel leuk dat zowel de Democraten als de GOP beiden in puin liggen. Ben benieuwd naar de verkiezingen over 4 jaar. Trump heeft nu laten zien dat een outsider kan winnen. Dat zal veel potentiële outsider kandidaten inspireren om dat ook de proberen.
Ik betwijfel of dat gaat lukken bij de Democraten. De enige kans om de volledig incompetente (want verkiezingen verloren en hoe) organisatie van de partij te vervangen is van onderaf. Op lokaal niveau beginnen en van daaruit een staat overnemen, en dan pas kun je de oude garde wegwerken. Als je de weerstand tegen Ellison ziet als beoogde nieuwe voorzitter, zie je dat het niet makkelijk gaat worden.
pi_167580414
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:16 schreef drexciya het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dat gaat lukken bij de Democraten. De enige kans om de volledig incompetente (want verkiezingen verloren en hoe) organisatie van de partij te vervangen is van onderaf. Op lokaal niveau beginnen en van daaruit een staat overnemen, en dan pas kun je de oude garde wegwerken. Als je de weerstand tegen Ellison ziet als beoogde nieuwe voorzitter, zie je dat het niet makkelijk gaat worden.
Natuurlijk is het niet makkelijk, dat was het ook bepaald net voor de republikeinen toen Obama werd herverkozen en die kwamen er toch weer uit.
pi_167580995
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:11 schreef vigen98 het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 24-12-2016 om 01:13:02 Vladimir Putin said today about Hillary and Dems: "In my opinion, it is humiliating. One must be able to lose with dignity." So true! reageer retweet
:o _O_ _O-

Een aankomende POTUS die Vladimir Poetin zit te quoten, dat ik dat nog mee heb mogen maken _O-

Warme relaties tussen VS en Rusland onderweg :P
Alleen zijn beide heren van het type dat op het ene moment je beste vriend is en het volgende je grootste vijand en vice versa. Met het verschil dat je van Poetin volgens mij sowieso nooit een echte vriend kan worden. Stabieler wordt het er niet op in ieder geval.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_167581081
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet makkelijk, dat was het ook bepaald net voor de republikeinen toen Obama werd herverkozen en die kwamen er toch weer uit.
De GOP is redelijk flexibel; dat zie ik bij de Democraten helemaal niet. Sowieso blijven ze nu hangen bij gejank over de verkiezingsuitslag, en weigeren ze in te zien dat ze een andere koers moeten varen. Hoe kun je mensen laten zitten die alleen maar verloren hebben (Pelosi iemand?). Vooralsnog is men meer geïnteresseerd in het behouden van de donors dan het behouden van stemmen.
pi_167581084
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:08 schreef Tanin het volgende:

Ik vind het wel degelijk ruzie zoeken met China om de telefoon aan te nemen, ik vind het voor de stabiliteit van de wereld ook onverstandig, maar tegelijkertijd ideologisch, moreel, wel nodig.

Het verbaasde me nogal toen ik me wat in het onderwerp verdiepte dat de VS al decennia die 'One China policy' voerden. Al is die policy natuurlijk wat onbetekenend als je als VS wel gewoon de grootste bondgenoot van Taiwan bent en waarschijnlijk een grote rol hebt gespeeld in het feit dat China Taiwan al die tijd nooit is binnengevallen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_167581105
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 18:31 schreef drexciya het volgende:

[..]

De GOP is redelijk flexibel; dat zie ik bij de Democraten helemaal niet. Sowieso blijven ze nu hangen bij gejank over de verkiezingsuitslag, en weigeren ze in te zien dat ze een andere koers moeten varen. Hoe kun je mensen laten zitten die alleen maar verloren hebben (Pelosi iemand?). Vooralsnog is men meer geïnteresseerd in het behouden van de donors dan het behouden van stemmen.
Het is iedereen z'n schuld behalve die van Hilary en haar mensen idd :') . Enige zelfreflectie is ze blijkbaar vreemd.
pi_167581157
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is iedereen z'n schuld behalve die van Hilary en haar mensen idd :') . Enige zelfreflectie is ze blijkbaar vreemd.
Het was eerst genant, en inmiddels is het zo uit de hand gelopen dat het bijna fout amusement is. Het ligt aan de Russen, het ligt aan Comey (die door Obama op die plek gezet is), het ligt aan de Berniebros (een term die team Hillary verzonnen heeft), het ligt aan fake news (waarbij ook maar even wat progressieve sites meegepakt worden en de zeer eenzijdige houding van de NSM wordt genegeerd) en ga zo maar door. Het lijken wel kleine kinderen; ze kunnen zo bij de SJWs aanschuiven.
pi_167593652
Trump heft zijn foundation op. https://www.nrc.nl/nieuws(...)tichting-op-a1538336

Blijft toch wel een mooie grap hoe hij niets uitgeven aan liefdadigheid aan zijn achterban weet te verkopen als zeer gul zijn _O-
pi_167593736
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:01 schreef 99.999 het volgende:
Trump heft zijn foundation op. https://www.nrc.nl/nieuws(...)tichting-op-a1538336

Blijft toch wel een mooie grap hoe hij niets uitgeven aan liefdadigheid aan zijn achterban weet te verkopen als zeer gul zijn _O-
Voegde Bill Gates meer waarde toe met het opbouwen van Microsoft of met zijn Foundation?

Ik snap dat links een hekel heeft aan kapitalisme omdat ze niet competitief kunnen zijn, maar laat dat niet een eerlijke analyse van waardetoevoeging beletten.
pi_167593793
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 11:06 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Voegde Bill Gates meer waarde toe met het opbouwen van Microsoft of met zijn Foundation?

Ik snap dat links een hekel heeft aan kapitalisme omdat ze niet competitief kunnen zijn, maar laat dat niet een eerlijke analyse van waardetoevoeging beletten.
Het gaat erom dat hij met zijn foundation lekker fraudeerde. Wat dat met Bill Gates te maken heeft ontgaat me even.
pi_167594003
quote:
7s.gif Op zondag 25 december 2016 11:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat hij met zijn foundation lekker fraudeerde. Wat dat met Bill Gates te maken heeft ontgaat me even.
Dan snap ik je niet helemaal.

quote:
Wanneer heeft hij aan zijn achterban proberen te verkopen dat hij ''zeer gul is'' (wat jij waarschijnlijk opvat als veel geld weggeven)?
pi_167594157
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 11:19 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dan snap ik je niet helemaal.

[..]

Wanneer heeft hij aan zijn achterban proberen te verkopen dat hij ''zeer gul is'' (wat jij waarschijnlijk opvat als veel geld weggeven)?
Hij beweerde dat hij veel deed aan liefdadigheid met zijn foundation.
  zondag 25 december 2016 @ 11:30:57 #174
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167594240
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 11:06 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Bill Gates heeft vrij linkse standpunten , en die kan je moeilijk een gebrek aan competitiviteit verwijten...
are we infinite or am I alone
  zondag 25 december 2016 @ 11:37:37 #175
78918 SeLang
Black swans matter
pi_167594401
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 11:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Bill Gates heeft vrij linkse standpunten ,
De ultra-rijke elite is altijd links. Gates, Marc Zuckerberg, Soros, Warren Buffett, etc etc. Die hebben lobby power en dus belang bij een grote overheid.
Mijn reisverslagen
  zondag 25 december 2016 @ 11:45:40 #176
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167594574
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 11:37 schreef SeLang het volgende:

[..]

De ultra-rijke elite is altijd links. Gates, Marc Zuckerberg, Soros, Warren Buffett, etc etc. Die hebben lobby power en dus belang bij een grote overheid.
Ik had het eerder over z'n "internationale visie" (climat change, gezondheidszorg, armoedebestrijding..). Wat lokale politiek betreft is ie minder links, oa tegenstander van verhoging van minimum wage.
are we infinite or am I alone
pi_167594722
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 11:37 schreef SeLang het volgende:

[..]

Alsof er geen rechtse miljardairs te vinden zijn. De Koch-broers bijvoorbeeld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167594826
quote:
2s.gif Op zondag 25 december 2016 11:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Alsof er geen rechtse miljardairs te vinden zijn. De Koch-broers bijvoorbeeld.
Of Trump :P
pi_167596185
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:01 schreef 99.999 het volgende:

Als jij $13 million niets vindt, dan is dat jouw probleem. Maar dat krijg je met Nederlandse bronnetjes. Hij heft overigens zijn Foundation om belangenverstrelling te voorkomen, net zoals zijn zoon Eric dat eerder gedaan heeft. En als je een orginele bron zou lezen dan staat er ook dat er een 'outside independent overseer' komt om er voor te zorgen dat het hele gebeuren (inclusief de Trump organization) niet in strijd gaat zijn met het presidenschap.

Maarja, die Clinton Foundation heeft al die jaren lekker kunnen boeren door dicht op de macht te zitten (inclusief schandalen), tijd dus om het anders te doen dacht Trump.
pi_167597151
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 12:43 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Als jij $13 million niets vindt, dan is dat jouw probleem. Maar dat krijg je met Nederlandse bronnetjes. Hij heft overigens zijn Foundation om belangenverstrelling te voorkomen, net zoals zijn zoon Eric dat eerder gedaan heeft. En als je een orginele bron zou lezen dan staat er ook dat er een 'outside independent overseer' komt om er voor te zorgen dat het hele gebeuren (inclusief de Trump organization) niet in strijd gaat zijn met het presidenschap.

Maarja, die Clinton Foundation heeft al die jaren lekker kunnen boeren door dicht op de macht te zitten (inclusief schandalen), tijd dus om het anders te doen dacht Trump.
Hij had al schandalen met zijn foundation voordat hij in de buurt van de macht kwam. Dan is opheffen wel verstandig inderdaad :).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2016 13:20:12 ]
pi_167597892
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 12:43 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Uhh, tussen 1984 en 2006 heeft ie 5.4 miljoen aan die "Foundation" gegeven. De afgelopen 10 jaar heeft ie geen cent aan z'n eigen foundation gegeven maar wel heel charitatief mannetje gespeeld op TV met die foundation in de Apprentice. Bleek uiteindelijk dat die contributies allemaal gedekt waren door een contributie van NBC Universal zelf. Die 13 miljoen is daarmee grotendeels gewoon het geld van andere mensen, zoals Vince McMahon (z'n vrouw heeft nu straks een positie in de Trump regering).

Misschien zijn jouw bronnetjes wel niet zo lekker, David Fahrenthold (Washington Post) heeft diep lopen wroeten in de Trump Foundation en heeft praktisch geen enkele contributie van Trump zelf gevonden. En aan de hand van die verslaggeving is ook de NY Attorney-General een onderzoek gestart naar fondsen werven zonder het juiste papier-werk en het uitgeven van goede-doelen geld voor persoonlijk gebruik. Trump had namelijk twee portretten gekocht van dat geld en dat mag niet...

Trump kan overigens niet eens de foundation opheffen zolang dat onderzoek nog loopt...
pi_167598554
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 13:47 schreef somoht het volgende:

[..]

Uhh, tussen 1984 en 2006 heeft ie 5.4 miljoen aan die "Foundation" gegeven.

Dat is nog altijd $5.4 miljoen keer meer dan het originele statement van 'niets'

De afgelopen 10 jaar heeft ie geen cent aan z'n eigen foundation gegeven maar wel heel charitatief mannetje gespeeld op TV met die foundation in de Apprentice. Bleek uiteindelijk dat die contributies allemaal gedekt waren door een contributie van NBC Universal zelf. Die 13 miljoen is daarmee grotendeels gewoon het geld van andere mensen, zoals Vince McMahon (z'n vrouw heeft nu straks een positie in de Trump regering).

Wie zegt dat zijn foundation (of welke foundation dan ook) puur gespekt moet worden door hem?

Misschien zijn jouw bronnetjes wel niet zo lekker, David Fahrenthold (Washington Post) heeft diep lopen wroeten in de Trump Foundation en heeft praktisch geen enkele contributie van Trump zelf gevonden.

Ah, diep lopen wroeten zelfs. Net noemde je nog dat miljoenen-bedrag en nu is het alweer 'praktisch geen enkele contributie'.

En aan de hand van die verslaggeving is ook de NY Attorney-General een onderzoek gestart naar fondsen werven zonder het juiste papier-werk en het uitgeven van goede-doelen geld voor persoonlijk gebruik. Trump had namelijk twee portretten gekocht van dat geld en dat mag niet...

Dat was niet aan de hand van verslaggeving, dat was Trump zelf, in een tax filing:

"The tax form asks if any income or assets were transferred to a disqualified person, and the foundation checked “yes.” The signed, undated form was posted on Guidestar, a website that compiles nonprofits’ tax forms. Guidestar said it was submitted by the law firm representing the foundation and that it might not be the exact final version that gets submitted to the government.

Typically, when a foundation reports self-dealing, the insiders pay the penalties to the government, and repay the foundation with interest. Those payments typically come with a separate nonpublic tax return. Foundations also sometimes reach an agreement with the IRS, said Lloyd Mayer, a tax law professor at the University of Notre Dame.

“It is resolved almost always civilly,” he said. “You pay the amounts. You repay the foundation. Maybe the foundation takes some steps to make sure this doesn’t happen again.”

Self-dealing with a private foundation typically triggers a 10% excise tax or a 200% excise tax if there is a failure to correct past self-dealing, said Suzanne Ross McDowell, a nonprofit tax lawyer at Steptoe & Johnson LLP in Washington.

“The self-dealing rules are highly technical, and it’s not unusual for foundations to unknowingly engage in self-dealing,” she said. “Many small family foundations do not fully understand the rules.”

zondag 25 december 2016 @ 14:58:18 #183
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_167599030
Al mijn politieke vrienden en vijanden op het Amerika forum, ik wens jullie fijne kerstdagen :)
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_167599444
pi_167601165
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 14:26 schreef antiderivative het volgende:

[..]

5,4 miljoen keer 'niets' is geen 5,4 miljoen, he. Dat is nog steeds niets.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167601518
All hail the new king

pi_167601750
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2016 18:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

5,4 miljoen keer 'niets' is geen 5,4 miljoen, he. Dat is nog steeds niets.
'niets', niet niets
pi_167601762
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 18:36 schreef Nintex het volgende:
All hail the new king

[ afbeelding ]
Zou Reince die verschillende memes gezien hebben, Trump als Koning/Keizer/Admiraal? ;)
pi_167601970
Piers Morgan (Trump's vriend) is zijn linkse collega's aan het trollen:

Ian Sample
‏@iansample
It pains me to say that I love Piers Morgan's Christmas card, spotted on a colleague's desk.

Piers Morgan Verified account
‏@piersmorgan

Piers Morgan Retweeted Ian Sample

It was specifically designed to cause pain to Guardian journalists.
pi_167605826
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 19:15 schreef antiderivative het volgende:
Piers Morgan (Trump's vriend) is zijn linkse collega's aan het trollen:

Ian Sample
‏@iansample
It pains me to say that I love Piers Morgan's Christmas card, spotted on a colleague's desk.

[ afbeelding ]

Piers Morgan Verified account
‏@piersmorgan

Piers Morgan Retweeted Ian Sample

It was specifically designed to cause pain to Guardian journalists.
Wel grappig dat hij eerst nog gehaat werd door rechts Amerika vanwege zijn standpunten tegen wapenbezit.
pi_167607348
DJ Trump is wel heel erg snel met zijn kabinet!!!

Ahead of schedule and under budget. 8-)
pi_167607842

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 26-12-2016 00:00:52 (Doe dat maar in BNW, of gewoon niet.) ]
pi_167623463
quote:
Op zondag 25 december 2016 18:36 schreef Nintex het volgende:

All hail the new king
quote:
Guys, calm down. The RNC statement isn't about Donald Trump. It's about Vladimir Putin.

https://twitter.com/jbarro/status/813072325419659264
:P
pi_167623689
Stukje bij stukje brokkelt Obama's legacy af.

quote:
Obama’s Anti-Israel Tantrum
The U.N. resolution is a defining act of Obama’s Presidency.

The decision by the United States to abstain from a United Nations Security Council resolution condemning Israel over its settlements on the West Bank is one of the most significant, defining moments of the Obama Presidency.

It defines this President’s extraordinary ability to transform matters of public policy into personal pique at adversaries. And it defines the reality of the international left’s implacable opposition to the Israeli state.

Earlier in the week, Egypt withdrew the Security Council resolution under pressure from Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu. President-elect Donald Trump also intervened, speaking with Egypt’s government and, via Twitter, urging Mr. Obama to block the resolution, as have past U.S. Administrations and Mr. Obama himself in 2011.

As was widely reported Friday after the U.N. vote, the White House decided to abstain—thereby allowing the pro-Palestinian resolution to pass—in retaliation against the intervention by Messrs. Netanyahu and Trump.

Mr. Obama’s animus toward Prime Minister Netanyahu is well known. Apparently Mr. Obama took it as an affront that the President-elect would express an opinion about this week’s U.N. resolution.

It is important, though, to see this U.S. abstention as more significant than merely Mr. Obama’s petulance. What it reveals clearly is the Obama Administration’s animus against the state of Israel itself. No longer needing Jewish votes, Mr. Obama was free, finally, to punish the Jewish state in a way no previous President has done.

No effort to rescind the resolution, which calls the settlements a violation of “international law,” will succeed because of Russia’s and China’s vetoes.

Instead, the resolution will live on as Barack Obama’s cat’s paw, offering support in every European capital, international institution and U.S. university campus to bully Israel with the Boycott, Divestment and Sanctions movement.

Senate Minority Leader Chuck Schumer implored the Administration to veto the resolution, noting rightly that it represents nothing more than the “Zionism is racism” bias at the U.N. Let Senator Schumer note the true nature of his party’s left wing.

House Speaker Paul Ryan called the Administration’s action “shameful.” Senator Lindsey Graham said he will form a bipartisan coalition to suspend or reduce U.S. financial support for the U.N. That should proceed.

For Donald Trump, meet your State Department. This is what State’s permanent bureaucrats believe, this is what they want, and Barack Obama delivered it to them.

Tweets won’t change this now-inbred hostility to America’s oldest democratic ally in the Middle East. Mr. Obama’s pique, however, has made it crystal clear to the new Administration where the lines in the sand are drawn.

http://www.wsj.com/articles/obamas-anti-israel-tantrum-1482533330

pi_167630094
realDonaldTrump twitterde op maandag 26-12-2016 om 22:41:58 The United Nations has such great potential but right now it is just a club for people to get together, talk and have a good time. So sad! reageer retweet
:s)

abcnews twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 00:22:12 .@BarackObama says he could have beaten @realDonaldTrump at the election https://t.co/mYa92jVYIp reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 26-12-2016 om 22:36:28 President Obama said that he thinks he would have won against me. He should say that but I say NO WAY! - jobs leaving, ISIS, OCare, etc. reageer retweet
HillaryClinton twitterde op maandag 26-12-2016 om 22:37:34 The holidays are a time to be thankful for our blessings. Let's rejoice in this season & look forward with renewed hope & determination. -H reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 00:32:28 The world was gloomy before I won - there was no hope. Now the market is up nearly 10% and Christmas spending is over a trillion dollars! reageer retweet

[ Bericht 29% gewijzigd door Nintex op 27-12-2016 01:03:06 ]
  dinsdag 27 december 2016 @ 02:39:10 #196
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_167632691
$1 Trillion , dat is $3135 voor iedere man, vrouw en kind, gespendeerd aan kerstmis. Ik vraag me af dat wel klopt, Amerikanen spenderen wel bizar veel aan Kerstmis.

[ Bericht 17% gewijzigd door monkyyy op 27-12-2016 03:18:05 ]
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_167632915
Hebben jullie Trey Gowdy al in actie gezien?
Om te zoenen _O- O+
pi_167632939
Nou, keihard zweten, da's wel iets waar hij in uitblinkt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_167632942
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 05:29 schreef OMG het volgende:
Nou, keihard zweten, da's wel iets waar hij in uitblinkt.
Ben je al iets gerustgesteld w.betreft Trump's richting?
Als de CAI hem liquideert (zoals wel eerder in de historie) krijgen jullie wel een echte 'right' als president :o

[ Bericht 8% gewijzigd door Peace99 op 27-12-2016 06:14:10 ]
pi_167633010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:05 schreef Nintex het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 26-12-2016 om 22:41:58 The United Nations has such great potential but right now it is just a club for people to get together, talk and have a good time. So sad! reageer retweet
:s)

abcnews twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 00:22:12 .@BarackObama says he could have beaten @realDonaldTrump at the election https://t.co/mYa92jVYIp reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 26-12-2016 om 22:36:28 President Obama said that he thinks he would have won against me. He should say that but I say NO WAY! - jobs leaving, ISIS, OCare, etc. reageer retweet
HillaryClinton twitterde op maandag 26-12-2016 om 22:37:34 The holidays are a time to be thankful for our blessings. Let's rejoice in this season & look forward with renewed hope & determination. -H reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 00:32:28 The world was gloomy before I won - there was no hope. Now the market is up nearly 10% and Christmas spending is over a trillion dollars! reageer retweet
[ afbeelding ]
Heb nooit zo'n moeite om vrouwen te overtuigen, met goede argumenten, hoor :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')