Stijn is eigenlijk vooral een DOCOS hooligan.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar dat je dan voor Ajax bent.
Ik dacht Croonenburg?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn is eigenlijk vooral een DOCOS hooligan.
Hoe laat ben je afgewerkt?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:44 schreef tong80 het volgende:
Ik sta onder de bustunnel te wachten op de eerste klant. Hard werken op deze manier.
hallo, welkom terug.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:44 schreef tong80 het volgende:
Ik sta onder de bustunnel te wachten op de eerste klant. Hard werken op deze manier.
en nu?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Momenteel sta ik stil met de bus op de busbrug. Einde bericht.
Met behoud van uitkering? Waar je zin in hebt..quote:Op donderdag 22 december 2016 09:44 schreef tong80 het volgende:
Daar laat ik me niet op vastpinnen. Net naar gelang er in m'n gleuf belandt.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe laat ben je afgewerkt?
Ik rijd alweer dus laat je harteloze posts maar achterwege.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en nu?
Moeten we medelijden hebben?
Laakkwartier 4EVA!quote:Op donderdag 22 december 2016 09:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je even buiten dit gebied komt waardeer je Den Haag nog meer.
Dan had je geen ajacied422 kunnen heten.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had ik niet erg gevonden.
Kon ook gewoon op Twitter, zijn bericht.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en nu?
Moeten we medelijden hebben?
quote:Op donderdag 22 december 2016 09:47 schreef Befbekje het volgende:
In Laak heb ik ooit nog een keer een Hindoestaanse Surinaamse een veeg gegeven.. Een week later had ik rode spikkeltjes op het slijmvlies..
En toen ging 's ochtends de wekkerquote:Op donderdag 22 december 2016 09:47 schreef Befbekje het volgende:
In Laak heb ik ooit nog een keer een Hindoestaanse Surinaamse een veeg gegeven.. Een week later had ik rode spikkeltjes op het slijmvlies..
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:47 schreef Befbekje het volgende:
Ik liet mijn snikkel aan mijn arts zien, hij belde direct het Tropenmuseum..quote:Op donderdag 22 december 2016 09:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En toen ging 's ochtends de wekker?
Moest ook hieraan denkenquote:Op donderdag 22 december 2016 09:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan schrik je ook wel even denk ik.
Waar ga jij je oliebollen en appelbeignets kopen voor de 31e?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:50 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb al veel te lang geen softijs gegeten. Best lekker eigenlijk.
En hebben ze al een medicijn gevonden?quote:Op donderdag 22 december 2016 09:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik liet mijn snikkel aan mijn arts zien, hij belde direct het Tropenmuseum..
Niet, zit dan in Moskou.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ga jij je oliebollen en appelbeignets kopen voor de 31e?
Niet nodig als je in Moskoud zit.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beignets Hema, tenzij ik een goede kraam kan vinden, maar ten tijde van 31e ben ik in de provincie dus ben bang iets op te lopen dus speel het veilig met de Hema.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog nooit daar gehaald.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Beignets Hema, tenzij ik een goede kraam kan vinden, maar ten tijde van 31e ben ik in de provincie dus ben bang iets op te lopen dus speel het veilig met de Hema.
Sinds het Tropenmuseum failliet is staat mijn snikkel op sterk water ergens in een archief.. Ik doe mijn ding nu al enkele jaren met de jetser van Jan Wolkers!quote:Op donderdag 22 december 2016 09:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En hebben ze al een medicijn gevonden?
Nee, wel andere lekkere dingen.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
hebben ze daar geen oliebollen?
Verklaart je fascinaties voor beestjes en waarom je altijd in je tuin bezig bent.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Sinds het Tropenmuseum failliet is staat mijn snikkel op sterk water ergens in een archief.. Ik doe mijn ding nu al enkele jaren met de jetser van Jan Wolkers! Die had wél zijn donorcodicil ingevuld..
TM is niet failliet, druiloor.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Sinds het Tropenmuseum failliet is staat mijn snikkel op sterk water ergens in een archief.. Ik doe mijn ding nu al enkele jaren met de jetser van Jan Wolkers!Die had tenminste wél zijn donorcodicil ingevuld..
Haal dat eens gewoon bij de bakkerquote:Op donderdag 22 december 2016 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gister zo'n moskovische tulband gekocht bij AH. Te lekker
Ze komt er nog steeds vandaan. Maar nee, de koffer gaat vol met warme kleding.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Neem je geen oliebollen en beignets mee in je koffer?
Jouw vrouw kwam toch uit Rusland?
Ja, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
TM is niet failliet, druiloor.
[..]
Haal dat eens gewoon bij de bakker. Anyways, lekker weer Duivekater smikkelen met kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |