quote:Op maandag 19 december 2016 14:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niet werkt.
214 abonnees, daarvan waren ik verwacht 190 FOK!kers met 2-3-4-5 accounts. Een 5 tal autowekers, en wat verdwaalde users
Enige wat er gebeurde was zeiken op mij, in de comments, in privé berichten, schiet gewoon niet op joh.
Hmm, ja grootste deel zal wel via FOK! daar komen. Maar ga je nu helemaal niet meer verder daar?quote:Op maandag 19 december 2016 14:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
214 abonnees, daarvan waren ik verwacht 190 FOK!kers met 2-3-4-5 accounts. Een 5 tal autowekers, en wat verdwaalde users
Enige wat er gebeurde was zeiken op mij, in de comments, in privé berichten, schiet gewoon niet op joh.
ff srs he. Stop er gewoon helemaal mee. Maak gewoon een username aan die niet te herleiden is naar jouquote:Op maandag 19 december 2016 14:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er zijn FOK!kers die jou met vijf accounts volgen?quote:Op maandag 19 december 2016 14:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waarom werken voor geld als je geld ook krijgt zonder te werkenquote:
quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanavond verdrietrukken ipv shaved tight hot blond pussy stevig doorneuken en afvullen
Ook wel weer een keer zin in maar moet vanavond weer hot brunette pussy stevig doorneuken en afvullen.quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanavond verdrietrukken ipv shaved tight hot blond pussy stevig doorneuken en afvullen
Hoe denk jij dat dat gaat werken?quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ff srs he. Stop er gewoon helemaal mee. Maak gewoon een username aan die niet te herleiden is naar jou
quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe is het met treinmeisje?quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
ey ik ook! tik hem aan ouwe!quote:Op maandag 19 december 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook wel weer een keer zin in maar moet vanavond weer hot brunette pussy stevig doorneuken en afvullen.
Verdrietrukkenquote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Onzin, ik deel niet.quote:
tranen zijn het beste glijmiddel vriend.quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Met dit kanaal niet nee.quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm, ja grootste deel zal wel via FOK! daar komen. Maar ga je nu helemaal niet meer verder daar?
ik ook niet. Maar stel nou dat er meerdere hot brunettes wonen in Nederlandquote:
Zal je verbazen man..quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Er zijn FOK!kers die jou met vijf accounts volgen?
wow, diepquote:Op maandag 19 december 2016 14:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar stel nou dat er meerdere hot brunettes wonen in Nederland
Ohquote:Op maandag 19 december 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met dit kanaal niet nee.
Ik heb een YouTube kanaal met muziekvideo's
En er komt heus wel weer een vlog kanaal ooit, want ik vind het wel leuk om te doen maar dan zal het waarschijnlijk over een compleet andere boeg gegooid gaan worden.
Niet meer zoveel video's, ook geen bullshit video's, maar dat komt wel als het zover is.
Eerst kijken of dat muziekkanaal wat word, daar kan ik tenminste niet op af geblaft worden, omdat ik wel vrij aardig muziek kan maken en mij dan niet voor lul zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |