sowquote:Op maandag 19 december 2016 13:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter zo. Je mist niks. Ze is niet sexy, maar miss fatty fat. Ojaa dan vergeet ik ook nog al die tonnen make-up.
Het zal je dochter naar zijn
Kwam vanmorgen weer wat pus uit. Wat dieper onder de huid zit een hard stukje. Ik heb er al een arts naar laten kijken, die zei dat het geen kwaad kon, maar dat het er eventueel uitgesneden kan worden als ik er veel last van krijg. Verder gewoon drainen telkens als 'ie barst of op barsten staat.quote:Op maandag 19 december 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe is het met je kontpuist niels, ben echt srs gefascineerd
Hij heeft mij laatst verteld dat hij er voortaan mee optreedt als buikspreek-actquote:Op maandag 19 december 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe is het met je kontpuist niels, ben echt srs gefascineerd
Heeft de dokter niet voor je uitgeduwd en het zakje waar de pusvorming zich vormt eruit gehaald zo dathet kan Helen zonder een cyste te blijven vormen?quote:Op maandag 19 december 2016 13:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kwam vanmorgen weer wat pus uit. Wat dieper onder de huid zit een hard stukje. Ik heb er al een arts naar laten kijken, die zei dat het geen kwaad kon, maar dat het er eventueel uitgesneden kan worden als ik er veel last van krijg. verder gewoon drainen telkens als 'ie barst of op barsten staat.
1 keertje zat het tegen de muur van de slaapkamer zo ver spoot het. Zit-explosion
spoiler plsquote:Op maandag 19 december 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft de dokter niet voor je uitgeduwd en het zakje waar de pusvorming zich vormt eruit gehaald zo dathet kan Helen zonder een cyste te blijven vormen?
Ding was niet rijp toen ik bij de arts was. Zakje komt er ook maar mondjesmaat uit telkens en niet helemaal.quote:Op maandag 19 december 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft de dokter niet voor je uitgeduwd en het zakje waar de pusvorming zich vormt eruit gehaald zo dathet kan Helen zonder een cyste te blijven vormen?
ja hij moeter helemaal uit en met gaas van binnen alle restjes weg, dan kan het helenquote:Op maandag 19 december 2016 13:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ding was niet rijp toen ik bij de arts was. Zakje komt er ook maar mondjesmaat uit telkens en niet helemaal.
Ah toch wel... ik ging serieus helemaal kapot toen ik die ui weer zag iddquote:Op maandag 19 december 2016 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij, maar heb het ww gedeeld. En vind de UI zo grappig.
Ik heb vids gezien... Da's toch wel de darkside van youtube.quote:Op maandag 19 december 2016 13:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hij moeter helemaal uit en met gaas van binnen alle restjes weg, dan kan het helen
kijk dat voor het slapen gaanquote:Op maandag 19 december 2016 13:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb vids gezien... Da's toch wel de darkside van youtube.
Gewoon skyradio dusquote:
ohmigaddo no plsquote:
500 euro.quote:Op maandag 19 december 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
rara wat kost dit ding
[ afbeelding ]
RSIquote:Op maandag 19 december 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
rara wat kost dit ding
[ afbeelding ]
wtf is datquote:Op maandag 19 december 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
rara wat kost dit ding
[ afbeelding ]
hey ouwe lulquote:
Ik had er zo ééntje. Weggegooid.quote:Op maandag 19 december 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
rara wat kost dit ding
[ afbeelding ]
hey gozertquote:
Die fucking Crip weet gewoon niet meer wie ik ben he... zo jammer.quote:Op maandag 19 december 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hey gozertzie je wel even dat ik nog steeds de door jou gemaakte UI draag
Het rechte pad?quote:Op maandag 19 december 2016 13:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat je op een dag het rechte pad zal bewandelen. Niet enkel de schijn hooghouden met je hoofddoek maar ook werkelijk het geluk mag vinden.
Ik heb gesproken
quote:Op maandag 19 december 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Omdat mensen zich voor willen doen als mij
Superdonaldquote:Op maandag 19 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom ineens al die kutkloontjes gvd
ach boeiend is raar figuurquote:Op maandag 19 december 2016 13:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Die fucking Crip weet gewoon niet meer wie ik ben he... zo jammer.
- alcoholquote:Op maandag 19 december 2016 13:26 schreef Superdonald het volgende:
Kan er een lijstje sfeerverziekers gemaakt worden?
Terecht, goed gedaan vriend.quote:Op maandag 19 december 2016 14:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Overigens TR voor zosk z`n achterlijke woordspuiwerij
welkom terugquote:Op maandag 19 december 2016 14:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Omdat mensen zich voor willen doen als mij
Ja jonge, je kent het wel.quote:
Heldquote:Op maandag 19 december 2016 14:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nog niet nee, maar ik kan de verleiding niet weerstaanquote:Op maandag 19 december 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje het is nog steeds geen 2017.
echt hequote:Op maandag 19 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom ineens al die kutkloontjes gvd
JIJ GING TOCH GODVERDOMME WEG MAN. MOEVENquote:Op maandag 19 december 2016 14:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Volgens mij zet jij jezelf iets teveel op een voetstuk.quote:Op maandag 19 december 2016 14:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja jonge, je kent het wel.
Mensen maken kloontjes, dan is het "Hey Braddie" omdat iedereen er al vanuitgaat (omdat ik weer eens riepDat ik niet meer op FOK! ga, KAN JE HET JE VOORSTELLEN!!!111) Dat ik onder een kloontje verder zou posten.
Werkt niet jongequote:Op maandag 19 december 2016 14:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar ik kan de verleiding niet weerstaan
[spoiler] (Eigenlijk is dit nog een beetje m`n enige vorm van gezelligheid die ik heb op 1x per week repeteren na)[/spoiler]
Waarom is je YouTube kanaal uit de lucht?quote:Op maandag 19 december 2016 14:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar ik kan de verleiding niet weerstaan
[spoiler](Eigenlijk is dit nog een beetje m`n enige vorm van gezelligheid die ik heb op 1x per week repeteren na)[/spoiler]
IK GING GODVERREDOMME ZO VAAK WEG MAN, MOEF ZELFquote:Op maandag 19 december 2016 14:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
JIJ GING TOCH GODVERDOMME WEG MAN. MOEVEN
19 december!!!!!!!!! YEAH Poll gewonnen!quote:Op maandag 19 december 2016 14:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 14:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
19 december!!!!!!!!! YEAH Poll gewonnen!
KOP EEN PETJEquote:Op maandag 19 december 2016 14:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
IK GING GODVERREDOMME ZO VAAK WEG MAN, MOEF ZELF
Ik kan niets van die strekking vinden tbh.quote:Op maandag 19 december 2016 14:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja jonge, je kent het wel.
Mensen maken kloontjes, dan is het "Hey Braddie" omdat iedereen er al vanuitgaat (omdat ik weer eens riepDat ik niet meer op FOK! ga, KAN JE HET JE VOORSTELLEN!!!111) Dat ik onder een kloontje verder zou posten.
Omdat andere bezet was en ik slecht ben in namen bedenken.quote:Op maandag 19 december 2016 14:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waarom heeft je tumblr een spelfout ?
rtquote:Op maandag 19 december 2016 14:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
JIJ GING TOCH GODVERDOMME WEG MAN. MOEVEN
Omdat het gewoon niet werkt.quote:Op maandag 19 december 2016 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom is je YouTube kanaal uit de lucht?
ga je op mijn rug liggen? ;squote:Op maandag 19 december 2016 13:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja is goed, wel op je rug liggen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |