quote:Op maandag 19 december 2016 14:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niet werkt.
214 abonnees, daarvan waren ik verwacht 190 FOK!kers met 2-3-4-5 accounts. Een 5 tal autowekers, en wat verdwaalde users
Enige wat er gebeurde was zeiken op mij, in de comments, in privé berichten, schiet gewoon niet op joh.
Hmm, ja grootste deel zal wel via FOK! daar komen. Maar ga je nu helemaal niet meer verder daar?quote:Op maandag 19 december 2016 14:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
214 abonnees, daarvan waren ik verwacht 190 FOK!kers met 2-3-4-5 accounts. Een 5 tal autowekers, en wat verdwaalde users
Enige wat er gebeurde was zeiken op mij, in de comments, in privé berichten, schiet gewoon niet op joh.
ff srs he. Stop er gewoon helemaal mee. Maak gewoon een username aan die niet te herleiden is naar jouquote:Op maandag 19 december 2016 14:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er zijn FOK!kers die jou met vijf accounts volgen?quote:Op maandag 19 december 2016 14:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarom werken voor geld als je geld ook krijgt zonder te werkenquote:
quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanavond verdrietrukken ipv shaved tight hot blond pussy stevig doorneuken en afvullen
Ook wel weer een keer zin in maar moet vanavond weer hot brunette pussy stevig doorneuken en afvullen.quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanavond verdrietrukken ipv shaved tight hot blond pussy stevig doorneuken en afvullen
Hoe denk jij dat dat gaat werken?quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ff srs he. Stop er gewoon helemaal mee. Maak gewoon een username aan die niet te herleiden is naar jou
quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe is het met treinmeisje?quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
ey ik ook! tik hem aan ouwe!quote:Op maandag 19 december 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook wel weer een keer zin in maar moet vanavond weer hot brunette pussy stevig doorneuken en afvullen.
Verdrietrukkenquote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Onzin, ik deel niet.quote:
tranen zijn het beste glijmiddel vriend.quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Met dit kanaal niet nee.quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm, ja grootste deel zal wel via FOK! daar komen. Maar ga je nu helemaal niet meer verder daar?
ik ook niet. Maar stel nou dat er meerdere hot brunettes wonen in Nederlandquote:
Zal je verbazen man..quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Er zijn FOK!kers die jou met vijf accounts volgen?
wow, diepquote:Op maandag 19 december 2016 14:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar stel nou dat er meerdere hot brunettes wonen in Nederland
Ohquote:Op maandag 19 december 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met dit kanaal niet nee.
Ik heb een YouTube kanaal met muziekvideo's
En er komt heus wel weer een vlog kanaal ooit, want ik vind het wel leuk om te doen maar dan zal het waarschijnlijk over een compleet andere boeg gegooid gaan worden.
Niet meer zoveel video's, ook geen bullshit video's, maar dat komt wel als het zover is.
Eerst kijken of dat muziekkanaal wat word, daar kan ik tenminste niet op af geblaft worden, omdat ik wel vrij aardig muziek kan maken en mij dan niet voor lul zet.
Kan ik al ergens inzetten op een dag dat je weer onzin Vlogs gaat plaatsen? In dat geval zet ik in op 24 december.quote:Op maandag 19 december 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met dit kanaal niet nee.
Ik heb een YouTube kanaal met muziekvideo's
En er komt heus wel weer een vlog kanaal ooit, want ik vind het wel leuk om te doen maar dan zal het waarschijnlijk over een compleet andere boeg gegooid gaan worden.
Niet meer zoveel video's, ook geen bullshit video's, maar dat komt wel als het zover is.
Eerst kijken of dat muziekkanaal wat word, daar kan ik tenminste niet op af geblaft worden, omdat ik wel vrij aardig muziek kan maken en mij dan niet voor lul zet.
Mijn kanaal is niet meer actief nee.quote:Op maandag 19 december 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhIk dacht dat helemaal niet meer actief was. Maar succes met je muziekkanaal!
Gastquote:Op maandag 19 december 2016 14:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kan ik al ergens inzetten op een dag dat je weer onzin Vlogs gaat plaatsen? In dat geval zet ik in op 24 december.
i wishquote:
Niet mjaquote:Op maandag 19 december 2016 14:07 schreef Chai het volgende:
Ik
[..]
Hoe denk jij dat dat gaat werken?
Waarom zou iemand dat doen? Krijgt Bradge dan meer money van YT? Wel genereus in dat geval.quote:
nou ik niet. Als dat er helemaal in past bij je vriendin moet je je toch dingen af gaan vragenquote:
quote:Op maandag 19 december 2016 14:10 schreef Pensylvania het volgende:
ohjah wacht.. Braddie kan mijn posts niet lezen he vanwege een scriptje
quote:
Er zijn FOK!kers die AL mijn filmpjes downvoten, gewoon omdat het kon.quote:
het is godverdomme nog hardnekkiger dan een quincy garioquote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad je maakt jezelf met de keer belachelijker
Wat zielig.quote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er zijn FOK!kers die AL mijn filmpjes downvoten, gewoon omdat het kon.
Er zijn FOK!kers die zich speciaal op YouTube hadden geregistreerd met meerdere accounts zodat het leek alsof mijn kanaal "populair" Werd.
Prima.quote:Op maandag 19 december 2016 14:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kan ik al ergens inzetten op een dag dat je weer onzin Vlogs gaat plaatsen? In dat geval zet ik in op 24 december.
jij wil druiven die ritueel geslacht zijn?quote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
Zou ik halal champagne bestellen voor oud&nieuw? 🤓🤓😛
Ok. Dat mag jijquote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vond ik even leuk om te zeggen.
Jij moet mod wordenquote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Zosk het volgende:
Laat die jongen nou gewoon eens met rust man, tering.
Ach Zosk, daar doe je niets aan man.quote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Zosk het volgende:
Moest lachenquote:Op maandag 19 december 2016 14:12 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jij wil druiven die ritueel geslacht zijn?
Wil jij anders zijn tweede beoordelaar worden? Jij moet eerst het filmpje bekijken en pas na jouw akkoord mag hij het uploaden.quote:Op maandag 19 december 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
En dat muziek op je kanaal interesseert niemand wat maargoed
quote:Op maandag 19 december 2016 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit, wil af en toe gewoon met kanker kunnen schelden.
Ja, dat is wel sneu, maar je doet er niets aan.quote:
Ja ik ook, maar hij draait wel bij.quote:Op maandag 19 december 2016 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit, wil af en toe gewoon met kanker kunnen schelden.
Blijkbaar niet inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2016 14:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach Zosk, daar doe je niets aan man.
Ik ben makkelijk uit de tent te lokken en hap snel, mensen weten dat, dan gaan ze ook op alles reageren puur om mij mad te zien en dergelijk..
Precies, dat interesseert vrij weinig/geen mensen op FOK! En dat is PRIMA.quote:Op maandag 19 december 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
En dat muziek op je kanaal interesseert niemand wat maargoed
ik bedoel meer dat het me toch weer verbaast dat hij de ruggegraat van een meelworm heeftquote:Op maandag 19 december 2016 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat doen? Krijgt Bradge dan meer money van YT? Wel genereus in dat geval.
Verder heb je er niks aan, want ook om hem met 5+ accounts lastig te vallen hoef je niet per se zijn kanaal te volgen op alle accounts. Of abonnees moeten meer rechten hebben of zo.
Ja, precies.quote:Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
[..]
o je bedoelt op onze rug liggen. ja kom in een grasveldje
Lijkt me een goed plan. Alleen nog maar kwaliteit ipv kwantiteit.quote:Op maandag 19 december 2016 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil jij anders zijn tweede beoordelaar worden? Jij moet eerst het filmpje bekijken en pas na jouw akkoord mag hij het uploaden.
Kan toch ook gewoon voor de helft? hou je de andere heflt van je penis schoon.quote:Op maandag 19 december 2016 14:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nou ik niet. Als dat er helemaal in past bij je vriendin moet je je toch dingen af gaan vragen
Ligt aan meer dan alleen je baard.quote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
Wel gek, hoe langer je baard hoe kleiner de kans er iemand naast je komt zitten in de tram/metro.
quote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Alleen nog maar kwaliteit ipv kwantiteit.
Ditquote:Op maandag 19 december 2016 14:11 schreef Zosk het volgende:
zo'n Isis vlassikje is geen baardquote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
Wel gek, hoe langer je baard hoe kleiner de kans er iemand naast je komt zitten in de tram/metro.
Ja, obsessiesquote:Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Blijkbaar niet inderdaad.Ach ja het is maar wat je leuk vindt he.
Ben best een nette jongen hoor.quote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt aan meer dan alleen je baard.
De dag dat ik ga pranken is de dag dat ik mijn ballen er af schiet.quote:Op maandag 19 december 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
braddie, maak een prankkanaal .
Men vind vaak mensen met lange baarden vies en onverzorgd. Jij ruikt toch ook vaak naar ui zei je dat niet zelf tijdje terug nog?quote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
Zeg jij nou maar wat jouw vorige accountnaam was.quote:Op maandag 19 december 2016 14:17 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ssht, je triggert Dima, met je diep.
Zooooo.quote:Op maandag 19 december 2016 14:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De dag dat ik ga pranken is de dag dat ik mijn ballen er af schiet.
Tailfoxquote:Op maandag 19 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar mensen niet getreurd hoor. Er is een nieuwe FOK!vlogger opgestaan zie ik nu.
Maak dan helemaal foto van je hoofd.quote:Op maandag 19 december 2016 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lang is ie zelfs nog niet, onlangs nog wat getrimd
Sterker nog, mijn baard is langerquote:Op maandag 19 december 2016 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lang is ie zelfs nog niet, onlangs nog wat getrimd
Mijn zweet ruikt naar koriander en knoflookquote:Op maandag 19 december 2016 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Men vind vaak mensen met lange baarden vies en onverzorgd. Jij ruikt toch ook vaak naar ui zei je dat niet zelf tijdje terug nog?
quote:Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, precies.Daarna zien we wel verder.
Korianderquote:Op maandag 19 december 2016 14:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn zweet ruikt naar koriander en knoflook
Dat denk ik niet. Is bewust onduidelijke foto. Maar heb vandaag niet gekamd dus is niet netjes en geen baardoliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |