sowquote:Op maandag 19 december 2016 13:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter zo. Je mist niks. Ze is niet sexy, maar miss fatty fat. Ojaa dan vergeet ik ook nog al die tonnen make-up.
Het zal je dochter naar zijn
Kwam vanmorgen weer wat pus uit. Wat dieper onder de huid zit een hard stukje. Ik heb er al een arts naar laten kijken, die zei dat het geen kwaad kon, maar dat het er eventueel uitgesneden kan worden als ik er veel last van krijg. Verder gewoon drainen telkens als 'ie barst of op barsten staat.quote:Op maandag 19 december 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe is het met je kontpuist niels, ben echt srs gefascineerd
Hij heeft mij laatst verteld dat hij er voortaan mee optreedt als buikspreek-actquote:Op maandag 19 december 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe is het met je kontpuist niels, ben echt srs gefascineerd
Heeft de dokter niet voor je uitgeduwd en het zakje waar de pusvorming zich vormt eruit gehaald zo dathet kan Helen zonder een cyste te blijven vormen?quote:Op maandag 19 december 2016 13:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kwam vanmorgen weer wat pus uit. Wat dieper onder de huid zit een hard stukje. Ik heb er al een arts naar laten kijken, die zei dat het geen kwaad kon, maar dat het er eventueel uitgesneden kan worden als ik er veel last van krijg. verder gewoon drainen telkens als 'ie barst of op barsten staat.
1 keertje zat het tegen de muur van de slaapkamer zo ver spoot het. Zit-explosion
spoiler plsquote:Op maandag 19 december 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft de dokter niet voor je uitgeduwd en het zakje waar de pusvorming zich vormt eruit gehaald zo dathet kan Helen zonder een cyste te blijven vormen?
Ding was niet rijp toen ik bij de arts was. Zakje komt er ook maar mondjesmaat uit telkens en niet helemaal.quote:Op maandag 19 december 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft de dokter niet voor je uitgeduwd en het zakje waar de pusvorming zich vormt eruit gehaald zo dathet kan Helen zonder een cyste te blijven vormen?
ja hij moeter helemaal uit en met gaas van binnen alle restjes weg, dan kan het helenquote:Op maandag 19 december 2016 13:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ding was niet rijp toen ik bij de arts was. Zakje komt er ook maar mondjesmaat uit telkens en niet helemaal.
Ah toch wel... ik ging serieus helemaal kapot toen ik die ui weer zag iddquote:Op maandag 19 december 2016 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij, maar heb het ww gedeeld. En vind de UI zo grappig.
Ik heb vids gezien... Da's toch wel de darkside van youtube.quote:Op maandag 19 december 2016 13:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hij moeter helemaal uit en met gaas van binnen alle restjes weg, dan kan het helen
kijk dat voor het slapen gaanquote:Op maandag 19 december 2016 13:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb vids gezien... Da's toch wel de darkside van youtube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |