Damienquote:Op donderdag 22 december 2016 01:06 schreef Class het volgende:
[..]
Dacht doe ff een hitje, hou meer van zn duistere shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ruk je dan.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:24 schreef JanCees het volgende:
Toch niet zo comfortabel een gips arm in het ov
Grappig man.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hij laat zich rukken door je moeder..
Ja inderdaad. Rapquote:Op donderdag 22 december 2016 09:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al die platvloerse opmerkingen. Is vast de invloed van die rapmuziek.
Haags en ik luisteren graag naar Duitse marsliederen.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waar ligt jouw muzikale voorkeur? Of houd je helemaal niet van muziek?
vind vrijmetselaarsmuziek wel leuk.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waar ligt jouw muzikale voorkeur? Of houd je helemaal niet van muziek?
En dit ja.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags en ik luisteren graag naar Duitse marsliederen.
De busbrug van de Stevenshof?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Momenteel sta ik stil met de bus op de busbrug. Einde bericht.
Welke brug anders?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De busbrug van de Stevenshof?
De Morswijk, denk ik..quote:Op donderdag 22 december 2016 09:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De busbrug van de Stevenshof?
Er zijn meerdere busbruggen in de wereld Stijn. De wereld is niet beperkt tot Leiden en Den Haag.quote:
Dat had ik niet erg gevonden.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn meerdere busbruggen in de wereld Stijn. De wereld is niet beperkt tot Leiden en Den Haag.
Raar dat je dan voor Ajax bent.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had ik niet erg gevonden.
Als je even buiten dit gebied komt waardeer je Den Haag nog meer.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had ik niet erg gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |