SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
jij luistert alleen instrumentale muziek?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
Ruzie maken over mensen die door de muziek heen praten
Of naar mensen die zingen.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij luistert alleen instrumentale muziek?
NY state of mindquote:
Ik weet niet of je serieus was, maar je had een topic geopend dat 2Pac maar een goed album had namelijk zijn eerste, maar Me Against The World was ook een heel tof album.quote:
Huhquote:Op woensdag 21 december 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat eazy-e vermoord is door suge knight
Ja, suge had hem ingespoten heeft ie zelfs op live tv toegegevenquote:
Hyped.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:12 schreef Typisch het volgende:
ik ontdek net dat netflix komt met een star wars serie
wat vet
In zijn reet gespoten?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, suge had hem ingespoten heeft ie zelfs op live tv toegegeven
Nope. Aankomende week paar dagen vrij. Ik ga wel kijken.quote:
Nice.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Aankomende week paar dagen vrij. Ik ga wel kijken.
eazy had wel 7 kinderen bij 6 vrouwen ofzoquote:Op woensdag 21 december 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
http://consequenceofsound(...)red-his-father-aids/
Strictly 4 my N.I.G.G.A.Z. was niet 2PACs' eerste.. Enfin.. Ik ga mijn mandje in.. Om 5u00m gaat het wekkertje weer.. Tschussie!quote:Op woensdag 21 december 2016 23:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus was, maar je had een topic geopend dat 2Pac maar een goed album had namelijk zijn eerste, maar Me Against The World was ook een heel tof album.
Dat Suge Eazy-E doelbewust heeft besmet met HIV zijn vooralsnog alleen geruchten.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat eazy-e vermoord is door suge knight
heteros krijgen geen aidsquote:Op woensdag 21 december 2016 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
eazy had wel 7 kinderen bij 6 vrouwen ofzo
L_L hoe oud ben jij? Aangezien jij over Rakim sprak.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Aankomende week paar dagen vrij. Ik ga wel kijken.
Dat 1e is echt heel ergquote:Op woensdag 21 december 2016 23:22 schreef Saind het volgende:
Ik heb nu een eerstejaars huisgenoot en die vertelde me van de week dat ie nog nooit van Johnny Cash gehoord had. Als in, wist niet dat ie bestond.
Kende Biggie ook niet maar vind zichzelf hiphop fan
quote:Op woensdag 21 december 2016 23:22 schreef Saind het volgende:
Ik heb nu een eerstejaars huisgenoot en die vertelde me van de week dat ie nog nooit van Johnny Cash gehoord had. Als in, wist niet dat ie bestond.
Ik ken Johny Cash ook niet zo goedquote:Op woensdag 21 december 2016 23:22 schreef Saind het volgende:
JAAAAAquote:Op woensdag 21 december 2016 23:29 schreef Brammess het volgende:
En we weten allemaal dondersgoed dat dit de beste disstrack allertijden is
Die was voornamelijk tof vanwege de clip.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Real muttaphucking g's was veel beter
Dat ook, maar was vergeten dat Dre Day de Eazy E diss wasquote:Op woensdag 21 december 2016 23:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Die was voornamelijk tof vanwege de clip.
foktop avondquote:
Volgend jaar pas broquote:Op woensdag 21 december 2016 23:33 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
foktop avond
wanneer komt die movie broer weet je dat?
Zal nooit vergeten dat ik naar MTV raps zat te kijken en die clips werden achter elkaar afgespeeld. Te gruwelijk..Eerst Dre Day en vervolgens Real Muthafukkin G's.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat ook, maar was vergeten dat Dre Day de Eazy E diss was
quote:
Beste track van dat albumquote:
Jij bent een smaakvolle jongen.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:38 schreef Typisch het volgende:
gelijk even immortal technique luisteren
Ik heb nooit albums gekocht, alles via Kazaa en Bearshare gedownloadquote:
Zeker! Zo nog wel een aantal die tekstueel zeer goed zijn.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deze is ook dik
niet te beschrijven
Je weet dat hij met "Girlfriend" zijn pistool bedoelt he?quote:
Ik was toen te jong om dat te begrijpenquote:Op woensdag 21 december 2016 23:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Zeker! Zo nog wel een aantal die tekstueel zeer goed zijn.
[..]
Je weet dat hij met Girlfriend zijn pistool bedoelt he?
Helemaal zwart gedraaid! Revolutionary vol. 2, een van de albums waar ik meer dan de helft zeer goed vind.quote:
Acequote:Op woensdag 21 december 2016 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik was toen te jong om dat te begrijpen
GGMM:
Die staat in mijn spotifylistquote:Op woensdag 21 december 2016 23:52 schreef vincenzo78 het volgende:
Deze is volgens mij wel van toepassing op een aantal fokkers
Ik ben meer van de +90's, ervoor is tof maar weet ik niet zoveel vanquote:
Jaren 90 is toch alweer 20 a 25 jaar geleden, mag je best nostalgie noemenquote:Op woensdag 21 december 2016 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die staat in mijn spotifylist
[..]
Ik ben meer van de +90's, ervoor is tof maar weet ik niet zoveel van
quote:Op woensdag 21 december 2016 23:52 schreef vincenzo78 het volgende:
Deze is volgens mij wel van toepassing op een aantal fokkers
Tijd gaat te snel om dat te beseffenquote:Op woensdag 21 december 2016 23:54 schreef Syd het volgende:
[..]
Jaren 90 is toch alweer 20 a 25 jaar geleden, mag je best nostalgie noemen
CMW lekkere joint!quote:
BIG, kan niet op nummer komen... (iniedergeval ik hoor.....heb hem bijna:P)quote:Op donderdag 22 december 2016 00:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
CMW lekkere joint!
Ik ben meer van dit werk.
Ff een vraag voor de kenners waar wordt deze sample nog meer gebruikt? Vrij bekend nummer
Jij als kenner, wereldberoemde beat, makkelijker om te beginnenquote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 00:08 schreef Syd het volgende:
[..]
Jij als kenner, wereldberoemde beat, makkelijker om te beginnen:
Damn das lang geledenquote:Op donderdag 22 december 2016 00:16 schreef Syd het volgende:
Ondertussen voor jouw (daardoor verklootte mijn quote:P)
Van wie heeft Jlo the beat gejat (volgens mij ook nog letterlijk) :
Op YT kan ik de track niet meer vinden, maarquote:Op donderdag 22 december 2016 00:14 schreef Syd het volgende:
Heerlijk, lang niet meer gehoord deze. Maar kan er niet opkomen....komt me bekend voor nu ik goed luister...dit nummer veel gedraaid maar nooit verder geluisterd
quote:Op donderdag 22 december 2016 00:16 schreef Syd het volgende:
Ondertussen voor jouw (daardoor verklootte mijn quote:P)
Van wie heeft Jlo the beat gejat (volgens mij ook nog letterlijk) :
quote:
Unpopular opinion post: Shook Ones pt. I was beter dan Shook Ones pt. II.quote:
Wow, die heb ik echt al lang niet meer gehoord:quote:Op donderdag 22 december 2016 00:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Op YT kan ik de track niet meer vinden, maar
Ja dat is een toffe site, maar we doen het nu uit ons fantastische hoofdquote:Op donderdag 22 december 2016 00:16 schreef Syd het volgende:
oh lol kende deze site helemaal niet:P
http://www.whosampled.com
http://www.whosampled.com(...)e-From-The-Landlord/
Opinions are like assholes, everybody got one.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Unpopular opinion post: Shook Ones pt. I was beter dan Shook Ones pt. II.
Haha klopt zal hem ook niet gebruiken anders is de lol er ook af...maar die gaan tot de orignele maker, in hiphop wereld willen de samples wel eens gesampled worden.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ja dat is een toffe site, maar we doen het nu uit ons fantastische hoofdanders is het valsspelen
yea, RIP Guru.quote:
Die zullen er ook wel niet opkomen, Vincenzo deze is lastig...maar lijkt me wel iets van de jaren 80 groep...sugar hill gang ofzo?quote:
Hoor het vaker van wat 'oudere' gasten dat DJ Premier stipt op 1 staat bij hun.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:27 schreef Syd het volgende:
[..]
yea, RIP Guru.
En persoonlijk Dj premier is 1 van mijn favoriete al dan niet de favoriete producer...
hij is een geniale mixer, zijn style is gewoon te herkennen, zelfde als een zanger met een unieke stem....quote:Op donderdag 22 december 2016 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoor het vaker van wat 'oudere' gasten dat DJ Premier stipt op 1 staat bij hun.
quote:Op donderdag 22 december 2016 00:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Die zullen er ook wel niet opkomen, Vincenzo deze is lastig...maar lijkt me wel iets van de jaren 80 groep...sugar hill gang ofzo?
gooi maar broerquote:Op donderdag 22 december 2016 00:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Deze was misschien een beetje te old skool, moet ik er nog een droppen of heb je iets voor handen?
Ik weet dat we nu niet op die tour zijn, maar je gaf een heerlijke voorzet voor een moedergrapquote:Op donderdag 22 december 2016 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoor het vaker van wat 'oudere' gasten dat DJ Premier stipt op 1 staat bij hun.
Eerste beat, the piano tune:quote:Op donderdag 22 december 2016 00:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Deze was misschien een beetje te old skool, moet ik er nog een droppen of heb je iets voor handen?
quote:
sws killah priest maar weet de naam van die nummer niet meerquote:Op donderdag 22 december 2016 00:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ok deze sample is meerdere keren gebruikt. Zelfs een rnb artiest maar ik wil eerst de andere rapper horen die dit nummer gebruikte.
Wow, kan er niks anders uithalen, kende alleen deze trackquote:Op donderdag 22 december 2016 00:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ok deze sample is meerdere keren gebruikt. Zelfs een rnb artiest maar ik wil eerst de andere rapper horen die dit nummer gebruikte.
Ik weet dat deze beat van een andere track is, maar tegelijkertijd heb ik deze freestyle zo gekoppeld aan deze beat dat hij niet in mijn parate kennis zit dus laat me weten..quote:Op donderdag 22 december 2016 00:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Eerste beat, the piano tune:
Wellicht ook te makkelijk:P
/edit
ook dit is de andere freestyle, nou dan de hele beat:P
Muziek is universeel, niks is kut, dat je het niet mooi vindt magquote:Op donderdag 22 december 2016 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goddomme wat een kutmuziek hier.
Hopla.
Yes Yes Killah Priest - One Stepquote:Op donderdag 22 december 2016 00:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
sws killah priest maar weet de naam van die nummer niet meer
Ga zelf daar posten.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:39 schreef Elan het volgende:
MUZ / Hip Hop Central CI : birds in the trap sing mcknight
Waarom posten jullie niet daar?
quote:Op donderdag 22 december 2016 00:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik weet dat deze beat van een andere track is, maar tegelijkertijd heb ik deze freestyle zo gekoppeld aan deze beat dat hij niet in mijn parate kennis zit dus laat me weten..
Beste line van die hele freestyle:
You were never shit, your momma should have swallowed you
Damn, heerlijk ditquote:Op donderdag 22 december 2016 00:46 schreef Syd het volgende:
[..]
Ben er ook door die freestyle er achter gekomen destijds:P
Beetje de Eminem van de underground, alhoewel volgens mij best commercieel in die tijd.
quote:Op donderdag 22 december 2016 00:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heerlijke track ook! Ik heb het originele singletje in de kelder.
Mijn oom heeft me gelukkig nog het een en ander weten bij te brengenquote:
Milkbone, helemaal vergeten die track van hem destijds was de shit.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:46 schreef Syd het volgende:
[..]
Ben er ook door die freestyle er achter gekomen destijds:P
Beetje de Eminem van de underground, alhoewel volgens mij best commercieel in die tijd.
Ik ken illmatic waar hij aan meegewerkt heeftquote:Op donderdag 22 december 2016 00:33 schreef Syd het volgende:
[..]
hij is een geniale mixer, zijn style is gewoon te herkennen, zelfde als een zanger met een unieke stem....
quote:Op donderdag 22 december 2016 00:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Nou dit wordt een hele makkelijke
Rara wie deed een ode en coverde praktisch dit nummer.
Ff snel, Jay Zquote:Op donderdag 22 december 2016 00:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Hebben we het net nog over gehadquote:Op donderdag 22 december 2016 00:57 schreef Doublepain het volgende:
Kan het fout hebben
Maar dit nummer heb ik weleens vaker gehoord, geen idee welk nummer
Nice trackquote:Op donderdag 22 december 2016 00:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Check ff een paar posts terug vriend!quote:Op donderdag 22 december 2016 00:57 schreef Doublepain het volgende:
Kan het fout hebben
Maar dit nummer heb ik weleens vaker gehoord, geen idee welk nummer
"kutnummer" maar heeft zijn andere redenenquote:Op donderdag 22 december 2016 00:59 schreef Class het volgende:
[..]
Nice track![]()
DMX mag ook niet ontbreken in deze draad
quote:
lolquote:Op donderdag 22 december 2016 00:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Check ff een paar posts terug vriend!
wat heb je gegeten vandaag.quote:
Dus toch niet helemaal "kutmuziek"quote:
Die hele cd van onyx was tof.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:00 schreef Syd het volgende:
[..]
"kutnummer" maar heeft zijn andere redenen, DMX heeft paar goede tracks gemaakt:
Haha damn waar is die melodie van, zo bekend....quote:Op donderdag 22 december 2016 01:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Aangezien we hier Nas fans hebben
Rara
Teruglezen, moppiequote:Op donderdag 22 december 2016 01:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heb je gegeten vandaag.
Ik heb je vraag gemist
Dacht doe ff een hitje, hou meer van zn duistere shitquote:Op donderdag 22 december 2016 01:00 schreef Syd het volgende:
[..]
"kutnummer" maar heeft zijn andere redenen, DMX heeft paar goede tracks gemaakt:
ik lees nooit terugquote:Op donderdag 22 december 2016 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Teruglezen, moppieRijst met kip, roerbakgroente en groene curry.
Jij?
quote:Op donderdag 22 december 2016 01:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha damn waar is die melodie van, zo bekend....
quoten ging niet helemaal goed haha, maar destijd veel DMX geluisterd, nu vind ik het persoonlijk iets minder.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:06 schreef Class het volgende:
[..]
Dacht doe ff een hitje, hou meer van zn duistere shit
Inderdaad wel een andere maar wel rond die tijd/stylequote:Op donderdag 22 december 2016 01:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar jij kan ook een andere track in je hoofd hebben.
raraquote:Op donderdag 22 december 2016 01:14 schreef vincenzo78 het volgende:
Misschien kan Drizzt dit ook wel waarderen
quote:Op donderdag 22 december 2016 01:16 schreef Syd het volgende:
[..]
rara
wellicht door eerdere jouw link al beetje te achterhalen:P
Ik ga ook knock out zo! Slaap ze.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:18 schreef Syd het volgende:
Ok bedtijd voor mij, morgen weer aan de bak!
om af te sluiten met een klassieker:
Over message gesprokenquote:Op donderdag 22 december 2016 01:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het was letterlijk 2 seconden, maar toch 👍
Goeie DP!quote:Op donderdag 22 december 2016 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over message gesproken
Ook zo vaak gebruikt
Nee komt me niet echt bekend voorquote:Op donderdag 22 december 2016 01:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Ken je dit DP? Hier gingen we vroeger los op!
Baasquote:Trump zei begin deze maand dat de bestelling van een nieuw dienstvliegtuig moest worden geschrapt. "Boeing bouwt een hagelnieuwe 747 Air Force One, maar de kosten zijn volledig uit de hand gelopen, meer dan 4 miljard dollar! Schrap die order", liet Trump begin december zijn ongenoegen blijken.
"We gaan het voor elkaar krijgen voor minder dan dat (4 miljard) en we verbinden ons aan de afspraak dat voor elkaar te krijgen", beloofde Muilenberg Trump. Hewson sprak over een productief gesprek, maar gaf geen commentaar op Trumps uitspraken.
Damienquote:Op donderdag 22 december 2016 01:06 schreef Class het volgende:
[..]
Dacht doe ff een hitje, hou meer van zn duistere shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ruk je dan.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:24 schreef JanCees het volgende:
Toch niet zo comfortabel een gips arm in het ov
Grappig man.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hij laat zich rukken door je moeder..
Ja inderdaad. Rapquote:Op donderdag 22 december 2016 09:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al die platvloerse opmerkingen. Is vast de invloed van die rapmuziek.
Haags en ik luisteren graag naar Duitse marsliederen.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waar ligt jouw muzikale voorkeur? Of houd je helemaal niet van muziek?
vind vrijmetselaarsmuziek wel leuk.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waar ligt jouw muzikale voorkeur? Of houd je helemaal niet van muziek?
En dit ja.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags en ik luisteren graag naar Duitse marsliederen.
De busbrug van de Stevenshof?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Momenteel sta ik stil met de bus op de busbrug. Einde bericht.
Welke brug anders?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De busbrug van de Stevenshof?
De Morswijk, denk ik..quote:Op donderdag 22 december 2016 09:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De busbrug van de Stevenshof?
Er zijn meerdere busbruggen in de wereld Stijn. De wereld is niet beperkt tot Leiden en Den Haag.quote:
Dat had ik niet erg gevonden.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn meerdere busbruggen in de wereld Stijn. De wereld is niet beperkt tot Leiden en Den Haag.
Raar dat je dan voor Ajax bent.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had ik niet erg gevonden.
Als je even buiten dit gebied komt waardeer je Den Haag nog meer.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stijn is eigenlijk vooral een DOCOS hooligan.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar dat je dan voor Ajax bent.
Ik dacht Croonenburg?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn is eigenlijk vooral een DOCOS hooligan.
Hoe laat ben je afgewerkt?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:44 schreef tong80 het volgende:
Ik sta onder de bustunnel te wachten op de eerste klant. Hard werken op deze manier.
hallo, welkom terug.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:44 schreef tong80 het volgende:
Ik sta onder de bustunnel te wachten op de eerste klant. Hard werken op deze manier.
en nu?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Momenteel sta ik stil met de bus op de busbrug. Einde bericht.
Met behoud van uitkering? Waar je zin in hebt..quote:Op donderdag 22 december 2016 09:44 schreef tong80 het volgende:
Daar laat ik me niet op vastpinnen. Net naar gelang er in m'n gleuf belandt.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe laat ben je afgewerkt?
Ik rijd alweer dus laat je harteloze posts maar achterwege.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en nu?
Moeten we medelijden hebben?
Laakkwartier 4EVA!quote:Op donderdag 22 december 2016 09:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je even buiten dit gebied komt waardeer je Den Haag nog meer.
Dan had je geen ajacied422 kunnen heten.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon ook gewoon op Twitter, zijn bericht.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en nu?
Moeten we medelijden hebben?
quote:Op donderdag 22 december 2016 09:47 schreef Befbekje het volgende:
In Laak heb ik ooit nog een keer een Hindoestaanse Surinaamse een veeg gegeven.. Een week later had ik rode spikkeltjes op het slijmvlies..
En toen ging 's ochtends de wekkerquote:Op donderdag 22 december 2016 09:47 schreef Befbekje het volgende:
In Laak heb ik ooit nog een keer een Hindoestaanse Surinaamse een veeg gegeven.. Een week later had ik rode spikkeltjes op het slijmvlies..
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:47 schreef Befbekje het volgende:
Ik liet mijn snikkel aan mijn arts zien, hij belde direct het Tropenmuseum..quote:Op donderdag 22 december 2016 09:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En toen ging 's ochtends de wekker?
Moest ook hieraan denkenquote:Op donderdag 22 december 2016 09:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan schrik je ook wel even denk ik.
Waar ga jij je oliebollen en appelbeignets kopen voor de 31e?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:50 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb al veel te lang geen softijs gegeten. Best lekker eigenlijk.
En hebben ze al een medicijn gevonden?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik liet mijn snikkel aan mijn arts zien, hij belde direct het Tropenmuseum..
Niet, zit dan in Moskou.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ga jij je oliebollen en appelbeignets kopen voor de 31e?
Niet nodig als je in Moskoud zit.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beignets Hema, tenzij ik een goede kraam kan vinden, maar ten tijde van 31e ben ik in de provincie dus ben bang iets op te lopen dus speel het veilig met de Hema.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog nooit daar gehaald.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Beignets Hema, tenzij ik een goede kraam kan vinden, maar ten tijde van 31e ben ik in de provincie dus ben bang iets op te lopen dus speel het veilig met de Hema.
Sinds het Tropenmuseum failliet is staat mijn snikkel op sterk water ergens in een archief.. Ik doe mijn ding nu al enkele jaren met de jetser van Jan Wolkers!quote:Op donderdag 22 december 2016 09:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En hebben ze al een medicijn gevonden?
Nee, wel andere lekkere dingen.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
hebben ze daar geen oliebollen?
Verklaart je fascinaties voor beestjes en waarom je altijd in je tuin bezig bent.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Sinds het Tropenmuseum failliet is staat mijn snikkel op sterk water ergens in een archief.. Ik doe mijn ding nu al enkele jaren met de jetser van Jan Wolkers! Die had wél zijn donorcodicil ingevuld..
TM is niet failliet, druiloor.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Sinds het Tropenmuseum failliet is staat mijn snikkel op sterk water ergens in een archief.. Ik doe mijn ding nu al enkele jaren met de jetser van Jan Wolkers!Die had tenminste wél zijn donorcodicil ingevuld..
Haal dat eens gewoon bij de bakkerquote:Op donderdag 22 december 2016 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gister zo'n moskovische tulband gekocht bij AH. Te lekker
Ze komt er nog steeds vandaan. Maar nee, de koffer gaat vol met warme kleding.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Neem je geen oliebollen en beignets mee in je koffer?
Jouw vrouw kwam toch uit Rusland?
Ja, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
TM is niet failliet, druiloor.
[..]
Haal dat eens gewoon bij de bakker. Anyways, lekker weer Duivekater smikkelen met kerst.
In het kader van de literaire overdrijving in het heen-en-weer-posten is het Tropenmuseum gewoonweg failliet.. Lul-de-behanger..quote:Op donderdag 22 december 2016 09:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
TM is niet failliet, druiloor.
[..]
Haal dat eens gewoon bij de bakker. Anyways, lekker weer Duivekater smikkelen met kerst.
Volgens mij hebben die Russen een veel minder 'zoet' oud&nieuw.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze komt er nog steeds vandaan. Maar nee, de koffer gaat vol met warme kleding.
Kut newbiequote:Op donderdag 22 december 2016 10:03 schreef Befbekje het volgende:
Mijn volgende post zou ik het liefst willen overslaan, gezien dat post nummer 1908 is..
Je bent zelf failliet, koorknaap.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In het kader van de literaire overdrijving in het heen-en-weer-posten is het Tropenmuseum gewoonweg failliet.. Lul-de-behanger..
Is vooral hartig, maar er zal wel een taartje gegeten worden hoor.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die Russen een veel minder 'zoet' oud&nieuw.
En hoe ga je dat dan doen, want nu mis de Oudejaarsconference van Claudia de Breij? Moet ik het voor je opnemen?
Mehquote:Op donderdag 22 december 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn nog flessen Opal en Braam-Vlier te koop. Heb de mijne nog niet ontvangen helaas.
Enig idee wanneer? Dan moeten we weer naar Lot toe. 3F is dicht in de kerstvakantie.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh
[ afbeelding ]
Er zit een nieuwe Hommage aan te komen
Ergens deze lentequote:Op donderdag 22 december 2016 10:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Enig idee wanneer? Dan moeten we weer naar Lot toe. 3F is dicht in de kerstvakantie.
Alcoholic.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:28 schreef Saind het volgende:
Nieuwe Zenne ook, wordt hoogstwaarschijnlijk alleen drinken in Lot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |