Serieus weinig zo gelachen in mn leven als om dat filmpjequote:
Daarvoor moet t sneeuwen en ondanks dat ze vannacht vorst voorspellen gok ik dat er geen sneeuw zal dwarrelen.quote:Op maandag 19 december 2016 19:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Let it go, hét anthem van SR 2016![]()
Ik ook niet. Het is elk jaar weer schrikken in de week voor kerst. Moet zeggen, soms zit er nog wel wat leuks tussen.quote:Op maandag 19 december 2016 19:53 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik ken echt niks meer van de hedendaagse muziek :x
watdan?quote:Op maandag 19 december 2016 19:57 schreef miieejj het volgende:
Wat is die Patrick kicken toch een nare zure man.. op twitter is ie alleen maar zuur bezig..
Hoezo? We laten massaal SR los met z'n allen.quote:Op maandag 19 december 2016 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarvoor moet t sneeuwen en ondanks dat ze vannacht vorst voorspellen gok ik dat er geen sneeuw zal dwarrelen.
quote:
Hier klopt iets niet.quote:
klopt ik had de 0 op de verkeerde plek omdat ik luisterde en niet keekquote:
staat in de OPquote:
Oops, thanks. Valt me niet tegen dan.quote:Op maandag 19 december 2016 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat in de OP
19-12-2016 -- ¤ [¤1.218.037,-][2015]
Heb je een lijstje?quote:Op maandag 19 december 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch ken ik echt de helft van de DJs niet, dat had ik tot dit jaar nooit
Ik heb er zoveel zin in!quote:
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |