sowquote:Op maandag 19 december 2016 13:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter zo. Je mist niks. Ze is niet sexy, maar miss fatty fat. Ojaa dan vergeet ik ook nog al die tonnen make-up.
Het zal je dochter naar zijn
Kwam vanmorgen weer wat pus uit. Wat dieper onder de huid zit een hard stukje. Ik heb er al een arts naar laten kijken, die zei dat het geen kwaad kon, maar dat het er eventueel uitgesneden kan worden als ik er veel last van krijg. Verder gewoon drainen telkens als 'ie barst of op barsten staat.quote:Op maandag 19 december 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe is het met je kontpuist niels, ben echt srs gefascineerd
Hij heeft mij laatst verteld dat hij er voortaan mee optreedt als buikspreek-actquote:Op maandag 19 december 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe is het met je kontpuist niels, ben echt srs gefascineerd
Heeft de dokter niet voor je uitgeduwd en het zakje waar de pusvorming zich vormt eruit gehaald zo dathet kan Helen zonder een cyste te blijven vormen?quote:Op maandag 19 december 2016 13:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kwam vanmorgen weer wat pus uit. Wat dieper onder de huid zit een hard stukje. Ik heb er al een arts naar laten kijken, die zei dat het geen kwaad kon, maar dat het er eventueel uitgesneden kan worden als ik er veel last van krijg. verder gewoon drainen telkens als 'ie barst of op barsten staat.
1 keertje zat het tegen de muur van de slaapkamer zo ver spoot het. Zit-explosion
spoiler plsquote:Op maandag 19 december 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft de dokter niet voor je uitgeduwd en het zakje waar de pusvorming zich vormt eruit gehaald zo dathet kan Helen zonder een cyste te blijven vormen?
Ding was niet rijp toen ik bij de arts was. Zakje komt er ook maar mondjesmaat uit telkens en niet helemaal.quote:Op maandag 19 december 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft de dokter niet voor je uitgeduwd en het zakje waar de pusvorming zich vormt eruit gehaald zo dathet kan Helen zonder een cyste te blijven vormen?
ja hij moeter helemaal uit en met gaas van binnen alle restjes weg, dan kan het helenquote:Op maandag 19 december 2016 13:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ding was niet rijp toen ik bij de arts was. Zakje komt er ook maar mondjesmaat uit telkens en niet helemaal.
Ah toch wel... ik ging serieus helemaal kapot toen ik die ui weer zag iddquote:Op maandag 19 december 2016 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij, maar heb het ww gedeeld. En vind de UI zo grappig.
Ik heb vids gezien... Da's toch wel de darkside van youtube.quote:Op maandag 19 december 2016 13:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hij moeter helemaal uit en met gaas van binnen alle restjes weg, dan kan het helen
kijk dat voor het slapen gaanquote:Op maandag 19 december 2016 13:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb vids gezien... Da's toch wel de darkside van youtube.
Gewoon skyradio dusquote:
ohmigaddo no plsquote:
500 euro.quote:Op maandag 19 december 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
rara wat kost dit ding
[ afbeelding ]
RSIquote:Op maandag 19 december 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
rara wat kost dit ding
[ afbeelding ]
wtf is datquote:Op maandag 19 december 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
rara wat kost dit ding
[ afbeelding ]
hey ouwe lulquote:
Ik had er zo ééntje. Weggegooid.quote:Op maandag 19 december 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
rara wat kost dit ding
[ afbeelding ]
hey gozertquote:
Die fucking Crip weet gewoon niet meer wie ik ben he... zo jammer.quote:Op maandag 19 december 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hey gozertzie je wel even dat ik nog steeds de door jou gemaakte UI draag
Het rechte pad?quote:Op maandag 19 december 2016 13:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat je op een dag het rechte pad zal bewandelen. Niet enkel de schijn hooghouden met je hoofddoek maar ook werkelijk het geluk mag vinden.
Ik heb gesproken
quote:Op maandag 19 december 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Omdat mensen zich voor willen doen als mij
Superdonaldquote:Op maandag 19 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom ineens al die kutkloontjes gvd
ach boeiend is raar figuurquote:Op maandag 19 december 2016 13:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Die fucking Crip weet gewoon niet meer wie ik ben he... zo jammer.
- alcoholquote:Op maandag 19 december 2016 13:26 schreef Superdonald het volgende:
Kan er een lijstje sfeerverziekers gemaakt worden?
Terecht, goed gedaan vriend.quote:Op maandag 19 december 2016 14:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Overigens TR voor zosk z`n achterlijke woordspuiwerij
welkom terugquote:Op maandag 19 december 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Omdat mensen zich voor willen doen als mij
Ja jonge, je kent het wel.quote:
Heldquote:Op maandag 19 december 2016 14:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nog niet nee, maar ik kan de verleiding niet weerstaanquote:Op maandag 19 december 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje het is nog steeds geen 2017.
echt hequote:Op maandag 19 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom ineens al die kutkloontjes gvd
JIJ GING TOCH GODVERDOMME WEG MAN. MOEVENquote:Op maandag 19 december 2016 14:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Volgens mij zet jij jezelf iets teveel op een voetstuk.quote:Op maandag 19 december 2016 14:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja jonge, je kent het wel.
Mensen maken kloontjes, dan is het "Hey Braddie" omdat iedereen er al vanuitgaat (omdat ik weer eens riepDat ik niet meer op FOK! ga, KAN JE HET JE VOORSTELLEN!!!111) Dat ik onder een kloontje verder zou posten.
Werkt niet jongequote:Op maandag 19 december 2016 14:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar ik kan de verleiding niet weerstaan
[spoiler] (Eigenlijk is dit nog een beetje m`n enige vorm van gezelligheid die ik heb op 1x per week repeteren na)[/spoiler]
Waarom is je YouTube kanaal uit de lucht?quote:Op maandag 19 december 2016 14:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar ik kan de verleiding niet weerstaan
[spoiler](Eigenlijk is dit nog een beetje m`n enige vorm van gezelligheid die ik heb op 1x per week repeteren na)[/spoiler]
IK GING GODVERREDOMME ZO VAAK WEG MAN, MOEF ZELFquote:Op maandag 19 december 2016 14:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
JIJ GING TOCH GODVERDOMME WEG MAN. MOEVEN
19 december!!!!!!!!! YEAH Poll gewonnen!quote:Op maandag 19 december 2016 14:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 14:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
19 december!!!!!!!!! YEAH Poll gewonnen!
KOP EEN PETJEquote:Op maandag 19 december 2016 14:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
IK GING GODVERREDOMME ZO VAAK WEG MAN, MOEF ZELF
Ik kan niets van die strekking vinden tbh.quote:Op maandag 19 december 2016 14:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja jonge, je kent het wel.
Mensen maken kloontjes, dan is het "Hey Braddie" omdat iedereen er al vanuitgaat (omdat ik weer eens riepDat ik niet meer op FOK! ga, KAN JE HET JE VOORSTELLEN!!!111) Dat ik onder een kloontje verder zou posten.
Omdat andere bezet was en ik slecht ben in namen bedenken.quote:Op maandag 19 december 2016 14:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waarom heeft je tumblr een spelfout ?
rtquote:Op maandag 19 december 2016 14:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
JIJ GING TOCH GODVERDOMME WEG MAN. MOEVEN
Omdat het gewoon niet werkt.quote:Op maandag 19 december 2016 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom is je YouTube kanaal uit de lucht?
ga je op mijn rug liggen? ;squote:Op maandag 19 december 2016 13:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja is goed, wel op je rug liggen dan.
quote:Op maandag 19 december 2016 14:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niet werkt.
214 abonnees, daarvan waren ik verwacht 190 FOK!kers met 2-3-4-5 accounts. Een 5 tal autowekers, en wat verdwaalde users
Enige wat er gebeurde was zeiken op mij, in de comments, in privé berichten, schiet gewoon niet op joh.
Hmm, ja grootste deel zal wel via FOK! daar komen. Maar ga je nu helemaal niet meer verder daar?quote:Op maandag 19 december 2016 14:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
214 abonnees, daarvan waren ik verwacht 190 FOK!kers met 2-3-4-5 accounts. Een 5 tal autowekers, en wat verdwaalde users
Enige wat er gebeurde was zeiken op mij, in de comments, in privé berichten, schiet gewoon niet op joh.
ff srs he. Stop er gewoon helemaal mee. Maak gewoon een username aan die niet te herleiden is naar jouquote:Op maandag 19 december 2016 14:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er zijn FOK!kers die jou met vijf accounts volgen?quote:Op maandag 19 december 2016 14:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarom werken voor geld als je geld ook krijgt zonder te werkenquote:
quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanavond verdrietrukken ipv shaved tight hot blond pussy stevig doorneuken en afvullen
Ook wel weer een keer zin in maar moet vanavond weer hot brunette pussy stevig doorneuken en afvullen.quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanavond verdrietrukken ipv shaved tight hot blond pussy stevig doorneuken en afvullen
Hoe denk jij dat dat gaat werken?quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ff srs he. Stop er gewoon helemaal mee. Maak gewoon een username aan die niet te herleiden is naar jou
quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe is het met treinmeisje?quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
ey ik ook! tik hem aan ouwe!quote:Op maandag 19 december 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook wel weer een keer zin in maar moet vanavond weer hot brunette pussy stevig doorneuken en afvullen.
Verdrietrukkenquote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Onzin, ik deel niet.quote:
tranen zijn het beste glijmiddel vriend.quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Met dit kanaal niet nee.quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm, ja grootste deel zal wel via FOK! daar komen. Maar ga je nu helemaal niet meer verder daar?
ik ook niet. Maar stel nou dat er meerdere hot brunettes wonen in Nederlandquote:
Zal je verbazen man..quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Er zijn FOK!kers die jou met vijf accounts volgen?
wow, diepquote:Op maandag 19 december 2016 14:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar stel nou dat er meerdere hot brunettes wonen in Nederland
Ohquote:Op maandag 19 december 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met dit kanaal niet nee.
Ik heb een YouTube kanaal met muziekvideo's
En er komt heus wel weer een vlog kanaal ooit, want ik vind het wel leuk om te doen maar dan zal het waarschijnlijk over een compleet andere boeg gegooid gaan worden.
Niet meer zoveel video's, ook geen bullshit video's, maar dat komt wel als het zover is.
Eerst kijken of dat muziekkanaal wat word, daar kan ik tenminste niet op af geblaft worden, omdat ik wel vrij aardig muziek kan maken en mij dan niet voor lul zet.
Kan ik al ergens inzetten op een dag dat je weer onzin Vlogs gaat plaatsen? In dat geval zet ik in op 24 december.quote:Op maandag 19 december 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met dit kanaal niet nee.
Ik heb een YouTube kanaal met muziekvideo's
En er komt heus wel weer een vlog kanaal ooit, want ik vind het wel leuk om te doen maar dan zal het waarschijnlijk over een compleet andere boeg gegooid gaan worden.
Niet meer zoveel video's, ook geen bullshit video's, maar dat komt wel als het zover is.
Eerst kijken of dat muziekkanaal wat word, daar kan ik tenminste niet op af geblaft worden, omdat ik wel vrij aardig muziek kan maken en mij dan niet voor lul zet.
Mijn kanaal is niet meer actief nee.quote:Op maandag 19 december 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhIk dacht dat helemaal niet meer actief was. Maar succes met je muziekkanaal!
Gastquote:Op maandag 19 december 2016 14:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kan ik al ergens inzetten op een dag dat je weer onzin Vlogs gaat plaatsen? In dat geval zet ik in op 24 december.
i wishquote:
Niet mjaquote:Op maandag 19 december 2016 14:07 schreef Chai het volgende:
Ik
[..]
Hoe denk jij dat dat gaat werken?
Waarom zou iemand dat doen? Krijgt Bradge dan meer money van YT? Wel genereus in dat geval.quote:
nou ik niet. Als dat er helemaal in past bij je vriendin moet je je toch dingen af gaan vragenquote:
quote:Op maandag 19 december 2016 14:10 schreef Pensylvania het volgende:
ohjah wacht.. Braddie kan mijn posts niet lezen he vanwege een scriptje
quote:
Er zijn FOK!kers die AL mijn filmpjes downvoten, gewoon omdat het kon.quote:
het is godverdomme nog hardnekkiger dan een quincy garioquote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad je maakt jezelf met de keer belachelijker
Wat zielig.quote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er zijn FOK!kers die AL mijn filmpjes downvoten, gewoon omdat het kon.
Er zijn FOK!kers die zich speciaal op YouTube hadden geregistreerd met meerdere accounts zodat het leek alsof mijn kanaal "populair" Werd.
Prima.quote:Op maandag 19 december 2016 14:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kan ik al ergens inzetten op een dag dat je weer onzin Vlogs gaat plaatsen? In dat geval zet ik in op 24 december.
jij wil druiven die ritueel geslacht zijn?quote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
Zou ik halal champagne bestellen voor oud&nieuw? 🤓🤓😛
Ok. Dat mag jijquote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vond ik even leuk om te zeggen.
Jij moet mod wordenquote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Zosk het volgende:
Laat die jongen nou gewoon eens met rust man, tering.
Ach Zosk, daar doe je niets aan man.quote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Zosk het volgende:
Moest lachenquote:Op maandag 19 december 2016 14:12 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jij wil druiven die ritueel geslacht zijn?
Wil jij anders zijn tweede beoordelaar worden? Jij moet eerst het filmpje bekijken en pas na jouw akkoord mag hij het uploaden.quote:Op maandag 19 december 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
En dat muziek op je kanaal interesseert niemand wat maargoed
quote:Op maandag 19 december 2016 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit, wil af en toe gewoon met kanker kunnen schelden.
Ja, dat is wel sneu, maar je doet er niets aan.quote:
Ja ik ook, maar hij draait wel bij.quote:Op maandag 19 december 2016 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit, wil af en toe gewoon met kanker kunnen schelden.
Blijkbaar niet inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2016 14:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach Zosk, daar doe je niets aan man.
Ik ben makkelijk uit de tent te lokken en hap snel, mensen weten dat, dan gaan ze ook op alles reageren puur om mij mad te zien en dergelijk..
Precies, dat interesseert vrij weinig/geen mensen op FOK! En dat is PRIMA.quote:Op maandag 19 december 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
En dat muziek op je kanaal interesseert niemand wat maargoed
ik bedoel meer dat het me toch weer verbaast dat hij de ruggegraat van een meelworm heeftquote:Op maandag 19 december 2016 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat doen? Krijgt Bradge dan meer money van YT? Wel genereus in dat geval.
Verder heb je er niks aan, want ook om hem met 5+ accounts lastig te vallen hoef je niet per se zijn kanaal te volgen op alle accounts. Of abonnees moeten meer rechten hebben of zo.
Ja, precies.quote:Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
[..]
o je bedoelt op onze rug liggen. ja kom in een grasveldje
Lijkt me een goed plan. Alleen nog maar kwaliteit ipv kwantiteit.quote:Op maandag 19 december 2016 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil jij anders zijn tweede beoordelaar worden? Jij moet eerst het filmpje bekijken en pas na jouw akkoord mag hij het uploaden.
Kan toch ook gewoon voor de helft? hou je de andere heflt van je penis schoon.quote:Op maandag 19 december 2016 14:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nou ik niet. Als dat er helemaal in past bij je vriendin moet je je toch dingen af gaan vragen
Ligt aan meer dan alleen je baard.quote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
Wel gek, hoe langer je baard hoe kleiner de kans er iemand naast je komt zitten in de tram/metro.
quote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Alleen nog maar kwaliteit ipv kwantiteit.
Ditquote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Zosk het volgende:
zo'n Isis vlassikje is geen baardquote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
Wel gek, hoe langer je baard hoe kleiner de kans er iemand naast je komt zitten in de tram/metro.
Ja, obsessiesquote:Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Blijkbaar niet inderdaad.Ach ja het is maar wat je leuk vindt he.
Ben best een nette jongen hoor.quote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt aan meer dan alleen je baard.
De dag dat ik ga pranken is de dag dat ik mijn ballen er af schiet.quote:Op maandag 19 december 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
braddie, maak een prankkanaal .
Men vind vaak mensen met lange baarden vies en onverzorgd. Jij ruikt toch ook vaak naar ui zei je dat niet zelf tijdje terug nog?quote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
Zeg jij nou maar wat jouw vorige accountnaam was.quote:Op maandag 19 december 2016 14:17 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ssht, je triggert Dima, met je diep.
Zooooo.quote:Op maandag 19 december 2016 14:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De dag dat ik ga pranken is de dag dat ik mijn ballen er af schiet.
Tailfoxquote:Op maandag 19 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar mensen niet getreurd hoor. Er is een nieuwe FOK!vlogger opgestaan zie ik nu.
Maak dan helemaal foto van je hoofd.quote:Op maandag 19 december 2016 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lang is ie zelfs nog niet, onlangs nog wat getrimd
Sterker nog, mijn baard is langerquote:Op maandag 19 december 2016 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zweet ruikt naar koriander en knoflookquote:Op maandag 19 december 2016 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Men vind vaak mensen met lange baarden vies en onverzorgd. Jij ruikt toch ook vaak naar ui zei je dat niet zelf tijdje terug nog?
quote:Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, precies.Daarna zien we wel verder.
Korianderquote:Op maandag 19 december 2016 14:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn zweet ruikt naar koriander en knoflook
Dat denk ik niet. Is bewust onduidelijke foto. Maar heb vandaag niet gekamd dus is niet netjes en geen baardoliequote:
Ik roep het een beetje over mezelf af though, maar dat bashen word zo sneu.quote:Op maandag 19 december 2016 14:21 schreef Crip het volgende:
is het weer braddie bash uurtje, laat hem gwn een keer jeetje.
quote:Op maandag 19 december 2016 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het wel zeker, gezien ik mijn baard wel ken en net de foto die jij postte van jouw baard bekeekquote:Op maandag 19 december 2016 14:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Is bewust onduidelijke foto. Maar heb vandaag niet gekamd dus is niet netjes en geen baardolie
Ben je gek, AIVD kijkt mee via Crip haar ogen.quote:Op maandag 19 december 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maak dan helemaal foto van je hoofd.
Het is minder schrikwekkend dan een groot pard I knowquote:Op maandag 19 december 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij denkt dat dit mensen angst aanjaagt?
Hoe lang is ie? Par dagen nog geleden baard getrimd op 5,5mm en snor op 3mm.quote:Op maandag 19 december 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, gezien ik mijn baard wel ken en net de foto die jij postte van jouw baard bekeek
3cm nu ongeveer.quote:Op maandag 19 december 2016 14:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoe lang is ie? Par dagen nog geleden baard getrimd op 5,5mm en snor op 3mm.
Zal nu wel weer 7/8 mm lang zijn.
jij kan beste gwn niet je dingen hier posten die je van plan bent gewoon doen, want als niet lukt gaat iedereen weer sneu doen. En desondanks hoeven anderen ook niet zo tegen jou te doen.quote:Op maandag 19 december 2016 14:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik roep het een beetje over mezelf af though, maar dat bashen word zo sneu.
Ik wil gewoon graag dat 4034 jullie ook nog veel goeds brengt.quote:Op maandag 19 december 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind het wel lief Braddie dat je ons alvast 2x een goed 2017 toe hebt gewenst.![]()
Hou het ook ongeveer rond die lengte hoor. Heb soms ook te maken met klanten maar dit mag nog gelukkig.quote:Op maandag 19 december 2016 14:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ohja, dan is wel pak langer. Ik mag dit niet op werk, sales functie he.
quote:Op maandag 19 december 2016 14:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag dat 4034 jullie ook nog veel goeds brengt.
Klopt, moet dat ook voor mij houden, maar vind het lastig.quote:Op maandag 19 december 2016 14:24 schreef Crip het volgende:
[..]
jij kan beste gwn niet je dingen hier posten die je van plan bent gewoon doen, want als niet lukt gaat iedereen weer sneu doen. En desondanks hoeven anderen ook niet zo tegen jou te doen.
tis beetje vicieuze cirkel op dit moment braddie. hou die dingen beter voor je dan heb je dit een stuk minder aangezien sommige zich niet inhouden
Ja ik voel weer een hoog troll gehalte bij zijn berichtjes.quote:Op maandag 19 december 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan denken dat baarden van anderen niet langer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |