Ben best een nette jongen hoor.quote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt aan meer dan alleen je baard.
De dag dat ik ga pranken is de dag dat ik mijn ballen er af schiet.quote:Op maandag 19 december 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
braddie, maak een prankkanaal .
Men vind vaak mensen met lange baarden vies en onverzorgd. Jij ruikt toch ook vaak naar ui zei je dat niet zelf tijdje terug nog?quote:Op maandag 19 december 2016 14:15 schreef Fushia2 het volgende:
Wel gek, hoe langer je baard hoe kleiner de kans er iemand naast je komt zitten in de tram/metro.
Zeg jij nou maar wat jouw vorige accountnaam was.quote:Op maandag 19 december 2016 14:17 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ssht, je triggert Dima, met je diep.
Zooooo.quote:Op maandag 19 december 2016 14:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De dag dat ik ga pranken is de dag dat ik mijn ballen er af schiet.
Tailfoxquote:Op maandag 19 december 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar mensen niet getreurd hoor. Er is een nieuwe FOK!vlogger opgestaan zie ik nu.
Maak dan helemaal foto van je hoofd.quote:Op maandag 19 december 2016 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lang is ie zelfs nog niet, onlangs nog wat getrimd
Sterker nog, mijn baard is langerquote:Op maandag 19 december 2016 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lang is ie zelfs nog niet, onlangs nog wat getrimd
Mijn zweet ruikt naar koriander en knoflookquote:Op maandag 19 december 2016 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Men vind vaak mensen met lange baarden vies en onverzorgd. Jij ruikt toch ook vaak naar ui zei je dat niet zelf tijdje terug nog?
quote:Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, precies.Daarna zien we wel verder.
Korianderquote:Op maandag 19 december 2016 14:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn zweet ruikt naar koriander en knoflook
Dat denk ik niet. Is bewust onduidelijke foto. Maar heb vandaag niet gekamd dus is niet netjes en geen baardoliequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |