Ja die aanvragers mogen hun spijt verdomme wel betuigen ja.quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Nizno het volgende:
De meest aangevraagde plaat is Sorry van Kensington
quote:Op maandag 19 december 2016 21:22 schreef Nizno het volgende:
De meest aangevraagde plaat is Sorry van Kensington
jah nouh Sorriehquote:
Eric van Tijn?quote:Op maandag 19 december 2016 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah nouh Sorrieh
Hoe heet die kwast ook alweer die door Carlo wordt geïmiteerd?
Zometeen RR?quote:Op maandag 19 december 2016 21:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Vanwege de situatie in Duitsland stoppen we dit jaar vroegtijdig met het glazen huis
daarom doen ze om 10u ook een party. als ie nog doorgaatquote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef miieejj het volgende:
Vind het echt tot nu toe.. echt een saaie editie ..
Maar op het eind, maakt 't allemaal niet meer uit!quote:
Dat vind ik de laatste paar jaren sowieso wel, ik vind m voorlopig leuker dan vorig jaar om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef miieejj het volgende:
Vorig jaar was het niet heel anders hoor.Tot nu toe zelfs leuker als je het mij vraagt. Ik vind Frank wel verassend in ieder geval. Doet het goed. Denk alleen dat die binnenkort een keer onderuit gaat. Slaapt weinig, stuitert de hele dag door het huis, gaat een keer misquote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef miieejj het volgende:
goed over getwijfeld.quote:Op maandag 19 december 2016 21:27 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
daarom doen ze om 10u ook een party. als ie nog doorgaat
Eens met deze man dus. We moeten ons leven niet laten verzieken omdat er zoiets gebeurt (hoe walgelijk het ook is)quote:Op maandag 19 december 2016 21:33 schreef heloef het volgende:
Ik begrijp dit niet zo goed. Er zijn het hele jaar aanslagen maar omdat het toevallig in Duitsland is moet je er alles voor stop zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |