SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van beste attackers & defenders sinds de CP-change van 21 november!![]()
![]()
Die gym tracker klinkt tof, ga ik zeker proberen!
Ik heb een koude strafexcercitie achter de rug. Heb 'mijn' vijf gyms terug gepakt van die gelen en toen nog 3 extra, waaronder een level 8 en een level 10, om een signaal af te geven. Ben benieuwd of ze de hint oppakken. Sta nu dus in 15 gyms.
Life is what you make it.![]()
NOEZZZZZZquote:Op woensdag 21 december 2016 13:19 schreef Devv het volgende:
Ik ga echt lachen als het kerstevent korting op je aankopen is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Incubators voor minder coins? Of minder euroos voor coins? Dat laatste hoeft van mij niet zo, heb juist coins opgespaard.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:19 schreef Devv het volgende:
Ik ga echt lachen als het kerstevent korting op je aankopen is.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Pffff 2e Victreebell, weer acid / sludgebomb
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Liever dubbel dust en candy. Die xp boeit me eigenlijk niks. Hooguit dat ik mn pokies verder kan uppen. Maar ja, niet zo boeiend.quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
dat is voor mij juist boeiend - ik kan mn top 10 niet meer uppen nu door mn level.quote:Op woensdag 21 december 2016 13:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Liever dubbel dust en candy. Die xp boeit me eigenlijk niks. Hooguit dat ik mn pokies verder kan uppen. Maar ja, niet zo boeiend.![]()
Bedankt voor je uitleg nog Gurian!👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Welk level zit je?quote:Op woensdag 21 december 2016 13:51 schreef realbase het volgende:
[..]
dat is voor mij juist boeiend - ik kan mn top 10 niet meer uppen nu door mn level.
Ik moet 500.000 xp voor een level up. Daar helpt ook dubbele xp niet meer zo bijSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja en dat level uppen wordt steeds k*tter, want inmiddels op level 34 en nu 1.250.000 XP hebben om level 35 te krijgen. Zit nu op 800.000 dus schiet op maar hierna 1.500.000 geloof ik pff![]()
Pfffff! Duurt lang ja. Daarom houd ik me er ook maar niet mee bezig.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:20 schreef Maickel9 het volgende:
Ja en dat level uppen wordt steeds k*tter, want inmiddels op level 34 en nu 1.250.000 XP hebben om level 35 te krijgen. Zit nu op 800.000 dus schiet op maar hierna 1.500.000 geloof ik pffSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oi! Ik zit nog maar in level 25
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Oh dan zijn dubbel xp events wel fijn. Ik Was heel snel van 26 naar 29 met al die eventsquote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik hou me er als 25 ook niet mee bezig
Zo lang level geen beperking is, maakt het me niet uit.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Precies! Ik hoop ook op een dubbel alles event!quote:Op woensdag 21 december 2016 14:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh dan zijn dubbel xp events wel fijn. Ik Was heel snel van 26 naar 29 met al die events
Ik vind 250000 XP van 27 naar 28 al langzaam gaan. Ik pak dan ook niet alles wat los en vast zit. De ratten, vogels en wormpjes laat ik bijvoorbeeld lekker lopen.
![]()
Ik heb zo'm 230 critters klaarstaan voor een eventueel event... en zooooo verschrikkelijk veel candy dat ik er alleen nog maar eens minstens zoveel hoef te vangen voor hetzelfde aantal.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Ja en meer zeldzame pokiesquote:Op woensdag 21 december 2016 14:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Precies! Ik hoop ook op een dubbel alles event!
Snorrie in het wild!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
level 31 - maar nog "maar" 200k voor level 32.. dat moet wel lukken met 3 lucky eggs!quote:Op woensdag 21 december 2016 14:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Welk level zit je?
Ik moet 500.000 xp voor een level up. Daar helpt ook dubbele xp niet meer zo bij![]()
Ik had er al één, had liever een Snorlax of Lapras gehad, die heb ik nog steeds niet.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
En mijn laatste evolve pokemon ook binnen: Machamp. Met de slechtst mogelijk moveset, GVD...echt pech met mijn laatste pokies![]()
Die wilde ik echt goed krijgen om te kunnen gebruiken tegen Snorlaxen
Maar fucking Bullet Punch en Submission
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Lapras uit ei!! Geen candy tekort meer.
Nu alleen wachten tot mn Lapras terug is uit kralingen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Het gaat vast wel goed komen. Ik dacht tot een week of twee geleden ook dat ik de enige was die nog geen Snorlax, Lapras of Chansey had. Ik had die klotebeesten zelfs nog nooit gezien. En nu heb ik Snorlax en Chansey gevangen (Chansey kreeg ik ook nog eens uit een 10 kilometer ei). En Lapras heb ik nog wel gezien maar helaas niet gevangen.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had er al één, had liever een Snorlax of Lapras gehad, die heb ik nog steeds niet.![]()
Ik moet dus ook een Chansey tegenkomen vandaag.
2 gele buurtgyms down, 2 te gaan. 1 laat ik leven omdat die echt vol in de wind staat
Kan ook tactiek zijn, zodat ze minder snel mij neerhalen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jeej, Lapras uit een ei met Ice shard/Icebeam
Alleen had ik er al een (met slechtere stats), had toch graag eens een snorlax gewild.![]()
Stond een klein jongetje met zijn vader bij de laatste gym. "Hč, blauw??"
Vermoed dat hij geel is en aan het trainen was, ik was sneller
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gemenerik, je hebt heel dat uitje van dat kind verpestquote:Op woensdag 21 december 2016 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Vermoed dat hij geel is en aan het trainen was, ik was sneller![]()
![]()
![]()
Ik maakte het makkelijker voor hem.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gemenerik, je hebt heel dat uitje van dat kind verpest![]()
Toch is ie nog steeds van mij. Ik geef het een uur.
50 muntjes
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zo Lapras uit het ei. 3 seconden nadat ik hem buddy had gemaakt
Eindelijk candy om hem te uppen
Whoa, Lapras is weer terug uit kralingen. Net nu ik er 30 candy bij heb.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Nou die nieuwe update is best kut.. krijg de hele tijd fouten bij het inloggen, moet ik de app opnieuw opstarten en bij stops laat ie vaak niet zien wat eruit komt en dan draai je nog een keer zegt ie "try again later"![]()
Geen problemen hier.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:57 schreef SiGNe het volgende:
Nou die nieuwe update is best kut.. krijg de hele tijd fouten bij het inloggen, moet ik de app opnieuw opstarten en bij stops laat ie vaak niet zien wat eruit komt en dan draai je nog een keer zegt ie "try again later"100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ook nietFijne update, eindelijk donker op het juiste tijdstip.
En er zit vast nog wel een leuke kerstverrassing in (hoop ik).
Heb vandaag weer een goed eitje uitgebroed met Pichu erin
Ik ga als een speer op die baby's.
En een goede run gemaakt net. Ff naar de sigarenwinkel om een pakje op te halen en onderweg zo maar een Grimer, Squirtle, Charmander, 2 Oddish, Dratini en 2 Kerstpikachu gevangen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Net een tweede Cleffa uit ei... had het toch wel fijn gevonden als dat een andere baby was.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Wat vinden jullie allemaal maar speciale pokemon! Hier is het echt eentonig...op de scyther frequent spawn naast de parkeerplaats op het werk na, heb ik deze week uitsluitend rattata, pidgey en 1 clefairy gevangen.
Zelfs de weedle en caterpie lijken op te zijn![]()
Mama Jinx en baby Smoochum samen op een gym
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
quote:Op woensdag 21 december 2016 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Vermoed dat hij geel is en aan het trainen was, ik was sneller![]()
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Godverdomme, selecteerde net per ongeluk mijn sterkste pokemon en in plaats van op kruisje te drukken, druk ik op transferDoei Vaporeon. Ik heb nog wel candy om een nieuwe te maken, maar heb geen goede eevee
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Ja bij mij dit ook al de hele dag, heb het idee dat ik heel wat items gemist heb vandaag!quote:Op woensdag 21 december 2016 17:57 schreef SiGNe het volgende:
Nou die nieuwe update is best kut.. ..... bij stops laat ie vaak niet zien wat eruit komt en dan draai je nog een keer zegt ie "try again later"Voorheen Post ID 101472![]()
Je krijgt ze wel maar je hebt geen idee wat omdat je het niet te zien krijgt.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:45 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Ja bij mij dit ook al de hele dag, heb het idee dat ik heel wat items gemist heb vandaag!
Ik had vandaag oa opeens een 5km ei nadat een stop zo moeilijk deed.
Kennelijk had ik die dus wel uit die stop gekregen.
Beetje balen dat het weer geen 10km ei was![]()
Zo kut altijdquote:Op woensdag 21 december 2016 20:32 schreef rubensanti het volgende:
Godverdomme, selecteerde net per ongeluk mijn sterkste pokemon en in plaats van op kruisje te drukken, druk ik op transferDoei Vaporeon. Ik heb nog wel candy om een nieuwe te maken, maar heb geen goede eevee
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik heb meer dan 50k stardust verspild om mijn Aerodactyl op te poweren naar 2000 en mijn Smoochum naar 1000...quote:Op woensdag 21 december 2016 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Heb ik nog pokenieuws gemist vandaag?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
quote:Op woensdag 21 december 2016 21:12 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 50k stardust verspild om mijn Aerodactyl op te poweren naar 2000 en mijn Smoochum naar 1000...nice
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
whhyyyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 21 december 2016 21:12 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 50k stardust verspild om mijn Aerodactyl op te poweren naar 2000 en mijn Smoochum naar 1000...
Ik kreeg net nog een 4e aero uit een ei, beetje jammer.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Jammer dat ik m niet kreeg inderdaadOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja, ik kreeg ook een nieuwe Aeroquote:Op woensdag 21 december 2016 21:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
whhyyyyyyyyyyyyy
Ik kreeg net nog een 4e aero uit een ei, beetje jammer.Dus ik had opeens veel candy voor hem.
En ik heb ook zo veel Jynx candy...
Leuk om af en toe even te shinen met een zeldzame mon in een gym op een drukke plek je moet toch een beetje lol hebben ja toch.
Dat is wel het belangrijkste van het spel ja, lol ende plezier ende jolijtquote:Op woensdag 21 december 2016 21:24 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg ook een nieuwe AeroDus ik had opeens veel candy voor hem.
Leuk om af en toe even te shinen met een zeldzame mon in een gym op een drukke plek je moet toch een beetje lol hebben ja toch.. En als dat de manier voor je is moet je dat zeker doen
. Ik ben de Mukman, ik ga voor mijn 3e Muk.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Pokémon theme song staat op 232 in de Top2000.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nice, mijn stem heeft ook geholpenquote:Op woensdag 21 december 2016 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pokémon theme song staat op 232 in de Top2000..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
daarom heb ik mijn besten allemaal een sterretje gegeven, kan dit nooit gebeurenquote:Op woensdag 21 december 2016 20:32 schreef rubensanti het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
zeker, gym platgooien en om te trollen Mr Mime in erin zettenquote:Op woensdag 21 december 2016 21:24 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg ook een nieuwe AeroDus ik had opeens veel candy voor hem.
Leuk om af en toe even te shinen met een zeldzame mon in een gym op een drukke plek je moet toch een beetje lol hebben ja toch.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ja leuk soms tochquote:Op woensdag 21 december 2016 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker, gym platgooien en om te trollen Mr Mime in erin zetten![]()
Maar ik wil wel een beetje iets erin zetten waar je snel tegen kan prestigen.
Dus hij moet wel een beetje hoge CP hebben zodat iedereen wel een prestiger heeft die op de helft zit.
Er is hier één speler in de buurt die continu 100cp dingen erin zet
Wanneer rolt die nieuwe pokedex voor iedereen uit?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Is er al, je moet alleen wel eerst een nieuwe pokemon krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wanneer rolt die nieuwe pokedex voor iedereen uit?![]()
Ah ok. Thanks!quote:Op woensdag 21 december 2016 23:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Is er al, je moet alleen wel eerst een nieuwe pokemon krijgen.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Ik ben zwaar verbaasd dat er mensen zijn die dat niet doen. Valt nog mee dat het geen Snorlax oid was.quote:Op woensdag 21 december 2016 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom heb ik mijn besten allemaal een sterretje gegeven, kan dit nooit gebeuren100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb juist alleen mijn wegwerppokemon als favoriet, enige manier om makkelijk te kunnen sorteren zonder alle namen aan te moeten passen.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben zwaar verbaasd dat er mensen zijn die dat niet doen. Valt nog mee dat het geen Snorlax oid was.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ik heb wat posts gezien over pokemondromen, ik ben meteen besmet en heb gedroomd over een lapras, die bleek uiteindelijk matig te zijn. Naar wakker worden is dat.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Terug gevallen van 15 gyms naar 6. Ze hebben hun lesje nog niet geleerd. Morgen nog een dagje op strafexcercitie.
Ik fietste net naar huis. Zag ik in de nearby een nidoking. Nice dacht ik. Fiets ik op hetzelfde moment over een mij heen! Stond niet eens in de nearby! Wat een kut functie is dat geworden, echt zeldzaam. Nu wel mijn binnen dus. Dat was nummer 143 in de Pokedex. Helaas daarna weer een Smoochum...Life is what you make it.![]()
Over een mij?quote:Op donderdag 22 december 2016 00:41 schreef Schanulleke het volgende:
Terug gevallen van 15 gyms naar 6. Ze hebben hun lesje nog niet geleerd. Morgen nog een dagje op strafexcercitie.
Ik fietste net naar huis. Zag ik in de nearby een nidoking. Nice dacht ik. Fiets ik op hetzelfde moment over een mij heen! Stond niet eens in de nearby! Wat een kut functie is dat geworden, echt zeldzaam. Nu wel mijn binnen dus. Dat was nummer 143 in de Pokedex. Helaas daarna weer een Smoochum...Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Blijft raar trouwens: ik ving hem ook voor mijn kinderen op hun account en bij mijn zoon, die level 21 is, had muk een CP van 11xx, terwijl het bij mij 400 was. Bizar.Life is what you make it.![]()
Mukquote:Op donderdag 22 december 2016 00:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een muk dus. Autocorrect....
Goeie vondst, Muk is baas.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Daar had ik ooit nog over nagedacht, maar ik dacht het zal mij niet gebeuren... Heb de rest nu maar een sterretje gegevenquote:Op woensdag 21 december 2016 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom heb ik mijn besten allemaal een sterretje gegeven, kan dit nooit gebeuren
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
woon je in het oosten? Ik heb namelijk hetzelfde, in een half jaar tijd was lapras een wonder afgelopen weekquote:Op woensdag 21 december 2016 20:06 schreef teletascha het volgende:
Wat vinden jullie allemaal maar speciale pokemon! Hier is het echt eentonig...op de scyther frequent spawn naast de parkeerplaats op het werk na, heb ik deze week uitsluitend rattata, pidgey en 1 clefairy gevangen.
Zelfs de weedle en caterpie lijken op te zijn
Zelfs de eieren werken niet mee, ik vraag me af of die de baby-gen 2 hier wel loslaten
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Maar wel ondertussen 120 pidgeys met genoeg candy om te evolueren klaarstaan voor een dubbel xp-event. #teampidgeyOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ach ik woon in Utrecht en ik heb ook nog steeds geen Snorlax.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Dat is in het westen niet anders hoor. Buiten de events gebeurt er weinig boeiends in het spel.quote:Op donderdag 22 december 2016 07:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
woon je in het oosten? Ik heb namelijk hetzelfde, in een half jaar tijd was lapras een wonder afgelopen week
Zelfs de eieren werken niet mee, ik vraag me af of die de baby-gen 2 hier wel loslatenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ennnn....weer 60 muntjes kunnen claimen![]()
De andere 3 gyms waren gisteren alweer weggekaapt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik denk dat er geen dubbel xp/dust event komt, maar iets met cadeautjes, waarschijnlijk items dus:quote:Op donderdag 22 december 2016 07:18 schreef Pheno het volgende:
Maar wel ondertussen 120 pidgeys met genoeg candy om te evolueren klaarstaan voor een dubbel xp-event. #teampidgey
https://thesilphroad.com/news/hints-of-holiday-event-2016![]()
volgens mij ga je daar nog wel even mee zittenquote:Op donderdag 22 december 2016 07:18 schreef Pheno het volgende:
Maar wel ondertussen 120 pidgeys met genoeg candy om te evolueren klaarstaan voor een dubbel xp-event. #teampidgey
DeLuna vindt me dik ;(
Ik zou dat gewoon weggooien want als er een XP event komt dan duurt het toch een paar dagen. Je hebt dan tijd zat om troep voor de afvalbak te verzamelen.![]()
Iemand tip om een Tangela te krijgen in omgeving utrecht? De laatste resterende pokemon die ik nog moet, en er kunnen zoveel beesten uit een 5km ei komen dat dat me onmogelijk lijkt...."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
De rest wel zekerquote:Op donderdag 22 december 2016 07:40 schreef Vanyel het volgende:
Ach ik woon in Utrecht en ik heb ook nog steeds geen Snorlax.
Ik werk sinds kort in Utrecht en in de pauze heb ik tot nu toe 6 dratini's kunnen vangen, dat is dus maar in een kwartier en in een periode van een maand lang. Hier in zes maanden nog nooit zo'n beest gezien
Prima toch, enige voordeel van de saaiheid van spawns hier is dat ik plek zat heb met de standaard grootte van de bag.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij ga je daar nog wel even mee zittenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik had er 3 uit Utrechtse eieren.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:40 schreef Norrage het volgende:
Iemand tip om een Tangela te krijgen in omgeving utrecht? De laatste resterende pokemon die ik nog moet, en er kunnen zoveel beesten uit een 5km ei komen dat dat me onmogelijk lijkt....Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik heb er 137 in de pokedex. Mis o.a. Snorlax en aerodactyl, nog geen baby gescoord. Maar dat is met een keer Kijkduin en een aantal weekenden bij een ander strand.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
De rest wel zeker
Ik werk sinds kort in Utrecht en in de pauze heb ik tot nu toe 6 dratini's kunnen vangen, dat is dus maar in een kwartier en in een periode van een maand lang. Hier in zes maanden nog nooit zo'n beest gezien
Dratini spawnden in bijvoorbeeld september veel vaker dan nu, net als magikarp. Dat hielp ook.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Dratini is op zich goed te vinden als ik echt op zoek ga in Amsterdam en omgeving (ja, zelfs in het dorp waar ik woon). Het probleem is nu om een echt goede te vinden. Ik vang alleen maar troep.![]()
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik vraag me af of die IV-waarde zo veel boeit.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hoe hoger de pokemon, hoe minder het boeit. Je wint er misschien 20cp mee.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:31 schreef Pheno het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik vraag me af of die IV-waarde zo veel boeit.
Maar de echten gaan natuurlijk voor perfectie.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Of je het veel vindt, moet je zelf bepalen. Ik heb 2 maximaal gepowerde gyaradossen, de hoogste 93% en de andere iets in de 2e categorie, 60-80 dus.
Ze zijn 2904 en 2834. Scheelt dus op lvl 31 al 70 cp, en dan heeft de slechtere nog niet eens een iv onder de 60.
Ik vind het meer schelen dan ik had gedacht en daarmee jammer dat ik bij de meeste pokies niet heb gewacht tot ik minimaal een wonder had. Want ik neem niet aan dat het verschil kleiner wordt als mijn level stijgt?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik neem het in deze buurt in mijn eentje op tegen 3 gelen per gym lijkt het wel
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lapras uit mijn 10km eiprima voor de candy
DeLuna vindt me dik ;(
handigquote:Op donderdag 22 december 2016 13:28 schreef Houtenbeen het volgende:
Scansite voor Kijkduin en Eindhoven
https://kijkduin.pokehunt.me/
https://eindhoven.pokehunt.me/
DeLuna vindt me dik ;(
Ik zie eigenlijk niet heel veel bijzonders. Ik dacht altijd dat je in Kijkduin op elke straathoek een Lapras kon vinden.
![]()
4 uur in Kijkduin geweest, geen Lapras gezien. Er spawnt gewoon veel en vanalles, sommigen komen aardig vaak voor, maar garanties zijn er niet.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:46 schreef Devv het volgende:
Ik zie eigenlijk niet heel veel bijzonders. Ik dacht altijd dat je in Kijkduin op elke straathoek een Lapras kon vinden.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
ik heb mijn tweede snorlax in Kijkduin gescoord, maar scheelt nu natuurlijk ook dat bijzondere pokemon inmiddels wat anders is dan in het begin. Heel veel spelers hebben al 100 of meer pokemon in hun pokedex staan en veel bijzonders uit eieren gehaald.DeLuna vindt me dik ;(
Hoe verplaats je de markerquote:Op donderdag 22 december 2016 13:28 schreef Houtenbeen het volgende:
Scansite voor Kijkduin en Eindhoven
https://kijkduin.pokehunt.me/
https://eindhoven.pokehunt.me/? Eindhoven is heel fijn voor mij, maar mijn buurtje scant 'ie net niet
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Als je de marker verplaatst, verplaats je hem voor iedereenquote:Op donderdag 22 december 2016 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe verplaats je de marker? Eindhoven is heel fijn voor mij, maar mijn buurtje scant 'ie net niet
.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hij moet gewoon net effe iets meer rechts van het Stadswandelpark scannen, dan ben ik gelukkigquote:Op donderdag 22 december 2016 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de marker verplaatst, verplaats je hem voor iedereen. Zo tot het gebied aan de Leenderweg
.
Het is zo ver
Niantic is zo panisch over scanners, dat zelfs mijn Galaxy S7 - één van de beste toestellen in omloop - het spel niet meer fatsoenlijk kan draaien. Daarnet bij een gym van ellende maar weggereden omdat de app direct crashte bij het opstarten.
Het trainen van een gym lagt ook al aan alle kanten![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Snorlax in Eindhoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Devv op 22-12-2016 16:21:30 (hihi) ]![]()
Hitmonlee is trouwens een minder goede Snorlax-killer dan ik eerst dacht... één keer misdodgen en praktisch dood
Dat dat kutspel hem onzichtbaar maakt als er een dodge onterecht is afgekeurd helpt ook niet
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb maar weer eens mijn scanner aangegooid... wat een hoop veranderingen
De oude Charmander-spawn midden in het weiland (waarvan ik later ontdekt had dat er gewoon wandelpaden lopen tegenwoordig) wordt vergezeld door 3 andere spawns met niks dan leuke dingen en het lokale sportpark wat gewoon vraagt om een nest te zijn, lijkt nu dan eindelijk een nest te zijn geworden
Scyther helaas... maar veelbelovend.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
tof, nu maar weer wachten op een nog tragere game.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb maar weer eens mijn scanner aangegooid... wat een hoop veranderingen
De oude Charmander-spawn midden in het weiland (waarvan ik later ontdekt had dat er gewoon wandelpaden lopen tegenwoordig) wordt vergezeld door 3 andere spawns met niks dan leuke dingen en het lokale sportpark wat gewoon vraagt om een nest te zijn, lijkt nu dan eindelijk een nest te zijn geworden
Scyther helaas... maar veelbelovend.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Meer lagquote:Op donderdag 22 december 2016 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
tof, nu maar weer wachten op een nog tragere game.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dude klaagt over anti-scanner maatregelen, zet eigen scanner aan...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dude klaagt over anti-scanner maatregelen, zet eigen scanner aan...
Opdonderen met die maatregelen zodat ik:
1) Ongestoord kan scannen
2) Het spel weer normaal kan spelen zonder lag
Win-win
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hmm, als ik het goed begrijp krijg je voor een 10km ei 16-32 candy random. Dan heb ik toch maar mazzel gehad met m'n 31 Lapras candy.
Scheelt zomaar 155 km lopen met een buddy.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Mijn Snorlax kreeg er tijdens Helloween 64quote:Op donderdag 22 december 2016 19:23 schreef Molurus het volgende:
Hmm, als ik het goed begrijp krijg je voor een 10km ei 16-32 candy random. Dan heb ik toch maar mazzel gehad met m'n 31 Lapras candy.
Scheelt zomaar 155 km lopen met een buddy.
Nog maar 16 resterend
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
het spel normaal spelen is zonder scanner, dus ik snap niantic wel. Dat je zelf zo snel mogelijk alles wil hebben is logisch, maar spoofers en scanners hebben voordeel tov de normaal spelende mensquote:Op donderdag 22 december 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
Opdonderen met die maatregelen zodat ik:
1) Ongestoord kan scannen
2) Het spel weer normaal kan spelen zonder lag
Win-win
Dus niet klagen dat ze de boel zonder resultaat proberen eerlijker te krijgen, je bent deel van het probleem dat ze die vertragende zooi erin zetten
mijn gevangen lapras was <100cp dus nooit bruikbaarquote:Op donderdag 22 december 2016 19:23 schreef Molurus het volgende:
Scheelt zomaar 155 km lopen met een buddy.
quote:Op donderdag 22 december 2016 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
het spel normaal spelen is zonder scanner, dus ik snap niantic wel. Dat je zelf zo snel mogelijk alles wil hebben is logisch, maar spoofers en scanners hebben voordeel tov de normaal spelende mens
Dus niet klagen dat ze de boel zonder resultaat proberen eerlijker te krijgen, je bent deel van het probleem dat ze die vertragende zooi erin zetten
Ik gebruik het vooral voor het vergaren van gegevens (biomes, nests, etc.)
Als ik echt had gewild, had ik allang een volle pokedex.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
2e babypokémon![]()
10km: ChanseyOp zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
maakt je niet minder deel dat ninatic maatregelen probeert te nemen. We eten allemaa dat het niet gaat helpen, maar ja, niets doen betekent vrij spel voor de echte cheaters. Of ze nu scannen om zo zo snel mogelijk de betere IV te hebben of meer candy om ze op te hogen of het echt trieste spoofen.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik het vooral voor het vergaren van gegevens (biomes, nests, etc.)
Als ik echt had gewild, had ik allang een volle pokedex.
Maar goed, ik begrijp mensen die een walkthrough volgen al niet, ik zie de lol er van in om zelf alles te ontdekken. Anders kun je net zo goed een game niet kopen en een Lets play kijken.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
die heb ik nog niet, komt vast ooit als ik wel een leuk baby-eitje heb. Nu staat er een seen Dragonitequote:Op donderdag 22 december 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Mensen met 40 lege plekken in hun pokedex
Exeggcute mini-nest gevonden
Waarom kom ik hier nu pas achter, gewoon twee echte nests op steenworp afstand
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik had al een goeie uit een ei.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn gevangen lapras was <100cp dus nooit bruikbaar
Maar die was op dat moment 16xx ofzo, dus daar moest nog wel heel veel candy in.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Mijn 1900CP Jolteon-sloopgod is ooit als 120CP Eevee gevangen in de eerste week dat ik het spel speelde. Die bestempel je dus als onbruikbaar?quote:Op donderdag 22 december 2016 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn gevangen lapras was <100cp dus nooit bruikbaar
Mijn 2300CP Vaporeon is ook zijn evolutieleven begonnen als 600CP, kostte maar een halve ton aan stardust, maar dan heb je ook wat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb met enige regelmaat dat ik in een gym fight een tegenstander krijg met een hoge CP, die toch geen damage toebrengt en/of dat ik er doorheen snij alsof hij van warme boter is gemaakt. Ik stel me dan altijd voor dat het dan om een tegenstander gaat met een belabberde IV.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:31 schreef Pheno het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik vraag me af of die IV-waarde zo veel boeit.Life is what you make it.![]()
![]()
In anderhalf uur tijd...
Mocht iemand eitjes nodig hebben, kom gezellig langs. Ik heb koffie
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
eevees komen vaker voor dan laprasquote:Op donderdag 22 december 2016 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn 1900CP Jolteon-sloopgod is ooit als 120CP Eevee gevangen in de eerste week dat ik het spel speelde. Die bestempel je dus als onbruikbaar?
Mijn 2300CP Vaporeon is ook zijn evolutieleven begonnen als 600CP, kostte maar een halve ton aan stardust, maar dan heb je ook wat
Goed punt...quote:Op donderdag 22 december 2016 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
eevees komen vaker voor dan lapras
Die kijkduin.pokehunt.me heeft scans lopen door heel België
De heatmap van alles dat vaker voorkomt dan Snorlax crasht bij het laden
3 Dragonites op één dag...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En dan heb je na al die tijd genoeg muntjes voor een upgrade, pak ik de verkeerde. Kan ik nu meer items dragen. Alsof ik ooit een volle bag heb als zelfs pidgeys tegenwoordig vijf ballen nodig hebben om te vangennou ja, over twee maanden dan maar de Pokémon-storage upgrade
Sowieso raar dat je wel 100 standaard pokeballen kan kopen, maar geen ultra's of zo, daar heb je veel meer aan.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
ik vind de prijs voor 100 ballen naar verhouding ook enorm hoog, helemaal als je bedenkt hoe snel je ze weggooitquote:Op donderdag 22 december 2016 21:58 schreef Pheno het volgende:
En dan heb je na al die tijd genoeg muntjes voor een upgrade, pak ik de verkeerde. Kan ik nu meer items dragen. Alsof ik ooit een volle bag heb als zelfs pidgeys tegenwoordig vijf ballen nodig hebben om te vangennou ja, over twee maanden dan maar de Pokémon-storage upgrade
Sowieso raar dat je wel 100 standaard pokeballen kan kopen, maar geen ultra's of zo, daar heb je veel meer aan.
DeLuna vindt me dik ;(
Een ritje met bus 400 heen en terug en ik heb weer 100 ballen, kost helemaal niksquote:Op donderdag 22 december 2016 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind de prijs voor 100 ballen naar verhouding ook enorm hoog, helemaal als je bedenkt hoe snel je ze weggooit
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
die buslijn rijdt hier nietquote:Op donderdag 22 december 2016 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een ritje met bus 400 heen en terug en ik heb weer 100 ballen, kost helemaal niksDeLuna vindt me dik ;(
inderdaad, als het nog ultra's waren... al heb ik weinig nood aan ballen, dus kopen zal ik niet snel doen.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind de prijs voor 100 ballen naar verhouding ook enorm hoog, helemaal als je bedenkt hoe snel je ze weggooitOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik heb in het begin een keer ballen gekocht, daarna enkel incubators. Soms vraag ik me af waarom. Had er namelijk weer eens een Weedle uit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
het is net onkruidquote:Op donderdag 22 december 2016 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb in het begin een keer ballen gekocht, daarna enkel incubators. Soms vraag ik me af waarom. Had er namelijk weer eens een Weedle uit
Ik heb geen idee ik nu voor en na de update heb gekregen. Bij Pokémon zie je precies wanneer en waar je ze gevangen hebt, maar het was enorm grote moeite om dat ook bij de eieren te doen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik weet dat ik met mijn telefoon ga smijten als er een baby uit mijn 10km ei komt...quote:Op donderdag 22 december 2016 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is net onkruid
Ik heb geen idee ik nu voor en na de update heb gekregen. Bij Pokémon zie je precies wanneer en waar je ze gevangen hebt, maar het was enorm grote moeite om dat ook bij de eieren te doen.
Geen idee of dat überhaupt wel mogelijk is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vast wel, gewoon een harde zwaai en dan je telefoon loslaten.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet dat ik met mijn telefoon ga smijten als er een baby uit mijn 10km ei komt...
Geen idee of dat überhaupt wel mogelijk is.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Ik hoop dat je een Nokia 3310 hebt danquote:Op donderdag 22 december 2016 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet dat ik met mijn telefoon ga smijten als er een baby uit mijn 10km ei komt...
Geen idee of dat überhaupt wel mogelijk is.![]()
![]()
Ik gooi mijn 2 km eieren tegenwoordig alleen nog maar in mijn rode incubator, dat voelt toch alsof die blauwe meer opbrengen. Sowieso klopt volgens mij de theorie dat je met meer blauwe incubators ook meer 10 km eieren krijgt.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb in het begin een keer ballen gekocht, daarna enkel incubators. Soms vraag ik me af waarom. Had er namelijk weer eens een Weedle uitLife is what you make it.![]()
Klopt. Doordat je meer eieren per tijdseenheid kan uitbroedenquote:Op donderdag 22 december 2016 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik gooi mijn 2 km eieren tegenwoordig alleen nog maar in mijn rode incubator, dat voelt toch alsof die blauwe meer opbrengen. Sowieso klopt volgens mij de theorie dat je met meer blauwe incubators ook meer 10 km eieren krijgt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Volgens mij toch ook verhoudingsgewijs.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Doordat je meer eieren per tijdseenheid kan uitbroedenLife is what you make it.![]()
Dat maakt geen donder uit. Altijd 2%quote:Op donderdag 22 december 2016 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens mij toch ook verhoudingsgewijs.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
2km eieren altijd in je vaste incubater doen natuurlijk. Anders zou je voor 150 muntjes 6 kilometer eieren lopen terwijl als je 5km eieren erin doet al op 15 staat.DeLuna vindt me dik ;(
Ik was zo stom om dat te doen met mijn gratis dingquote:Op donderdag 22 december 2016 23:13 schreef rubbereend het volgende:
2km eieren altijd in je vaste incubater doen natuurlijk. Anders zou je voor 150 muntjes 6 kilometer eieren lopen terwijl als je 5km eieren erin doet al op 15 staat.
Ik was nog stommer om mijn 10km in de vaste te doen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
het is een leerprocesquote:Op donderdag 22 december 2016 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was zo stom om dat te doen met mijn gratis ding
Ik was nog stommer om mijn 10km in de vaste te doen
DeLuna vindt me dik ;(
Ik deed het eigenlijk onbewust, en had meteen al een KUTquote:gevoel...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik krijg toch ruim meer 10 km eieren dan 2 per 100.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat maakt geen donder uit. Altijd 2%Life is what you make it.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, gewoon een harde zwaai en dan je telefoon loslaten.![]()
Fuck the EBU.![]()
Alleen afgelopen week nu ik wat actiever eieren uitloop heb ik er al 14 gehad dus 2% is wel erg laagquote:Op donderdag 22 december 2016 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat maakt geen donder uit. Altijd 2%![]()
Hé, het lokale park herbergt een Machop-nest
Wat is er precies gebeurd tussen vandaag en anderhalve week geleden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Krijg je ws mijn 2% erbijquote:Op donderdag 22 december 2016 23:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik krijg toch ruim meer 10 km eieren dan 2 per 100.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik had ineens een blastoise in m'n huiskamer!quote:Op donderdag 22 december 2016 23:20 schreef Nattekat het volgende:
Hé, het lokale park herbergt een Machop-nest
Wat is er precies gebeurd tussen vandaag en anderhalve week geleden?
En allemaal dratini's in het dorp verderop!
Ik ben heeeeeeelemaal gek
Het mooie van die scanner is dat ik nu keihard wraak kan nemen op iedereen die aan mijn gym zit. Kan precies achterhalen in welke gyms die persoon zit
[ Bericht 31% gewijzigd door Nattekat op 23-12-2016 00:18:24 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Is dat die gymscanner waar het gisteren om ging?quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:11 schreef Nattekat het volgende:
Het mooie van die scanner is dat ik nu keihard wraak kan nemen op iedereen die aan mijn gym zit. Kan precies achterhalen in welke gyms die persoon zit
[ afbeelding ]Life is what you make it.![]()
Ik lees dit wel vaker maar ik gooi gewoon alles zo snel mogelijk in de incubators. Of het nou 2 of 10 km is. Als ik überhaupt 10km eieren krijg.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:13 schreef rubbereend het volgende:
2km eieren altijd in je vaste incubater doen natuurlijk. Anders zou je voor 150 muntjes 6 kilometer eieren lopen terwijl als je 5km eieren erin doet al op 15 staat.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Podver, ik moet een paar dagen extra werken en meteen uit alle gyms geflikkerd, ik kan niks innen!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
ik zou vrij blij zijn met een 10km, het is toch alweer vier maanden geleden of zoquote:Op donderdag 22 december 2016 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik deed het eigenlijk onbewust, en had meteen al een KUTgevoel...
De stop bij mijn werk gaf er gisteren twee... vond ik ook vrij bijzonder.quote:Op vrijdag 23 december 2016 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou vrij blij zijn met een 10km, het is toch alweer vier maanden geleden of zo![]()
Ik zou vrij blij zijn als je minder klaagtquote:Op vrijdag 23 december 2016 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou vrij blij zijn met een 10km, het is toch alweer vier maanden geleden of zo
Hier vanmorgen tijdens hardlopen (joggen) alweer 2 eieren uitgebroed: eitjes en aapje.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik wissel ze nu steeds om. Broed ik er 1 uit dan krijg ik er weer 1 bij. Maar heb zelf ook tussen september en half november zonder 10km eieren gezeten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou vrij blij zijn met een 10km, het is toch alweer vier maanden geleden of zo![]()
3 10km eieren uitgebroed. Snorlax, Onix en Omanyte. Benieuwd wanneer ik nieuwe krijg.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
10km eieren? Die zijn toch na een update paars geworden? Zijn bij mij ongeveer net zo zeldzaam als een Snorlax of een Lapras, welke ik beide nog nooit gezien heb. Misschien de komende tijd wat meer geluk, kom sinds de update wat meer zeldzamere Pokémon tegen, dus wie weet kan ik mijn Pokédex weer wat uit gaan breiden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:07 schreef Debsterr het volgende:
3 10km eieren uitgebroed. Snorlax, Onix en Omanyte. Benieuwd wanneer ik nieuwe krijg.zitten daar nieuwe bij voor je?
Ik had hem al een dag, maar nog geen incubator vrij. Uiteraard was ik er heel blij meequote:Op vrijdag 23 december 2016 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou vrij blij zijn met een 10km, het is toch alweer vier maanden geleden of zoNopequote:Op vrijdag 23 december 2016 00:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is dat die gymscanner waar het gisteren om ging?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kreeg een adamantoise uit m'n 10km eiquote:Op vrijdag 23 december 2016 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou vrij blij zijn met een 10km, het is toch alweer vier maanden geleden of zo
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Dat gevoel heb ik ook altijdquote:Op donderdag 22 december 2016 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik gooi mijn 2 km eieren tegenwoordig alleen nog maar in mijn rode incubator, dat voelt toch alsof die blauwe meer opbrengen. Sowieso klopt volgens mij de theorie dat je met meer blauwe incubators ook meer 10 km eieren krijgt.ik heb nu eindelijk weer incubators gekocht, en prompt 4 10km eieren op rij...
Dus je mag alleen maar successen melden ? Oke, ontvolgquote:Op vrijdag 23 december 2016 09:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou vrij blij zijn als je minder klaagt
Hier vanmorgen tijdens hardlopen (joggen) alweer 2 eieren uitgebroed: eitjes en aapje.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Net update gedaan en nu is het afgelopen voor mij denk ik? Heb een HTC One M8 en nog nooit problemen gehad.![]()
![]()
Heb ik met de laatste update ook vaak hoor. Gewoon opnieuw opstarten en dan pakt hij hem bij mij vaak wel. Ik heb een Galaxy S5.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:56 schreef Ruudt het volgende:
Net update gedaan en nu is het afgelopen voor mij denk ik? Heb een HTC One M8 en nog nooit problemen gehad.
[ afbeelding ]![]()
Klopt ik ook vaak, met de Iphone 6+ maar tja wat doe je eraan. Zal er niet minder om gaan spelenquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:58 schreef Gurian het volgende:
[..]
Heb ik met de laatste update ook vaak hoor. Gewoon opnieuw opstarten en dan pakt hij hem bij mij vaak wel. Ik heb een Galaxy S5.![]()
![]()
heb ik af en toe, na het opnieuw opstarten doet hij het altijdquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:56 schreef Ruudt het volgende:
Net update gedaan en nu is het afgelopen voor mij denk ik? Heb een HTC One M8 en nog nooit problemen gehad.
[ afbeelding ]DeLuna vindt me dik ;(
Het is rustig hier met het koude weer en de studenten op vakantie. Zit weinig beweging meer in de gyms.
Mijn stamgym is inmiddels al bijna een week level 9, alleen de gym bij de sportschool is leeggegooid, dus ik hoop dat ik die morgen weer kan overnemenWel een mooie kans om mijn Dragonite up te poweren die daar al tijden zat. Hij is nu al 3148cp die doerak!
Twee Kerstpikachu's geëvolueerd naar Raichu's om mee te prestigen, maar allebei met zaadmovesIk moet nog een paar uur de regen in om er nog meer te vinden I guess.
Nee hoor, je kan best wat mopperen, maar ik vind het bij jou wel erg veel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je mag alleen maar successen melden ? Oke, ontvolg
Bovendien: ik heb hier niks in te brengen dus je mag alles.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
komt ervan als mensen gaan klagen dat ze weer een snorlax hebben uit een eiquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan best wat mopperen, maar ik vind het bij jou wel erg veel.
Bovendien: ik heb hier niks in te brengen dus je mag alles.
Iemand moet ze laten inzien dat dat niet standaard is
De nieuwe update levert Apple Watch support. Iemand die zo'n ding heeft? Werkt dat een beetje?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik heb er geen, maar beetje balen dat je er geen pokemon mee kan vangen! Dan moet je toch nog je telefoon tevoorschijn halen. Anders had ik wel overwogen er heel misschien één te kopen... Nu is het meh...quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:42 schreef Pheno het volgende:
De nieuwe update levert Apple Watch support. Iemand die zo'n ding heeft? Werkt dat een beetje?
Eigenlijk alleen leuk voor pokestops spinnen. Zeker wanneer telefoon gebruiken op je fiets verboden wordt
Ze zouden dan de Plus overbodig maken voor Applewatch bezitters, dus wat dat betreft snap ik het welquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:49 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik heb er geen, maar beetje balen dat je er geen pokemon mee kan vangen! Dan moet je toch nog je telefoon tevoorschijn halen. Anders had ik wel overwogen er heel misschien één te kopen... Nu is het meh..."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Nattekat heeft twee gyms die hij heel graag wil overnemen.
- uit gym A wordt hij dankzij GPS drift uit gegooid na een paar minuten
- gym B neemt hij in de tussentijd maar over
- als gym A dan eindelijk plat is, schijnt gym B door een andere gele veroverd te zijn
- Nattekat weer helemaal met bevroren handen naar gym B loopt om die 1100 Flareon er binnen 30 seconden uit te gooien (32)
* Nattekat mocht wel mooi 30 seconden later 40 muntjes claimen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
komt ervan als mensen gaan klagen dat ze weer een snorlax hebben uit een ei
Iemand moet ze laten inzien dat dat niet standaard is
Ctrl-F5quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:56 schreef Ruudt het volgende:
[ afbeelding ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En ook Vaporeon sloopgod is weer thuis, domme move geel
Aan het einde van de dag heb ik geen potions meer. Heb ik nu al stiekem niet.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lief dagboek,
Ik zag vandaag een leeg plekje in een rode gym. Ik had alleen geen zin om er heen te lopen.
Groetjes.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Hee psst jongetje, potions kopen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
En ook Vaporeon sloopgod is weer thuis, domme move geel
Aan het einde van de dag heb ik geen potions meer. Heb ik nu al stiekem niet.
2quote:
Ik miste Flareon wel een beetje net, toen ik een Exeggutor tegen kwam
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hee psst jongetje, potions kopen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ook niet, vind het te koud en kut veel kut weer om er speciaal voor naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:05 schreef DaMart het volgende:
Al een week geen gymmuntjes meer kunnen claimen.
![]()
![]()
Lang leven rijbewijs/autoquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het te koud en kut veel kut weer om er speciaal voor naar buiten te gaan![]()
![]()
Alle blauwe gyms zijn al level 10 hier, dus die zijn niet omhoog te trainen. En er is een rode level 10 gym vlakbij... misschien moet ik me daar maar een keer op uitleven... staat vol met Gyaradossen, dus feestje voor mijn Jolteonsquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het te koud en kut veel kut weer om er speciaal voor naar buiten te gaan.
![]()
Ik zou een moord doen voor zo'n gymquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle blauwe gyms zijn al level 10 hier, dus die zijn niet omhoog te trainen. En er is een rode level 10 gym vlakbij... misschien moet ik me daar maar een keer op uitleven... staat vol met Gyaradossen, dus feestje voor mijn Jolteons.
De zwakste veelgebruikte defender.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mwah ik vind het spel juist leuk om buiten te spelen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:11 schreef Gurian het volgende:
[..]
Lang leven rijbewijs/auto [ link | afbeelding ]
Vind het helemaal achterlijk om dat met de auto te doen.
Ik bedoel, de kosten die je dan al kwijt bent aan benzine + tijd kan je net zo goed gewoon coins kopen.Bij mij is alles constant blauw rond de level 7/8, ik kan ze wel neerhalen en optrainen, maar er spelen gewoon te weinig gele om de gym te vullen dus ik ben er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle blauwe gyms zijn al level 10 hier, dus die zijn niet omhoog te trainen. En er is een rode level 10 gym vlakbij... misschien moet ik me daar maar een keer op uitleven... staat vol met Gyaradossen, dus feestje voor mijn Jolteons.
Vorige keer een gym naar level 8 getraind, die was alweer down voordat ook maar een andere gele iets bijgeplaatst haden dat heeft minimaal 12 uur geduurd....
![]()
De verdeling is:quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor zo'n gym
De zwakste veelgebruikte defender.
Gyarado 2448
Machamp 2600
Gyarados 2602
Rhydon 2779
Rhydon 2780
Gyarados 2862
Gyarados 2906
Gyarados 2933
Gyarados 2933
Gyarados 3033![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De verdeling is:
Gyarado 2448
Machamp 2600
Gyarados 2602
Rhydon 2779
Rhydon 2780
Gyarados 2862
Gyarados 2906
Gyarados 2933
Gyarados 2933
Gyarados 3033
Langs boodschappenbuslijn 400 toevallig?
Dat is de bus die in de binnenstad van Leiden met 20km/h langs 25 stops komt
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, maar er stoppen wel 2 andere buslijnen in de buurtquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Langs boodschappenbuslijn 400 toevallig?
Dat is de bus die in de binnenstad van Leiden met 20km/h langs 25 stops komt.
![]()
Dan kom ik een andere keer wel langs. Die buslijn staat vanavond weer op het programma voor een retourtje, heb niks anders dan 60 ultra'squote:Op vrijdag 23 december 2016 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar er stoppen wel 2 andere buslijnen in de buurt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Tja wil ik Rode Gyms pakken/levelen dan moet ik naar de plek daar waar ik werk. Dat is met de fiets toch minimaal 60 minuten...mij net te ver. En als ik er dan toch al ben met naar het werk rijden dan kan ik net zo goed de auto naast een Gym parkeren en lekker warm/droog deze levelen of slopen en mijn Pokies erin zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Mwah ik vind het spel juist leuk om buiten te spelen.
Vind het helemaal achterlijk om dat met de auto te doen.
Ik bedoel, de kosten die je dan al kwijt bent aan benzine + tijd kan je net zo goed gewoon coins kopen.
Ik ga ook niet met de auto op pad om Gyms te bevechten. Ik ben al onderweg met de auto en pak zo nog een aantal Gyms mee.![]()
Ik heb 120 gewone ballen, 69 great en 73 ultra momenteel... en dan nog 102 revives en 126 max potions waar ik niks mee kan doen omdat er geen gym in huis staatquote:Op vrijdag 23 december 2016 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kom ik een andere keer wel langs. Die buslijn staat vanavond weer op het programma voor een retourtje, heb niks anders dan 60 ultra's.
![]()
Als de CP een beetje potentie heeft kun je er wel wat mee aangezien hij half dragon is. Zou Dragonite prima moeten kunnen aanvallen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:59 schreef Devv het volgende:
Kan je straks met Kingdra nog wat of is die gewoon leuk om te hebben?
Mijn Seadra heeft al twee dragon attacks alleen is z'n CP een beetje matig en heb ik weinig zin om er candy en dust in te pompen.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
wekenlang was alles in het buurdorp netjes blauw..... komt Rood een paar dagen geleden twee gyms kapen
eentje is er nu weer blauw
tuig van de richel die rodenDeLuna vindt me dik ;(
Is dat een ding, rood?quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:30 schreef rubbereend het volgende:
wekenlang was alles in het buurdorp netjes blauw..... komt Rood een paar dagen geleden twee gyms kapen
eentje is er nu weer blauw
tuig van de richel die roden100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nooe, maar Omanyte vind ik nooit dus prima voor de candyquote:. En alweer 2 nieuwe 10 km eieren terug!
jaquote:DeLuna vindt me dik ;(
Ik heb een Seadra met een dragon move en Blizzard. Vond het wel waard om hem te uppen naar 1501 CP ondertussen. Mits je goed dodged kom ik met een Dragonite nu al een aardig eind! Bij een evolve naar een Kingdra (en het hopen dat de moves niet verklooien) zal dat een prima Dragonitesloper kunnen worden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als de CP een beetje potentie heeft kun je er wel wat mee aangezien hij half dragon is. Zou Dragonite prima moeten kunnen aanvallen bijvoorbeeld.
Mijn Seadra heeft al twee dragon attacks alleen is z'n CP een beetje matig en heb ik weinig zin om er candy en dust in te pompen.![]()
Dat gaat lekker!!!quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nooe, maar Omanyte vind ik nooit dus prima voor de candy. En alweer 2 nieuwe 10 km eieren terug!
Ik wacht even af op wat er met kerst gebeurt en dan koop ik evt weer wat incubatorsSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dragonite is tegen die tijd toch alleen nog maar een koorknaapje die moet bukken voor Tyranitar toch?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:00 schreef Gurian het volgende:
[..]
Ik heb een Seadra met een dragon move en Blizzard. Vond het wel waard om hem te uppen naar 1501 CP ondertussen. Mits je goed dodged kom ik met een Dragonite nu al een aardig eind! Bij een evolve naar een Kingdra (en het hopen dat de moves niet verklooien) zal dat een prima Dragonitesloper kunnen worden.![]()
We kunnen ook wachten op Sylveon en Xerneas. Dat zijn pas Dragonite killersquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Dragonite is tegen die tijd toch alleen nog maar een koorknaapje die moet bukken voor Tyranitar toch?
Lapras bestaat al.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We kunnen ook wachten op Sylveon en Xerneas. Dat zijn pas Dragonite killers100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Echt... iedere keer als geel een gym pakt, is ie binnen een paar uur level 3 en gevuld. Ik krijg zelden gezelschap
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoax. Nooit gezien.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
3 gele gyms om mijn huis heen. Geen enkele gym is gevuld door iemand die ook in één van de andere twee staat. Hoe moet ik daar in mijn eentje nou ooit van winnen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ziek op de bank sinds eergister en ja hoor, helft van de gyms in mijn altijd rode wijk is blauw geworden. Ik wil een wapenstilstand
Kan je hier niet een handje helpen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ziek op de bank sinds eergister en ja hoor, helft van de gyms in mijn altijd rode wijk is blauw geworden. Ik wil een wapenstilstand
Weg met geel!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ziek op de bank zeg ik netquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je hier niet een handje helpen?
Weg met geel!Roep je blauwe collega's maar op
Die zijn nog luier dan jij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ziek op de bank zeg ik netRoep je blauwe collega's maar op
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jaaa zou het elkaar overlappen? De Plus is toch meer voor 14jaar en jonger heb ik het idee... Sowieso zijn er zo weinig mensen die een Apple Watch hebben...quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze zouden dan de Plus overbodig maken voor Applewatch bezitters, dus wat dat betreft snap ik het welIk in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
En toen waren twee gyms weer blauw, en ik was het niet
Straks even trainen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vanavond even lekker trainen ja.
Mss ff de hele wijk geel maken?Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Hahahahahaquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:10 schreef eleusis het volgende:
Vanavond even lekker trainen ja.
Mss ff de hele wijk geel maken?
Weg met geel!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Cloyster is anders ook chill.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We kunnen ook wachten op Sylveon en Xerneas. Dat zijn pas Dragonite killers![]()
Hebben jullie ook al een kerstgym gemaakt
Deze werd helaas dezelfde avond door een blauwe klootzak neergehaald, bij deze is het dus oorlog met hem, als ik zijn naam nog een keer zie in een gym haal ik de gym direct neer...Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Al je medestudenten weten over te halen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:16 schreef eleusis het volgende:
Hebben jullie ook al een kerstgym gemaakt
[ afbeelding ]
Deze werd helaas dezelfde avond door een blauwe klootzak neergehaald, bij deze is het dus oorlog met hem, als ik zijn naam nog een keer zie in een gym haal ik de gym direct neer...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee compleet organisch volgens mij! Hij was level 3 toen ik voorbij kwam geloof ik. Ik zit helaas nog niet in een whatsappgroep of zoquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al je medestudenten weten over te halen?Ik ben pas vorige week een paar teamleden irl tegengekomen bij een gym, we hadden eigenlijk iets moeten opzetten...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:19 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nee compleet organisch volgens mij! Hij was level 3 toen ik voorbij kwam geloof ik. Ik zit helaas nog niet in een whatsappgroep of zoIk ben pas vorige week een paar teamleden irl tegengekomen bij een gym, we hadden eigenlijk iets moeten opzetten...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Tja ik dacht altijd dat alle andere pokemonspelers kinderen waren en ik een ouwe lul was, dus ik ben nooit echt achter die whatsappgroepen aan gegaan of zo.. Maar pas nu ik regelmatig gym en mensen tegenkom blijkt dat iedereen die hier nog speelt 25-50 jr isquote:De jeugd is weer naar de volgende hype I guess.
Jij bent er duidelijk niet geweest zondagquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Tja ik dacht altijd dat alle andere pokemonspelers kinderen waren en ik een ouwe lul was, dus ik ben nooit echt achter die whatsappgroepen aan gegaan of zo.. Maar pas nu ik regelmatig gym en mensen tegenkom blijkt dat iedereen die hier nog speelt 25-50 jr is
Ik was de jongste daar
Hier spelen kinderen het gewoon nog.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee wel jammer! Ik had wel zin, maar ik kon het qua planning helaas niet voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent er duidelijk niet geweest zondag
Ik was de jongste daar
Hier spelen kinderen het gewoon nog.
De spelers variëren heel erg per locatie heb ik ook het idee! In de kakwijk van m'n ouders zie ik altijd van die family-friendly namen als "FayGioPapa" enzo.Hier is het gewoon keihard studenten en doorgewinterde autisten.
Ik heb echt geen idee wat het hier is. Zag een paar weken terug nog een groepje van +- 12 jaar op de fiets en zie regelmatig iemand van 7-8 met zijn vader. De hardcore spelers heb ik nog niet ontmoetquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:31 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nee wel jammer! Ik had wel zin, maar ik kon het qua planning helaas niet voor elkaar krijgen.
De spelers variëren heel erg per locatie heb ik ook het idee! In de kakwijk van m'n ouders zie ik altijd van die family-friendly namen als "FayGioPapa" enzo.Hier is het gewoon keihard studenten en doorgewinterde autisten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Van de Facebook:quote:Trainers,
As the year draws to a close, we want to give you a great way to celebrate the end of the year with Pokémon GO. For the next couple of weeks, you’ll have even more reason to explore the world with your friends and family while you enjoy our year-end event.
Don’t miss out on an increased chance to hatch a Togepi (and other Pokémon)! Starting the morning of December 25, 2016, and through the afternoon of January 3, 2017 (PST), PokéStops will award one single-use Incubator each day after your first Photo Disc spin. As you visit PokéStops during this time period, there will be a greater chance of finding Eggs that hatch Togepi, Pichu, and several other recently found Pokémon, originally discovered in the Johto region. Special Pikachu wearing festive hats will also be staying around a bit longer! You are more likely to find these limited-edition Pikachu during the time period of this celebration.
In addition, from the afternoon of December 30, 2016, through the afternoon of January 8, 2017 (PST), the first partner Pokémon and their Evolutions, originally discovered in the Kanto region, are more likely to be encountered. This means a greater chance to catch Bulbasaur, Ivysaur, and Venusaur, as well as Charmander, Charmeleon, and Charizard, plus Squirtle, Wartortle, and Blastoise! As a way to increase your chance to encounter one of these Pokémon, Lure Modules will also last for 60 minutes instead of 30 minutes.
Get up and go!
—The Pokémon GO team[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik gun het je!quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grotere kans op Charmanders... zou ik die dan eindelijk eens kunnen evolueren.
Ik heb er ook wel zin in... Zowel mijn Blastoise als Venusaur als hebben slechte movesBest zin in een tweede!
AH, meer starters is een welkome toevoeging!The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ja! Altijd gek gevonden dat die zo zeldzaam zijn in Pokémon Go. Maar het heeft wel toffe situaties opgeleverd. In de zomer ben ik voor alle squirtles naar buiten gerend, ik was met elke vangst zo blij als een kindquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
AH, meer starters is een welkome toevoeging!
Ben benieuwd of ze in Ghastly-achtige proporties gaan spawnenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grotere kans op Charmanders... zou ik die dan eindelijk eens kunnen evolueren.
![]()
![]()
Dratini gevangen en Bellsprout uit 5km ei.
Een Mankey rende na twee Great Balls weg.
Fuck the EBU.![]()
Ach, we kunnen niet alles hebben. Dit is een keer wat anders. Heb er zin in! Vanmiddag de auto gepakt en naar Friesland gereden. 10 Charmanders gevangen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:03 schreef sneakydesert het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op dubbele candy en xp![]()
Baasquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:09 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ach, we kunnen niet alles hebben. Dit is een keer wat anders. Heb er zin in! Vanmiddag de auto gepakt en naar Friesland gereden. 10 Charmanders gevangen.![]()
![]()
Meer Charmanders is altijd fijn, ik kom ze amper tegen en moet nog zo'n 80candy hebben voor Charizard.
Dragonite moet ik nog 8 candy voor bij elkaar lopen dus die is ook bijna "af"
Goede timing deze actie
Die incubators is ook wel fijn, geen idee welk ei er nu het langs in zit en welke de nieuwste is.
Daar mogen ze ook wel iets voor verzinnen, nummertjes geven bijv. of catchdatum erbij.![]()
Eindelijk iets waar ik wat aan hebquote:
Ik was vanmiddag naar Drachten gereden. Half uurtje vanaf mijn huis. Mocht je daar enigszins in de buurt wonen... in het "Slingepark" zit een Charmander nest. Denk dat ik er anderhalf uur over gedaan heb om 10 te vangen. Van 60 naar 100 candy's gestegen. Dinsdag maar even de laatste 25 candy's ophalen en Charizard is in de pocket. Dan nog 4 te gaan van gen1. (Omastar, Kabutops, Muk en Hitmonlee)quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Meer Charmanders is altijd fijn, ik kom ze amper tegen en moet nog zo'n 80candy hebben voor Charizard.
Dragonite moet ik nog 8 candy voor bij elkaar lopen dus die is ook bijna "af"
Goede timing deze actie
Die incubators is ook wel fijn, geen idee welk ei er nu het langs in zit en welke de nieuwste is.
Daar mogen ze ook wel iets voor verzinnen, nummertjes geven bijv. of catchdatum erbij.![]()
Straks genoeg candy voor een Steelixquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat zou zeker een goede update zijn ja!quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Daar mogen ze ook wel iets voor verzinnen, nummertjes geven bijv. of catchdatum erbij.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik zit in het midden van het land, als ik ga lopen kan ik 'm lopend evoluerenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:04 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag naar Drachten gereden. Half uurtje vanaf mijn huis. Mocht je daar enigszins in de buurt wonen... in het "Slingepark" zit een Charmander nest. Denk dat ik er anderhalf uur over gedaan heb om 10 te vangen. Van 60 naar 100 candy's gestegen. Dinsdag maar even de laatste 25 candy's ophalen en Charizard is in de pocket. Dan nog 4 te gaan van gen1. (Omastar, Kabutops, Muk en Hitmonlee)![]()
![]()
![]()
Dan zou ik nu maar beginnen met lopen. Je hebt een extra dag weekend, dus heen en terug moet lukken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zit in het midden van het land, als ik ga lopen kan ik 'm lopend evolueren![]()
![]()
![]()
Juistem... ik zet train een level 3 met een lege plek naar 5950 en zet mijn eigen pokemon erin (dus 7950, dus 50 prestige van level 4).
Nu kom ik thuis, ben ik er natuurlijk uit gekickt, maar de twee boven me staan er nog in plus de vermoedelijke profiteur. Niet eerlijk
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Profiteur? Waarom is ie dat dan?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Juistem... ik zet train een level 3 met een lege plek naar 5950 en zet mijn eigen pokemon erin (dus 7950, dus 50 prestige van level 4).
Nu kom ik thuis, ben ik er natuurlijk uit gekickt, maar de twee boven me staan er nog in plus de vermoedelijke profiteur. Niet eerlijkOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat heeft ie niet met voorbedachte rade gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij profiteer van de door mij bijna gratis vrijgemaakte plek
Het goede nieuws: een bezoek aan de Exeggcute-polder heeft me zes candy opgeleverd, waardoor mijn Exeggutor nu de 2000cp grens is gepasseerd
Geen aanrader trouwens in dit weer
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En daar miste ik de sightings echt enorm. Geen enkele manier om te weten of ik nog een derde kon tegenkomen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Sta ik dan... in de kou, regen, wind. Tot drie keer toe gaat de dodge van de special van de gyarados niet goed, waardoor mijn Jolteon weer eens een revive moet eten. Allemaal om die gym van net weer van mij te maken met een iets hogere defender
Hopelijk is het een goede basis om kerst door te komen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
So much for teh candy hoarding en evolves sparen...
Al zijn die gratis incubators en meer starters natuurlijk ook best heel fijn
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Huilen met de pet op hier. Wat heb ik nou aan een para nest...No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
![]()
gewoon echt nu pas, per ongeluk, omdat ik niet kan slapen en mn telefoon haast op mn gezicht liet vallen, ontdekken dat je op die voetjes kunt klikken
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 24 december 2016 02:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
gewoon echt nu pas, per ongeluk, omdat ik niet kan slapen en mn telefoon haast op mn gezicht liet vallen, ontdekken dat je op die voetjes kunt klikken
Net een Caterpie uitgebroed, zat niet eens genoeg candy bij om hem direct te evolueren. Zoooo nutteloos. Waar blijft Pichu?
In een 5 km-ei dus dat Caterpie-ei had nooit een pichu kunnen gevenquote:Op zaterdag 24 december 2016 04:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit
Net een Caterpie uitgebroed, zat niet eens genoeg candy bij om hem direct te evolueren. Zoooo nutteloos. Waar blijft Pichu?.
![]()
Oh, ik dacht dat Togepi en Pichu in 2km zaten? Die gooi ik expres zsm in de broedmachinequote:Op zaterdag 24 december 2016 07:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een 5 km-ei dus dat Caterpie-ei had nooit een pichu kunnen geven.
Ik kreeg Pichu uit een 5 km-ei. Igglybuff en Cleffa komen wel uit 2 km.quote:Op zaterdag 24 december 2016 08:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Togepi en Pichu in 2km zaten? Die gooi ik expres zsm in de broedmachine![]()
Gisteren Snorlax in de straat
Ah, dan heb ik dat omgedraaid. Hopelijk komt er dan iets boeiends uit de zeven 5km eieren die ik nog heb.quote:Op zaterdag 24 december 2016 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg Pichu uit een 5 km-ei. Igglybuff en Cleffa komen wel uit 2 km.
Ben nu wel lvl 26 met eindelijk zes Pokémon die op 2000+ CP zitten waaronder een Jolteon. Kan ik ook eens serieus gyms gaan overnemen.
M'n Blastoise valt tegen trouwens, zit op slechts 1200 CP. Daar ga ik geen dust in stoppen. Totaal nu 128/138 in de Pokedex. Nog helemaal zonder babies.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Jup, maar 600 CPquote:.
Ook nog Hitmonlee, 2 Cloysters, 1 Grimer en veel Growlithes.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Kijkduinquote:Op zaterdag 24 december 2016 10:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jup, maar 600 CP.
Ook nog Hitmonlee, 2 Cloysters, 1 Grimer en veel Growlithes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Me toch maar eens bezig gehouden met dat IV, nooit echt wat mee gedaan.
Snorrie -- 2373 // 77.8% // 11-14-10
Gyros -- 2349 // 84.4% // 15-14-9
Vapo -- 2212 // 82.2% // 14-13-10
Flarrie -- 2104 // 95.6% // 15-14-14No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Die van mij was maar 510 CP maar ik ben er nog steeds erg blij meequote:Op zaterdag 24 december 2016 10:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jup, maar 600 CP.
Ook nog Hitmonlee, 2 Cloysters, 1 Grimer en veel Growlithes.. Ik ben de dag weer goed begonnen met Abra, Exeggcute, Oddish (sparen voor gen2) en Rhyhorn. Er is hier heel veel diversiteit ondanks dat het maar een klein dorp is. Dus dat is wel fijn als ik even niet in Amsterdam ben.
![]()
Hoppa, 50 muntjes
Alles van gisteravond stond nog.
Nog geen 5 minuten later kwam de eerste alweer thuis.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kreeg net n melding dat er morgen n grotere kans is de babies te hatchen uit eieren en free incubators?!![]()
![]()
9 daarvan zijn Kralingen en Zandvoort zeker?quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:01 schreef DaMart het volgende:
Eindelijk weer eens 10 muntjes kunnen claimen door een level 3 gym te trainen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dacht ik mijn laatste boost te doen voor m'n Lapras, blijkt ie er nog 1 te kunnen.![]()
Ik haal het net met de candy, maar dan is het ook echt helemaal op. (Als ik eenmaal genoeg dust heb.)Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Potver, iemand heeft een Igglybuff in een gym gezet. Nu is mijn Pokedex uitgebreid tot 173
Lol, gister in de vrieskou en kutwind een Exeggcute-nest van twee bezocht, en nu krijg ik er eentje op een presenteerblaadje thuis bezorgd.
Hahaquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Potver, iemand heeft een Igglybuff in een gym gezet. Nu is mijn Pokedex uitgebreid tot 173100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hé dat heb ik ook al gedaanquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Potver, iemand heeft een Igglybuff in een gym gezet. Nu is mijn Pokedex uitgebreid tot 173.
Ik zag een Jynx en heb er toen een Smoochum opgezet.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ik ga zo nog ff wat eitjes uitbroeden, zodat er plek komt voor nieuwe voor morgen
Ik moet nu dus ook vandaag proberen al mijn eieren uit te lopen en geen pokestops te doen. Gelukkig staat alles aan en moet ik maximaal 4.6 km lopen om alles te hatchen incl 3 x 10km ei![]()
1km?quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik moet nu dus ook vandaag proberen al mijn eieren uit te lopen en geen pokestops te doen. Gelukkig staat alles aan en moet ik maximaal 4.6 km lopen om alles te hatchen incl 3 x 1km ei
Ik wil ze vooral vandaag in incubators hebben zitten. Uitlopen doet ik morgen welSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
1km?
Ik wil ze vooral vandaag in incubators hebben zitten. Uitlopen doet ik morgen wel10 km bedoel ik.
Neem aan dat de kans vergroot wordt met eieren die je morgen pas binnenhaalt toch?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: