TM is niet failliet, druiloor.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Sinds het Tropenmuseum failliet is staat mijn snikkel op sterk water ergens in een archief.. Ik doe mijn ding nu al enkele jaren met de jetser van Jan Wolkers!Die had tenminste wél zijn donorcodicil ingevuld..
Haal dat eens gewoon bij de bakkerquote:Op donderdag 22 december 2016 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gister zo'n moskovische tulband gekocht bij AH. Te lekker
Ze komt er nog steeds vandaan. Maar nee, de koffer gaat vol met warme kleding.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Neem je geen oliebollen en beignets mee in je koffer?
Jouw vrouw kwam toch uit Rusland?
Ja, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
TM is niet failliet, druiloor.
[..]
Haal dat eens gewoon bij de bakker. Anyways, lekker weer Duivekater smikkelen met kerst.
In het kader van de literaire overdrijving in het heen-en-weer-posten is het Tropenmuseum gewoonweg failliet.. Lul-de-behanger..quote:Op donderdag 22 december 2016 09:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
TM is niet failliet, druiloor.
[..]
Haal dat eens gewoon bij de bakker. Anyways, lekker weer Duivekater smikkelen met kerst.
Volgens mij hebben die Russen een veel minder 'zoet' oud&nieuw.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze komt er nog steeds vandaan. Maar nee, de koffer gaat vol met warme kleding.
Kut newbiequote:Op donderdag 22 december 2016 10:03 schreef Befbekje het volgende:
Mijn volgende post zou ik het liefst willen overslaan, gezien dat post nummer 1908 is..
Je bent zelf failliet, koorknaap.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In het kader van de literaire overdrijving in het heen-en-weer-posten is het Tropenmuseum gewoonweg failliet.. Lul-de-behanger..
Is vooral hartig, maar er zal wel een taartje gegeten worden hoor.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die Russen een veel minder 'zoet' oud&nieuw.
En hoe ga je dat dan doen, want nu mis de Oudejaarsconference van Claudia de Breij? Moet ik het voor je opnemen?
Mehquote:Op donderdag 22 december 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn nog flessen Opal en Braam-Vlier te koop. Heb de mijne nog niet ontvangen helaas.
Enig idee wanneer? Dan moeten we weer naar Lot toe. 3F is dicht in de kerstvakantie.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh
[ afbeelding ]
Er zit een nieuwe Hommage aan te komen
Ergens deze lentequote:Op donderdag 22 december 2016 10:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Enig idee wanneer? Dan moeten we weer naar Lot toe. 3F is dicht in de kerstvakantie.
Alcoholic.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:28 schreef Saind het volgende:
Nieuwe Zenne ook, wordt hoogstwaarschijnlijk alleen drinken in Lot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |