leeg? zitten doperwten inquote:Op maandag 19 december 2016 17:35 schreef jcdragon het volgende:
Is bier op een lege maag wel verstandig?
Zou nu nog kunnen, lijkt me de laatste dagen niet echt handig.quote:Op maandag 19 december 2016 17:35 schreef jcdragon het volgende:
Is bier op een lege maag wel verstandig?
Ja? kan het me niet herinneren.quote:Op maandag 19 december 2016 17:36 schreef rubbereend het volgende:
er is vaker alcohol genuttigd in het Glazen Huis
volgens mij het eerste jaar van Giel dat er bier genoeg binnen kwam.quote:
Ekdom had ooit een klein flesje drank meequote:
quote:Op maandag 19 december 2016 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij het eerste jaar van Giel dat er bier genoeg binnen kwam.
Hmm oke.quote:Op maandag 19 december 2016 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ekdom had ooit een klein flesje drank mee
Er is niemand meer over.quote:Op maandag 19 december 2016 17:44 schreef DaMook het volgende:
Waarom maar 1 dj en domien dit jaar en geen 3 dj's ?
Owja, dat was waarom ik niet meer naar 3fm luisterquote:
Screen gemistquote:Op maandag 19 december 2016 17:54 schreef Peejtur het volgende:
Leuke dansende meid van rode kruis net
Jawel hoor?quote:Op maandag 19 december 2016 18:18 schreef Nizno het volgende:
Terugluisteren is voor vandaag nog niet mogelijk. Jammer.
Welk uur/minuut?quote:Op maandag 19 december 2016 18:19 schreef Fokker89 het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/audio/2016/12-19
raar als ik hier http://www.3fm.nl/gemist/uitzending kijk en klik krijg ik hem nietquote:Op maandag 19 december 2016 18:19 schreef Fokker89 het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/audio/2016/12-19
in het topic las ik vanmorgen ergens rond half 8... dus begin vanaf 7.25 te luisteren.quote:
Bel jij even mn bedrijf op dat ik niet kom omdat ik anders alles sloop vanwege nachtrust tekortquote:Op maandag 19 december 2016 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had je maar wakker moeten blijven vannacht.
DM het nummer maarquote:Op maandag 19 december 2016 18:25 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Bel jij even mn bedrijf op dat ik niet kom omdat ik anders alles sloop vanwege nachtrust tekort
Meld je ziekquote:Op maandag 19 december 2016 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
Godver, moet over 3 kwartier al weer weg
Nee, volgens mij niet, wel de brievenbusfoto'squote:Op maandag 19 december 2016 18:39 schreef Jimbo het volgende:
kan je de stream eigenlijk ook ergens terugkijken ?
jammerquote:Op maandag 19 december 2016 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, wel de brievenbusfoto's
http://seriousrequest.3fm.nl/foto/brievenbus
Kun je het niet via je tv terugkijken of opnemen?quote:Op maandag 19 december 2016 18:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammerwil zo een stukkie opnemen maar geen zin om constant bij die pc te zitten
Mejuffrouw Stax.quote:Op maandag 19 december 2016 18:46 schreef Fokker89 het volgende:
Wie is vanavond eigenlijk de nachtgast?
Doos tissues op tafel.quote:Op maandag 19 december 2016 18:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat word met broekie uit wakker blijven dus.
over 24uquote:
pretbederverquote:
DAT is het...ik kon het maar niet plaatsenquote:
Ze hebben dezelfde kompjoeterquote:Op maandag 19 december 2016 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
DAT is het...ik kon het maar niet plaatsen
quote:Op maandag 19 december 2016 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk rond 8 uur, maar ze liepen om 17:00 al met die lege cheque te zwaaien.
zal ik nu maar ff zeggen dat de tussenstand er al stond?quote:
Ik hoor maar 1 nummer. Maar blijkbaar zijn ze verschillend.quote:Op maandag 19 december 2016 19:18 schreef Cee het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom die monotone geautotunede meuk van Drake zo populair is.
Nee lieverd, dat bedrag was toch van die race?quote:Op maandag 19 december 2016 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
zal ik nu maar ff zeggen dat de tussenstand er al stond?
tssssss toe nou jullie klieren... ik dacht ff de boel op stelten te kunnen zetten met een superlaag bedrag (tov vorig jaar)quote:Op maandag 19 december 2016 19:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee lieverd, dat bedrag was toch van die race?
Noordkaap challenge bedoelde ik dus.
Oh.quote:Op maandag 19 december 2016 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
tssssss toe nou jullie klieren... ik dacht ff de boel op stelten te kunnen zetten met een superlaag bedrag (tov vorig jaar)
Het regent zonnestralenquote:Op maandag 19 december 2016 19:34 schreef Nizno het volgende:
nu is ie niets niet niemand nergens meer.
mja dit ga ik maar eens proberenquote:Op maandag 19 december 2016 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kun je het niet via je tv terugkijken of opnemen?
Als ik zou weten hoe ik het vanaf mn horizonboxdinges naar de pc zou kunnen krijgen zou ik je helpen door mijn ding op te laten nemen....quote:
je loopt voor op mijn stream, spoiler alertquote:Op maandag 19 december 2016 19:48 schreef Nizno het volgende:
Let it gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ja radio.quote:Op maandag 19 december 2016 19:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
je loopt voor op mijn stream, spoiler alert
oh god, die gast ruled met chatroulettequote:Op maandag 19 december 2016 19:50 schreef Jimbo het volgende:
No matter what, beter dan deze versie wordt ie niet ;')
jaaaquote:Op maandag 19 december 2016 19:51 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
oh god, die gast ruled met chatroulette
die wrecking ball versiequote:Op maandag 19 december 2016 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaaa
echt gewelig die dude. Jammer dat ie maar zo weinig filmpjes heeft.
Serieus weinig zo gelachen in mn leven als om dat filmpjequote:
Daarvoor moet t sneeuwen en ondanks dat ze vannacht vorst voorspellen gok ik dat er geen sneeuw zal dwarrelen.quote:Op maandag 19 december 2016 19:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Let it go, hét anthem van SR 2016![]()
Ik ook niet. Het is elk jaar weer schrikken in de week voor kerst. Moet zeggen, soms zit er nog wel wat leuks tussen.quote:Op maandag 19 december 2016 19:53 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik ken echt niks meer van de hedendaagse muziek :x
watdan?quote:Op maandag 19 december 2016 19:57 schreef miieejj het volgende:
Wat is die Patrick kicken toch een nare zure man.. op twitter is ie alleen maar zuur bezig..
Hoezo? We laten massaal SR los met z'n allen.quote:Op maandag 19 december 2016 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarvoor moet t sneeuwen en ondanks dat ze vannacht vorst voorspellen gok ik dat er geen sneeuw zal dwarrelen.
quote:
Hier klopt iets niet.quote:
klopt ik had de 0 op de verkeerde plek omdat ik luisterde en niet keekquote:
staat in de OPquote:
Oops, thanks. Valt me niet tegen dan.quote:Op maandag 19 december 2016 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat in de OP
19-12-2016 -- ¤ [¤1.218.037,-][2015]
Heb je een lijstje?quote:Op maandag 19 december 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch ken ik echt de helft van de DJs niet, dat had ik tot dit jaar nooit
Ik heb er zoveel zin in!quote:
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angelique, Saskia, Joram, Eva...quote:
dat was denk ik een soort van generale repetitie .. met publiek d'r bij en camera'squote:Op maandag 19 december 2016 20:25 schreef Kyran het volgende:
Wel weer flauw van Domien, kan dat neppe gedoe zo slecht hebben. Paar uur geleden stonden ze nog met z'n allen uit te vogelen hoe ze tussenstand gingen bekend maken. Stonden toen al met een cheque te kloten... Nu doet die net alsof hij van niks wist...
ah bah wat akeligquote:Op maandag 19 december 2016 20:35 schreef Nizno het volgende:
brenger van nieuws....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou het een Duitser zijn?quote:Op maandag 19 december 2016 20:35 schreef Nizno het volgende:
brenger van nieuws....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zitten niet in NWSquote:Op maandag 19 december 2016 20:35 schreef Nizno het volgende:
Gaat echt geweldig worden! Beste feestje van dit jaar.quote:Op maandag 19 december 2016 20:35 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
ik verwacht er niet teveel van, ik heb meer met 90's uit je dak platen en eurodance enzo
Bah bah bah.quote:Op maandag 19 december 2016 20:35 schreef Nizno het volgende:
Nee, ken ik inderdaad ook niet. Moet wel zeggen dat sinds Stenders en Ekdom weg zijn, ik ook niet meer luister. Heb Radio 2 geprobeerd, maar ook dat vind ik niks.quote:Op maandag 19 december 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Angelique, Saskia, Joram, Eva...
Het was wel een mooie tijd.quote:Op maandag 19 december 2016 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zit dit nummer nog niet weggestopt in de archieven ergens.
Ik heb geen idee.quote:
Nu pas?quote:
Doe ik met je meequote:Op maandag 19 december 2016 20:44 schreef Nizno het volgende:
gaat dit het niveau van de rest van dit uur worden? dan kan ik mooi douchen
Heb niet zo'n antipathie tegen kerstliedjes 1x per jaar.. maar deze draak van een plaat..brrr.quote:
of ik dat dan zo'n goed idee vind....quote:
Ik.quote:
beterhoren.nlquote:Op maandag 19 december 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dit liedje is niet zoveel mis hoor.
quote:Op maandag 19 december 2016 20:46 schreef heloef het volgende:
Blijf er bij dat Nederlanders dit alleen leuk vinden omdat het 5 donkere mannen zijn die overwegen naar de jungle te verhuizen.
quote:Op maandag 19 december 2016 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ik dat dan zo'n goed idee vind....
Wie het weet mag het zeggen. Niemand wilde dat huis in denk ik.quote:Op maandag 19 december 2016 20:48 schreef Qunix het volgende:
Wel lange shifts zo.
Wat is nou precies de reden waarom ze er 2 hebben?
Ze wouden het moeilijker maken ofzo.quote:Op maandag 19 december 2016 20:48 schreef Qunix het volgende:
Wel lange shifts zo.
Wat is nou precies de reden waarom ze er 2 hebben?
Hmmm.....quote:Op maandag 19 december 2016 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wouden het moeilijker maken ofzo.
Dionne naakt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenminste nog iets om naar te kijken in dat glazen huisquote:
Schwalbe.quote:
De timing van het juichen had niet beter gekund.quote:
Hoihoi, weet jij waar Elvis?quote:Op maandag 19 december 2016 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tringtring
Ja, hallo, Matt Simons
schietpartij in Zurich heb je dan nog gemist..quote:Op maandag 19 december 2016 21:19 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat een feest weer. Word je wakker, lees je over een aanslag in Duitsland. En dan nog de Frank Visser show op sbs6 zo en het glazen huis.
Druk druk druk
En om 22:00 uur party?
wat is er in Zurich dan gebeurd?quote:Op maandag 19 december 2016 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
schietpartij in Zurich heb je dan nog gemist..
Hoewel gemist, ik had het liever allemaal niet geweten.
http://nos.nl/artikel/214(...)scentrum-zurich.htmlquote:Op maandag 19 december 2016 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat is er in Zurich dan gebeurd?
Schietpartij bij Islamitisch gebedscentrum Zurichquote:Op maandag 19 december 2016 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat is er in Zurich dan gebeurd?
Deprimerend.quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Nizno het volgende:
De meest aangevraagde plaat is Sorry van Kensington
Ja die aanvragers mogen hun spijt verdomme wel betuigen ja.quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Nizno het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Nizno het volgende:
jah nouh Sorriehquote:
Eric van Tijn?quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah nouh Sorrieh
Hoe heet die kwast ook alweer die door Carlo wordt geïmiteerd?
Zometeen RR?quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Vanwege de situatie in Duitsland stoppen we dit jaar vroegtijdig met het glazen huis
daarom doen ze om 10u ook een party. als ie nog doorgaatquote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef miieejj het volgende:
Vind het echt tot nu toe.. echt een saaie editie ..
Maar op het eind, maakt 't allemaal niet meer uit!quote:
Dat vind ik de laatste paar jaren sowieso wel, ik vind m voorlopig leuker dan vorig jaar om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef miieejj het volgende:
Vorig jaar was het niet heel anders hoor.Tot nu toe zelfs leuker als je het mij vraagt. Ik vind Frank wel verassend in ieder geval. Doet het goed. Denk alleen dat die binnenkort een keer onderuit gaat. Slaapt weinig, stuitert de hele dag door het huis, gaat een keer misquote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef miieejj het volgende:
goed over getwijfeld.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
daarom doen ze om 10u ook een party. als ie nog doorgaat
Eens met deze man dus. We moeten ons leven niet laten verzieken omdat er zoiets gebeurt (hoe walgelijk het ook is)quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef heloef het volgende:
Ik begrijp dit niet zo goed. Er zijn het hele jaar aanslagen maar omdat het toevallig in Duitsland is moet je er alles voor stop zetten?
quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef Cee het volgende:
Ik denk eerder dat ze gewoon bang zijn voor de skillz van DJ Jean en wat deze kunnen aanrichten.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef Cee het volgende:
Ik denk eerder dat ze gewoon bang zijn voor de skillz van DJ Jean en wat deze kunnen aanrichten.
Schijnt ook dat Karst T. een DJ Jean CD had opstaan.quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef Cee het volgende:
Ik denk eerde dat ze gewoon bang zijn voor de skillz van DJ Jean en wat deze kunnen aanrichten.
Als je er serieus over na gaat denken is dat idd onzin.quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef heloef het volgende:
Ik begrijp dit niet zo goed. Er zijn het hele jaar aanslagen maar omdat het toevallig in Duitsland is moet je er alles voor stop zetten?
quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef Kyran het volgende:
Stel je niet aan man. Begrijp me niet verkeerd het is allemaal kut het is allemaal stom, maar je kan niet altijd alles aanpassen i.v.m. aanslagen. Lekker je leven laten ontregelen. Dan moeten we maar gewoon heel SR aflasten, geen muziek meer draaien, nooit meer bijelkaar komen om te feesten of kerst of oud en nieuw te vieren ....
Iedere dag zijn er aanslagen in Turkije met tientallen dooien. Iedere dag zijn er aanslagen in Irak, Syrië met honderden doden. Al die levens zijn niks waar en het leven kan door, maar als het een beetje dichterbij komt is het huilie huilie.
Gewoon middelvinger opsteken en doorfeesten. Leven is te kort.
ah jah iddquote:
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
zal ik nu maar ff zeggen dat de tussenstand er al stond?
Nou ze doen al zielig. Volgens mij zetten ze die lijn door.quote:
aangepast maar wel feest. Ze overleggen nu hoe precies.quote:
Ik vind het echt zwaar onzin.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangepast maar wel feest. Ze overleggen nu hoe precies.
Moet zeggen dat ik het ook nogal selectief vindt om nu wel ineens 'druk' er om te gaan maken. Omdat het naast de deur plaats vindt?
Als het in NL was kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar er gebeurd zoveel op de wereld.
Inderdaad dit. Kijk, dat dit meer indruk op ons maakt dan een aanslag in bijvoorbeeld Turkije snap ik. Dit is veel dichterbij en raakt ons harder, allemaal begrijpelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangepast maar wel feest. Ze overleggen nu hoe precies.
Moet zeggen dat ik het ook nogal selectief vindt om nu wel ineens 'druk' er om te gaan maken. Omdat het naast de deur plaats vindt?
Als het in NL was kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar er gebeurd zoveel op de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |