Damn, heerlijk ditquote:Op donderdag 22 december 2016 00:46 schreef Syd het volgende:
[..]
Ben er ook door die freestyle er achter gekomen destijds:P
Beetje de Eminem van de underground, alhoewel volgens mij best commercieel in die tijd.
quote:Op donderdag 22 december 2016 00:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heerlijke track ook! Ik heb het originele singletje in de kelder.
Mijn oom heeft me gelukkig nog het een en ander weten bij te brengenquote:
Milkbone, helemaal vergeten die track van hem destijds was de shit.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:46 schreef Syd het volgende:
[..]
Ben er ook door die freestyle er achter gekomen destijds:P
Beetje de Eminem van de underground, alhoewel volgens mij best commercieel in die tijd.
Ik ken illmatic waar hij aan meegewerkt heeftquote:Op donderdag 22 december 2016 00:33 schreef Syd het volgende:
[..]
hij is een geniale mixer, zijn style is gewoon te herkennen, zelfde als een zanger met een unieke stem....
quote:Op donderdag 22 december 2016 00:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Nou dit wordt een hele makkelijke
Rara wie deed een ode en coverde praktisch dit nummer.
Ff snel, Jay Zquote:Op donderdag 22 december 2016 00:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Hebben we het net nog over gehadquote:Op donderdag 22 december 2016 00:57 schreef Doublepain het volgende:
Kan het fout hebben
Maar dit nummer heb ik weleens vaker gehoord, geen idee welk nummer
Nice trackquote:Op donderdag 22 december 2016 00:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Check ff een paar posts terug vriend!quote:Op donderdag 22 december 2016 00:57 schreef Doublepain het volgende:
Kan het fout hebben
Maar dit nummer heb ik weleens vaker gehoord, geen idee welk nummer
"kutnummer" maar heeft zijn andere redenenquote:Op donderdag 22 december 2016 00:59 schreef Class het volgende:
[..]
Nice track![]()
DMX mag ook niet ontbreken in deze draad
quote:
lolquote:Op donderdag 22 december 2016 00:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Check ff een paar posts terug vriend!
wat heb je gegeten vandaag.quote:
Dus toch niet helemaal "kutmuziek"quote:
Die hele cd van onyx was tof.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:00 schreef Syd het volgende:
[..]
"kutnummer" maar heeft zijn andere redenen, DMX heeft paar goede tracks gemaakt:
Haha damn waar is die melodie van, zo bekend....quote:Op donderdag 22 december 2016 01:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Aangezien we hier Nas fans hebben
Rara
Teruglezen, moppiequote:Op donderdag 22 december 2016 01:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heb je gegeten vandaag.
Ik heb je vraag gemist
Dacht doe ff een hitje, hou meer van zn duistere shitquote:Op donderdag 22 december 2016 01:00 schreef Syd het volgende:
[..]
"kutnummer" maar heeft zijn andere redenen, DMX heeft paar goede tracks gemaakt:
ik lees nooit terugquote:Op donderdag 22 december 2016 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Teruglezen, moppieRijst met kip, roerbakgroente en groene curry.
Jij?
quote:Op donderdag 22 december 2016 01:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha damn waar is die melodie van, zo bekend....
quoten ging niet helemaal goed haha, maar destijd veel DMX geluisterd, nu vind ik het persoonlijk iets minder.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:06 schreef Class het volgende:
[..]
Dacht doe ff een hitje, hou meer van zn duistere shit
Inderdaad wel een andere maar wel rond die tijd/stylequote:Op donderdag 22 december 2016 01:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar jij kan ook een andere track in je hoofd hebben.
raraquote:Op donderdag 22 december 2016 01:14 schreef vincenzo78 het volgende:
Misschien kan Drizzt dit ook wel waarderen
quote:Op donderdag 22 december 2016 01:16 schreef Syd het volgende:
[..]
rara
wellicht door eerdere jouw link al beetje te achterhalen:P
Ik ga ook knock out zo! Slaap ze.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:18 schreef Syd het volgende:
Ok bedtijd voor mij, morgen weer aan de bak!
om af te sluiten met een klassieker:
Over message gesprokenquote:Op donderdag 22 december 2016 01:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het was letterlijk 2 seconden, maar toch 👍
Goeie DP!quote:Op donderdag 22 december 2016 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over message gesproken
Ook zo vaak gebruikt
Nee komt me niet echt bekend voorquote:Op donderdag 22 december 2016 01:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Ken je dit DP? Hier gingen we vroeger los op!
Baasquote:Trump zei begin deze maand dat de bestelling van een nieuw dienstvliegtuig moest worden geschrapt. "Boeing bouwt een hagelnieuwe 747 Air Force One, maar de kosten zijn volledig uit de hand gelopen, meer dan 4 miljard dollar! Schrap die order", liet Trump begin december zijn ongenoegen blijken.
"We gaan het voor elkaar krijgen voor minder dan dat (4 miljard) en we verbinden ons aan de afspraak dat voor elkaar te krijgen", beloofde Muilenberg Trump. Hewson sprak over een productief gesprek, maar gaf geen commentaar op Trumps uitspraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |